Missä koiraroduissa esiintyy tiikerinkirjavaa väritystä? Meillä on tiikerinkirjava sekarotuinen pentu ja mietimme, että mistä väri on periytynyt.
Vastaukset 11
- whitetooth
bokseri, jotkin vinttikoirarodut, tanskandoggi?
- ...
Eikös amerikanstaffordshirenterrierissä ole kans tuota väriä
- lisäys
Amerikanakita, staffi...
- ....
Hollanninpaimenkoira, mastiffit...
- karttsi
myös ainakin welsh corgi cardiganissa esiintyy brindle väriä. :)
- yuoba
presa canario, cane corso
- Nonoyo
ranskanbulldoggi ja yllämainitut ainakin
- Hilppis
Meillä oli labbiksen ja suomen pystykorvan sekoitus. Se oli ihan hyeenan näköinen, siis tiikerkuvioinen. Melko pienikokoinen oli ja oli niin suloinen kun toinen korva oli pysty ja toinen puoleksi lurpallaan.
- irkkudobberi
mulla irlanninsusikoiran ja dobberin sekoitus ja se väritykseltään brindle
Minulla oli ainaki pystykorva uros ja narttu kultainenoutajan sekotus ja se oli sit tiikerinväritys mut silleesti paksummat net juovat ja epäselvemmät jos vertaa tiikeriin . Vanhemmuuten siitä tuli aika tumma koira raidat hävisivät olemattomiin.
Siis uros oli pystykorva ja se narttu kultainen noutaja. Siitä tuli sit kikkurahäntäinen puoliluppakorva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS932576Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15985Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.54822Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke46761- 50744
- 47664
- 80616
- 50605
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍68596Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35594