Onko jollakin tietoa / kokemusta toisen lapsen adoptoinnista kotimaasta? Siis että saisi ensimmäisen adoption jälkeen vielä toisen lapsen ihan pienenä adoptoitavaksi. Olen itse kuullut Pelastakaa Lapsien toimistolta, että toisen saaminen olisi mahdollista, jos on valmis ottamaan hyvin erityistarpeisen lapsen. Kuitenkin jostakin keskustelupalstojen kommenteista voi rivien välistä lukea, että olisi onnistunut useampikin "normaali"adoptio. Olisi kiva kuulla mitä kautta tällainen voisi olla mahdollista (jos siis on mahdollista).
Toinen adoptiolapsi kotimaasta?
2xlapsi?
3
286
Vastaukset
- JERfd
En sen tarkemmin tiedä mitään adoptiosta, mutta tunnen yhden perheen, jolla on kaksi käsittääkseeni täysin tervettä poikaa kotimaisesta adoptiosta.
- kuku
Harvinaista kuitenkiin, että onnistuu.
- Kysy Pelasta
Kannattaa kysellä Pelasta, arviot tehdään varmasti hyvin perhekohtaisesti. Vaikeaa varmasti kuitenkin, mutta yrittänyttä ei laiteta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862