Ensin meni Sendaista tehdas vähäksi aikaa tsunamin ja Fukushiman takia ja nyt on Thaimaan tehtaassa vajaat 3 metriä vettä. Saapa nähdä mitä malleja ja millä volyymillä saadaan olympialaisiin mennessä kauppoihin.
Nikonilla on huono vuosi
5
155
Vastaukset
- Nikon Suomeen
Älyäisivät rakentaa tehtaansa semmosiin paikkoihin mihin ei tuu tulvia tsunameita eikä maanjäristykset tai tulivuorenpurkaukset häiritse.
Esimerkiksi Suomeen !!!!Suomessa ei kannata valitettavasti teettää paljon työvoimaa vaativaa työtä nykyään joten muutoin hyvä ehdotus on torpattu jo etukäteen itsemme ansiosta.
- Tehdas Kemiin
Olisihan tuolla positiivisesti työllistävä vaikutus ja saattaisi Nikonien hinnat tulla mukavan alas.
- huono vuosi?
Miten niin Nikonilla?
Eikö niillä ole vakuutuksia?
Oliko vakuutusyhtiöillä hyvä vuosi? - Volyymilli
Nikonhan ei perinteisesti ole joka vuosi esitellyt uusia mallejaan montakertaa
vuodessa joten..ehkä heillä on entisiä vesivahinko myynnissä.
Jopa vanha Nikon voi olla yhä myymälässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065