ISO PÄÄ

Oon 16-v poika ja mul on mahottoman suuri pää vs. muuhun kroppaan

12

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??

miten voin auttaa?

• .,..,..,.

Olisiko syy se että olet lampputolppa?

• Isopää täälläkin

Mullakin on ihan vitun iso pää ja voi vittu ku vituttaa!!!!!!!!!!!!!!

• damnation

Damn.

• runkku

voi voi elä sen kanssa saatana! Oot varmaa ihan alienin näkönen annan susta vihjeen nasalle et tääl pyörii muukalaisia o.O o.O o.O o.O o.O o.O o.O o.O o.O

• i come in peace

Isossa päässä vähän järkeä, pienessä ei ollenkaan! tuon taisi mummo minulle kertoa kun itsellänikin on isopää. nuorena se paistaa kuin naantalin aurinko kun kroppa on vielä pieni 20 kohdalla kun rupesi hartiat kasvamaan ja muutenkin kroppa alko kasvaa niin sitten sitä ei kukaan edes huomaa... vieläkin kuvittelen että minulla on yli-iso pää.
      Nuorena porukka siitä keksi jos jotain loruja isopää vesipää kusipää... jne mutta rupesin itse heittämään pensaa liekkeihin ja rupesin itse heittämään parempia vitsejä niin sitäkautta tulin asian kanssa sinuiks

• dhaze

Yksi kivoimman näköisistä tuntemistani nuorista miehistä on myös isopäinen. Pienenä sen koulukaverit (ja nykyäänkin jotkut kuten mä) kutsui sitä dr. potatoheadiksi, muttei se ole menoa haitannut. Monilla on vartaloon nähden sopusuhtaisempi pää kuin sillä, muttei se takaa mitään! Ihan yhtä rumia/kauniita/normaaleja. En siis stressaisi pään koosta, enemmän siitä, että mitä sieltä korvien välitstä sit löytyy.

• elämä pilalla

Mulla hyvä vartalo, isopää,,,ei kaunista tyttöystävää saa

• Bighead

Mullakin on tosi iso pää se on niin helvetillinen asia vittu mitä paskaa oikeesti elämä pilalla

• pete01

Niinpä ;)

• Petri 2014

Kyllä se aikanaan kun kasvaa niin sopeutuu muuhun kroppaa.

• Raffaello

Isossa päässä vähän järkeä, pienessä ei ollenkaan! tuon taisi mummo minulle kertoa kun itsellänikin on isopää. nuorena se paistaa kuin naantalin aurinko kun kroppa on vielä pieni 20 kohdalla kun rupesi hartiat kasvamaan ja muutenkin kroppa alko kasvaa niin sitten sitä ei kukaan edes huomaa... vieläkin kuvittelen että minulla on yli-iso pää.

Nuorena porukka siitä keksi jos jotain loruja isopää vesipää kusipää... jne mutta rupesin itse heittämään pensaa liekkeihin ja rupesin itse heittämään parempia vitsejä niin sitäkautta tulin asian kanssa sinuiks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6313
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      97
      1894
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1497
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1049
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      929
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe