Siinä se on!

Ihana perjantai-ilta.
Nyt ei oo menoo mihinkään.
Hellalla herkullinen tomaattilihapullakastike spagetille, uus Catleyatuli postissa, samoin uus ledikasvatuslamppu.
Takassa tuli, ulkona pakastuu hiljalleen.
Hullua, on lokakuun loppu ja nurmikentät hohtaa vihreinä, lehtikuuset kellastuu hiljalleen.
Mutta jänikset on jo valkoisia.
Kyllä kelpaa talven tulla, takkatulen mieto savu tervetulotoivottaa sen, kun kohoaa mustalle yötaivaalle ;)))
Onks teillä kaikki hyvin ja yhtä täyteläisen mukavaa kuin täälläkin ;)))

59

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rygseck

Sauna lämpiimäs ja mukissa jalokahvia... ukkokulta makoilee tos lähellä ja kattiki jossain hyrisee... tai sit toi on jääkaappi =)

*lähtee tarkistamaan huuteleeko hookoon bleut mulle siellä*

• Se on varmas jääkaappi, niil on tapana hyristä?
        Sul on sit kaa aika hyvä persantai menossa ;)))

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Se on varmas jääkaappi, niil on tapana hyristä?
        Sul on sit kaa aika hyvä persantai menossa ;)))

*mumsmums*

Joo - oli se jääkaappi =)

Ei huono päivä ollenkaan... olen jo unohtanut keskiviikkoyön kauhut.. eikä uusia kauhuja oo pariin yöhön tulossa !!!

• rygseck kirjoitti:

*mumsmums*

Joo - oli se jääkaappi =)

Ei huono päivä ollenkaan... olen jo unohtanut keskiviikkoyön kauhut.. eikä uusia kauhuja oo pariin yöhön tulossa !!!

Heh....helppoo olla tommonen, et heti unohtaa kaiken ,))
        Mä taas näin unta et ajelin kännis ja mietin miten sellasesta vois selvitä...oli jo kai poliisitkin perässä ;))
        No unet tuntuu kauheen latteilta näin kerrottuna mut toi oli aika jännä uni, osa siitä oli yötä enkä ees nähny missä tiekään kulki, piti suunnistaa puunlatvojen mukaan ;))
        Sellasta ajelua sopis muidenkin kokeilla, et ajellaan katsellen latvoja, ei kännissä ;)))
        Jossain sillalla olin sit jalkaisin jo menossa ja mietin et voiko kaveriin luottaa ;)))
        Juh.
        Mutta arki on onneks paljon tavallisempaa ;)

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Heh....helppoo olla tommonen, et heti unohtaa kaiken ,))
        Mä taas näin unta et ajelin kännis ja mietin miten sellasesta vois selvitä...oli jo kai poliisitkin perässä ;))
        No unet tuntuu kauheen latteilta näin kerrottuna mut toi oli aika jännä uni, osa siitä oli yötä enkä ees nähny missä tiekään kulki, piti suunnistaa puunlatvojen mukaan ;))
        Sellasta ajelua sopis muidenkin kokeilla, et ajellaan katsellen latvoja, ei kännissä ;)))
        Jossain sillalla olin sit jalkaisin jo menossa ja mietin et voiko kaveriin luottaa ;)))
        Juh.
        Mutta arki on onneks paljon tavallisempaa ;)

En mä ihan kaikkee sentäs unohtanu oo... sen verran vaan etten enää loikkaa kolmee metriä ilmaan ku puhelin soi =)

Eilen vielä illalla säpsähtelin...

Mä muuten näin kans jotain ihme unta tos... olin joku juutalainen ja juoksin jahtaajaa karkuun pitkin jotain maanalaista käytävää, sit J oli siinä kanssa ja kolkkasin sen takaa-ajajan kirveellä, nappasin sen takin ja pääsin pakoon - voi jessus, mitäköhän seki tarkottaa ??

Taivahan tosi on että arki on paljon tavallisempaa ;D))

• rygseck kirjoitti:

En mä ihan kaikkee sentäs unohtanu oo... sen verran vaan etten enää loikkaa kolmee metriä ilmaan ku puhelin soi =)

Eilen vielä illalla säpsähtelin...

Mä muuten näin kans jotain ihme unta tos... olin joku juutalainen ja juoksin jahtaajaa karkuun pitkin jotain maanalaista käytävää, sit J oli siinä kanssa ja kolkkasin sen takaa-ajajan kirveellä, nappasin sen takin ja pääsin pakoon - voi jessus, mitäköhän seki tarkottaa ??

Taivahan tosi on että arki on paljon tavallisempaa ;D))

Joo, ei tota jännitystä kenenkään sydän kestäs.
        Eikä päissään ajelua ;))) oli se surkeeta ;)
        Oliskohan sulla tullu joku assosiaatio Kristalliyöhön ;)))

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Joo, ei tota jännitystä kenenkään sydän kestäs.
        Eikä päissään ajelua ;))) oli se surkeeta ;)
        Oliskohan sulla tullu joku assosiaatio Kristalliyöhön ;)))

Voi muuten olla - hajotin meinaan tässä yhden uunivuoan... no ei ollu kristallia, eikä muutenkaan arvotavaraa, mut sirpaletta oli kuin kristalliyönä konsanaan :/

• rygseck kirjoitti:

Voi muuten olla - hajotin meinaan tässä yhden uunivuoan... no ei ollu kristallia, eikä muutenkaan arvotavaraa, mut sirpaletta oli kuin kristalliyönä konsanaan :/

Sirpaleet tietää onnee, lisää onnee ;)
        Kyl sul ny on hyvä olla ;)
        Mitäs piruutta ny sit keksittäs?
        Vedetään Råttaa hännästä?

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Sirpaleet tietää onnee, lisää onnee ;)
        Kyl sul ny on hyvä olla ;)
        Mitäs piruutta ny sit keksittäs?
        Vedetään Råttaa hännästä?

Annetaan hänelle joku ällöhempee nimi... mä jo ehdotin, tuolla toisaalla, Buudelia =)

• rygseck kirjoitti:

Annetaan hänelle joku ällöhempee nimi... mä jo ehdotin, tuolla toisaalla, Buudelia =)

Olisiko se buudeli? Heh...ei oikeesti, ole sen näkönenkään ;)))
        Mikä olis kuvaavampi koirarotu?
        Vaan se sellanen, mikä se on kun on enkuis oikein suosittu...ootas kun koitan etsii

• Tunnustan. Sorruin heti alkuillasta vetelemään napaani belgialaista suklaata :]. Söin liikaa ja nyt on huono olo. Pitää kai lähteä lenkille..

Sain postista tällä viikolla USB-taskuprojektorin. Viikonloppuna pitäisi testata, kuinka hyvä se on esim. elokuvien katselussa.

Lupasin lähettää vielä tänään sähköpostia eteenpäin, joten pitää taas mennä :).

Minusta on hienoa, että tähän aikaa vuodesta on vielä näin lämmintä ja ukkosta:).

• Miten se sellanen härveli toimii?
        Mitä sillä tehdään?
        Mul on ny aukko sivistyksessä?
        Joo, ei haittaa ollenkaan tää lämpö, ei ole vielä edes lämmöt päällä!

• anjaniina_ kirjoitti:

Miten se sellanen härveli toimii?
        Mitä sillä tehdään?
        Mul on ny aukko sivistyksessä?
        Joo, ei haittaa ollenkaan tää lämpö, ei ole vielä edes lämmöt päällä!

Minikokoinen dataprojektori. Eikö sinulla ole vielä sellaista?

• Kaikki hyvin. Takassa ei tulta mutta täyteläistä tulilientä on käden ulottuvilla.

Noista viheriöimisistä sen verran, että vähällä oli etten tänään pysähtynyt tien viereltä keräämään lupiineja. Näyttivät olevan melkoisessa kukkimisvaiheessa.

Voinemme herkistyä laulamaan: No onkos tullut kesä ja jos on niin kiitos siitä.

• Ohops, onko lupiinit kukassa?
        Ei hyvä;( ne ei selvii ens kesään....niiden rytmi on sekasin.
        Vai tulilientä?
        Mitäs on lasissa?
        Ja hops, kyl se on ny kuusipuu ja silleen...

• anjaniina_ kirjoitti:

Ohops, onko lupiinit kukassa?
        Vai tulilientä?
        Mitäs on lasissa?

Siltäpä se näytti eikä vain näyttänyt vaan olikin. Hilkulla oli, etten vaasiin käynyt keräämässä, mutta kun oli muita kyydissä niin en tohtinut.

Tuliliemenä on espanjalaista giniä. Älä kysy merkkiä tai jos kysyt, niin joudun jääkaapilla asti käymään. Halpaa oli kuin mikä Tallinnan satamassa ja hyvin tuntuu putoavan sekä nousevan. Siis alas ja hattuun.

