Microsoft Works?

kerro!

Voiko kyseistä kirjoitusohjelmaa ladata mistään ilmaiseksi? Kaupoissa kun tarjotaan vain Officea, joka on mielestäni vähän turha...

15

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sti5
    • Miksi haluaisit käyttää rampautettua roskaa, kun huimasti parempaa on saatavana ilmaiseksi ja ihan laillisesti jopa? Viittaan siis aiempiin vastauksiin...

    • humpsuli

      Itse käytän noita libreofficea ja openofficea....
      Ne ovat molemmat hyviä, mutta suosittelen asentamaan vain libreofficen, koska jos asennat molemmat, ja kirjoitat openofficella, avaat sen tiedoston, niin koneesi avaa sen automaattisesti libreofficella..... SUOSITTELEN SILTI MOLEMPIA xD

    • erkkra-1

      mistä saa works 2016? mun vanha works 2004 ei sopii win 2016 kanssa. Huono aina uusinta joka vuosiin.



      • Karvahattu-Kaarnahattu
        M-Kar kirjoitti:

        Sellaista ei ole. Windowsin kanssa käytetään MS Office 365:sta: https://www.office.com/

        Ei käytetä, Windowsin kanssa käytetään sellaisia officeja joissa ei ole kuukausimaksuja, eli niitä vanhempia kuten Office 2007.


      • Karvahattu-Kaarnahattu kirjoitti:

        Ei käytetä, Windowsin kanssa käytetään sellaisia officeja joissa ei ole kuukausimaksuja, eli niitä vanhempia kuten Office 2007.

        Noin vanhoista loppuu tuki vuoden kuluttua ja yhteensopivuus on helposti rikki Windows 8:lla ja Windows 10:llä.


      • Karvahattu-Kaarnahattu
        M-Kar kirjoitti:

        Noin vanhoista loppuu tuki vuoden kuluttua ja yhteensopivuus on helposti rikki Windows 8:lla ja Windows 10:llä.

        Tuki saa loppua, mitä sillä tekee, ohjelma ei silti lopeta toimimasta koskaan.


      • Karvahattu-Kaarnahattu kirjoitti:

        Tuki saa loppua, mitä sillä tekee, ohjelma ei silti lopeta toimimasta koskaan.

        Tietysti ohjelmat voi lakata toimimasta.


      • Karhunvatukka-
        M-Kar kirjoitti:

        Sellaista ei ole. Windowsin kanssa käytetään MS Office 365:sta: https://www.office.com/

        Windowsin kanssa voi ihan hyvin käyttää openofficea tai libreofficea tai WPSofficea

        Kukaan hullu varmaan maksa satasta vuodessa MS office 365:stä, että saa vielä turvallisuusaukkoja ja vakoilun kaupampäälle ;D


      • Karhunvatukka- kirjoitti:

        Windowsin kanssa voi ihan hyvin käyttää openofficea tai libreofficea tai WPSofficea

        Kukaan hullu varmaan maksa satasta vuodessa MS office 365:stä, että saa vielä turvallisuusaukkoja ja vakoilun kaupampäälle ;D

        MS Office 365:sta voi käyttää maksutta ja niin, että ei tule käytännössä mitään turva-aukkoja.


    • wqevfcwr

      Microsoft works? Wonderful joke!

    • Dääldä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe