Onko jollakin tietoa / kokemusta toisen lapsen adoptoinnista kotimaasta? Siis että saisi ensimmäisen adoption jälkeen vielä toisen lapsen ihan pienenä adoptoitavaksi. Olen itse kuullut Pelastakaa Lapsien toimistolta, että toisen saaminen olisi mahdollista, jos on valmis ottamaan hyvin erityistarpeisen lapsen. Kuitenkin jostakin keskustelupalstojen kommenteista voi rivien välistä lukea, että olisi onnistunut useampikin "normaali"adoptio. Olisi kiva kuulla mitä kautta tällainen voisi olla mahdollista (jos siis on mahdollista).
Vastaukset 3
- JERfd
En sen tarkemmin tiedä mitään adoptiosta, mutta tunnen yhden perheen, jolla on kaksi käsittääkseeni täysin tervettä poikaa kotimaisesta adoptiosta.
- kuku
Harvinaista kuitenkiin, että onnistuu.
- Kysy Pelasta
Kannattaa kysellä Pelasta, arviot tehdään varmasti hyvin perhekohtaisesti. Vaikeaa varmasti kuitenkin, mutta yrittänyttä ei laiteta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568