• AnaLyyzi kirjoitti:

Siltäpä se näytti eikä vain näyttänyt vaan olikin. Hilkulla oli, etten vaasiin käynyt keräämässä, mutta kun oli muita kyydissä niin en tohtinut.

Tuliliemenä on espanjalaista giniä. Älä kysy merkkiä tai jos kysyt, niin joudun jääkaapilla asti käymään. Halpaa oli kuin mikä Tallinnan satamassa ja hyvin tuntuu putoavan sekä nousevan. Siis alas ja hattuun.

Heh, epsanjalainen gini vois olla makoisaa.
        Suomalaista ginia en juo.Se on saletti ;)))
        Tarttee joskus munkin kokeilla.
        Olihan siel Viron puolella juomavalikoimaa.
        Josko täs vaik joskus joulunaikaan sinne suuntais koko suvun hamstrausreissun ja Kallen äiteetä pitää käydä katsoon Keilassa ja viedä joululahjat ;))))
        Sitä harvoin tapaa niin sydämellisiis ihmisii kuin siellä puolella ;)

• ei erikoista
        anjaniina_ kirjoitti:

Ohops, onko lupiinit kukassa?
        Vai tulilientä?
        Mitäs on lasissa?

Kyllä ne lupiinit lämpöisinä syksyinä useinkin lokakuulla kukkivat, ainakin tuossa meidän tienvierellä ja silti ovat seuraavina kesinä ihan normaalisti kukkineet.

• syksyn lapsi

Kylläpä tuo siiderikin hattuun nousee kun tarpeeksi monta nappaa.Heh!
      Mullakin kotona tämöinen kerrostalotakka, mutta ihana on oman kullan kainalossa sitä katsella. Saunottiin tuossa äsken ja nyt herkutellaan.
      On tosi ihanaa tämä syksy.

• Onko se sellanen joka ei tartte hormia?
        Ne on aikas metkoja?

• syksyn lapsi.
        anjaniina_ kirjoitti:

Onko se sellanen joka ei tartte hormia?
        Ne on aikas metkoja?

Kyllä. ja sen tuli on vaaraton. Ei oikeestaan ole edes tuli. No on siinä liekki.
        Aito takka olis kyllä parempi kun siitä tulis enemmän lämpöä, mutta kyllä tämäkin on ihan jees hyvässä seurassa, you know...

• syksyn lapsi. kirjoitti:

Kyllä. ja sen tuli on vaaraton. Ei oikeestaan ole edes tuli. No on siinä liekki.
        Aito takka olis kyllä parempi kun siitä tulis enemmän lämpöä, mutta kyllä tämäkin on ihan jees hyvässä seurassa, you know...

Juh toki.
        Liekkion kivaa katsottavaa vaikkei lämmittäisikään.Tunnelman luojahan se on ;)))
        Samoin kynttiläkin, josta tulikin mieleeni....

• Tota noin. Moneen kertaan lienee jo todettu, että tämä palsta on teknisesti täysin persiistä. Totean sen taas kerran. Olin kirjoittavinani kommenttini vastauksena nyt näemmä poistuneeseen, aloitustasi kritisoivaan viestiin. Ja nyt näen töherrykseni aivan väärässä paikassa, jossa sen tarkoitus ei ole edes ymmärrettävissä.

Enpä tiedä, onko täällä ketään niin lapsellista, joka niitä liekin kuvia yrittäisi oikeasti kerätä. Tuon poistuneen viestin kirjoittajan mielestä tuntuu olevan.

• Älä hätäile.
        Jotta vastaus tulee oikeeseen paikkaan, pitää klikata juuri sen kommentin vastaa nappulaa, sillai se siirtyy juuri oikeen kommentin alle,
        jos klikkaat ALOITUKSEN vastaa nappulaa, vastaukset siirtyy yhdeksi pötköksi kaiken perään eikä pirukaan ota selvää mihin vastasit ;))

• anjaniina_ kirjoitti:

Älä hätäile.
        Jotta vastaus tulee oikeeseen paikkaan, pitää klikata juuri sen kommentin vastaa nappulaa, sillai se siirtyy juuri oikeen kommentin alle,
        jos klikkaat ALOITUKSEN vastaa nappulaa, vastaukset siirtyy yhdeksi pötköksi kaiken perään eikä pirukaan ota selvää mihin vastasit ;))

Meinaatko, etten tuota tietäisi;) Ja melkein panisin pääni pölkylle, ettenkö olisi niin tehnyt, useastikkin, ja silti vastaus tulee väärään paikkaan. Tai ainakin olen luullut niin tehneeni;) Mutta silti tämä palsta on syvältä. Toista se oli ennen.

Mutta vielä aloitukseesi. Ei tämä nyt välttämättä ihan paras perjantai ole ollut. Jouduin alkamaan lakkoonkin vielä, tahtomattani, ja työt pahasti vaiheessa.
        No, oli siitä sen verran hyötyäkin, että olohuone on jo puoliksi tapetoitu.
        Ai että vihaan tapetointia, vaikka se toisaalta onkin ihan mukavaa. Jos ei muuten, niin ainakin siksi, että se todistaa (liian) pitkän remontin olevan vihdoinkin lopussa.

• mies-vm56 kirjoitti:

Meinaatko, etten tuota tietäisi;) Ja melkein panisin pääni pölkylle, ettenkö olisi niin tehnyt, useastikkin, ja silti vastaus tulee väärään paikkaan. Tai ainakin olen luullut niin tehneeni;) Mutta silti tämä palsta on syvältä. Toista se oli ennen.

Mutta vielä aloitukseesi. Ei tämä nyt välttämättä ihan paras perjantai ole ollut. Jouduin alkamaan lakkoonkin vielä, tahtomattani, ja työt pahasti vaiheessa.
        No, oli siitä sen verran hyötyäkin, että olohuone on jo puoliksi tapetoitu.
        Ai että vihaan tapetointia, vaikka se toisaalta onkin ihan mukavaa. Jos ei muuten, niin ainakin siksi, että se todistaa (liian) pitkän remontin olevan vihdoinkin lopussa.

Viel tuosta vastauksesta.
        Kun tulet jonkun jutun kohdalle, niinku mä nyt sun, ni tuohon alle aukee automaattisesti vastauskentta, mut ei saa mennä siihen halpaan vaan ottaa siitä jutun alta uudelleen toi vastaa ja sillon se kenttä vaihtuu niin et se vastaa vaan sun juttuun...
        Ja halpaan on helppo mennä ;)
        Lakko, siitä saattaa tulla pitkä jos raamisopimus kaatuu, kerkeet tapetoida viel monta huonetta ja minunki pitää lähtee tapettikauppaan?
        Noh, eka kerta 40 vuoteen ;)))

• anjaniina_ kirjoitti:

Viel tuosta vastauksesta.
        Kun tulet jonkun jutun kohdalle, niinku mä nyt sun, ni tuohon alle aukee automaattisesti vastauskentta, mut ei saa mennä siihen halpaan vaan ottaa siitä jutun alta uudelleen toi vastaa ja sillon se kenttä vaihtuu niin et se vastaa vaan sun juttuun...
        Ja halpaan on helppo mennä ;)
        Lakko, siitä saattaa tulla pitkä jos raamisopimus kaatuu, kerkeet tapetoida viel monta huonetta ja minunki pitää lähtee tapettikauppaan?
        Noh, eka kerta 40 vuoteen ;)))

Saattaahan se olla, että siihen halpaan on tullut mentyä. Helpostihan se varmasti käy, ainakin kun johonkin ketjun häntäpään viestiin vastaa.

No, ei tässä nyt tällä kertaa muihin huoneisiin kajota. Vaan vielä tässä hommaa riittää lakkopäiviksi kun saa kaikki listat ym. paikalleen ja lopuksi huonekalut ja kaikki sisustuselementit kohdalleen.

On sitä aika monet huoneet aikojen saatossa tapetoitu, vaan vieläkin oppi jotain uutta siitäkin hommasta. Olin olevinani fiksu ja jätin puoliksi ikkunan päälle ulottuvan vuodan ikkunan osalta liisteröimättä, ettei ikkuna tahriintuisi. Siitähän ei hyvää seurannut;( Mutta lopussa seisoo, kiitos. Niin tälläkin kertaa.

• mies-vm56 kirjoitti:

Saattaahan se olla, että siihen halpaan on tullut mentyä. Helpostihan se varmasti käy, ainakin kun johonkin ketjun häntäpään viestiin vastaa.

No, ei tässä nyt tällä kertaa muihin huoneisiin kajota. Vaan vielä tässä hommaa riittää lakkopäiviksi kun saa kaikki listat ym. paikalleen ja lopuksi huonekalut ja kaikki sisustuselementit kohdalleen.

On sitä aika monet huoneet aikojen saatossa tapetoitu, vaan vieläkin oppi jotain uutta siitäkin hommasta. Olin olevinani fiksu ja jätin puoliksi ikkunan päälle ulottuvan vuodan ikkunan osalta liisteröimättä, ettei ikkuna tahriintuisi. Siitähän ei hyvää seurannut;( Mutta lopussa seisoo, kiitos. Niin tälläkin kertaa.

;)))
        Voin kuvitella ;) miten hienosti se loppu asettui seinään ;)
        Kerros mulle, miksei kämpä't ole koskaan valmiita?
        Kun sellasen saa rakennettua tai ostettua, ni heti alkaa karmee remppa/sisustus/maalaus/tapetointikierros...ja kun sen saa loppuun, alkaa uusi heti jostain päästä taloa, sitte pitää korjata tuo kohta ja tämä ja sitte mennään mökkiä läpi ulkoopäin ja sitten pitääki jo sauna rempata jne jne....

• anjaniina_ kirjoitti:

;)))
        Voin kuvitella ;) miten hienosti se loppu asettui seinään ;)
        Kerros mulle, miksei kämpä't ole koskaan valmiita?
        Kun sellasen saa rakennettua tai ostettua, ni heti alkaa karmee remppa/sisustus/maalaus/tapetointikierros...ja kun sen saa loppuun, alkaa uusi heti jostain päästä taloa, sitte pitää korjata tuo kohta ja tämä ja sitte mennään mökkiä läpi ulkoopäin ja sitten pitääki jo sauna rempata jne jne....

Hyvin se loppu(kin) asettui. Sen jälkeen kun myttysin sen tyhmyyden aiheuttaman suden roskiin. Onneksi ei ollut Viktorian Ruusut niin tarkalle ostettu.

No ensinnäkin, se mikä on valmis jonkun mielestä, ei olekkaan sitä uuden omistajan silmissä. Nainen on sen verran omituinen eläin, että sille ei mikä tahansa kelpaa. Ei vaiskaa, voi se mieskin olla samanlainen, vaativa elukka, kyllä meikäläiselläkin silmään sattuu, jos on vääränlainen sisustus. Vaikka tässä rempassa ei nyt olekkaan kysymys ihan pienestä pintarempasta. Yli 60-vuotiaan, liki alkuperäiskunnossa olevan talon vanhaa kunnioittava "pintaremppa" tahtoo olla vähän enemmän kuin pelkkää pinteremppaa. Esim. kun joskus 80-luvulla laitetun muovimaton alta löytyneen lautalattian purkaa, puhdistaa laudat, oikoo koolauksen, lisää selluvillaa painuneiden purujen päälle, kiinnittää laudat uudelleen, sovittaa uuden lauden sen viimeisen paikalle ja maalaa näin syntyneen "uuden" hienon lattian, niin siihen palaa aikaa. Ja sitä aikaa kun ei työssäkäyvällä niin ylenpalttisesti ole.
        Samoin esim. ikkunoiden peruskunnostus, intoa on mutta mistä saisi sitä aikaa.

Ja mitenköhän tämä liittyi aloituksen aiheeseen, ei mitenkään. Mutta onneksi kuitenkin tälläkin viikolla on se perjantai-ilta. Lakko näyttäisi loppuvan, joten viikolla ei olkkarin viimeistelytyöt isommin etene.

• mies-vm56 kirjoitti:

Hyvin se loppu(kin) asettui. Sen jälkeen kun myttysin sen tyhmyyden aiheuttaman suden roskiin. Onneksi ei ollut Viktorian Ruusut niin tarkalle ostettu.

No ensinnäkin, se mikä on valmis jonkun mielestä, ei olekkaan sitä uuden omistajan silmissä. Nainen on sen verran omituinen eläin, että sille ei mikä tahansa kelpaa. Ei vaiskaa, voi se mieskin olla samanlainen, vaativa elukka, kyllä meikäläiselläkin silmään sattuu, jos on vääränlainen sisustus. Vaikka tässä rempassa ei nyt olekkaan kysymys ihan pienestä pintarempasta. Yli 60-vuotiaan, liki alkuperäiskunnossa olevan talon vanhaa kunnioittava "pintaremppa" tahtoo olla vähän enemmän kuin pelkkää pinteremppaa. Esim. kun joskus 80-luvulla laitetun muovimaton alta löytyneen lautalattian purkaa, puhdistaa laudat, oikoo koolauksen, lisää selluvillaa painuneiden purujen päälle, kiinnittää laudat uudelleen, sovittaa uuden lauden sen viimeisen paikalle ja maalaa näin syntyneen "uuden" hienon lattian, niin siihen palaa aikaa. Ja sitä aikaa kun ei työssäkäyvällä niin ylenpalttisesti ole.
        Samoin esim. ikkunoiden peruskunnostus, intoa on mutta mistä saisi sitä aikaa.

Ja mitenköhän tämä liittyi aloituksen aiheeseen, ei mitenkään. Mutta onneksi kuitenkin tälläkin viikolla on se perjantai-ilta. Lakko näyttäisi loppuvan, joten viikolla ei olkkarin viimeistelytyöt isommin etene.

Ähähäää...mut eihän toi olekaan remppaa...sehän on jo restaurointia.
        JA sehän se vasta työlästä on.
        On aikas sääli kun se sellainen vanha puutalomiljöö on monesta paikasta hävitetty, muualla maailmassa niitä vielä näkee. Viljandissa oli mukavasti sekin esillä
        Ja sellainenhan se on se oikea lapsuuden maisema...

• Putkivalo

Täälllä on kylmä, ja kohta pitää mennä tuonne vielä kylmempään DQ:n kanssa, ruuaksi ei ollut kuin hätäinen metripizza just kun kehuin että mä en laita mitä puolivalmisteita ja jäniksetkin meillä on ihan ruskeat!

*Vetää henkeä välillä*

Metripizzakaan ei ollut kuin 60 senttinen, harkitsen että luopuisin mun kauniista kukallisesta mitasta jotta saadaan mitat kohdillaan.

Haikeana muistelen tässä perjantai-illan kunniaksi kuinka auton lasit huurtuu liiallisesta lämmöntuotosta. Eli siitä sun saamarin metri-halkaisia-pizzasta. Nekö muuten on nyysinyt meidän pizzatoimittajan mitan?

Nii, eli oliks tää hyvin vai ei? Menen lukemaan tähtiä, ehkä sieltä selviää :))

• ei menoo

anja,niina,facebook,netlog,badgespic,skuls,sfnet,mp-foorumi.jne
      eikä menoo

• Putkivalo

Niin, ootko hokannut. Kun on netti kotona, ei tarvi MENNÄ MINNEKÄÄN = ei menoa :)) Mutta ymmärrän sua, joskus selitykset on niin ilmiselvät, ihan liian lähellä nenää, jotta näkisi ne selkeästi. Onneksi sulla on mut!

• oma nenä.
        Putkivalo kirjoitti:

Niin, ootko hokannut. Kun on netti kotona, ei tarvi MENNÄ MINNEKÄÄN = ei menoa :)) Mutta ymmärrän sua, joskus selitykset on niin ilmiselvät, ihan liian lähellä nenää, jotta näkisi ne selkeästi. Onneksi sulla on mut!

En hokannu muuta kuin uskon toivon ja rakauden sinusta, suomi24jään.

• Putkivalo
        oma nenä. kirjoitti:

En hokannu muuta kuin uskon toivon ja rakauden sinusta, suomi24jään.

Ai, onko Usko ja Toivo täällä? Mitä mä sitten netissä pyörin?? Äkkiä pois täältä.. :)))

• Putkivalo kirjoitti:

Njäh, tuollaselle kannata mitään selittää ;)
        Aloituksessa lukee selvästi ja jollei sitä tajua, niin kannattaako alkaa sille rautalangasta vääntämään.
        Mutta huomaatko, on mulla ihailija, se näkee minut sielläkin missä en ole ;)))
        Eikä näe sitä missä olen ;) mut ihailtavasti tehnyt töitä vuokseni ?

Mutta älä vaivu epätoivoon, sinun ja pizzan tiet kohtaa vielä ;) Seuraavan voin sit tuoda lowriderin tarakalla ;) Olohuoneasukin sydän alkaa olla korjattu ;)

• Putkivalo
        anjaniina_ kirjoitti:

Njäh, tuollaselle kannata mitään selittää ;)
        Aloituksessa lukee selvästi ja jollei sitä tajua, niin kannattaako alkaa sille rautalangasta vääntämään.
        Mutta huomaatko, on mulla ihailija, se näkee minut sielläkin missä en ole ;)))
        Eikä näe sitä missä olen ;) mut ihailtavasti tehnyt töitä vuokseni ?

Mutta älä vaivu epätoivoon, sinun ja pizzan tiet kohtaa vielä ;) Seuraavan voin sit tuoda lowriderin tarakalla ;) Olohuoneasukin sydän alkaa olla korjattu ;)

Niin sulla on :D missä vaan liikkuukin, aina se vaan etsii sua... ja haikailee perään ;)

Oujee, kummallekin, korjatulle sydämelle ja tulevalle pizzalle :))) Sanos millä sen korjasit, vai aikoko vaan auttaa :/

• Putkivalo kirjoitti:

Niin sulla on :D missä vaan liikkuukin, aina se vaan etsii sua... ja haikailee perään ;)

Oujee, kummallekin, korjatulle sydämelle ja tulevalle pizzalle :))) Sanos millä sen korjasit, vai aikoko vaan auttaa :/

Kannet hiottu ja venttiilit passattu, enää puuttuu taitava kokooja ;)))
        Saan apua hd-asentajasta ;)))
        Elämä on aika Oujee! eiköstä vaan ;)

• Muru, jos sulla on mulle asiaa, ni laita privana.
        Luulis aikuisen miehen osaavan selvitellä asiansa ihan naamakkainkin. Ja luulis että sitä kanttiakin löytys, selkärankaa. Vai löytyykö?
        Älä vedä kerhojen asioita tänne, sen luulis olevan sulle jos kelleen selvääkin selvempi juttu.
        Ziisus...

• Arvaaja arvaa arvattavan?
        Se sana oli se johon tartuit, tarvinneeko sanoo enempää?
        Kuten sanottu koita ny omata sitä selkärankaa ja selvitä asias kahdenkesken.

• ArcticEli
        anjaniina_ kirjoitti:

Arvaaja arvaa arvattavan?
        Se sana oli se johon tartuit, tarvinneeko sanoo enempää?
        Kuten sanottu koita ny omata sitä selkärankaa ja selvitä asias kahdenkesken.

tarvitsee,kerro ihmeessä lisää,niin muutkin sitten tietävät

• ArcticEli kirjoitti:

tarvitsee,kerro ihmeessä lisää,niin muutkin sitten tietävät

Oletko miettiny......mitä sillä on väliä?
        Jos sä olisit selkärangallinen kuka tahansa, juttelisit kahdenkesken etkä puskasta ;)))

• Ja sä olet sit se sykologi? ;)))
        Perskuta. täs on pakaralihakset tiukilla ;))

• ArcticEli
        anjaniina_ kirjoitti:

Oletko miettiny......mitä sillä on väliä?
        Jos sä olisit selkärangallinen kuka tahansa, juttelisit kahdenkesken etkä puskasta ;)))

niinpä niin,seli seli ;)))

• ArcticEli kirjoitti:

niinpä niin,seli seli ;)))

Eip niinkään, jos sulla on selkärankaa laita viestiä nimimerkille, jos ei niin...noh, nauretaan lisää ;))))
        koitas ny miettii, jos sun pitää stalkata minua 24/7 ni eikö helpompi ole pyrkiä ihan kahdenkeskiseen kontaktiin?
        Aijjaa mut jossei se olekaan tärkeetä?
        Sä haluutkin vain pysyä valokeilassa mun kautta ;))) oisko noin? no juu, kokonainen päivä...... pitäs tyydyttää sekin huomiontarve ;)) crybaby

• ArcticEli
        anjaniina_ kirjoitti:

Eip niinkään, jos sulla on selkärankaa laita viestiä nimimerkille, jos ei niin...noh, nauretaan lisää ;))))
        koitas ny miettii, jos sun pitää stalkata minua 24/7 ni eikö helpompi ole pyrkiä ihan kahdenkeskiseen kontaktiin?
        Aijjaa mut jossei se olekaan tärkeetä?
        Sä haluutkin vain pysyä valokeilassa mun kautta ;))) oisko noin? no juu, kokonainen päivä...... pitäs tyydyttää sekin huomiontarve ;)) crybaby

olet tainnut seota lopullisesti,eihän sullaole edes valokeilaa ;)))
        nauretaanpa sitten lisää sinun tarpeille 23/10
        mikä ihmeen tarve sinulla on kahdenkeskeiseen kontaktiin,kemissä olit mc-treffeillä, hieno mopo, sinä ;(

• kohta kotia kohti
        ArcticEli kirjoitti:

mikä ihmeen tarve sinulla on kahdenkeskeiseen kontaktiin,kemissä olit mc-treffeillä, hieno mopo, sinä ;(

anna hullun olla, saa vaan lisä aihetta pätemiseen.

• ArcticEli kirjoitti:

Ahaa, nyt kuulostaa tutulta ;)))
        Juh,mopohan on hieno, emäntä ehkä ei,niin se vaan menee ;)))
        mut sulle sanon vain et jos olet sanas mittanen, niinkuin pitäis kai kenen tahansa ihmisen olla, niin puhut mulle kiukkus tuolla viesteissä kahdenkesken, et palstoilla.
        Sellanen on mun mielest aika munatonta.
        Minäkin voisin, alkaa tänne laittaan asioita...vaan mul on enempi selkärankaa, eikä tarvetta kostaa kelleen...niinkuin jollain muulla tuntuu olevan ;))) tietäs vaan miks?

• ArcticEli
        anjaniina_ kirjoitti:

Ahaa, nyt kuulostaa tutulta ;)))
        Juh,mopohan on hieno, emäntä ehkä ei,niin se vaan menee ;)))
        mut sulle sanon vain et jos olet sanas mittanen, niinkuin pitäis kai kenen tahansa ihmisen olla, niin puhut mulle kiukkus tuolla viesteissä kahdenkesken, et palstoilla.
        Sellanen on mun mielest aika munatonta.
        Minäkin voisin, alkaa tänne laittaan asioita...vaan mul on enempi selkärankaa, eikä tarvetta kostaa kelleen...niinkuin jollain muulla tuntuu olevan ;))) tietäs vaan miks?

totta kai kuulostaa tutulta,olethan pyynnöstä vierraillut pariin otteeseen.
        ArcticEli oli sillon nikkisi ja muutama päivä sitten tunnistin sinut anjaniinaksi.
        on myös ollut samat etapitkin ajoissa.
        sama nikki on mulla treffeissä, varmaan muistat...

• ArcticEli kirjoitti:

ArcticEli oli sillon nikkisi ja muutama päivä sitten tunnistin sinut anjaniinaksi.

Nyt pyyhkii yli ja lujaa,,,ei haisuakaan mistä puhut.
        Vieraillut missä, sama nikki, treffit? sorry?

• ArcticEli kirjoitti:

Nyt muutes kun luin tarkemmin tuon sepustukses----niin tajuan,miksi en tajua mitä tarkoitat.
        Ethän sinä ole motoristi, siksi puhut sellaista "siansaksaa" etten osaa yhdistää sitä mihinkään.
        Kemissä "mc treffit", no ei todellakaan, sellasiin en ole koskaan osallistunut ;))) edes pyynnöstä ;))
        Kokoontumisajoja siel kyllä järjestetään ja niissäpä olen silloin tällöin häärännyt. Luulin sinun tarkoittavan näillä treffeillä kokkareita, mutta etpä tarkoittanutkaan ;))) kun et tiennyt mistä puhut ;))
        Mutta kokoontumisajot ei ole "ajot", niissä ei ole etappeja ;)))
        Kokoontumisajoissa ihmisillä ei ole nikkejä, kyllä siellä ollaan ihan omilla nimillä ;)))
        Yritit selostaa jotain maailmasta, jota et tunne laisinkaan ;))
        Jäin miettimään miksen ymmärtänyt höykäsen pölähtävää ja sit tajusin ettei sulla tieto riittänyt, siksi viesti oli mitä oli ;))) hähä...

• 13+18:)

Pienissä asioissa se onni on:) Polvi ei kolota, kuten joku aika sitten, pihatyöt melkein tehty talvea varten. Kaikki ollaan tyytyväisiä, ihmiset, kissa ja koirat.
      Mielessä on käydä tarkastamassa suppilovahverotilanne ja mahdollinen puolukkaonni. Pakastimet pullottavat, mutta pieni tila on tullut.

Illalla mies lämmitti tuvassa ja salissa. Mukavaa lämmintä se. Puita riittää vielä, mutta ehkä ensi vuonna on lisää klapitettava. Ne ylivuotiset antaa parhaiten lämpöä.

Varpuset ja tintit käyvät ikkunalla kertomassa ruokatarpeesta. Talipalloja laitoin jo esille, mutta jyvät vasta pakkasten tultua.
      Muutto keskustaan häämöttää. Ajankohta on avoin. Aikaansaavuus on hidastunut. Muuten kaikki hyvin.

• Ylivuotiset on parhaiten kuivaneet.
        Tätä minäkin tarkoitin, kaikki on saatu tehtyä talvea varten ja nyt voi sulkea ikkunat, ripustella sisävalot ja alkaa lämpimässä tuvassa odottamaan lumentuloa.
        On siinäkin oma onnensa, että kun talvimyrsky riehuu, voi laittaa takkaan tulet ja kyyristyä sohvankulmaan,

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      18
      3047
    2. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      2995
    3. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      61
      2944
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      286
      2237
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2132
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2101
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1321
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1190
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      5
      1163
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      99
      1057
    Aihe