DNA asiakaspalvelu HIRTEEN!!!

DNA sucks!

Näin toimii kunnon asiakaspalvelu!
Ostin puhelinmyynnistä i phone 4 elokuun alussa.Samana iltana kun puhelin haettiin postista lataasin sen koneeseeni kiinni ja ylläri pylläri se oli täysin mykkä.
No siitä soittamaan dna supernopeaan asiakasplveluun,josta neuvottiin viemään känny liikkeeseen.Ja veinhän minä.Ajattelin että saan heti uuden tilalle koska olihan puhelin niin sökö koska ei edes latautuminen onnistunut.Nooh....puhelin lähetettiin omasta toimestani sitten huoltoon jonka numeron liikkeestä sain.
Nyt on sitten kulunut melkein kolme kk kun asiasta kuuluu jotain DNA:n puolesta.
Itse olen tässä välillä soittanut sinne 16 puhelua,lähettänyt pitkän kirjeen ja käynyt liikkeessä 2x.Selittänyt ja selittänyt asiaa milloin millaisellekkin asiakaspalvelijalle.
Totesin että lienee paras vaihtaa firmaa ja otin i phonen elisalta samantien mukaan toimivana ja kaikki onkin toiminut siitä lähtien ja asiakaspalveluun olen päässyt vajaan 5 min odotusajalla kun se DNA:lla oli pisimmillään 46min.
Täytyy vaan ihmetellä että miten ihmiset jaksaa tuollaista kusetusta.Minä en jaksanut kuin kolme kk.Kauan sinä olet odottanut???

173

19657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme firma

      Töykeintä asiakaspalvelua ikinä! Kaikki tietävät minkälainen asenne virolaisilla on asiaksapalveluun ja DNA:lla tällainen erittäin epäystävällinen virolainen naisihminen on asiakspalvelussa. Mitä järkeä on yleensä laittaa puhelimeen vastaamaan ihminen joka ei osaa edes suomea kunnolla?

      • virolaistenhyysäystä

        Onkohan DNA ulkoistanut asiakaspalvelunsa Viroon?
        Kaikki muukin on jo siellä.


      • kolmikf

        Ei osaa nämä valittajatkaan suomenkieltä...


      • besserwisser
        kolmikf kirjoitti:

        Ei osaa nämä valittajatkaan suomenkieltä...

        suomen kieltä*


      • hesanpete
        besserwisser kirjoitti:

        suomen kieltä*

        PAHIN VIRHE MITÄ IHMINEN VOI TEHDÄ ON OLLA DNA:N KANSSA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ!

        USKOKAA!


      • tare3
        hesanpete kirjoitti:

        PAHIN VIRHE MITÄ IHMINEN VOI TEHDÄ ON OLLA DNA:N KANSSA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ!

        USKOKAA!

        Mutta on ainut suomalainen operaattori, muitten operaattorien hankkimat rahat menee RUOTSIIN.


      • sgtsegs

        Parempi vaihtoehto silti se ruotsalainenkin operaattori, kuin suomalainen kusetus- ja paskalaitos.


      • Kiiinnossta

      • Skklmyyi
        hesanpete kirjoitti:

        PAHIN VIRHE MITÄ IHMINEN VOI TEHDÄ ON OLLA DNA:N KANSSA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ!

        USKOKAA!

        Näin on


      • Rrkjt
        hesanpete kirjoitti:

        PAHIN VIRHE MITÄ IHMINEN VOI TEHDÄ ON OLLA DNA:N KANSSA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ!

        USKOKAA!

        Näin on paska yhtiö dna on joka suhteessa esim laskurus laittaa aiheettomia maksumuistus laskua . ei laskun päiväyksellä ole mitään sanomista vaan sillä kun asiakas saa sen se siitä dna.n toiminnasta. Tarkistettu kuluttyaja asiamieltä moneen kertaan ja monta aiheetonta asiaa siellä käsiteltävänä.


      • 8855
        hesanpete kirjoitti:

        PAHIN VIRHE MITÄ IHMINEN VOI TEHDÄ ON OLLA DNA:N KANSSA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ!

        USKOKAA!

        Minä erehdyin ottamaan dna;n nettiliittymän ,olikin iso virhe.Puhelinmyyjä lupasi 2 kk ilmaista,mutta eipä sitä 2 ilmaista kuukautta tullutkaan.soitin asiakaspalveluun lupasivat kuunnella puhelunauhan .mutta mitä paska.3 kk mennyt eivät vielä ole kuunnelleet.tuskin kuuntelevat


      • Anonyymi
        8855 kirjoitti:

        Minä erehdyin ottamaan dna;n nettiliittymän ,olikin iso virhe.Puhelinmyyjä lupasi 2 kk ilmaista,mutta eipä sitä 2 ilmaista kuukautta tullutkaan.soitin asiakaspalveluun lupasivat kuunnella puhelunauhan .mutta mitä paska.3 kk mennyt eivät vielä ole kuunnelleet.tuskin kuuntelevat

        surkea firma..Asiaa osaamattomia, ylimielisiä ja huijareita. Ei enää IKINÄ sinne.


      • Anonyymi
        Rrkjt kirjoitti:

        Näin on paska yhtiö dna on joka suhteessa esim laskurus laittaa aiheettomia maksumuistus laskua . ei laskun päiväyksellä ole mitään sanomista vaan sillä kun asiakas saa sen se siitä dna.n toiminnasta. Tarkistettu kuluttyaja asiamieltä moneen kertaan ja monta aiheetonta asiaa siellä käsiteltävänä.

        Mullekki tuli aiheeton maksumuistutus. Eli ei tullut ollenkaan normi laskua vaan suoraa maksumuistutus joka sitte lisätään seuraavaan laskuun. No asiakaspalvelu sitten poisti sen, mutta siitäkin piti soittaa kahteen kertaan ennenkuin asia selvesi. Turhaa ylimääräistä työtä kun pitää moneen kertaan jonottaa ja soitella asiakaspalveluun. Kysehän on kuitenki heidän tekemästä virheestä.


      • Anonyymi
        sgtsegs kirjoitti:

        Parempi vaihtoehto silti se ruotsalainenkin operaattori, kuin suomalainen kusetus- ja paskalaitos.

        Juuri näin. Kusetusta koko dna! Myydään ylihintaisia liittymiä vanhemmille ihmisille jotka ei edes ymmättä käyttää puhelintaan muuhun kuin puheluihin.
        Taas kerran päätin etten enää edes vastaa, kun eivät kysele, kuuntele tai ylipäätään toimi asiakkaan eduksi. Kyllä pistää vihaksi.
        Älkää menkö tuohon halpaan, se tulee nimittäin kalliiksi!!


      • Anonyymi
        tare3 kirjoitti:

        Mutta on ainut suomalainen operaattori, muitten operaattorien hankkimat rahat menee RUOTSIIN.

        DNA ei ole ollut suomalaisten omistuksessa pariin vuoteen. Ostimme Motorola matkapuhelimet ja tarkoitukseemme oli, että emme ota määräaikaisia liittymiä kuten esim. 2 vuotta. Liittymän reistaillessa tarkoituksemme oli sanoa liittymä irti, mutta yllätys, yllätys olemme tehneet tietämättämme kahden vuoden sopimuksen sujuvasanaisen naisihmisen kanssa! Huomenna, 17.3.2020, menemme toimimattomista puhelimistamme DNA:lle. Tästä viisastuneena otamme meitä "palvelleen" myyjän nimet muistiin. Mies pääsi puhelimellaan DNA:aan myyntipalveluun, mutta puhelimella ei muualle pääse. Näissä kaupoissa on harvinaisen kokematonta ja osaamatonta nuorta henkilöstöä, joka ei edes hallitse myytäviensä välineiden/laitteiden tekniikkaa.
        Miten DNA:lla on varaa hoitaa perustehtäväänsä näin kehnosti?


      • Anonyymi
        tare3 kirjoitti:

        Mutta on ainut suomalainen operaattori, muitten operaattorien hankkimat rahat menee RUOTSIIN.

        Dna:n osti norjalaiset ja palvelusta ei tietoakaan.
        Otin yhteyttä kun netti ei toiminut ja arvelin,että vika on yhteyksissä,
        eivät uskoneet,eikä kukaan tullut tarkastamaan.
        Lopulta sain ammatimiehen katsomaan joka pystyi heti näkemään,että
        vika oli DNA:lla.
        Minunko nyt pitäisi maksaa it-palvelusta itse kun DNA:n joukkoa ei
        kiinnosta tippakaan kuinka heidän vehkeensä toimivat.
        Edelleenkään tänään ei tominut kunnes soitin,että nyt on alettava toimia
        ja kuinka ollakaan yhteys tuli alle tunnissa.
        Miteen täällä Suomessa voi mitään kehitystä tulla kun asiakaspalvelu on tätä
        luokkaa.
        Katkos kesti viikon !


      • Anonyymi
        tare3 kirjoitti:

        Mutta on ainut suomalainen operaattori, muitten operaattorien hankkimat rahat menee RUOTSIIN.

        Meillä on 2 KOTIMAISIA : ELISA JA ÅMT !


      • Anonyymi
        hesanpete kirjoitti:

        PAHIN VIRHE MITÄ IHMINEN VOI TEHDÄ ON OLLA DNA:N KANSSA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ!

        USKOKAA!

        Aivan oikein


      • Anonyymi
        kolmikf kirjoitti:

        Ei osaa nämä valittajatkaan suomenkieltä...

        Pilkun nussia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekki tuli aiheeton maksumuistutus. Eli ei tullut ollenkaan normi laskua vaan suoraa maksumuistutus joka sitte lisätään seuraavaan laskuun. No asiakaspalvelu sitten poisti sen, mutta siitäkin piti soittaa kahteen kertaan ennenkuin asia selvesi. Turhaa ylimääräistä työtä kun pitää moneen kertaan jonottaa ja soitella asiakaspalveluun. Kysehän on kuitenki heidän tekemästä virheestä.

        DNA laskutti väärin menin puhumaan siitä dnan konttoriin LAHTEEN ALEKSI 10 siellä minulle sanottiin "mitäs maksoit oma vikas"olen lähettänyt kaksi kirjettä helsinkiin,ei mitään apua. että tälläinen on dna.


      • Anonyymi
        hesanpete kirjoitti:

        PAHIN VIRHE MITÄ IHMINEN VOI TEHDÄ ON OLLA DNA:N KANSSA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ!

        USKOKAA!

        Olen samaa mieltä


      • Anonyymi
        Rrkjt kirjoitti:

        Näin on paska yhtiö dna on joka suhteessa esim laskurus laittaa aiheettomia maksumuistus laskua . ei laskun päiväyksellä ole mitään sanomista vaan sillä kun asiakas saa sen se siitä dna.n toiminnasta. Tarkistettu kuluttyaja asiamieltä moneen kertaan ja monta aiheetonta asiaa siellä käsiteltävänä.

        Pitkät jonotusajat helppo kerätä rahaa. Ei saa enää kunnon palvelua liikkeissä näissä isoimmissa eikä asiakaspalvelussa. Sama se on joidenkin pankkien asiakaspalvelu eivät osaa vastata kysymykseen ja toistavat samaa moneen kertaan. Eivät ole tietäviä ei pelkkä seli, seli auta ketään. Minäkin sanoin ymmärrän yhdestä kerrasta. Tällätavoin ei tule mikään asia selväksi. Pitäisi olla kokeneita jotka tuntevat toiminta alueensa ja osaavat asiansa.


      • Anonyymi

        Kommentointiongelmia on myös
        s a v o l a i s i l l a. Murre on niin l e v e ä ä, että puhelinmyyjältä menee monta minuuttia asiaan pääsyyn. En minäkään saa "bamlata stadia" asiakaspalvelussani. Kesätöissä Kauppatorilla ollut tyttö sai potkut, kun puhui stadin slangia, siis Stadissa?!
        Puhutaan työtilanteissamme tätä suomenkieltämme, eikö olisi asiallista ja tasapuolistakin 👍


      • Anonyymi
        Kiiinnossta kirjoitti:

        Tossa mielenkiintoinen vaihoehto http://saunalahti.fi/puheliittymat/latausliittymat/?_ga=1.178326694.360353981.1461094824

        Elisa saattaa yrittää laskuttaa kahteen kertaan jo maksettua uudelleen. Pidä kuitit tallessa.


      • Anonyymi
        besserwisser kirjoitti:

        suomen kieltä*

        Todella huonoa asiakaspalvelua,ei voi edes puhua mistään asiakaspalvelusta,asioita ihan mahdottomuus hoitaa noitten hyväkkäitten kanssa.ÄLKÄÄ PUHUKO ASIAKASPALVELUSTA kun teillä ei sitä ole. PUHUKAA MIELUUMMIN ASIAKKAITTEN HALVEKSIMISESTA JA NÖYRYYTTÄMISESTÀ.Mitään asiaa ette hoida kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella huonoa asiakaspalvelua,ei voi edes puhua mistään asiakaspalvelusta,asioita ihan mahdottomuus hoitaa noitten hyväkkäitten kanssa.ÄLKÄÄ PUHUKO ASIAKASPALVELUSTA kun teillä ei sitä ole. PUHUKAA MIELUUMMIN ASIAKKAITTEN HALVEKSIMISESTA JA NÖYRYYTTÄMISESTÀ.Mitään asiaa ette hoida kunnolla.

        Minä olen aina saanut DNA:ta hyvää palvelua. Viimeeksi tänään ja jonotus kesti pari minuuttia.


      • Anonyymi
        Skklmyyi kirjoitti:

        Näin on

        DNA KUSETTAA SOPIMUKSISSA, PUHELIMESSA KERROTUT ASIAT KIISTETÄÄN AINA JA PYYDETÄÄN KIRJALLISTA TODISTETTA, SIKSI EIVÄT LÄHETÄ KIRJALLISENA ASIOISTA, EI JÄÄ KIINNI VALHEISTA.


      • Anonyymi

        Lyhyesti ja selvästi. VÄLTTÄKÄÄ IHMISET DNA:lla asioimista. Täyttä kusteusta koko touhu aina laskutuksesta saakka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkun nussia

        nussija*


    • rhgfhfhfhf

      Minäkin jonotin joskus 50 minuuttia dna:n asiakaspalveluun, enkä silloin vielä tiennyt että puhelu maksaa ellei soittajalla ole dna:n puhelinliittymään. Oli mukava maksella puhelinlaskua.

    • pettynyt asiakas

      DNA:lla ei ole mitään asiakaspalvelua: sieltä ei saada edes laskuja postitettua asiakkaille, koska tehtävä on ulkoistettu jollekin toiselle firmalle. Karhukirjeet DNA postittaa itse, joten ne tulevat yleensä ajallaan. Viimeistään tässä vaiheessa on valitettava laskun puuttumisesta DNA:lle k i r j a l l i s e s t i, enkä tarkoita tällä heidän sivustollaan olevia palvelulomakkeita, joita eivät ehdi lukea, vaan sähköpostiviestiä tai kirjettä, jotta voit jälkikäteen todistaa pyytäneesi laskua. Lisäksi on joka kuukausi valitettava laskun pitkästä viipymisestä "postissa" myös kuluttajalautakuntaan sekä postille osoitteeseen jukka.alho@itella.com

      Tämä siksi, että DNA siirtää postittamattomat haamulaskunsa Internetissä suoraan Intrumin perittäväksi, eikä siinä vaiheessa tahdo enää lukutaitoisia henkilöitä DNA:lta löytyä.

    • yksi muiden joukosta

      minäkin varoitan ihmisiä sopimasta dna kanssa mitään,mikä ei ole irtisanottavissa tarpeen vaatiessa.olen kokenut mobiililaajakaistan toimimattomuuden kanssa jos mitäkin pomputusta.asiasta kun ilmoittaa niin neuvot vaihtelee riippuen liikkeestä tai asiakaspalvelun vastaaja henkilöstä.yleisin vitsi on laite täytyy viedä myymälään,kerta toisensa jälkeen.sama toistuu niin kauan kun jaksat juosta dna MF60 mokkulan kanssa,missään vaiheessa ei ehdoteta että laitteet ovat suomeksi sanottuna ihan paskoja,eikä voi sopimusta purkaa näiden ongelmien takia.(dna:lle on tärkeintä että rahaa tulee kassaan,välittämättä miten se kahmitaan.)vanha vitsi toistuu hyvin minunkin tapauksessa,asiakas on oikeassa vain sopimusta tehdessään sen jälkeen voidaan se unohtaa.sitten kun olet irtisanomassa sopimusta niin kyllä tulee taas ehdotuksia uusista eduista ja ihmetellään miksi haluan vaihtaa operaattoria.

    • ent. asiakas

      ",asiakas on oikeassa vain sopimusta tehdessään sen jälkeen voidaan se unohtaa.sitten kun olet irtisanomassa sopimusta niin kyllä tulee taas ehdotuksia uusista eduista ja ihmetellään miksi haluan vaihtaa operaattoria. "

      Just niin, ja muistoksi lähettävät perään vielä ylimääräisiä laskuja. Pääseeköhän DNA:sta oikeasti koskaan mitenkään eroon?

      • Järkeä saa käyttää

        Perään tulevaa laskua kutsutaan loppulaskuksi. Tämä "loppulasku" on aikaväliltä kun liittymäsi on ollut käytössä vielä. Eihän matkapuhelinliittymistä voida etukäteenkään laskuttaa?


      • Ei koskaan enää dna

        Asia on juuri näin dnalla,
        asiakas on oikeassa vain sopimusta tehdessään.
        Laskuja tulee vielä kuukausia liittymän lopettamisen jälkeen.
        Sopimus on purettu yhteisymmärryksessä puhelinpalvelussa,
        MUTTA MUTTA.....
        ei mobiilineuvojilla ole oikeutta purkaa sopimuksia, tämä sanotaan perusteeksi, kun
        irtisanomista ei hyväksytäkään ja asiakkaalle jää turha liittymä
        12345678p (p ???? paska ??)
        Menee varmaan huonosti, kun pitää olemattomista liittymistä maksaa.
        Mutta joskus se paska sopimuskin loppuu, mutta eipä pääse unohtumaan.
        EI KOSKAAN ENÄÄ DNA-ASIAKAS.
        HANKKIUTUKAA VALEHTELEVASTA OPERAATTORISTA EROON.


      • Ei koskaan enää dna
        Ei koskaan enää dna kirjoitti:

        Asia on juuri näin dnalla,
        asiakas on oikeassa vain sopimusta tehdessään.
        Laskuja tulee vielä kuukausia liittymän lopettamisen jälkeen.
        Sopimus on purettu yhteisymmärryksessä puhelinpalvelussa,
        MUTTA MUTTA.....
        ei mobiilineuvojilla ole oikeutta purkaa sopimuksia, tämä sanotaan perusteeksi, kun
        irtisanomista ei hyväksytäkään ja asiakkaalle jää turha liittymä
        12345678p (p ???? paska ??)
        Menee varmaan huonosti, kun pitää olemattomista liittymistä maksaa.
        Mutta joskus se paska sopimuskin loppuu, mutta eipä pääse unohtumaan.
        EI KOSKAAN ENÄÄ DNA-ASIAKAS.
        HANKKIUTUKAA VALEHTELEVASTA OPERAATTORISTA EROON.

        Vielä sopimuksenpurkuehdoista:
        DNAlle on sopimusehdoissa purkuehto,
        sosiaalinen suoritusestopykälä ts yllättävät taloudelliset
        vaikeudet on hyväksyttävä syy sopimuksen purkuun.
        VALHETTA! Hyväksyttävä syy ei ole edes 2 vuotta jatkunut
        sairasloma, Kelan pvrahan loppuminen ja siitä johtuva päivärahojen lasku.
        ÄLKÄÄ TEHKÖ MÄÄRÄAIKAISIA SOPIMUKSIA JOS TOINEN SOPIMUSOSAPUOLI ON KO. FIRMA.


      • kolmasosapuoli
        Ei koskaan enää dna kirjoitti:

        Vielä sopimuksenpurkuehdoista:
        DNAlle on sopimusehdoissa purkuehto,
        sosiaalinen suoritusestopykälä ts yllättävät taloudelliset
        vaikeudet on hyväksyttävä syy sopimuksen purkuun.
        VALHETTA! Hyväksyttävä syy ei ole edes 2 vuotta jatkunut
        sairasloma, Kelan pvrahan loppuminen ja siitä johtuva päivärahojen lasku.
        ÄLKÄÄ TEHKÖ MÄÄRÄAIKAISIA SOPIMUKSIA JOS TOINEN SOPIMUSOSAPUOLI ON KO. FIRMA.

        Yrität kääntää asian päälaelleen. Jos asiakas joutuu taloudelliseen ahdinkoon vaikkapa mainitsemistasi syistä johtuen,voi asiakas pyytää määräaikaisen sopimuksen lopettamista.


      • Anonyymi
        Ei koskaan enää dna kirjoitti:

        Asia on juuri näin dnalla,
        asiakas on oikeassa vain sopimusta tehdessään.
        Laskuja tulee vielä kuukausia liittymän lopettamisen jälkeen.
        Sopimus on purettu yhteisymmärryksessä puhelinpalvelussa,
        MUTTA MUTTA.....
        ei mobiilineuvojilla ole oikeutta purkaa sopimuksia, tämä sanotaan perusteeksi, kun
        irtisanomista ei hyväksytäkään ja asiakkaalle jää turha liittymä
        12345678p (p ???? paska ??)
        Menee varmaan huonosti, kun pitää olemattomista liittymistä maksaa.
        Mutta joskus se paska sopimuskin loppuu, mutta eipä pääse unohtumaan.
        EI KOSKAAN ENÄÄ DNA-ASIAKAS.
        HANKKIUTUKAA VALEHTELEVASTA OPERAATTORISTA EROON.

        Näin se on


    • "odota hetki"

      Vastausajat Huhtikuu - Kesäkuu 2012

      Keskimääräinen jonotusaika
      Kuluttaja-asiakaspalvelu, matkaviestintä 0:01:46
      Kuluttaja-asiakaspalvelu, kiinteän verkon palvelut 0:02:33
      Yritysasiakaspalvelu, matkaviestintä 0:01:59
      Yritysasiakaspalvelu, kiinteän verkon palvelut 0:01:00
      Kiinteän verkon tekninen tuki, kuluttaja-asiakkaat 0:00:59
      Kiinteän verkon tekninen tuki, yritysasiakkaat 0:01:15

      mistähän vitusta nämä ajat on revitty kun itse olen soitellut nyt pari kertaa ja molemmilla kerroilla odotusaika on ollut yli puolituntia reippaasti... nimimerkillä hajottaa...

    • Freola9

      "Keskimääräinen jonotusaika
      Kuluttaja-asiakaspalvelu, matkaviestintä 0:01:46
      Kuluttaja-asiakaspalvelu, kiinteän verkon palvelut 0:02:33
      Yritysasiakaspalvelu, matkaviestintä 0:01:59
      Yritysasiakaspalvelu, kiinteän verkon palvelut 0:01:00
      Kiinteän verkon tekninen tuki, kuluttaja-asiakkaat 0:00:59
      Kiinteän verkon tekninen tuki8, yritysasiakkaat 0:01:15

      mistähän vitusta nämä ajat on revitty kun itse olen soitellut nyt pari kertaa ja molemmilla kerroilla odotusaika on ollut yli puolituntia reippaasti... nimimerkillä hajottaa... "

      Jenkeissä monet firmat käyttää puhelinpalvelustaan järjestelmää jossa CallerID:n perusteella haetaan automaattisesti asiakastiedot tietokannassa
      & sijoitetaan asiakas jonoon sen perusteella. Rahaa tuovat & ongelmattomat
      asiakkaat saavat jonkin Prenium palvelun. Jatkuvia palautuksia, laskun kanssa ongelmaiset & muuta valitusta aiheuttavat päätyy jonon hännille jossa Prenium asiakas ohittaa ongelma asiakkaat aina.

      Jos numero jossa soittaa ei löydy tietokannassa saa rupuasiakaspalvelun,
      jos soittaa tietokannassa löytyvässä numerossa saa paremman palvelun.

      Näitä systeemejä nyt käyttää jo moni firma Suomessakin, ei ole jenkkien etuoikeus enään. Uusin aluevaltaus on FaceBook lojaliteetti, tyyliin NorthSocial (Verkkokauppa.com käyttää)

      • dnalainen, ylpeä

        älä valita. dnalle soitto ei maksa mitään ( kun soitat dna-liittymästä) soitappa saunikselle tai soneralle... uu jei.. kiva maksaa, myös jonottamisesta;)


      • entdna
        dnalainen, ylpeä kirjoitti:

        älä valita. dnalle soitto ei maksa mitään ( kun soitat dna-liittymästä) soitappa saunikselle tai soneralle... uu jei.. kiva maksaa, myös jonottamisesta;)

        Siinä on se ero että muille ei tarvitse vioista soitella.


    • DNA:n asiakaspalveli

      rutisetteko te jo netissäkin.. uskokaa jo elämä on, etuoikeus/kimppa pitää!!!

      • Ahahahahhaaha

        Hahaha perämetsän masa käyny avautumassa :(((


    • jijokolkok

      kyllä on oikeus valittaa netissäkin niin tietävät muutkin miten homma toimii. hyvin vai huonosti vapaa sana.

      • heissuli

        Joo taas meni 10 minsaa eikä kukaan vastaa :-((((


    • Ei dna ei

      haha lähetin dna:lle palautetta sähköpostitse 14 joulukuuta ja pyysin yhteydenottoa, nyt kirjotan siis 20 päivä tätä viestiä. Ei helvetti mitä pelleilyä!!!

    • ei näin dna

      ei näin dna

      netti reistaillu lähemmäs joka kuukausi joka kerta odottanu se 50 minuuttia asiakaspalveluun eikä tehny muutaku nostanu käsiää eikä voineet tehä asialle mitään tälläkertaa lyötiin luuri korvaan. ei s*****a mitä palvelua voisivat oikeesti mennä hirtee

      • Anonyymi

        Ei tuo vielä mitään, mutta minä maksan mokkulasta jonka lähetin takaisin ohjeiden mukaan ja postista olen kysellyt ja laittanut selvitys pyynnön. Rahaa on palanut postin maksullisiin puheluihin. Uskon että mokkulan on mennyt perille, mutta palautus numeroa peräävät jota ei enää ole. Luotin siihen kun sanoivat että kyllä se sieltä tulee, on ruuhkaa. En säilyttänyt kuittia. En kyllä ois ilmaiseksikaan ottanut sitä tuntosarvista laitetta meidän pöydälle. Ja kehtaisivatvielä sanoa, että maksut sulla on näköjään maksettu. Minä jos kukaan maksan laskuni, kun teen täys tuntisen työni päälle vielä lisä hommia. Ettäs kehtaavatkin.


    • Huijattu

      Kaikki kännykkä- ja mokkulakauppiaat ovat huijareita. Toiset vaan suurempia huijareita kuin toiset. Alan luonne on sellainen. DNA on laittekaupoissa suurempi huijari kuin esim. Gigantti muun muassa.

    • toverigunnar

      Yritin sulkea yhden mokkulakortin dna:n asiakaspalvelussa ja sain vastauksesi että se on lopetettu mutta Itiksen asiakaspalvelu ilmeisesti otti sen itselleen, enkä aavistanut että sitä voidaan myös käyttää puhelimessa ja saada lisämaksuja yli nettikuukausimaksun. Sain sitten yllättäen laskuja siitä numerosta ja kun soitin sinne vastasi outo ihminen kerran eikä sen jälkeen yhtään. Ensin suljin sitten liittymän ja tarkistin että se on suljettu. Olin helpottunut ettei lasku ollut 100 euroa enempää mutta pyysin silti luettelon siitä mihin on soitettu ja se tulikin peitettynä joten oli vaikeata arvioida mitä on tapahtnut, eikä tullut kun monen pyynnön jälkeen ja viel' on yksi jakso saamatta. Kuukausia myöhemmin tuli karhumaksuja intrumilta maksullisista palveluista jotka olivat vähän isompaa laatua ja olen yrittänyt saada tietoa dna:lta mitä vielä voisi olla tulossa erittelyn mukaan tuloksetta toistaiseksi. Mielestäni koska dna voi helposti ottaa selvää kuka heistä on käyttänyt korttiani olen ihmeissäni miksei heitä kiinnosta sitä.

      • Rrrrjks

        Dna välitää myös seksi palveluja kokemusta on rikosilmitutsen kera dna.n palveluista mihin ei edes olr soitettu eikä edes pysry soittamaan
        Kun on estetty palvelut mutta kummu kin tuli 350€lasku lyseisistä palveluista? Ohmettetel dna.n rikollosya toimintaa ka muutenkin hedän toimitaa noudattaa sopimuksia.


    • Toverit oi

      Dna yritti huijata minua mutta huijasi takaisin.

      • toverigunnar

        Kertoisitte ystävällisesti miten DNA:ta voidaan sitten huijata, haluan ehdottomasti 800 euroa takaisin mitä olen maksanut dna-kundin puheluista kun asiakaspalvelussa varastettiin korttini.


      • Hahahah
        toverigunnar kirjoitti:

        Kertoisitte ystävällisesti miten DNA:ta voidaan sitten huijata, haluan ehdottomasti 800 euroa takaisin mitä olen maksanut dna-kundin puheluista kun asiakaspalvelussa varastettiin korttini.

        Dna-asiakaspalvelusta varastettiinkorttisi? :D ja tämä on mahdollista siten että....? :D tiedoksesi ettei kukaan muu voi käyttää sim- korttiasi saman aikaisesti kuin sinä :))


      • toverigunnar
        Hahahah kirjoitti:

        Dna-asiakaspalvelusta varastettiinkorttisi? :D ja tämä on mahdollista siten että....? :D tiedoksesi ettei kukaan muu voi käyttää sim- korttiasi saman aikaisesti kuin sinä :))

        Kyllä. dna:n Itiksen asiakaspalvelu otti korttini eikä se sen jälkeen ollut kenenkään muun käytössä paitsi dna:lla itse, ei ainakin minun koska se ole enää mulla ja mulle valehdeltiin että se on suljettu. DNA kieltää koko homman ja on ilmoittanut että vastuu on mulla mutta totuus on totuus!


    • > selittänyt asiaa milloin millaisellekkin asiakaspalvelijalle

      Tuttu ja koettu ilmiö. Kukaan DNA:lla ei koskaan tiedä käsiteltävän asian edellisistä vaiheista. Ollapa heillä samanlainen palvelupyyntö-ohjelmisto kuin työpaikkani atk-tuella

    • pikaPalvelu15kk

      sähköpostipalvelukin DNA:lla "toimii" ... kunhan odotat viisitoista (15) kk

    • Menee hermot!!!

      Tein reklamaation 21.2. Tänään sain vastauksen. Ostin Nokia Lumia 920, kun se tuli myyntiin viime vuoden loppupuolella. Puhelin ollut jo kaksi kertaa huollossa, toisella kerralla Sveitsissä. Ohjelmistossa häikkää, sammuu itsekseen, ei pysty yhdistämään tietokoneeseen jne. Lupasivat hyvittää 1 kk puhelimen kk maksuista tammikuussa. Vähensin tammikuun laskusta sovitusti tämän summaan, vaan kappas, lasku on mennyt Intrumille perintään! Olen soittanut asiakaspalveluun PÄIVITTÄIN 3 vkon ajan, läpi ei pääse! Ja töissä käyvänä minun ei ole mahdollista jonottaa tuntia, kun jonoon vihdoin pääsee. Tänään sain nuivan vastauksen reklamaatiooni, jossa hyvitys on hyvitetty helmikuun laskusta ja asiakaspalvelija mukaan suuremmalle hyvitykselle ei ole aihetta ja käskivät maksamaan puuttuvan summan mahd. pian?! Tänään olen yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Vitun DNA.

      • happy5

        Jos sulla on toistuvaa vikaa niin sun pitää olla laitteen valmistajaan yhteyksissä, ei dna varmaan ole rikkonut sun puhelinta ja varmasti auttavat parhaansa mukaan. Itse olen ollut dna asiakaspalveluun yhteyksissa pari viikkoa sitten ja pääsin läpi samantien ? Ja se että joutuu jonottamaan" tuntikausia", kokeileppa kerran ettet odota pari min ja sulje ja soita uudelleen, testaa 5min putkeen nii pääsee ;)


    • DNA_Sikailee

      DNA:n "asiakaspalvelu" leimaa minut lukutaidottomaksi. Olisikohan pitänyt henkilötietoihin liittää kahdesta korkeakoulutukinnosta kertova etuliite? Valitin OmaDNA:n vioista ja pitkän viivästyksen jälkeen lähettivät sähköpostissa vain copypasten OmaDNA:n kirjautumisohjeesta. Moneen kertaan lukemastani. Ei sanaakaan valitukseni aiheesta

    • justjoo4

      Joo on kyllä menny perseelleen asiakaspalvelu, "palvelu" aikojen ulkopuolella vain puk-koodin kysely ja liittymän sulkeminen onnistuu. Ja omadna:han ei pääse koska salasanan vaihto ei onnistu eikä tekstarillakaan tunnuksia saa! Voi helvata sentään mitä paskaa!!

      • Hukkaperköön

        Tosi on että vaikeaa on omadnahan pääsy kun joka kerta pitää kysyä aspasta uusi salasana kun jotenkin vaan muuttuvat vaikka varmasti muistan salasanani ja silti en pääse sillä omille sivuille kun sen yhden kerran vaikka teen niinkuin neuvotaan että vaihda salasanasi heti koska heidän lähettämä salasana toimii vain yhden kerran mutta taitaa toimia toisinpäin. Mutta pakko kärsiä kaikki mitä DNA keksii kiusaksi koska ei edes Elisa saa tänne maalle kunnollista 3G verkkoa jotta Dna on parempi täällä


    • asiakas kärsii

      Totta dna kusettaa ja valehtelee mainoksissa luomalla väärää kuvaa toiminnastaan. Dna helppo jne on täyttä valetta. Meillä on ollut 8 liittymää ja tuskaa on ollut. Dna on yrittänyt 2 kertaa viedä luottotietoni, mutta molemmilla kerroilla ovat joutuneet perumaan ne väärästä laskutuksesta. Dna asiakaspalvelu on todella hidas. Viimeisin palaute kesti 6 kk. Olemme vaihtaneet elisaan ja ongelmat on ohi.
      Mietimme ryhmäkanteen nostamista dna kohtaan, koska eivät halua korvata vääryyksiään.

      • Kiinnostunut1111

        Millä operaattorilla olette nyt?


      • Tässävastaus
        Kiinnostunut1111 kirjoitti:

        Millä operaattorilla olette nyt?

        Globetelilla vielä melkein tämän kuukauden sitten Soneralla.


      • tiedustelija-
        Tässävastaus kirjoitti:

        Globetelilla vielä melkein tämän kuukauden sitten Soneralla.

        entäs seuraavaksi?


      • Tässävastaus
        tiedustelija- kirjoitti:

        entäs seuraavaksi?

        Aion pitää vähintään vuoden jos saan liittymäni 26.90€/kk (olen ollut tänä vuonna jo asiakkaana). Olen jo katsellut seuraavaa (saa nähdä miten hinnat
        muuttuu). Kiinnostaa toi Elisan latausliittymä. 1000 min. puhetta, 100 SMS/MMS ja 21 Mbs (3G). Hinnaksi tulee 22.80€/kk:ssa. Tai jos tyytyy 500 min. niin 20.80€/kk:ssa. Tulee jonkin verran puheluita. Kerran on mennyt yli 500 min.
        Globetel liittymässä. 500 min. paketti. Sitten olen katsonut DNA:n liittymiä.
        Siellä on 500 Min./SMS mutta siinä on vaan 2 Mbs datayhteys eli vielä hitaam-
        pi kun Globetel:ssä. Ei riitä mulle olisi vaikka 10 Mbs. Sitten on 50 Mbs data ja
        200 min./SMS (muistaakseni 19.80€/kk:si). Tossakaan ei välttämättä
        riitä. On muistaakseni 0.09 €/kpl/min paketin ylitse menevät viestit/puhelut.
        Jo 26.90 saa rajattoman 50 Mbs data, puhelut viestit. Mutta katotaan!


      • Edellinenkirjoittaja
        Tässävastaus kirjoitti:

        Aion pitää vähintään vuoden jos saan liittymäni 26.90€/kk (olen ollut tänä vuonna jo asiakkaana). Olen jo katsellut seuraavaa (saa nähdä miten hinnat
        muuttuu). Kiinnostaa toi Elisan latausliittymä. 1000 min. puhetta, 100 SMS/MMS ja 21 Mbs (3G). Hinnaksi tulee 22.80€/kk:ssa. Tai jos tyytyy 500 min. niin 20.80€/kk:ssa. Tulee jonkin verran puheluita. Kerran on mennyt yli 500 min.
        Globetel liittymässä. 500 min. paketti. Sitten olen katsonut DNA:n liittymiä.
        Siellä on 500 Min./SMS mutta siinä on vaan 2 Mbs datayhteys eli vielä hitaam-
        pi kun Globetel:ssä. Ei riitä mulle olisi vaikka 10 Mbs. Sitten on 50 Mbs data ja
        200 min./SMS (muistaakseni 19.80€/kk:si). Tossakaan ei välttämättä
        riitä. On muistaakseni 0.09 €/kpl/min paketin ylitse menevät viestit/puhelut.
        Jo 26.90 saa rajattoman 50 Mbs data, puhelut viestit. Mutta katotaan!

        Pitää lisätä vielä jos jo vuoden päästä saisi 4G latausliittymiä niin voisi harkita.
        Olen muuten myös ollut vähän aikaa DNA:n liittymäasikkaana ton 24 kk:n 3G
        mokkulasopimuksen lisäksi. Mutta katotaan ensin Sonera.


    • Veksi6

      DNA lupaa prepaid liittymien toimivan EU:ssa. Toimivuus on kuitenkin, ainakin Ranskassa , rajoittunut puhelujen vastaanottoon-- soitto DNA liittymästä ulospäin- ei toimi .

      • hätiköintiä

        "Roaming-kumppaneiden verkko-ominaisuuksista riippuen voit soittaa ulkomailla kahdella eri tavalla. Yhteistyökumppaneiden verkoissa toimii joko USSD Call Back- tai Camel-tekniikkaa. Puheluiden vastaanotto ja tekstiviestipalvelu toimivat ulkomaillakin normaalilla tavalla. Muistathan, että ulkomailta Suomeen soitettaessa numerovalinta tehdään aina kansainvälisessä muodossa, esim. 358 9 123 456.

        USSD-puhelun soittaminen edellyttää USSD-koodin lisäämistä vastaanottajan puhelinnumeroon. Voit halutessasi tallentaa tärkeimmät numerot puhelinmuistioosi myös tässä muodossa. Muistathan, että soittaminen USSD-koodilla ei onnistu Suomessa.

        Esim soitettaessa ulkomailta Suomeen/suomalaiseen liittymään *140*358441234567# ja soita/vihreä luuri.
        Ruotsiin/ruotsalaiseen liittymään: *140*46701234567# ja soita/vihreä luuri."

        Tämä napattu suoraan DNAn sivuilta. Varsinkin ulkomaille lähtiessä kannattaa selvittää, miten hommat toimii.


    • dna pelittää

      Minulla on ollut nyt DNA:n liittymä yli 2 vuotta ja toinen puhelin siitä firmasta. Kaikki on mennyt kuten on sovittu ja asiakaspalveluunkin on saanut yhteyden suhteellisen nopeasti. Paljon Soneraa parempi meininki ja hinnoittelu.
      Puhelimetkin ovat toimineet virheittä sen jälkeen kun tajusin jättää nokian tekeleet pois ja siirtyä parempien merkkien asiakkaaksi.

    • Maksa toisten laskut

      Kyllä dna laskutus toimii vaikka joku tossa muuta väittikin
      Itse olen aikoinaan saanut kahteen otteeseen muiden laskuja paksun nipun omaan osoiteeseeni...

    • Testaa laite liikkee

      Itse olen toiminut uusien elektronisten tuotteiden kanssa niin että avataan paketti liikkeessä ja testataan että toimii
      Sina ei myyjät meinaa ymmärtää mutta suostuvat nikotellen hommaan jos kyseessä on esim televisio
      Itse en jalsa alkaa tappelemaan jo uutene viallisen tuotteen takuu asoista jotka saattaa kestää parhaimmillaan neljännes vuoden
      Viimeksi ostin puhelimen ja kun puhelin lyötiin virtoihin ilmoitti myyjä ironisesti että nyt sitten odotellaan kun akku latautuu.
      Kävin välillä syömässä ja muilla asioilla palasin paikalle korttti luuriin toimivaksi todettiin ja kaupat tehtiin.
      Olis kiva tietää mikä laki pakottaa ihmisen ostamaan valmista paskaa.. Tosin en tiedä toimiko tässäkään myyjä oikein mutta kysein toiminta malli on pelittänyt tosin vaatii aina vähän aikaa mutta tässä säästtää hermoja ja aikaa ja rahaa kun maltaa tsekata ensin mitä on ostamassa.
      Eli nyt kaikki vaan ensin vaatimeen toimivan tuotteen näkemistä ennen kauppoja
      - - - - - - -
      Tätä mieltähän oltiin kuningaskuluttajassakin
      Elisan liiketoimintajohtaja Jan Virkki kertoo, ettei ongelmaa yleensä pystytä selvittämään liikkeessä.

      - Vika ei välttämättä ole niin ilmiselvä. Jos laite on käynyt liikkeen ulkopuolella, siinä saattaa olla itse aiheutettua ongelmaa. Myymälähenkilökunnalla ei välttämättä ole osaamista tai työkaluja vian selvittämiseen, ja siksi laite toimitetaan huoltoon.

      Jos vika todetaan liikkeessämme myyntihetkellä, niin silloin kyllä yleensä vaihdetaan heti toiseen laitteeseen.

    • Hermot kuluu tässä

      Ihan on tosi hankala ja monimutkainen dna itsepalvelu netissä :( :( Laskun maksaminen todella hankalaa !!! Liittymä menee heti vaihtoon kun määräaikaiset sopimukset umpeutuu !!!

      • Syvältä on

        Latasin prepaid laajakaistaan datapakettia, rahat lähti tililtä mutta dataa en saanut.
        Olin sitten yhteydessä asiakaspalveluun jossa ei osattu tehdä asialle mitään, neuvoi laittamaan s-postia mobiiliasiakaspalveluun.

        Laitoin s-postia maksutapahtumatietoineen (valokuva verkkopankin sivulta, siis väärentämätöntä faktaa), kun ei enää voinut muuta, alkoi akka väittää jotain että maksun näkyminen heidän järjestelmässään näkyy kolme pankkipäivää.

        Sattuu nyt kuitenkin olemaan niin että kun arvopäivä on sama kuin maksupäivä niin raha näkyy välittömästi palvelunmyyjän tilillä, lässytys oli siis meriselitys ja niin ollen valehtelua asiakkaalle.

        Todella ala-arvoista huoraamista.

        Kohta on viikko mennyt, montakohan pankkipäivää vielä menee.

        En ihmettelisi jos joku alkaisi kaataa mastoja.


    • suvi 69

      Asiakaspalbelu on DNAlla alaarvoista ja töykeää. Pyysin saada laskua paperversiona koska hoidan poikani laskut hänen ollessa armeijassa ja sehän ei kuulemma onnistu
      tai ainakin maksaa 10e/ lasku!!!!
      Ei auttanut vaikka uhkailin kuluttajasuojalla ja että summa on laiton (myönsi että on laiton summa) mutta peritään kuitenkin, eipä tartte laskuja hoitaa mutta sehän tuntuu olevan se ja sama DNAlle kun ne menee perinnän kautta saman tien.

    • Wappi

      Joo,olen ENTINEN DNA asiakas.Paska firma.
      Nyt TeleFinland.Kaikki toimii OK,odotusaika 3-5 min,jos mene yli he soittavat takaisin.

    • Mielekäsope

      En ole entinen DNAn asiakas, vaan nykyinen.

      Olen huomannut, että esimerkiksi Elisa (saunalahti)n myyjät, haukkuvat dnan pystyyn... Tosin Dna ei koskaan hauku heitä vaikka aihetta olisi

      Sonera on mielestäni laadukas operaattori.

      1. Sonera
      2.Tele Finland
      3. Dna
      4. Saunalahti (Elisa)

      Saunalahdella on ollut minulla eniten ongelmia,
      syy miksi en koskaan sitä puljua kannata

    • Puolensa ja puolensa

      Sonera / Tele Finland on halpa ulkomailla, jos tulee matkailtua vaihteleviin paikkoihin 5-15 kertaa vuodessa ja sahattua eri pohjoismaiden välillä. Muuten Sonera on kallis, status-liittymä, vaikka verkko on paras. DNA / Welho ja Elisa / Saunalahti tarjoavat keskittämisetuja. Elisan verkot ovat periferisillä alueilla paremmat kuin DNA:n verkot. Mutta DNA on oikeasti halpa eikä vetele juurikaan määräaikaisia soppareita.

    • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Elisa Saunalahti huijarit puhelinmyyjinä ikävä tosiasia.

      Pakkomyyntiä sairaille ihmisille joilla jo toimivat nettiyhteydet kotona ja kaiken huippuna samalta toimijalta.

      En kehtaisi illalla kehua mitä päivällä tuli tehtyä ja myytyä.

      Myyvät vanhuksille "Viihdettä" vaikka kieltäytyvät ja kun peruvat tätä ostosta niin myydään taas uutta siinä lähipiiri ihmeissään miksi tälläistä toimintaa sallitaan.

      No meiltä poistuu kyseisen toimijan palvelut eli asiakas äänestää jaloillaan.

      • kytkykauppa1

        Vanhukset ovat kovasti naimisissa kytkyjensä kanssa; Elisa puljuna ehkä raskain kytkyttäjä. Voi sillä hintaetua saada, mutta taloudellisesti "hyvin" kytkytetty, koska hinnat ovat tulleet alas.


    • lueskelija

      DNA, Tuo puhelinliittymien Suomisoffa. Vaikuttaa kyllä erittäin kyseenalaiselta firmalta.

    • Asiakaspalvelu todel

      Asakaspalvelija ei tiennyt mitään asiasta jossa hänen pitäisi osata auttaa asiakasta, oli siis aivan sormi suussa, puhelun päätteeksi vielä kuitenkin kysyi:
      Haluatteko tietää jotain muuta laajakaistapalveluista :D

      Vittuilua ja ylimielisyyttä maailmaan mahtuu, mutta ei sentään pitäisi palkata asiakaspalvelijoiksi apinoita jotka eivät tiedä yrityksen myymistä palveluista hevonvittua.

      Nyt on aika äänestää jaloillaan.

      • DNA RIKOLLINEN

        DNA ON PAHIN RIKOLLINEN KOKO MAAILMASSA
        -lähettää saman laskun vähintään 5 kertaa
        -toimittaa väärän laitteen ja kun palauttaa, varastaa sen ja lskuttaa edelleen palutettua laitetta
        -lähetti sähköpostiin uuden mukamas tilaamani laitteen ja liitymän tilasvahvistuksen, elokuu2014 vaikka olen ollut ulkomailla huhtikuusta alkaen ja palvelualustan ulkopuolella ( laki)
        -asiakaspalvelu on aivan sekaisin !


    • vieraim@hotmail.com

      Hei! Olen samaa mieltä edelläolevien kanssa monesta ongelma-asista. Ostin prepaid in R:ltä. Ongelma tuli kun huomasin että olen hukannut kansion josta olisi löytynyt puk code. Se että Dna lla ei ole ihmistä jolta voisi kysyä asiaa niin en ole löytänyt vielä sellaista? Tietääkö kukaan mikä on prepaidin pinkoodi ennen sen muuttoa joksikin muuksi? 1234,0000 tai mikä? Nyt käy niin jos en saa pidettyä kännyä ilman että se sammuu (sulkeutuu virran vähyydestä) menetän sitten sen lopun mikä 7€ on jäljellä. Dna menettää 100varmasti yhden asiakkaan, tosin pienen ja köyhän. Joten kiitosta vaan.

    • entinen dna asiakas

      Samansuuntaisia kokemuksia on DNA:sta. Lisäksi kaksi kertaa menin lankaan puhelinmyyjän kaupatessa erilaisia vaihtoehtoja liittymistä, muka asiakkaan parhaaksi. Laskut aivan käsittämättömiä. Mikään ei ole pitänyt paikkaansa, mitä on luvattu. Olenkin nyt Saunalahden asiakas, toivottavasti asiat sujuu näillä paremmin. DNA:ta en ota enää ilmaiseksikaan.

    • Ei ikinä dna

      Eivät liikkeessä osanneet auttaa minua ja sanoivat, etä mun pitää itse soittaa heidän asiakaspalveluun. Eivät ilmeisesti tienneet miten puhelimella soitetaan.

    • Tyytymätön

      Onko asiakaspalaute kaikkein helpointa ja vaivattominta hoitaa niin ettei palautelomake ole edes toiminnassa? On uskomattoman ylimielistä ettei varasysteemiä tunnu olevan.

      On todella ylimielistä myös, ettei nettilatauksia ole voinut tehdä aktian tunnuksilla todella pitkään aikaan. Kipeänä 15km lähimmästä kioskista tai automaatista en voi lähteä latailemaan.

      Olen pakotettu ottamaan kilpailijan liittymän, vaikka en millään haluaisi vaihtaa numeroani. Asiakaspalvelu on ollut muutenkin niin huonoa, ettei sekään kannusta uskollisuuteen.

    • pahapoika_97

      paska mäihä

    • kolmaskertatodensanoo

      Olen ollut kolmesti viiden vuoden välein DNA:n asiakas ja jokaisella kerralla pettynyt. Nyt kannustan miestäni vaihtamaan kaikki liittymät jotka on dna:lla. Mies yritti sulkea dna:n nettiliittymää niin asiakaspalvelusta sanottiin että täällä on yksi toinenkin liittymä hänen nimissään???? what????

      Odotetaan kauhulla millaisia kostotoimenpiteitä dna:lta tulee :-)

    • TotalAndUtterBullshit

      Oma 12 kk määräaikainen liittymä päästä läpi kaikkia puheluita ja data liiku enää ollenkaan. Asiakaspalvelu keksi syylliseksi oman puhelimeni ja sen, että se on ostettu toiselta operaattorilta ja liittymä ehkä toisi jos olisin ostanut puhelimen heiltä. En enää ikinä osta ko. puljusta mitään. Paperilla paras, käytännössä paskin.

    • DNA24kk

      Mulla ei ole ollut mitään ongelmia DNA:n kanssa :-) Oliko 15 Min. jonka jonotin asiakaspalveluun. Mulla oli 24 kk 3G mokkula sopimus jonka sanoin irti määräajan
      päättyttyä. Saa nähdä meneekö vielä hyvin että tulee vielä loppulasku. 31. pv pitäi-
      si loppua. On mulla ollut vähän aikaa 4G kännykkäliittymä jonka numeron siirsin
      toiselle operaattorille. Siitä tuli laskut oikein. Onko käynyt hyvä TUURI ??

      • DNA24kk

        Nyt oli mennyt poikki mokkula liittymä. Saa nähdä tuleeko oikein vielä loppulasku.
        Minkä jälkeen ei pitäisi tulla enää laskuja. Äiti on DNA:n asiakas. Sekä puhelinliittymä et mokkula. Pitää puhua jos saisi puhelinliitymän siirrettyä
        johonkin Globetel:in liittymään. Ilmeisesti kumminkin on laskut tulleet oikein..


      • DNA24kk
        DNA24kk kirjoitti:

        Nyt oli mennyt poikki mokkula liittymä. Saa nähdä tuleeko oikein vielä loppulasku.
        Minkä jälkeen ei pitäisi tulla enää laskuja. Äiti on DNA:n asiakas. Sekä puhelinliittymä et mokkula. Pitää puhua jos saisi puhelinliitymän siirrettyä
        johonkin Globetel:in liittymään. Ilmeisesti kumminkin on laskut tulleet oikein..

        Tänään tuli sähköpostiin lasku jonka pitäisi olla loppulasku. Siinä ei tosin
        mainittu liittymän loppumista. Saa
        nähdä loppuuko laskutus vai pitääkö
        ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen.
        Liittymä sanottu irti asiakaspalvelussa. Päivää jolloin soi-
        tin en ulkoa muista mutta sovittiin
        että 31. päivä liittymä suljetaan. On
        ilmeisesti sulkeutunut. Saas nähdä.


      • DNA24kk
        DNA24kk kirjoitti:

        Tänään tuli sähköpostiin lasku jonka pitäisi olla loppulasku. Siinä ei tosin
        mainittu liittymän loppumista. Saa
        nähdä loppuuko laskutus vai pitääkö
        ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen.
        Liittymä sanottu irti asiakaspalvelussa. Päivää jolloin soi-
        tin en ulkoa muista mutta sovittiin
        että 31. päivä liittymä suljetaan. On
        ilmeisesti sulkeutunut. Saas nähdä.

        Eipä ole tullut enää DNA:lta laskuja!
        Ilmeisesti kaikki on mennyt hyvin 😊
        Mulla on vielä DNA:lta prepaid liittymä. Ei muuta.


    • History

      Taas tuli paskaa niskaan. Maksoin kuukausimaksua aktivoimattomasta liittymästä ja asiakaspalvelu sanoi että olisi pitänyt laittaa sim puhelimeen ja soittaa asiakaspalveluun aktivoimiseksi. Paska ku edes saa verkkoon yhteyttä saati sitten soittaa. Vittuilivat vain kun kysyin miksi nettiaktivointi ei toimi.

    • YksipuolistaKomentelua

      Tuli kirje DNA:lta. Ilmoittavat vanhan n. 70 sentin kuukausimaksullisen liittymäni muuttuvan automaattisesti n. 3 € maksavaksi. Uudessa on hidas netti pakollisesti samaan hintaa ja vailla datarajoitusta.

      Mitäs tässä tekisi, kun puhelimella (vanha nokialainen) en tykkää nettiin mennä?
      Eukon kanssa melkein aina liikun, voisin vaikka olla ilman puhelinta.

    • Savumerkitkäyttöön

      Uudet kännykät: Puuhaavat omiaan, akkua ladattava alvariinsa, ovat isoja ja hankalia pitää taskussa ulkotöissä, akkua ei voi vaihtaa, kuvia ei voi siirtää tietokoneeseen johtoa pitkin, käyttöikä lyhyt, mainostettu käytettävyys riippuvainen appseista eli käytännössä kuukkelista.
      Kosketusnäyttö ei reagoi jokaiseen näppäytkss ja sitten toisinaan lähelle vienti riittää.
      Tulee paljon yllätyksiä, on kuin heikolla jäällä - turvaton olo. Ja päivitystä tuuppaa ja olisi luettava älytön määrä pientä tajutonta tekstiä. Ja köyhät työntää mainoksia hurjia määriä, on kova rahapula..
      Ja minä maksan kohavina nettimaksuina jaikka kuinka vähän itse bittejä liikuttekisin.

      Siirryn semafoorimerkkeihin.

      • kapulat

        älypuhelimen käyttö kallista ei vastaavaa hyötyä muutaman vuoden kokemuksella,puhelut,viestit vähentyny,peruspuhelimella pärjäisin ja sitä vakavasti harkitsenkin............. odotan sopivaa luuria. en siis tarvitse älyluuria mihinkään


      • Anonyymi

        "kuvia ei voi siirtää tietokoneeseen johtoa pitkin"

        Huawei:n puhelimilla VOI siirtää kuvia tietokoneeseen USB -kaapelia pitkin.

        Riippuen puhelimen asetuksista, onnistuu joko niin, että puhelimen muisti näkyy tietokoneelle samoin kuin USB -muistitikku tai sitten Huawei HiSuite -ohjelman avulla.

        Jos et saa HiSuite:a asennettua tietokoneellesi, ehkäpä Huawei:n asiakaspalvelu opastaa asiassa.

        Huawei asiakaspalvelun numero: 09 23138998
        https://consumer.huawei.com/fi/contact-us/

        Suurin osa Huawein puhelimista on ikävä kyllä noita "kiinteä akku" -mallisia.
        Huaweillä on yleensä yksi malli, jossa on käyttäjän vaihdettavissa oleva akku.
        Ikävä kyllä ilmeisesti saman mallinumeron eri vuonna vamistetut versiot: toisessa on käyttäjän vaihdettavissa oleva akku ja toisessa kiinteä akku.

        Siksi: Varmista oston yhteydessä, että laitteessa on käyttäjän vaihdettavissa oleva akku, ja jätä ostamatta jos on kiinteä akku.

        Jos kaikki tekisivät noin, niin ehkä valmistajien into tehdä kiinteäakkuisia puhelimia loppuisi.

        Ikävä kyllä se ainoa vaihdettavissa olevalla akulla oleva puhelin on prosessoriltaan hidas ja muistimääräkin on varsin rajallinen.

        Ainakin Y5 II (2017 -malli) on vaihdettavissa olevalla akulla.

        Muuta huonoa laitteessa:

        Musiikkitoisto: bassot puuttuvat kokonaan ja diskantitkin hyvin heikot, siis 3,5 mm liitännällä olevilla laadukkailla kuulokkeilla. Tämän ongelman voi kiertää Bluetooth -kuulokkeilla, mutta sitten on taas yksi ladattavalla kiinteällä akulla oleva laite lisää.

        Lataus-LED puuttuu !

        Hyvää:

        Mobiilinettiyhteyden (4G) voi jakaa joko USB -kaapelin avulla tai Wi-Fi -tekniikalla tietokoneelle.


    • Aanzzaa

      Jokaisella operaattorilla on käytössä samat puhelimet ja nettilaitteet,on aivan sama ottaako ne mistä vaan ulkomailla eli Kiinassa ne kaikki tehdään,myöskin aivan samanlaisia ovat jokeisella asiakaspalvelussa nuoret pojan klopit ja teinitytöt jotkavastaa että em mää vaan tiedä jos hiukankin teknistä kysyy!
      Ei kannata tuijottaa netin nopeuteen JOS et ole kiinteän liittymän asiakas,siellä kapelissa voi toteutua ne supernopeat nopeudetkin,tuon tajuaa JO nuori nörttikin,mutta me vanhemmat vaan kitistään kun yritetään sillä suklaatikulla mahdottomia!!

    • MilouX

      Iäkkäälle isälleni oli myyty pihelinmyynnilä DNA-TV ja Welho-laajakaista. Ja kun paketti postista oli saapunut istui hän ihmeissään kaikkien laitteiden kanssa ymmärtämättä mitä niille pitäisi tehdä. Yritimme tyhmät ratkoa asiaa DNA:n asiakaspalvelun kautta mutta saimme aivan käsittämätöntä kohtelua lopuksi vihjattiin jopa sillä, että isäni pitäisi laittaa holhoukseen, jos ei ymmärrä mitä on ostanut. En uskonut, että tällaiseen törmäisi vielä tänä päivänä. No irtisanomme tietenkin liittymät emmekä koskaan enää edes katso DNA:han päin. Luojan kiitos on muitakin vaihtoehtoja, sellaisia joissa yhteistyö pelaa ja asiakasta arvostetaan.

    • ei_mitään_i_alkuista

      Laitanpa tähän ellei ole jo tullut sanottua:

      MITÄ HOMMASIT IPHONEN? Varmaan ihan oikea puhelin (siis sellainen millä mm. soitetaan muistatko) toimii jos osaa käyttää, DNA:takaan nyt puolustamatta. Omassa halpispuhelimessani (tarjouksesta 79 €) on tutkitusti samat ominaisuudet kuin iipottimessa, okei muistia vähemmän mutta taskussa kulkee jo pienempänäkin. Ja juu puhun nyt älypuhelimesta. Onko iipottimessa edes paikkaa tupla-simmille? Oletko vähän urpo jos väkisin haluat maksaa huonosti toimivalle operaattorille kymmenkertaisen hinnan puhelimesta joka on sekin alun alkaenkin ihan paska? Enpä ole kuullut yhtään vakuuttavaa perustelua i-alkuisille laitteille (jollei jotain kummallista, fanaattista lojaalisuutta lasketa).

    • Törkydna

      En olisi uskonut jos en olisi itse kokenut, törkeää kiusan tekoa DNA lta ja minkä teet. Tämä on varmasti laitonta mutta ei ole aikaa ruveta valittamaan., eikä kukaan usko helposti miten DNA toimii. Jos kuulet mitä tahansa törkeitä juttuja niin ovat varmasti totta. Jos et usko niin hanki DNA.

    • P12345B

      DNA ERITTÄIN HYVÄ ASIAKASPALVELU 😊🙂🌸 !

    • soittanu

      Tämäkin viestiketju on skeidaa. Ei mikään yritys olis toiminnassa kauan jos nuo väittämät olisl totta. Mulla ollut pikä asiakassuhde ja yleensä kaikki toimii kuten pitää. Asiakkaan vastuu unohdetaan. Kaikki osaa käyttää laskinta ja tietokonetta, mutta jos tulee virhe on vika aina jossain
      muualla kuin itsessä. Miettikääs sitä...

    • Maalainen49

      Asiakaspalvelijat ovat minulle olleet kohteliaita, mutta se ei auta kun eivät osaa auttaa. Pakkomyivät minulle Turvapaketin, muuten katkaistaan laajakaista. Se ei millään aktivoidu LG-puhelimessani, mutta laskut tulee silti.

    • PASKA1237IOO

      PASKA ASIAKASPALVELU, OVAT KUIN LEHTIMYYJIÄ EI MITÄÄN VASTUUTA

    • ikiwäinö

      mitäs valitatte? Aloittaja on toteuttanut homman. Parhaat palvelijat on pois pelistä...

    • Vihainennn

      Dna niin paska Älä osta ÄLÄ SOITA älä älä

    • Kitleri

      Luettuani tässä dna kirjoitukset, voin vain päätellä, että kuinka kauan tällainen
      yritys saa toimia Suomen ihmemaassa, kenenkään viranomaisen puuttumatta
      asioiden kulkuun ??

    • ihkuuuu

      on aivan ihq tämä dna.
      katkaisin kanavapaketin ajat sitten.
      nyt aikojen päästä tuli lasku kortista.. kukaan ei ehdotellut sieltä että pitäis palauttaa.
      kortti pluskanava aikainen.
      no maksetaan hytykäyttöasemalla kuukausikaupalla olevasta edellisen firman kortista. ihanaa

    • nikokärsäkäs

      Kuinka teitä välinpitämättömiä voi ohjeistaa? Korttimaksu on kaikilla operaattoreilla. Se mahdollistaa kanavapakettien tilaamisen ja usein siinä on joku/joitakin kanavia mitkä ilman korttia ei näy. Eurosport on aika yleinen korttikanava. Siksi siitä peritään maksu. Säännöt *10000 ! Käyttäjällä on myös vastuuta. Ei operaattorit voi huolehtia asiakkaiden virheistä. Montako asiakaspalvelijaa pitäisi olla että kaikki 4 miljoonaa saisi henkkoht palvelua? Kannataisiko se

    • hexvex

      Olin juuri dna:n asiakaspalveluun yhteydessä. Jonotus aika oli noin 1,5minuuttia. Asia selvisi hetken juttelemalla. En ainakaan voi tällä kertaa olla samaa mieltä kanssanne.

    • EsKuAr

      Olen yli 60v kaveri ja kännissä eilen syöttänyt puh väärän PUK. Olen taistellut koko päivän saamatta sitä dnalta. En siis saa vaikka tunnistauduin pankkitunnuksilla, Pitäisi siis mennä heidän liikkeeseen ja maksaa. Mielestäni täyttää petoksen merkit, laskuttavat koko ajan vaikka heistä johtuvasta syystä ei ole puh käytössä. Netin kautta yritin selittää latvalahoille etten pääse omakantaan mutta ei mennyt perille. KIERTÄKÄÄ kyseinen DNA kaukaa, niin törkeää palvelua

    • kitukalle

      Joko olet selvinnyt? Siis, oletko syöttänyt pin koodin kolmesti väärin ja sitten puk koodilla yrittänyt korjata tilanne? Laita kännin piikkiin. Nämä on sitä varten kehitettyjä turvaominaisuuksia että mahdolliset puhelinvarkaat ei hyödy sinun luurista. Jos 10 on mielestäsi liikaa puhelimen avauksesta, hylkää se ja osta uusi. Ja liittymä samalla.

      • Anonyymi

        PUK -koodin voi syöttää väärin enintään 10 kertaa.

        Aina, kun PUK -koodi syötetään oikein, tuo vääriä syötteitä laskeva laskuri asetetaan uudelleen arvoon nolla.

        JOS PUK -koodi on syötetty 10 kertaa väärin ilman yhtään oikeaa PUK -koodia välissä, silloin SIM -kortti muuttuu pysyvästi käyttökelvottomaksi: silloin ko. SIM -kortilla ei saa yhteyttä verkkoon, eikä myöskään SIM -kortin tietoihin (puhelinmuistio, tekstiviestit jne.) pääse enää käsiksi mitenkään.

        Tässä tilanteessa ainoa, mikä auttaa liittymän saamiseksi jälleen käyttöön on uusi SIM -kortti (uudesta SIM -kortista operaattori voi periä hinnastonsa mukaisen maksun).

        Uusi puhelin ei auta asiassa mitenkään, se pysyvästi lukkiutunut SIM -kortti ei toimi yhtään sen paremmin eri puhelimessa.


    • Anonyymi

      80 egee lasku tuli mutta c more ei näy tämä v..tun dna hub on v..tuilut alusta asti. Myymälästä kun kävin kysymässä miten samsungin kännystä saa tiedot sim kortilta koneeseen niin ruutipää sanoi ei onnistu mutta mun lapsen lapsi hpiti homman

    • Anonyymi

      Puhelinoperaattorit on kroonisia kusettajia ja valehtelijoita. Onneksi ne kaikki on about yhtä perseestä, joten vaihtoehtona on jättää paskat operaattorit väliin ja olla ilman operaattoria.

    • Anonyymi

      Joku tyrkytyskampania taas menossa kun häiritsevät soittelullaan.

      • Anonyymi

        Kaksi kertaa soittivat työpäivän aikana ja nyt illalla vielä kerran laiton numeron estoon.


    • Anonyymi

      Saatana, DNA väittää että heillä muka parhaat nettiyhteydet. No ei vittu pyöritä kun yhteen laitteeseen Wi-Fiä saatana jumalauta vittu haistakaa paska!!!

    • Anonyymi

      Teillä on kyllä semmoiset psykoosit, että huhhuh.
      Kirjoitustaidotkin hukassa, joko täällä kirjoittelee 13-vuotiaat tai 70-vuotiaat jotka kävivät "korkeakouluja" silloin vuonna 1970 eivätkä ymmärrä enää mistään mitään.
      Surullistahan tässä on se, että itse olen ollut monien operaattorien asiakkaina, eikä mitään ongelmia DNAn, Elisan, Soneran jne kanssa ole ollut, ellen itse ole jotain sählännyt.
      Senkin tunarit.

      • Anonyymi

        No jos ei sulla "mitään ongelmaa" ole ollu, niin sanopa miksi olet sitte seilannut operaattorilta toiselle??? Ite oli rapiat 25 vuotta samalla, kunnes aivan luokattomasti hoidettu reklamaatio sai vaihtamaan toiselle operaattorille - vaadittiin siis hemmetin paljon, että vaihtui!


    • Anonyymi

      Itsellänikin paskoja kokemuksia dna:sta

      Soitin dnalle hommatakseni netin uuteen asuntooni. Myyjä suoraan sanottuna huijasi minua ja vieläpä kolmekin kertaa. Ensinnäkin hän väitti, että vanha maksettu modeemi joka minulla oli täytyi palauttaa. Toiseksi hän väitti,että toinen vanha modeemini ei sovellu ja täytyy ostaa uusi. Vanhan maksetun mideemin palauttaminne kuulosti kummalliselta, siispä soitin uudelleen ja kävi ilmi että modeemia ei tarvitse palaittaa, toinwn vanha modeemini soveltuu uuteen nettiliittymään ja kävipä vielä ilmi että edellinen myyjä oli laittanut netin HETI voimaan vaikka sanoin selvällä suomenkielellä tarvitsen uuden alkamaan ensi kuun alussa vasta.

      En tiedä onko myyjä vain huijannut vai onko hän vaan yksinketaisesti TYHMÄ. En voi missään nimessö suositella dna:ta kenellekkään!!

    • Anonyymi

      Outoa minulle

    • Anonyymi

      Tarvitsen apua pian

    • Anonyymi

      Itsellänikin Dna kanssa hirveät ongelmat en saa suljettua liittymää joka toiminut jo vuoden päivät ja ylikin virheellisesti minulle jokainen tuleva soittaja näkyy tuntematon nimellä tämä on ollut aivan hirveä ongelma koska olen ollut tämän numeron kanssa jo 15 vuotta ja enemmänkin ja nyt kun numero avattiin jälleen numero ei yhtäkkiä toimi niinkun pitää tästä on aiheutunut laskua niin helvetisti olen vaihtanut 5 liittymä korttia ja 5 eri puhelinta joutunut ostaa prepaid liittymiä tämän kortin lisäksi jotta näen edes jonkun soittajan ja muutenkin kuluja ollut niin helvetisti jos ei Dna reagoi tähän nyt kunnolla niin että saan korvauksia sekä lopetettu liittymän niin vien asian oikeuteen olen nimittäin niiiiin käärmeissäni täst palvelut ettei mitään järkee!!

      • Anonyymi

        Suomi24 chatti on paras tapa hoitaa tämä reklamaatio. Hyvä, että avasit suusi oikeassa paikassa. Olet sankarini :)


    • Anonyymi

      Laitteet ovat edullisia ja pitkä takuu.
      Olisi kuitenkin toivottavaa että kun soittaa asiakaspaveluun ja uudelleen toiseen numeroon saisi osaavaa palvelua. Palkkaako dna koulupoikia vastaamaan puheluihin?. Tilauksen saa peruttua mutta ongelmatilanteissa eivät osaa neuvoa koska käyttävät itse eri merkkistä laitetta
      Jouduin itse neuvomaan asiakasneuvojaa.

    • Anonyymi

      Dna turvapaketti ilmoittaa että laitteesi on suojattu eli maalaisjärjellä ajateltuna kaikki selaimet pitäsi olla suojattu.
      Näin ei kuitenkaan ole. Suojaus on vain yhdelle selaimelle Turvallinen selaus sekä pankkiyhteyksille.
      Asiakaspalvelu ilmoitti että netistä voi yrittäö löytää paremman.
      Kyseisellä neuvojalla ei tiedot ja raidot riittäneet oikein mihinkään ja lopulta kehotti menemään liikkeeseen.
      Voisin itse mennä heille töihin jos pelkästä hyvän päivänjatkon toivotuksesta palkka maksetaan. Luultavasti osaisin neuvoa enemmän myös ihan perusasioussa.
      Hukkaan heitettyä aikaa puhelimessa.

    • Anonyymi

      DNA laskutti väärin , menin puhumaan siitä dnalle Lahden konttoriin (aleksi 10) minulle sanottiin "mitäs maksoit"oma vikas. että tälläinen on dna.

    • Anonyymi

      Pitäisi saada pin-k oodi ja puk-koodi jotta homma toimii, kiitos terv.Pekka puh nro 0452560696

    • Anonyymi

      Apua tarvitaan pikaisesti. KIiitos

    • Anonyymi

      Kolme viikkoa sitten tilasin uuden simkortin omadnassa....ja odotan vieläkin!!!Asiakaspalvelu ei vastaa eikä viesteihin vastata kuin 2-3 päivän viiveillä...mistä saisin paremman operaattorin?

      • Anonyymi

        En myt paremmasta toedä mutta muita operaattoreita toki on paljon ja ketään ei sinun valinnat kiinnosta nyt eikä koskaan


    • Anonyymi

      dna laskutti väärin.kävin puhumassa Lahdessa "aleksi 10"asiakaspalvelija sanoi" mitäs maksoit oma vikas" tälläinen palvelu on Lahdessa.5 kuukauden päästä loppuu sopimus ei koskaan enää dnata.

    • Anonyymi

      AS palvelu on ihan perseestä tolla firmalla.
      On sitten kyseessä puhelinpalvelu,tai palvelu kivijalkaliikkeessä.
      Mistään mitään tietämättömiä idiootteja päässyt firmaan hommiin.
      Varmaankin jotakin harjoittelijoita,kun ei ole muualle päässeet.

      Vein vuokramodeemin vaihtoon,kun hajosi.
      Väkisin yritti as palvelija myydä 140€ maksavaa modeemia,
      Vaikka kuinka oli dokumenttia tiskissä,
      että meidän taloyhtiön sopimukseen kuuluu vuokramodeemi.
      Ei muka löytänyt asiakastiedoista tälläistä tietoa.

      Sitten kun aloin koventamaan ääntäni ja sanoin suoraan,että tulenko ,
      tiskin sillepuolelle,niin alkoi tapahtumaan.

      Myyjä otti viallisen modeemin ja meni takahuoneeseen.
      Tuli sitten sielä naamapunaisena änkyttäen,että olin oikeassa asian suhteen.
      En tiedä mihinkä soitti,mutta asian sain hoidettua pitkänkaavan mukaan.

    • Anonyymi

      Sen verran tähän sanon että jos puhelimessa sopii kaupat niin sitten se on etämyyntiä ja on 14 pv. palautusoikeus, eli itse ainakin olisin lähettänyt asiakaspalautuksena takaisin enkä rimpuilemaan huollon kanssa...

    • Anonyymi

      DNA oli ennen ok nyt täysi paska

    • Anonyymi

      Virolaiset antaa kovasti pyllyä. Tämä siis koskee ainakin naisia. Miehistä en tiedä, enkä välitä

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä niin kutsutusta p
      alvelusta.

    • Anonyymi

      Miksi tarvitsen nolme internetti liittymää ? Kun puhuu asiasta niin uhkaillaan kuin mikäkin köyhä!

    • Anonyymi

      Miksi minun pitää kirjautua? En halua

    • Anonyymi

      Brikattu luuri. Elikkä puhelin on etänä laitettu tuhoamaan itsensä.... varastettua tavaraa melko varmasti.

      älkää ostako näitä puhelinmyynnistä kun nykyjään et voi tietää tuleeko se puhelu lahdesta vai prypjatista... ... .. .

    • Anonyymi

      Hesan pete
      Tarkoititko ehkä, että pahin virhe on olla tekemisissä Dna kanssa?

    • Anonyymi

      Dna kaupoussa palvelu on hyvin huono. Myyjät ovat epäkohteliaita.

    • Anonyymi

      näköjään pompottelua. On sitä ollut minunkin kohdalla!

    • Anonyymi

      Samanlaisia kokemuksia minulle tuli tänään DNA paska olin katsomassa Suomi- Venäjä peliä taloyhtiön TV kanavat kaikki pimeni, taloyhtiön kaapeli verkko pimeni täytyy varmaan vaihtaa myös yhtiötä onhan noita muitakin

    • Anonyymi

      DNA tv yhteydet surkeaa oulussa ,ei näy lätkää ei vit... mitään ja asiakaspalvelu ei vastaa jospa saunalahti toimisi

    • Anonyymi

      Itellä oon ollu DNA:n asiakkaana vuodesta 2006 lähtien ja ei ole tarvinnu edes odottaa ku 1 minuutin kun asiakaspalveluun soittanut oon. Elisa ja Telia on itselläni ollut pahempia kun saattaa niiltä tulla kerran vuodessa laskuja vaikka ei olisi vuosiin edes asiakkaana niille ollut joten Elisa ja Telia en palaa ikinä.

      • Anonyymi

        Ei niitä laskuja huvikseen tule..


    • Anonyymi

      Tuntuu tää DNA lähettävän yhden txt viestin 2-3 kertaan (siis saman viestin ) eikä varmasti hyvitä...yhtäkkiä se loppuu kun seinään eikä käyttäjät välttämättä huomaa , mutta kun ajattelee asiakaslaajuisesti , tulee hyvä lisätulos firmalle , paska mikä paska

    • Anonyymi

      Ongelma on se että ne ei jaksa kuunnella mitä asiakas haluaa vaan valon nopeudella myi väkisin kaikkea turhaa peruskäyttäjän tarpeisiin.
      Älypuhelinten aikaan tämä on mennyt vielä hullummaksi.

    • Anonyymi

      Sain uuden puhelimen Juhannuksen jälkeen 26.6.2021 ja hain Tampereella uuden simkortin koska siihen uuteen meni pieni simmi, odottelin viikon ja sitten menin dna chattiin ja kerroin asian, tyttö kertoi että otetaan sitten yhteyttä kun kortti on valmis, meni viikko ja ei kulunut mitään sen jälkeen menin Itiksen dna liikkeeseen kysymään mikä maksaa, siellä sanottiin että tiketti on lähtenyt jo viime viikolla ja kohta ne ottaa sieltä yhteyttä, ei ole kuulunut mitään. Menin taas dna chattiin ja asiakaspalvelija kyseli miten voisi auttaa, kerroin samat asiat kuin ennenkin, sanoi että pieni hetki ja katkaisi itse chatin vähän päästä sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
      Minun puolelta seuraava yhteydenottaja dna:n päin on kuluttaja-asiamies ja Iltalehden toimittaja, josko sitten saisi tuon uuden simmin toimimaan.
      Minkälaisia kädettömiä apinoita siis on dna;n teknisessä palvelutta töissä, kun eivät osaa 2000-luvulla aktivoida simmiä uudestaan vaikka liittymä ja numero pysyi samana.

      • Anonyymi

        Aktivoi itse minun dnan kautta.


      • Anonyymi

        "hain Tampereella uuden simkortin koska siihen uuteen meni pieni simmi, odottelin viikon ja sitten menin dna chattiin ja kerroin asian, tyttö kertoi että otetaan sitten yhteyttä kun kortti on valmis,"

        Eikö herran vuonna 2021 ole kaikki koot simissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "hain Tampereella uuden simkortin koska siihen uuteen meni pieni simmi, odottelin viikon ja sitten menin dna chattiin ja kerroin asian, tyttö kertoi että otetaan sitten yhteyttä kun kortti on valmis,"

        Eikö herran vuonna 2021 ole kaikki koot simissä

        Silloin kun tämän ensimmäisen simmin sain, ei ollut kuin yhtä kokoa eli ei siitä taiteltu mitään pienempiä kokoja. Ehkä tämä tulee yllätyksenä, että sellaisiakin oli olemassa, mutta olihan ennenvanhaan myös lankapuhelimia joista olet ehkä kuullut, mutta et ole niitä nähnyt.
        Vielä pari vuotta sitten hoidin töissäkin kaikki puhelut lankapuhelimella ja hoitaisin vieläkin, ellen olisi vaihtanut työpaikkaa.
        Aina katsos ei tarvii olla uusinta teknologiaa, kun vanha ja parempikin toimii. Itse olen sitä mieltä että kännykkä on puhumista ja korkeintaan tekstareita varten, autossakin minulla on GT- karttakirja vuodelta 2000 ja hyvin toimii vieläkin.
        Terkkuja vaan dinosaurukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun tämän ensimmäisen simmin sain, ei ollut kuin yhtä kokoa eli ei siitä taiteltu mitään pienempiä kokoja. Ehkä tämä tulee yllätyksenä, että sellaisiakin oli olemassa, mutta olihan ennenvanhaan myös lankapuhelimia joista olet ehkä kuullut, mutta et ole niitä nähnyt.
        Vielä pari vuotta sitten hoidin töissäkin kaikki puhelut lankapuhelimella ja hoitaisin vieläkin, ellen olisi vaihtanut työpaikkaa.
        Aina katsos ei tarvii olla uusinta teknologiaa, kun vanha ja parempikin toimii. Itse olen sitä mieltä että kännykkä on puhumista ja korkeintaan tekstareita varten, autossakin minulla on GT- karttakirja vuodelta 2000 ja hyvin toimii vieläkin.
        Terkkuja vaan dinosaurukselta.

        Kyllä oli muitakin kokoja..


    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Osaavaa henkilökuntaa ei ole

    • Anonyymi

      Joo.. Kyllä otti päähän kun DNA liittymät eivät toimineet kesällä eräreissulla itärajan maisemissa. Oli onneksi yksi puhelin mukana jossa oli joku muu liittymä ja saatiin apuja löytääksemme yöpaikkaan. Ihmeellisiä puhelinkatkoja kun 900 metriä siirryttyä ei olekkaan enää yhteyttä. Koko matkalla monin paikoin Ilomantsista Kuhmoon oli katvealueita ja haittasi yhteydenpitoa ja suunnistusta. En ottanut Garmin gps:ää mukaan koska luotin DNA:n yhteyksiin. Paperikartta oli kyllä mukana mutta olisihan se helpompaa jos ei tarviisi koko ajan kaivella. Puhelimella on hyvä suunnistaa erämaassa jos se toimii.

    • Anonyymi

      Ihan täyttä paskaa tämä DNA:n asiakaspalvelu tosiaan. Chat ei ole koskaan saatavilla, viestin lähettäminen ei toimi, ja puhelimessa saa jonottaa iäisyyden.

    • Anonyymi

      Lähettävät 5e viivästysmksun myöhästyessä 32e liittymänavausmaksun. Noinkohan tämä sopimusehto on pätevä,

    • Anonyymi

      Minulla on erittäin huonot fiilikset DNA:n asiakaspalvelusta..sellaista lähes töykeää palvelua.Taloyhtiömme päätti keskittää Elisan valokuituun,kaikki liittyi halusi tai ei..mainostamatta Elisaa sopimus oli edullinen ja maksetaan vastikkeissa.
      DNA ei purkanut 24 kk sopimusta ja niin maksan heille vielä vuoden..
      No samantien vaihdoin liittymäni pois heiltä..
      Kannattaa varoa DNA operaattoria,palvelu on kehno mutta nämä määräaikaiset sopparit ovat mennyttä aikaa.

    • Anonyymi

      dna laskutti väärin.menin dna liikkeeseen lahteen"ALEKSI10"siellä minulle sanottiin "mitäs maksoit oma vikas"että sellainen liike on DNA.ei koskaan enää dnan asiakkaaksi.

    • Anonyymi

      Minulla on yhtä enempi esimerkkei dna:n asiakaspalvelusta.
      Jos tänä päivänä kohtelee asiakastaan kaltoin eli ei ystävällisen asiallisesti eli kovin ottein, asiakas osaa valita ja valitsee seuraavalla ja sitä seuraavallakin kerralla tarvitsemansa palvelun tuottajan entistä tarkemmin. Niin olen tehnyt minäkin, vaikka se oliskin ollut kalliimpi juttu toiselta yritykseltä, mutta service above all!

    • Anonyymi

      Ei auttaa valitsemista,,voi tulla pahemmatkin seuraukset,. Corona on
      Siunausta vertailussa virkavallan kanssa
      Pelotta,,,ja TODELLA,,,

    • Anonyymi

      Miksi maksan 4-G sekä 5-G maksut?

    • Anonyymi

      Saako mina Aids afro suomihuoria vittu dna lityma mainos sano suomihuora anta pillu black kulli ??? Black power !!!!!!

    • Anonyymi

      Hermot menee tähän norjalaisten kusetuslafkaan.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä, apua eivät osaa antaa3 rakastaa kylläkin. Ja liikkeissä osa myyjistä ovat avuttomia.

    • Anonyymi

      Välillä tuottaa tuskaa yrittää soittaa dna palvelu numeroon. Nyt vielä väittää laskutuksessa, että on jäänyt 1.95 euroa maksamatta. Pääsisi edes selvittää asian. Surkeaa muuta ei voi sanoa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Päivi Rässästä viedään "roviolle" live.

      Hän kaivoi Raamattunsa esille kun sitä häneltä tivattiin. https://yle.fi/uutiset/3-12283319 Ei tällaista saisi tapahtua länsimaisissa maissa mutta ka
      Maailman menoa
      673
      6299
    2. Anna Puu pettyi pahasti 40-synttäreiden johdosta - Jukka-rakas tukee: "Olisin halunnut..."

      On tämä kyllä syvältä…. Anna Puu halusi viettää pyöreitä synttäreitä vähän eri lailla, mutta korona sotki kuviot: https://www.suomi24.fi/viihde/anna-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      2462
    3. Martina ostanut po....no mekon

      Kylläpä on kaamea viritys. Tollako se meinaa miestä yrittää....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1779
    4. Se goob bye hoopola

      Sorosen lestaveljekset Ollilan lehmä on näköjään sitten valtuustossa. Se sitten muutto vittuun koko läänistä! Pitäkää tunkkinne lastennussiat...
      Haapavesi
      69
      1059
    5. Martinalla maaginen yö Lontoossa

      Martina laittoi eilen illalla kotiin palattuaan stoorin, jossa mainitsee edellisen ja samalla tämän reissun viimeisen Lontoossa vietetyn yönsä olleen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      881
    6. Martinan tylsä elämä

      Pelkkää juoksua, hiihtoa, pyöräilyä, jumppaamista, mainostamista somessa osta osta, ale ale, nyt ale hintaan valmennus. Samaa rataa päivästä toiseen,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      812
    7. Tietäisikö kukaan Pikkaraisesta mitään...

      ... ellei olisi sekaantunut Martinaan. Olisiko tullut ulosotot, rattiskäry, raiskaussyyte julkisuuteen ilman Martinaa. Epäilen että ei. Stefustakaan t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      708
    8. Persuille rökäletappio

      Silloin kun oikeasti halutaan päättää asioista,persut jätetään ulos.Hyvä suomalaiset,viisaasti äänestitte.
      Perussuomalaiset
      182
      689
    9. Nainen rakas, älä unohda minua miestä.

      Sinun vuokses teen, mitä vaan!
      Ikävä
      32
      663
    10. Olen huolissani itsestäni

      Ei ole normaalia kaivata ihmistä, jonka tietää olevan no-go-alueella ja joka ei lämpene ajatukselle meistä. Tai siis voi olla normaalia, mutta ei näi
      Ikävä
      40
      650
    Aihe