hampaiden valkaisu

Kiinnostavaa...

Onko kukaan käynyt Goan hammasklinikoilla hanpaiden valkaisussa? Goan opaskirjan mukaan hinnat alkaen 1000 rupiaa.

16

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erip

      Vaimoni kaatui ja katkaisi Hampaansa Goalla. Hoito oli todella ammattitaitoista ja korkeatasoista. Hammaslääkärin vastaanotto Calancutessa lähellä liikenneymyrää, hammaslääkäri oli muistaakseni Fernandez, naispuolinen.
      En tiedä valkaisusta, mutta oletan että sekin onnistuu.

    • Valkoiset hampaat

      Minua kiinnostaa myös hampaiden valkaisu Goalla. Varmaan joku on käynyt valkaisussa?

    • goagoa

      Dental Clinic Goalla tarjoaa mielestani korkea tasoista hoitoa. Itse ja monet tutut ovat kayttaneet palveluja. Valkaisu oli 7000rupiaa ja tulos oli hyva. Oli tietysti kallis ja lahinna vaan turistien kayttama palvelu ja tasta syysta maksoi enemman, mutta en tieda mista saisi alkaen 1000rupian valkaisua ja minka tasoista tulos olisi. Dental Clinic on ympari goaa, itse kaytin palvelua etela-Goalla.

    • Tonnilla ei

      valkaisua saa! Kunnon valkaisu maksaa 10000rps molemmin puolin. Loistava lääkäri löytyy Calanguten keskustasta Rock Cafen ja Plantain Leaf -ravintolasta seuraava rakennus, Dr. Patil's Dental Clinic. Käy vaikkapa siellä ilmaisessa konsultoinnissa. Oikein mukava ja pätevä lääkäri. Suosittelen. Puh. ( 91) 9922032733. Varmasti muitakin hyviä löytyy, mutta tässäpä yksi.

      • Intia mielessäin

        Kiinnostaisi myös tietää, mitä menetelmää siellä käytettiin? Sama kysymys myös edelliselle kommentoijalle. Oliko teillä vanhoja paikkoja hampaissa, ja mitä niille mahd. tehtiin? Asia on mullakin tapetilla ehkä ensi reissulla.


      • filmitähtihymy

        Paljon 10 000 rupiaa on euroissa ? Ite oon suuri teen ystävä ja hampaat sen mukaset, ois kiva valkasta ne.


    • 150 ekeä

      Riippuu tietysti kurssista, Tämän päivän kurssin mukaan n. 150 euroa

    • sinne vaan

      Olen lähes joka reissulla ottanut ko. hoidon, viime maaliskuussa hinta oli reilun sata euroa. Joka paikassa hinnat pyörivät samoissa lukemissa. Pieniä eroja oli, riippuen minkälaisen valkaisun otti. Kesti noin tunnin. Ensiksi oli hieman hammaskiven poistoa ja sitten aineen sivelyä ja laser-valkaisua. Hieman työlästä ja puuduttavaa istua se tunti siinä, kamat suussa, alkoi leukapielet välillä täristä.

    • käyty on

      Olen käynyt pari vuotta sitten ja maksoin vajaa 7000 INR. Toinen eri merkkinen valkaisu olisi ollut 10 000 INR ja myyntipuheen mukaan paljon parempi :)
      Mutta itselläni on muutenkin suht valkoiset hampaat, mutta halusin kokeilla ja otin halvemman.
      Vastaanotto oli siisti ja palvelu kaikin puolin laadukasta, kerroin hammaslääkäripelostani ja siihen suhtauduttiin ihan toisella tavalla kuin Suomessa.
      Alkuun suosittelivat hammaskiven poiston. Siitä piti veloittaa erikseen, mutta itse sain kaupan päälle, olisiko ollut niin vähän rapsutettavaa...
      Muistelen, että valkaisussa oli kolme kierrosta. Eli oli se muotti suussa, lasit päässä ja mikä lie uv-valo tuijasi hampaisiin ja tuntui kuin hammasluuta olisi hierottu, aika jännä tunne.
      Valkaisun jälkeen hampaita jomotti hieman ja etenkin tuuli otti ikävästi hampaisiin pari päivää. Rannalla ei tehny paljon mieli jutella, särkylääkettä vain naamaan.
      Valkaisun jälkeen ei myöskään saanut juoda ainakaan pariin päivään mitään tummia juomia.
      Lopputulos: itse en huomannut juurikaan eroa, mutta suosittelen kokeilemaan. Varmasti toimii, jos on tummentuneet tai kellastuneet hampaat. Mutta ei siis tullut vitivalkoista hollywood-hymyä, siihen tarvittanee posliinikuoret.
      Ko. klinikka lähetti jälkeenpäin sähköpostilla palautekyselyn ja tuleepa sieltä muutenkin asiakaspostia aina silloin tällöin :)

