Onko toimiva korjaus oheinen linkki? Onko kukaan kokeillut?
http://gorup-sinkovec.net/diy/rattling-noise-in-toyota-corolla-intake-ma
nifold-solved/
Avensis -01 1.6 imusarjan räminä
10
8500
Vastaukset
- Kaaleppi Kaalinpää
Up
- Kaaleppi Kaalinpää
Up
- Kaaleppi Kaalinpää
Up
- Kaaleppi Kaalinpää
Up
- 14+8
En ole itse yrittänyt korjausta, mutta äitini Corolla -02 1.4 VVT-i (hankittu -08) piti outoa räminää kierrosalueella 1200-1500rpm. Valitettiin äänestä merkkihuollossa -09, korjasivat ilmatteeksi ja kertoivat imusarjapuolella jotain olleen irti, en muista tarkemmin mitä.
- Kaaleppi Kaalinpää
Ohoh, vai onnistui vielä 7 vuoden jälkeen ilmainen korjaus. Pitäisiköhän käydä tyrkyttämässä.
- Tohotamies
Korjasin kyseisen linkin neuvoilla Toyota avensiksen 1,6l vm 2001 imusarjan räminän. Linkissä todella hyvät ohjeet!
- Anonyymi
Minulla Toyota 1.6 VVT-i -02 ja imusarjasta kuului rämisevä ääni tyhjäkäynnillä ja kierroksilla voimistui. Hetken ehti jo epäillä Oliko moottorin sisältä jotain isompaa hajonnut.
Aloittajan linkki toimii vieläkin näin vuosien jälkeen. Linkin takana on tosi havainnolliset ohjeet korjauksesta. Itsellä korjaukseen meni aikaa n. 10 minuuttia ja tuli sillä kuntoon. Nyt moottori käy kuin uutena.- Anonyymi
Meillä Avensis -01 metsähommissa rönttyautona eikä siinä rämise tai kolise mikään. On nähnyt aika paljon metsäautoteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä Avensis -01 metsähommissa rönttyautona eikä siinä rämise tai kolise mikään. On nähnyt aika paljon metsäautoteitä.
Kolisevat putoavat aina aikanaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892