Nokia C2-02?

C2-02

Kuulisin mielelläni asiallisia kommentteja Nokia C2-02 puhelimesta. Olin tänään ostamassa ko. puhelinta Gigantista, mutta myyjä haukkui ko. puhelimen. Sanoi, että sen kanssa menee mm. pakkasella hermot. Ja että ko. puhelin on tarkoitettu vain lasten käyttöön. Olin päättänyt ostaa tuon puhelimen ns. varapuhelimeksi, koska normikäytössä on C7-00. Mutta jos C7 joutuu joskus viemään huoltoon, kuten on pari kertaa huoltoon kiikutettu, niin olisi puhelin valmiina. Tokihan sitä tulisi muutenkin käytettyä. Myyjä ei suostunut myymään C2-02, vaan minun olisi pitänyt ostaa esim. X2.

Eli te, joilla on C2-02, kuulisin rehellisiä kommentteja ko. puhelimesta. Hieman jäin ihmettelemään, kun kauppoja ei syntynyt eikä raha Giganttiin kelvannut. Myyjänä oli nuori tyttö, joka ensin näpräsi oman puhelimen kanssa sivummalla n. 10 min. ennen kuin tuli palvelemaan. Oli kuulemma tänään suu vaahdossa haukkunut C2-02 puhelinta. Outoa myyntitekniikkaa...:p

35

8958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C2-02

      Kyseinen myyjä haukkui myös Nokia C5-03 puhelimen, joka oli toisena vaihtoehtona. Sekin on kuulemma lasten leluksi tarkoitettu. Ja nythän hain ns. varapuhelinta. Huomenna on pakko joku ostaa, kun C7 meni tänään huoltoon.

    • 20+20

      No voi pyhä jysäys. Vai myyjä esti sinua ostamasta haluamaasi puhelinta? Kai sinä itse teet sen päätöksen mitä ostat muualtakin vai annatko myyjän päättää päivän ruokaostoksesikin? Itse aion ostaa C2-02:n juuri kakkospuhelimeksi, eikä siihen myyjän höpinät kyllä vaikuta. Myyjä olisi varmasti mielummin myynyt sinulle kakkospuhelimeksi halvan 600 euron peruskännykän, heh.

    • Ihan hyvältä kännykältä vaikuttaa toi C2-02... Kelpaa hyvin toiseksi kännykäksi.

    • jwtm

      myyjä oikeessa,10mt muisti,huono laatunen pieni kosket.näyttö,korkea hinta,x2 puolet parempi

      • kuka maksaa

        Myyjä kyllä myy ostajalle juuri sitä mitä se ostaja haluaa tai loppuu se myynti äkkiä.


    • C2-02

      20 20:lle, kyllä siinä ostahalut hävisivät, kun myyjä alkoi huutamaan ja haukkumaan puhelimia. Kuvainnollisesti suu jäi auki:) Vaikka sanoin, että C2-02 on tarpeeksi hyvä mun tarkoituksiin, niin silti jatketaan puhelimen haukkumista lasten leluksi, kuten C5-03:n ja että haluanko todella ostaa sellaisen. Vastaus oli, haluan.

      Ehkä myyjä oli huonolla tuulella, kun häiritsin hänen leikkimistä oman puhelimensa kanssa perjantai-iltana:/ Tänään mennään isännän kanssa uudelleen ostoksille ja pyydämme toisen myyjän palvelemaan meitä. Ja onneksi on Gigantilla postimyynti, jos ei muuten onnistu:)))

      • ?????

        ottaa vaan laatikon kainaloon ja kävelee kassalle. Mihin sitä myyjää tarvitaan.


    • 17 + 10

      Olisipa aktiivisella Dual-SIM'illä oleva C2 -00 peruspuhelin saatavilla, niin itselleni kakkospuhelimen valinta olis nopea ja helppo. Halvimmillaan netissä ( pitkähköllä odotusajalla ) olen sen nähnyt 60e paikkeilla.

      Itse aloitukseen. Kannatta ensin selvittää itselle minkä malin tai minkä mallien väliltä valitsee satavuuden mukaan ja ostaa sellainen.

      Ja tuollaiselle likalle / penikalle heti ja suoraan jauhot kurkkuun. Myös kannatta pyytää siltä seisomalta liikkeen vastaava paikalle ja laittaa penikka ruotuun.

    • eergre

      noita nokian pelastaja dual simejä tehdään kolmessa vuorossa mutta suomeen niitä ei saada,miksi?

