Microsoft Works?

kerro!

Voiko kyseistä kirjoitusohjelmaa ladata mistään ilmaiseksi? Kaupoissa kun tarjotaan vain Officea, joka on mielestäni vähän turha...

15

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sti5
    • Miksi haluaisit käyttää rampautettua roskaa, kun huimasti parempaa on saatavana ilmaiseksi ja ihan laillisesti jopa? Viittaan siis aiempiin vastauksiin...

    • humpsuli

      Itse käytän noita libreofficea ja openofficea....
      Ne ovat molemmat hyviä, mutta suosittelen asentamaan vain libreofficen, koska jos asennat molemmat, ja kirjoitat openofficella, avaat sen tiedoston, niin koneesi avaa sen automaattisesti libreofficella..... SUOSITTELEN SILTI MOLEMPIA xD

    • erkkra-1

      mistä saa works 2016? mun vanha works 2004 ei sopii win 2016 kanssa. Huono aina uusinta joka vuosiin.



      • Karvahattu-Kaarnahattu
        M-Kar kirjoitti:

        Sellaista ei ole. Windowsin kanssa käytetään MS Office 365:sta: https://www.office.com/

        Ei käytetä, Windowsin kanssa käytetään sellaisia officeja joissa ei ole kuukausimaksuja, eli niitä vanhempia kuten Office 2007.


      • Karvahattu-Kaarnahattu kirjoitti:

        Ei käytetä, Windowsin kanssa käytetään sellaisia officeja joissa ei ole kuukausimaksuja, eli niitä vanhempia kuten Office 2007.

        Noin vanhoista loppuu tuki vuoden kuluttua ja yhteensopivuus on helposti rikki Windows 8:lla ja Windows 10:llä.


      • Karvahattu-Kaarnahattu
        M-Kar kirjoitti:

        Noin vanhoista loppuu tuki vuoden kuluttua ja yhteensopivuus on helposti rikki Windows 8:lla ja Windows 10:llä.

        Tuki saa loppua, mitä sillä tekee, ohjelma ei silti lopeta toimimasta koskaan.


      • Karvahattu-Kaarnahattu kirjoitti:

        Tuki saa loppua, mitä sillä tekee, ohjelma ei silti lopeta toimimasta koskaan.

        Tietysti ohjelmat voi lakata toimimasta.


      • Karhunvatukka-
        M-Kar kirjoitti:

        Sellaista ei ole. Windowsin kanssa käytetään MS Office 365:sta: https://www.office.com/

        Windowsin kanssa voi ihan hyvin käyttää openofficea tai libreofficea tai WPSofficea

        Kukaan hullu varmaan maksa satasta vuodessa MS office 365:stä, että saa vielä turvallisuusaukkoja ja vakoilun kaupampäälle ;D


      • Karhunvatukka- kirjoitti:

        Windowsin kanssa voi ihan hyvin käyttää openofficea tai libreofficea tai WPSofficea

        Kukaan hullu varmaan maksa satasta vuodessa MS office 365:stä, että saa vielä turvallisuusaukkoja ja vakoilun kaupampäälle ;D

        MS Office 365:sta voi käyttää maksutta ja niin, että ei tule käytännössä mitään turva-aukkoja.


    • wqevfcwr

      Microsoft works? Wonderful joke!

    • Dääldä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe