- tulee kun muut menevät
- työntää vastamäessä ahterista
- hölkkää myötämäessä vieressä
Hyvä ystävä
6
131
Vastaukset
- jakolasku
Kun elämässä on kriisiä niin silloinhan ne ystävät punnitaan, sen huomasin muinoin erotessani.
Sellainen hyvä ystävä on rankkoina aikoina kullan arvoinen. Yksi minulla sellainen on havaitsin ihan hiljattain.- jakolasku
sitroen kirjoitti:
Sinulla sitten oli/on yksi enemmän kuin minulla. Onnittelen!
Niin hyvä kun edes 1 tosi ystävä, sitten näitä puolitoseja on muutamia. Apua tarvittaessa ystävyys on puntarissa, heitä on tai ei ole.
- Tase pappa
Kun on rahaa ja valtaa, on ystäviäkin.
Aikoinaan sikalan omistaja huomasi joulukuussa, kuinka paljon niitä "ystäviä" onkaan sitä possun takaneljännestä ostamassa.
Kaipa sinulta sentään kaverille yksi kinkku löytyy? Ei tarvita kuittiakaan.
Jos jokaiselle "ystävälle" möisi takaneljänneksen, niin niitä etuosi siasta olisi jäänyt kymmenen vuoden tarpeisiin.
Niiden "ystävien" pysyvyyden saa parhaiten selville, jos teet konkurssin ja tulee avioero.
Eipä löydy selkään taputtelijoita.
Vain Ulosottomies ja Haastemies ovat takuuvarmoja halustaan tavata Sinua.
Kun kuljet kadulla ja entinen sauna - kalja - kumppanisi, henkiystäväsi tulee vahingossa vastaan. Huomaat, kuinka tuo kuoma hakee väistämispaikkaa lähiliikkeiden ovisyvennyksiä tutkien. Eipä olekaan tutullasi aikaa jutustella. Moi moi, on niin pirun kiire. Soitellaan!!
Puhelin soi kyllä. Siellä on vain ikäviä asioita kuultavana.
Eipä tulekaan enää kutsuja peli-iltoihin, lapinmatkoille rälläämään, eikä veneretkille.
Olisi jokaiselle terveellistä terapiaa, joskus syvällisesti miettiä, esimerkiksi näistä lähtökohdista, montako niitä ystäviä olisikaan jäljellä, jotka tulisivat kysymään, "voinko olla jotenkin avuksi"?
Näin raadollisia me "ystävät", tosipaikan tullen, olemme. Itse kukin. Uskotko?
Nähty ja itse koettu on tämä tilanne."Tase pappa"
Jos jokun pitää tallata varpaillesi, olkoon se ystävä.
Tapahtuma ei kumpaakaan kiinosta, se oli vahinko vain.
Mutta jos Varpaaseen tulee tulehdus, on siitä ystävä eniten huolestunut,
Kantaa saunavedet, hakee saunapuut, kylmäkellarista Kossut ja Vissyt.
Laittaa muijansa imuroimaan, lattiat luuttuamaan.
Koska ystävän muijakin on ystävä.
Mutta muijaa ei keittiöön lasketa.
Sinne itse pitää konkata, laittaa ystäville herkkuruokaa.
Ystävyys saa ystävyydestä syvästi huokaamaan.
H.
Ystävät ovat kuin lyhtyjä.
Eivät ne matkaasi lyhennä,
mutta tekevät sen valoisammaksi kulkea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 31327403
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482314- 2021671
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien411592Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1561586- 341341
- 1221028
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30942Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.44913Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex96910