Microsoft Works?

kerro!

Voiko kyseistä kirjoitusohjelmaa ladata mistään ilmaiseksi? Kaupoissa kun tarjotaan vain Officea, joka on mielestäni vähän turha...

15

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sti5
    • Miksi haluaisit käyttää rampautettua roskaa, kun huimasti parempaa on saatavana ilmaiseksi ja ihan laillisesti jopa? Viittaan siis aiempiin vastauksiin...

    • humpsuli

      Itse käytän noita libreofficea ja openofficea....
      Ne ovat molemmat hyviä, mutta suosittelen asentamaan vain libreofficen, koska jos asennat molemmat, ja kirjoitat openofficella, avaat sen tiedoston, niin koneesi avaa sen automaattisesti libreofficella..... SUOSITTELEN SILTI MOLEMPIA xD

    • erkkra-1

      mistä saa works 2016? mun vanha works 2004 ei sopii win 2016 kanssa. Huono aina uusinta joka vuosiin.



      • Karvahattu-Kaarnahattu
        M-Kar kirjoitti:

        Sellaista ei ole. Windowsin kanssa käytetään MS Office 365:sta: https://www.office.com/

        Ei käytetä, Windowsin kanssa käytetään sellaisia officeja joissa ei ole kuukausimaksuja, eli niitä vanhempia kuten Office 2007.


      • Karvahattu-Kaarnahattu kirjoitti:

        Ei käytetä, Windowsin kanssa käytetään sellaisia officeja joissa ei ole kuukausimaksuja, eli niitä vanhempia kuten Office 2007.

        Noin vanhoista loppuu tuki vuoden kuluttua ja yhteensopivuus on helposti rikki Windows 8:lla ja Windows 10:llä.


      • Karvahattu-Kaarnahattu
        M-Kar kirjoitti:

        Noin vanhoista loppuu tuki vuoden kuluttua ja yhteensopivuus on helposti rikki Windows 8:lla ja Windows 10:llä.

        Tuki saa loppua, mitä sillä tekee, ohjelma ei silti lopeta toimimasta koskaan.


      • Karvahattu-Kaarnahattu kirjoitti:

        Tuki saa loppua, mitä sillä tekee, ohjelma ei silti lopeta toimimasta koskaan.

        Tietysti ohjelmat voi lakata toimimasta.


      • Karhunvatukka-
        M-Kar kirjoitti:

        Sellaista ei ole. Windowsin kanssa käytetään MS Office 365:sta: https://www.office.com/

        Windowsin kanssa voi ihan hyvin käyttää openofficea tai libreofficea tai WPSofficea

        Kukaan hullu varmaan maksa satasta vuodessa MS office 365:stä, että saa vielä turvallisuusaukkoja ja vakoilun kaupampäälle ;D


      • Karhunvatukka- kirjoitti:

        Windowsin kanssa voi ihan hyvin käyttää openofficea tai libreofficea tai WPSofficea

        Kukaan hullu varmaan maksa satasta vuodessa MS office 365:stä, että saa vielä turvallisuusaukkoja ja vakoilun kaupampäälle ;D

        MS Office 365:sta voi käyttää maksutta ja niin, että ei tule käytännössä mitään turva-aukkoja.


    • wqevfcwr

      Microsoft works? Wonderful joke!

    • Dääldä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe