Uskomatonta touhua!

kateus on vitsaus

Eli, minulla pohjan pysty korvia jotka toimii hyvin. Asia on melkein sama kuin se jonka otsikkona oli = karjalankarhukoirien " rasismi".

eli täällä sama ongelma mutta ei niin sanotulla "oikealla" karhu/hirvi koiralla.Eli tarina on tämmeinen mitä minulle kävi:

Pohjikseni haukkui karhun, hienolla haukulla meni siinä yksi kavereista pääsi sen ampumaan. vaan mukana oli yksi jolla oli oma koira mukana ja se oli eri rotua kun minun koirani ( en sano rotua tässä, turhan rähinän välttämiseksi.)

Hän oli niin äkämystynyt siitä että hänen oma koiransa ei oikein toiminut ja minun toimi, joten hän soitti riistanhoito yhdistykselle "Salaa" ja oli niin sairas mieleltään että väitti MINUN koiria omakseen ja että minä olin ampunut karhun HEIDÄN alueelle HEIDÄN koiran haukkuun ja yrittänyt vielä " varastaa" karhun.

no oikeus juttu siitä tuli, koska en maksa mitään mitä en ole väärydellä tehnyt. ja koirallani ei ole papereita joten oikeus luovutti jutun käsitelyn ajaksi sen "oikealle" omistajalle, eli hänelle.

Nyt vviksut ihmiset kertokaa voiko noin tehdä!?! ja saanko koiraa enää ikinä takaisin?

Olen käynyt kyllä sielä "kaverini" luona lukemassa vähän viidakko lakia ( eli toisin sanoen käsi rysy ja tappelua) Joskos noi mielipuolet täältä maailmasta loppuisi. V#tuttaa!!!

16

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh huh...

      Voi juma! Todella törkeää touhua! Huhuh!

      Toivottavasti juttu selviää parhain päin ja että saat koirasi takaisin! Voimia.

    • kateus on vitsaus

      niin... mietin vaan että pysyykö koira siellä hengissä.... se tyyppi on jo lähestymis kiellon mulle hankkinut "oman" koiransa suojeluksi...

      voiko viranomaiset edes noin tehdä?!? kun en voi todistaa että koira on minun kun ei ole papereita....v#tuttaa

    • Huh huh...

      Pystyisitkö hankkimaan todistajia kertomaan, että todella omistat sellaisen koiran? Esim. ystävät tai sukulaiset. Luulisi, että viranomaistaho kuuntelisi henkilöitä, jotka tuntevat sinut ja koirasi. Voisiko siitä olla mitään apua?

    • kateus on vitsaus

      niin... yritettyä ei laiteta...

    • kateus on vitsaus

      no nyt pomppas!! voi v#ttu! sain koirani takaisin mikä on todella hyvä asia mutta käytin sitä eläinlääkärissä ja jalassa oli KOLME murtumaa ja se EI luota enää kehenkään ja on vihainen vieraille!

      Eli kannattasko nostaa uus oikeus juttu? Tuohan menee jo eläin rääkkäykseksi!

    • Huh huh...

      Hieno homma, että sait koirasi takaisin! Viranomaiset osaavat ehkä opastaa oikeusjutun nostamisessa tai muussa korvausvaatimuksessa tai eläinrääkkäystapauksessa. En kyllä itse ehkä jättäisi asiaa sikseen, kysyisin neuvoa ainakin asiantuntijoilta.

      Saanko kysyä, miten sait koirasi takaisin?

    • Naskahousu

      Myy koira kiinalaisille niin tekevät siitä hyvän pihvin ja kaikki ovat onnellisia.

      PS HANKI HOITOA ITTELLES!

    • kateus on vitsaus

      naskahousu: mitä väärää minä olen nyt tehnyt? tietääkseni ei ole rikos jos koira toimii hyvin, vaan se on että tuollaista tehdään.

      Ja koirani saanti takaisin oli vähän epäselvä juttu, mutta yritän silti selittää..
      Eli tyyppi toi koirani minulle ja sanoi että se on raivohullu ja sen perään (n.2-4h) sen jälkeen tulee puhelin soitto jossa kerrotaan että koira on luovutettu takaisin minulle todisteiden puutteessa että "kaverini" olisi sen omistaja. ja kaikkea muuta jota en vielä itsekkään ymmärrä täysin että mitä siinä tapahtui/tapahtuu

    • CHHinaa

      myy ittes kiinalaisille!