      • Piitsille taas...

        Muistatko lääkärin nimeä ja osoitetta?
        Menen itse maaliskuussa Goalle ja tekis mieli kokeilla;)


      • käyty on
        Piitsille taas... kirjoitti:

        Muistatko lääkärin nimeä ja osoitetta?
        Menen itse maaliskuussa Goalle ja tekis mieli kokeilla;)

        Meilistä löytyi vielä kiitos-meili eli tässäpä yhteystiedot eli ei ollut kaukana Calanguten ympyrän vieressä olevasta Tiibetin torista, jokunen minuutti kävellen Bagan suuntaan tien vasemmalla puolella.
        Address: Ground Floor, shop No: 1& 2, Sunbeam Apartment, Near Indian Spices Restaurant, Baga-Calangute Road, Khobra Waddo, Calangute, Baga, Bardez, Goa Pin-403 516. Tel: 9209497517

        Website: www.smilegoa.com Email: [email protected]

        Mulla hampaisiin koski varmaan 2 - max 3 päivää, not bad. Mutta sekin on varmaan yksilöllistä. Jos menet esim loman lopulla, niin käy varaamassa aika jo hyvissä ajoin. Huomioi myös, että pyytävät osan maksusta ennakkoon. Itse taisin maksaa 3000 INR aikaa varatessani.


      • käyty on
        Piitsille taas... kirjoitti:

        Muistatko lääkärin nimeä ja osoitetta?
        Menen itse maaliskuussa Goalle ja tekis mieli kokeilla;)

        Linkistäkin varmasti selviää, mutta Smile Dental Clinic oli paikan nimi....


      • Piitsille taas
        käyty on kirjoitti:

        Linkistäkin varmasti selviää, mutta Smile Dental Clinic oli paikan nimi....

        Kiitos osoitteesta menen katsomaan maaliskuussa..menispä helmikuu nopeesti;)


    • autsista!

      Kannattaa kuitenkin miettiä tarkkaan, jos on kyse ensimmäisestä valkaisukerrasta ja loma on lyhyt. Vihlonta ja kipu voivat olla nimittäin ihan valtavat ja siinä on sitten helposti loma isolta osalta pilalla!

      Itselläni kävi juurikin niin, että kipu oli lähes sietämätöntä kuusi päivää ja kylläpä olisi ollut katastrofaalista, jos olisin tuolloin ollut vielä lomamatkalla...Ikinä en olisi uskonut, että kyseinen toimenpide voi aiheuttaa moista tuskaa ja en kyllä voi suositella!

    • emil von retee

      itse vaihdatin 4 kulunutta hammasta ,tuli uudet kuoret,yht 615e,joku kehu että suomessa 1hammas 1000e,seuraavalla kerralla menen ja poistatan amalkalpaikat(2pientä,1 iso,ja valkasutan ylähampaat,hinta arvio 150e.kävin calanguten keskustassa calangute dental clinic.erittäin miellytävä nuorehko hammaslääkäri pallavi devkar.hoito ,hygenia,ym ok jopa meille suomalaisille

      • tarsu

        moi emil :)
        Oliko hampaiden lopputulos hyvä? Näin silloin ne väliaikaiset ja nekin näyttivät ihan hyvältä. Kyllähän sitä vois itekin ensi vuonna pientä hammasremonttia suunnitella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe