Voiko kyseistä kirjoitusohjelmaa ladata mistään ilmaiseksi? Kaupoissa kun tarjotaan vain Officea, joka on mielestäni vähän turha...
Microsoft Works?
15
2042
Vastaukset
- sti5
Kelpaisiko ilmainen OpenOffice ?
http://fi.openoffice.org/ Tai kehittyneempi Libreoffice: http://fi.libreoffice.org/
Miksi haluaisit käyttää rampautettua roskaa, kun huimasti parempaa on saatavana ilmaiseksi ja ihan laillisesti jopa? Viittaan siis aiempiin vastauksiin...
- humpsuli
Itse käytän noita libreofficea ja openofficea....
Ne ovat molemmat hyviä, mutta suosittelen asentamaan vain libreofficen, koska jos asennat molemmat, ja kirjoitat openofficella, avaat sen tiedoston, niin koneesi avaa sen automaattisesti libreofficella..... SUOSITTELEN SILTI MOLEMPIA xD - erkkra-1
mistä saa works 2016? mun vanha works 2004 ei sopii win 2016 kanssa. Huono aina uusinta joka vuosiin.
- Karvahattu-Kaarnahattu
M-Kar kirjoitti:
Sellaista ei ole. Windowsin kanssa käytetään MS Office 365:sta: https://www.office.com/
Ei käytetä, Windowsin kanssa käytetään sellaisia officeja joissa ei ole kuukausimaksuja, eli niitä vanhempia kuten Office 2007.
Karvahattu-Kaarnahattu kirjoitti:
Ei käytetä, Windowsin kanssa käytetään sellaisia officeja joissa ei ole kuukausimaksuja, eli niitä vanhempia kuten Office 2007.
Noin vanhoista loppuu tuki vuoden kuluttua ja yhteensopivuus on helposti rikki Windows 8:lla ja Windows 10:llä.
- Karvahattu-Kaarnahattu
M-Kar kirjoitti:
Noin vanhoista loppuu tuki vuoden kuluttua ja yhteensopivuus on helposti rikki Windows 8:lla ja Windows 10:llä.
Tuki saa loppua, mitä sillä tekee, ohjelma ei silti lopeta toimimasta koskaan.
Karvahattu-Kaarnahattu kirjoitti:
Tuki saa loppua, mitä sillä tekee, ohjelma ei silti lopeta toimimasta koskaan.
Tietysti ohjelmat voi lakata toimimasta.
- Karhunvatukka-
M-Kar kirjoitti:
Sellaista ei ole. Windowsin kanssa käytetään MS Office 365:sta: https://www.office.com/
Windowsin kanssa voi ihan hyvin käyttää openofficea tai libreofficea tai WPSofficea
Kukaan hullu varmaan maksa satasta vuodessa MS office 365:stä, että saa vielä turvallisuusaukkoja ja vakoilun kaupampäälle ;D Karhunvatukka- kirjoitti:
Windowsin kanssa voi ihan hyvin käyttää openofficea tai libreofficea tai WPSofficea
Kukaan hullu varmaan maksa satasta vuodessa MS office 365:stä, että saa vielä turvallisuusaukkoja ja vakoilun kaupampäälle ;DMS Office 365:sta voi käyttää maksutta ja niin, että ei tule käytännössä mitään turva-aukkoja.
- wqevfcwr
Microsoft works? Wonderful joke!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62885
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37571
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446