Mikähän on nimitys sillä veneen säiliöiden avaajatyökalulla?
Avaimen nimi?
23
2135
Vastaukset
- ++++0
Vinssikampi.
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=38-7904- iso ruuvi
Väärä vastaus. Mulla on kelluva vinssinkampi mutta nyt tarkoitettiin tankkien avaajaa. Olen nähnyt niitä venebensiksillä.
- 7788
iso ruuvi kirjoitti:
Väärä vastaus. Mulla on kelluva vinssinkampi mutta nyt tarkoitettiin tankkien avaajaa. Olen nähnyt niitä venebensiksillä.
Ei ole järkeä , että on tsiljoona erillaista avainta veneessä. Jos yhdenkin avaimen saa pois niin hyvä juttu. Purjeveneessä sälää ja hilpettä on muutenkin aivan tarpeeksi.
Vinssikammella aukeva korkki on hyvä keksintö purjeveneessä. - 3 / 1
7788 kirjoitti:
Ei ole järkeä , että on tsiljoona erillaista avainta veneessä. Jos yhdenkin avaimen saa pois niin hyvä juttu. Purjeveneessä sälää ja hilpettä on muutenkin aivan tarpeeksi.
Vinssikammella aukeva korkki on hyvä keksintö purjeveneessä.Järki vai änkyrät? Minullakin on kolme sellaista korkkia, yksi vesirajan allakin. Ostaako se yksi avain vai kolme uutta korkkia..
- väärä vastaus
Osta vinssinkammella aukeava korkki tai käytä kolikkoa tavalliseen korkkiin.
Mitä väliä jollain nimityksellä ?- liian iso ruuvi
Taas väärä. Korkkeja on availtu/suljettu jo vuosia suurimman koon suurella ruuvimeisselillä joka on ihan liian pieni niin pitkään uraan ja on kuluttanut korkkien urat liian huonoon kuntoon enään meisselillä avattaviksi/suljettaviksi. Asemilla nähty asiaankuuluva avain jonka nimeä nyt kysytään on korkin koko uran mittainen.
- Anonyymi
liian iso ruuvi kirjoitti:
Taas väärä. Korkkeja on availtu/suljettu jo vuosia suurimman koon suurella ruuvimeisselillä joka on ihan liian pieni niin pitkään uraan ja on kuluttanut korkkien urat liian huonoon kuntoon enään meisselillä avattaviksi/suljettaviksi. Asemilla nähty asiaankuuluva avain jonka nimeä nyt kysytään on korkin koko uran mittainen.
Osta isompi meisseli!
Tein vuosia sitten avaimen niille korkeille ("uranmittainen korkki, uren leveys monta milliä"). TIpahti kerran menreen. Ostin sitten bahcon suurimman messelin ja sillä on avattu korkit jo 10 vuotta. Ruuvarin leveys jotain 20 mm.
- Ihmeänkyröitä
Se on kalliokiila
- 2+5
Liekö ihan vaan kyse tankin korkista?
På engelska se on Deck Plate Key.
Jollei muutoin löydy, niin tuolta vaikkapa tilaten siitten:
http://www.iboats.com/Boat-Gas-Caps-Fuel-Fills/dm/cart_id.457042965--page_number.2--session_id.925515008--view_id.238168- 2+5
Ja jos korkki on hakattu ikävän näköiseksi ruukkarilla, niin samasta paikasta myös uusi korkki.
http://www.iboats.com/Replacement-Cap-and-Chain-Only-for-2-Deck-Fills-Attwood/dm/cart_id.457042965--session_id.925515008--view_id.686419 - deck plate
2+5 kirjoitti:
Ja jos korkki on hakattu ikävän näköiseksi ruukkarilla, niin samasta paikasta myös uusi korkki.
http://www.iboats.com/Replacement-Cap-and-Chain-Only-for-2-Deck-Fills-Attwood/dm/cart_id.457042965--session_id.925515008--view_id.686419Nuohan ovat kaikki avaimia joissa vain tapit uppoavat korkin uran päissä oleviin koloihin.
Meidän korkeissahan on vain pitkä ura eikä mitään koloja.
- Mulla on
Korkinavaaja, jossa 20 cm puuvarsi, toimii.
- miih-kali
Maritimista löytyy muovisia avaimia,
joilla aukeaa vinssikamilla muuten avattavat korkit.
- kfdkfdkjds
Ei kai sillä mitään nimeä ole... Otat sopivan paksusta metallia, leikkaat koloon sopivaks ja päähän joku kahva ja avot, siinä se on.
- Anonyymi
Aukeisko tällä https://www.marnela.com/product/4402-625100/Kansiruuvikeen yleisavain
- Anonyymi
Minä olen ostanut turhaan korkkeihini sopivaa avainta etsiessäni tuollaisenkin ja jouduin heti rälläköimään siitä nuo väkäset pois jotta se sopisi korkkeihini edes auttavasti koska korkeissani on vain se pitkä sen poikki kulkeva ura eikä mitään koloja. Tuo työkalu on kuitenkin niin epämukavasti kämmeneeseen painuva ettei sitä kärsi painaa riittävän kovaa korkkia vasten ennen kääntämistä.
- Anonyymi
Abicopihdit, kolikko. kynsi, meisseli ja keittiöveitsi.
- Anonyymi
Abicopihtien pää väärän mallinen, iso kolikko liian pieni, isot meisselit liian pieniä, keittiöveitsi, kynsi, no ei.
- Anonyymi
Taitaa kaivata samaa työkalua kuin moottoriveneen pilssin messinkinen tyhjennysreiän korkki. Minä käytän siihen tämän tapaista iskutalttaa
https://www.biltema.fi/tyokalut/kasityokalut/lyontitaltat-ja-sorkkaraudat/iskutaltta-300-mm-2000020794 - Anonyymi
Aika uusavuton täytyy olla, ellei tuohon käypäistä avainta saa itse tehtyä.
- Anonyymi
Minä kutsun sitä oikeaksi kädeksi. Se on aina mukana, ja jos se putoaa mereen, yleensä se on noussut sieltä mukanani. Sille on olemassa lähes idettinen vastike, nimittäin vasen käsi. Se on todellinen monitoimikyökalu. Sillä aukeaa tankit ja sillä saa naisen voihkimaan. Parempi kuin Leatherman, toisin voi silläkin saada kaikenlaista aikaan.
No joo, tämä on tämmöistä lomaltapaluuhuumoria, viiden viikon kesäloman jälkeen töissä.- Anonyymi
Vai niin, on tyhmät jutut, nahka-leatherman housuista ja jos sillä kädet niin on vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639646Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde503095Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422861- 612659
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012065- 1091986
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251903Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä541470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251