    • Huh huh...

      No pääasia on, että sait koirasi takaisin.

    • Suomi-rodun edustaja

      Pohjanpystykorva kirjoitetaan muuten kaikki sanat yhteen...

      Kuulostaa kyllä uskomattomalta. Miten voidaan koira tuosta noin vain viedä?! Vaikkei olisi papereitakaan.

      Ensinnäkin, on hienoa, että pohjis on haukkunut karhua. Harmi kun ei ole (ilmeisesti) rekisterissä, että saataisiin tuo murre karhutaipparin suorituksen jälkeen mukaan jalostukseen (sitä verta haluaville).

      Säilytä eläinlääkärin lausunto ja tärkeäähän siinä on se, että nähdään milloin murtumat ovat syntyneet. Kaikki koiran sulla nähneet kyllä kun todistavat asiasta ja kun koira on virallisesti sun niin sen kun vaan eläinrääkkäysilmotusta tekemään poliisille. Tärkeintä nyt on tietenkin ensin hoitaa koira kuntoon.

      Kateus ON kamala asia ja paras on pysyä siitä erossa, vaikka kukapa meistä olisi pyhimys.

    • kateus on vitsaus

      niin, nyt tuli asiaa suomi rodun edustajalta vaikka ei pohjis suomi rodun edustaja ole! :D

      No kumminskin asia on selvityksen alla. ja vielä siihen että koirani ei ole rekistereissä koska on tullut ylijäämä pentuna/ "takapihan kasvattajalta"

      enkä muuteenkaan ole kovin kiinnostunut nuista taippari touhuista.. Mutta kun rupeaa mietimään niin olisihan se palvelus sinänsä hyvälle koiralle jatkaa sukua.
      Mutta harva pohjishan se karhua haukkuu, niin ei sitä jokaiselle tule mieleen karhukoiraksi pohjista ottaa!

    • Suomi-rodun edustaja
    • kateus on vitsaus

      no kyllä se minä sen tiedän, se oli vaan pikku läppä suomi rodun edustajalle :D nämä jotkut ihmiset vaan ei hyväksy muita kun täysin suomalaisia rotuja, niin sillä minä sen tähän sanoin.

    • kateus on vitsaus

      nyt jäi kyllä koira PITKÄÄÄLLLE sairas lomalle jalkansa takia.. ensinäkin harmittaa että on paras juoksutus aika tonne mehtään ja toisekseen että en voi uskoa ett juuri minulle kävi näin. Tämä tuntuu ihan kuin olisi elokuvasta suoraan tullut.

    • mikrosiru tai tatuoi

      toivottavasti luet tämän: koiran ei tarvitse olla missään rekisterissä tai paperikoira että sen saa 'omiin nimiinsä'. eli ota selvää oman alueesi tunnistusmerkitsijät: ne on joko eläinlääkäreitä tai koirankasvattajia tms ja pyydä että laittavat tatuoinnin tai mikrosirun koirallesi. sen jälkeen koirasi on sinulle merkitty. nimesi ja koiran tunnistusmerkin laitat 'rekisteriin' jotta voit tarvittaessa todistaa että koira on sinun.

      tämä vinkki tietysti kaikille muillekin: kauppakirja, koiran mikrosiru tai tatuointi on ja pysyy todisteina kuka on koiran omistaja. jos ei kauppakirjaa ole tehty niin itse rekisteröitymään tuonne:
      http://www.lemmikkipalstat.net/tm/
      tai sitetn rekisteröit koirasi kennelliiton rekisteriin, niin sanottuun 'sekarotuisrekisteriin' koska koiralla ei papereita.
      tuolta löydät oman alueesi merkitsijät:
      http://www.kennelliitto.fi/FI/jalostusjakasvatus/tunnistusmerkinta/

      älkää hyvät ihmiset pitäkö omaa omaisuuttanne ilman tunnistettavaa merkintää, koiralle tatuointi tai mikrosiru!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe