Osaako kukaan helpottaa paniikkiani. Syön pillereitä ja nyt on kesän aikana joka toiset kuukautiset olleet ok ja sitten joka toiset alkavat jo kun on 8 pilleriä ottamatta? Eli onko syytä huolestua? Vuoto on niukkaa, ruskeaa mutta vuotoa kumminkin. Gynelle pääsen 3vkon päästä vasta mutta paniikki on aikamoinen että olen vakavasti sairas...... =(
Vuotoa ennen kuukautisia?
Paniiiiiiikkinainen
265
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
hei ,tuskin mitään vakavaa,kun käytetään hormoniperäisiä ehkäisyvalmisteita,niin nihin liittyy kovin usein vuotoongelmia-ei vakavampaa.lue pillereiden mahdolliset haittavaikutukset kohta.mutta hyvä mielenrauhan saamisen kannalta onkin mennä juttelemaan lääkäriin.
Niin kävin nyt lekurilla ja sain uudet pillerit. Ei löytänyt mitään vikaa edes ultrassa. Toivotaan et apua sais nyt näistä....