      • 17 + 10

        Niin, en tiedä onko niitä suunniteltu tuotavaksi Eurooppaan ns. kehittyneille markkinoille ja jos, niin milloin ja missä laajuudessa.

        Toki kehittyneiläkin markkinoilla osa käyttäjistä haluaisi tupla-SIM puhelimen voidakseen selkeästi eriyttää työ ja siviiliasiat tarvitsematta kahta luuria. Mielestäni pitäisi tuoda markkinoille eri tuoteryhmiin ainakin muutamia dual-sim malleja, perusluureista ladukkaampiin.

        Kuitenkin niiden ensissijainen markkina-alue on kehittyvvillä markkinoilla missä niistä on valtava kysyntä ja luonnollisestikin on järkevää kohdistaa voimavarat sinne.


    • C2-02

      20 20; myyjä yritti väkisin myydä n. 120e maksavan X2:n, ei 600e puhelinta.

      ?????; on hieman hankala ottaa väkisin laatikkoa lukitusta kaapista, ellei myyjä avaa kaappia.

      17 10; mallit olivat valmiiksi mietitty eli joko C2-02 tai C5-03. Piti vaan testata livenä, miltä kumpikin puhelin tuntuu käteen sopivammalta ja on omaan käyttöön sopiva ja ostaa se. Myyjästä annoimme tänään palautetta. Taitaa olla jotain koululaisia, jotka tekevät iltaisin parin tunnin vuoroja, kun liikeessä hiljenee ja muut vakkarimyyjät ovat lähteneet pois.

      • asiakaspalveluako

        No olisit kailottanut suureen ääneen että on se kumma kun ei täältä saa ostettua haluamaansa puhelinta ja vieläpä haukutaan myyjän toimesta Nokian tuotteita huonoiksi.

        Ei taida myyjäpenikka tietää mitä on asiakaspalvelu ja kuka hänen palkkansa maksaa, eli tuotteiden ostajat, joten heille kyllä kanattaa myydä sitä mitä he haluavat tai loppuu se myynti ja rahantulo myyjälläkin.


      • 17 + 10

        >> 17 10; mallit olivat valmiiksi mietitty eli joko C2-02 tai C5-03. Piti vaan testata livenä, miltä kumpikin puhelin tuntuu käteen sopivammalta ja on omaan käyttöön sopiva ja ostaa se.

        Ok, juuri näinhän se kannatta edetäkin. Tosin tuollaisten penikoiden, tai keidenkään myyjien, ei kannata antaa hyppiä nenille, vaan laittaa ne välittöm¨sti ruotuun selkein ja ehdottomin sanakääntein.

        Itse olen helppo ja vaikea asiakas. Tiedän mitä haluan ja tarvittaessa laitan myyjät verbaalisesti ja tiedollisesti seinää vasten jos siihen eleeseen pakottavat. Kanssani myyjät eivät meuskaroi.


    • 5230,.

      gigantissa olis nyt aika halvalla toi c5-03 125e,.etuna siinä olis wlan,ja varsinkin navigointi,.mitä tossa c2-02 ei ole,,tollanen navigaattori puhelin on hyvä vara/kakkos kännynä koska aina on navigaattorikin käytössä ja muutenkin vapauttaa varsinaisen puhelimen muuhun käyttöön jos siihen on tarvetta navigoinnin aikana,.itselläkin jää 5230 navigaattoriksi/varapuh. lähitulevaisuudessa uuden puhelimen myötä

      • 17 + 10

        Olisipa markkinoilla aktiivi dual-SIM navipuhelimia, niin valinta helpottuisi, varsinkin jos sellaisia olisi useammassa kategoriassa, niin voisi olla ykköspuhelin tarvittaessa hieman laadukkaampi ominaisuksiltaan ja sitten hieman "kevyempi" kakkos-varapuhelin.


    • Annabanna

      Tyypillistä toimintaa Gigantin myyjälle. Saimme ihan vastaavaa kohtelua katsellessamme taulutelevisiota. Olimme asettaneet tietyn hintarajan ja vaatimukset, jotka halusimme televisioonn. Myyjä haukkui tämän tyyppiset televisiot penkin alle ja lähdettiin liikkeelle 300 euroa kalliimmista televisioista, mitä olimme suunnitelleet. Tottakai ne ovat parempia, kun ovat kalliimpiakin! Mutta myyjän tulee ottaa huomioon myös ostajan tarpeet. Eivät kaikki ihmiset tarvitse niitä hienoja toimintoja.. Eli oma kokemus Gigantin myyjästä on, että yritä myydä aina kalliimpaa, mitä asiakas katselee. Varmaan ihan Gigantin myyntikoulutuksessa opetettu kikka. Älkää sokeutuko myyjän suosituksille. Jos palaan vielä tähän kännykkäasiaan. Joka ikinen Nokian malli on jonkun ihmisen haukkuma. Ne kalliitkin versiot tilttailevat ja takkuavat..

      • en hauku

        huonoja on nokian kännykät.


    • Jussipussi

      Mie ostin puhelimekseni Nokia c-1 luurin ja olen oikein tyytyväinen. Lue arvosteluni siitä Gigantin nettikaupan sivulta.
      Jussipussi

    • No huhhuhh

      Joo on kyllä nää gigantin myyjät rasittavia! -.-
      Oltiin ostamassa tytölle läppäriä synttärilahjaksi.
      Tarjouksessa oli perus läppäri 299e hintaan.
      Kysyimme myyjältä pystyykö kyseisellä koneella pelaamaan Sims - tietokonepelejä.
      Hän vakuutti että ei edes pyöritä mitään pelejä.
      Ostimme tietokoneen siitä huolimatta.
      Ja mitäs nyt Tyttö istuu omassa huoneessa pelaamassa innoissaan pelejään.
      Ei voisi toimia paremmin!

    • Kännykkä aiheesta poiketen: myyjä varmaan yritti sanoa että 299 euron kone ei pyöritä kunnolla uusia raskaita pelejä... ( Esim BF3) Olet myös varmaan asentanut kaikki Windowsin päivitykset ja tehnyt palautuslevyt?

    • Tyttö96vantaalta

      Itse olen ostamassa tuota nokia C2 02 puhelinta, ja parilla ystävälläni on kyseinen puhelin ja kehuja on tullut. Minä ainoastaan vaan soitan ja laitan tekstareita pari kuvaa otan aina välillä, et tuo puhelin täysin hyvä varsinkin kun se on tulossa varapuhelimeksi. Olen sitä mieltä, että puhelin on puhelin ja sillä tärkeää, et saa soitettua ja tekstailtua jotain kuvia otettua, ja sitten mp- on aivan eri soitin ja kameralla parempia kuvia saa otettua. :)

    • Kömpelösorminenko ?

      En ole tykännyt lainkaan Nokian c2-02:sta. Kömpelö käyttää, näyttö huono puoleinen. Naarmuttuu helposti eikä ulkoilmassa useinkaan pysty lukemaan. Mitä tekee huonolla kameralla

    • Nokia vuodesta 98

      Huonosti toimiva ja pieni kosketusnäyttö. Kamera heikkoa laatua. Melkein kannattaa unohtaa tämä malli.

    • Gigantti=FAIL

      Ihanhan toi kuulostaa normilta Gigantin asiakaspalvelulta. Onneksi on vaihtoehtoja.

    • Eienäänokioita

      Hieman jäljessä tulee nyt vastaus mutta kuitenkin. Minulla on nyt tuo c2-02 kun edellinen c5 meni rikki, ja täytyy sanoa, että vaikka Nokiat on nykyisin muihin kännykkävalmistajiin verrattuna huonompi, niin C5 on kyllä paljon kivempi ja ihan käypä kaveri tuohon c2 verrattuna. Näin nuoren näkökulmasta esim. miinuksia:
      - verkkosivuja on ärsyttävä selata, sillä sivut näkyvät joko todella pienellä printillä tai vastaavasti zoomattuna turhan läheltä, jolloin ylenmääräiseen selailuun kuluu turhaa aikaa
      - videoiden suoratoistolinkitys ei toimi, eli et voi esim. katsoa youtubesta videoita tällä kännykällä, c5:sella sen sijaan onnistuu
      - äänentoiston laatu on huono, eli jos olet tottunut kuuntelemaan puhelimella musiikkia etkä halua erikseen ostaa mp3 soitinta, niin en suosittele tätä mallia.
      Olisi pitänyt ostaa uudestaan tuo c5, mutta myyjä ylipuhui äitini joka päätti vielä viimeisen Nokian minulle ostaa (minun toiveestani), että "kyllä nuorella pitää olla kosketusnäyttö", vaikka minulle sillä ei niin ole väliä kosketusnäyttö on ok esim. Iphonessa, mutta tässä Nokiassa ihan turha sillä verkkosivujen selaaminen turhan vaikeaksi tehty. Ensi kerralla tulee kyllä ostettua Samsung ym.

    • halukas ostaja

      muokin kiinnostas että onko sellai c2-02 hyvä ja kuis se kosketus näyttö siin?

    • 5230,. (500)

      paljon haukuttua ylihintaista c2-02 ei kannata ostaa kun samalla rahalla saa parempaakin Asha 300,302,303,ja miksi ostaa 89e 2MP kamerapuh. kun 75e(asha 300) saa 5MP kamerapuh.kannattaa olla tarkana vertaillessa eri puhelimia sillä monessa on hinta laatu suhde pielessä kuten c2-02 kohdalla

      • koistinen

        Puoli vuotta käytössä. Erinomainen hinta/laatusuhde. Kuvat parempia kuin luulisi. Kyllä kannatta tuohon hintaan ostaa.


      • Nokialainen01
        koistinen kirjoitti:

        Puoli vuotta käytössä. Erinomainen hinta/laatusuhde. Kuvat parempia kuin luulisi. Kyllä kannatta tuohon hintaan ostaa.

        Jaa, mun mielestä tolla roskalla ei tee mitään, kosketus ihan surkee ja mikä vielä niin netin aktiivikäyttäjälle toi ei sovi alkuunkaan. Ei Wi-fi yhteyttä tai 3G:ta. Ostakaa mielummin Nokia Asha 300 tai 303, jos näppikset haluatte. 300 on kosketusnäyttö ja "tavalliset" näppäimet. 303 on sama yhdistelmä QWERT-näppiksillä.


    • kalle

      Itse ostin gigantista kyseisen puhelimen 22 joulukuuta, siitä noin 2 päivää oston jälkeen alkoi kosketusnäyttö temppuilemaan, ei ottanut kosketusta millään lailla. Sammutin puhelimen ja otin akun irti noin tunniksi, alkoi taas toimimaan. Kunnes noin 3 minuuttia käynnistyksen jälkeen lakkasi kosketusnäyttö taas toimimasta, yritin samaa mitä tein aiemminkin mutta mitään ei tapahtunut. Nytten olen yrittänyt monena päivänä aukaista ja sammuttaa puhelinta mutta ei anna edes hyväksyä pinkoodia koska näytöstä pitäisi painaa Hyväksy painiketta. Eli puhelin kesti oston jälkeen noin 2 päivää normaalisti ja sen jälkeen lakkasi toimimasta kosketusnäyttö. Aion huomenna mennä viimestään vähän antamaan palautetta kyseisestä nokia c2-02 puhelimesta. Enkä ole tiputtanut puhelintakaa tai muuta vastaavaa, kaikki takuukuitit löytyy ym ostopakkaukset ja puhelimen päällä on vielä suojamuovitkin. Eli eiköhän takuu luulisi korvaavan huollon. Tosissaan on kyllä aivan älytöntä että uusi puhelin liikkeestä kestää 2 päivää.

    • ....

      Onko tuossa c2-02 puhelimessa suomen tekstitystä,kun ei missään sivulla siitä oikein saa selvyyttä,että onko se vain englanniksi?

    • Huoh..

      Haukutte ihan turhaa puhelinta, taitaa olla käyttäjissä vikaa, jos puhelin on paskana? Ja miten te jaksatte valittaa kännykän kamerasta, ostakaa kunnon kamera, jos haluatte hyvä laatusia kuvia napsia ;)

    • sanoisinnäin

      Itselläni on kyseinen puhelin. Muuten se on aivan loistava, mutta yksi moka sen suunnittelussa on tehty.

      Näppäimistön yläpuolella oleva kiiltävä palkki on niin massiivinen, että jopa pienillä sormilla on hankala löytää tilaa painaa ylimpiä näppäimiä ilman, että ne osuvat palkkiin.

      Luulisi, että jos nykypäivänä suunnittelee näppäimistöllisen puhelimen, järki sanoisi, että kirjoitusmukavuus on aika isossa roolissa. Itse ajattelin vaihtaa puhelimen kokonaan kosketusnäytölliseen. Vaikka siinä ei ole näppäimistöä, siinä tuskin sentään on mitään möhkäleitä sormien tiellä.

    • Korppi

      Maailman paras puhelin. Itsellä ollut käytössä kuusi vuotta. Ja kävin nyt googlessa etsimässä, voisinko jostain vielä saada sitä.

    • Anonyymi

      Erinomainen puhelin peruskäyttöön!
      Isännällä ainoana luurina ja ei mittää valittamista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1303
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      949
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      929
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      904
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      3
      820
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      811
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      799
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      788
    Aihe