Onko kellään kokemusta tästä Gariunai-torista? Miten sinne helpoiten pääsee? Kannattaako käydä ostoksilla?
Vilnan Gariunai tori
5
1385
Vastaukset
- epä-tieto
Missähän se mahtaa olla, en ole ikinä kuullutkaan? Toreja siellä on pitkin kaupunkia.
- kaunas...
Sinne menee niitä pikkubusseja suhtkoht tiuhaan. Euron verran maksaa. Lähtevät juna-aseman edestä. Käytännössa sieltä löytyy kaikkea. Krääsää ja vaatteita paljon.
Kunnon itäblokki meininkiä.- juuri tullut
Jaa, se on siis se tori jossa saa varoa sekä taskuvarkaita että huijareita.
- jarijarvi
Onkos kellään kokemusta lähempänä keskustaa olevasta Galvariju-torista?
- kerppe
Galvariju-tori on enempi kananmunan, tillin ja sipulien ostopaikka.
Garuinai on ehdoton, jos haluaa isolla torilla käydä. Hyvät ruokailumestat vieressä. Päivässä pääsee kiertelemisen alkuun joten aikaa pitää varata. Aukioloajat suosii aamuvirkkuja, puhutaan, että hinnat ovat alhaisimmillaan aamuyöstä, ilmeisesti "tukkuostajille", mutta ei ole omaa kokemusta.
Googlella löytyy sivut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668