kaikki morkkaa neukku aseita mut mulla pelaa ku unelma 200m tupakkiaskin kokosta kasaa.toki on ku kirveellä tehdyn näkösiä.Paikallises aseliikkees joku sano et ei itäaseilla tee mitää ni myyjä opasti sankarihaudoille ja sano et me kattoo tekeekö mitää.
itä
5
72
Vastaukset
- Jenkkiaseita itsellä
Aivan! Jos ei "itäisessä suurvallassa" ole muuta toimivaa osattu / onnistuttu tekemään, niin ainakin aseet on olleet toimivia. Ei ehkä "hienoja", mutta käyttöön sopivia. Ja onhan siellä kyllä muutamia uniikkikappaleita tehty viimeistellymminkin lahjoiksi arvo-henkilöille.
- molempi parempi
kannattaa olla iloinen, että on noin tarkka peli sulle sattunut! Oma itä-soitin ei oikeen meinaa kasaa saada aikaseen sitten millään patilla, mutta kyllä sillä tauluun osuu.
AR:llä sitten ammuskelen ne tulitikkuaskin kokoset kasat tuolta matkalta! ;)
Siis ei kaikki morkkaa idän ihmeitä, minä en ainakaan!
Itse aseessa en näe vikaa jos se tekee tehtävänsä johon se on suunniteltu ja tarkkuus riittää käyttäjälleen, minulle itselle se ei loppupelissä riittänyt niihin ammuntoihin joita myös on tarkoitus harrastaa ja siksi myös AR... - Kyllä piiput
on hyviä, mutta kun laukaisun saa kohdalleen... On yleensä aika karkea.
- 14+8
Eihän ne kaikista tarkimpia olekaan, kun sattuvat olemaan sota-aseita, eikä leluaseita, niinkun jenkeillä.
Sota-aseenhan pitää olla myös halpa, kestävä ja helppo käsitellä & huoltaa kenen vaan. Siinähän se aseiden toimivuus oikeesti nähdään kun ne viedään ääriolosuhteisiin.
Onhan tuollakin nykyään hienoja leluja, käytössä olevista ehkä AN-94.
Mitä perus-AK- sarjaan tulee, niin vähän ihmetyttää ne tähtäimet siinä... Osuuko niillä mihinkään (tai lieneekö tarkoituskaan osua..) - realismia
No ei kaikki neuvostoliitossa tehdyt kuitenkaan sota-aseita ole ollut :)
Onhan siellä myös suht laadukkaita kilpa-aseitakin tehty.
Ja osahan näistä jenkkien "lelu-aseista" myös on tehty sotaan tai muuhun erikoiskäyttöön... Ja iso osa kummankin suurvallan aseista ihan oikeaan arkiseen käyttöön kuten metsästys.
Näissä kummassakin maassa suurinosa aseista on pyritty tekemään halvalla ja toimiviksi, eli hinta/laatu-suhde kohdallaan ilman hienoja ja kalliita toimivuuteen vaikuttamattomia koristeluita. Tosin myös viimeistelystäkin on usein tingitty, mutta edelleen niin ettei se toimivuuteen ratkaisevasti vaikuta lyhyellä aikavälillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958816- 1743822
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582631- 492237
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?302044- 481932
- 191803
- 601788