Miehen kihlasormus

wonder

Samalla ilmeisesti ostan itselleni kihlasormuksen kun ostan tyttöystävällekin.
Ja pujotan sen sormeeni kun olen ensiksi asettanut tyttiksen oman hänen sormeen... ??

7

5169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie

No tee ihan kuinka vaan, se on lähinnä makuasia,kait..=)

• JaniK

Usein on kyllä tapana että kihlapari ostaa sormukset toisilleen, sinä tyttöystävällesi ja tämä sinulle. Toki voit kyllä ostaa itsekin molemmat, mutta romanttisempaa niin että molemmat lahjoittavat sormuksen toisilleen. Paitsi jos tarkoituksena on antaa sormus hänelle jo kosinnan yhteydessä, eikä vasta sen jälkeen mennä yhdessä ostamaan sormuksia.

• kaaso

..morsmaikkusi pujottaa sinun sormusesi :) (ja kyllä, ostat itsellesi myös samalla kun tyttelillesi)

• Rybb

Älä hyvä mies osta sitä sormusta itsellesi! Kihlauksen alkuperäinen tarkoitus on vaihtaa niitä sormuksia eli tyttö antaa omansa ja toistepäin. Kultasepänliikkeessä työskennellessäni näen montakin näitä surkeita tapauksia joissa naikkonen olettaa miehen maksavan kaiken. Ja mies tyhmänä tekee sen. Jos olisin mies ja minulla olisi tuollainen iilmato niin pihalle heittäisin ja äkkiä! Tulet myös myöhemmin huomaamaan, että tälläiset iilimadot maksattavat muutkin menot sinulla! Vaadi sitä tasa-arvoa! Itse arvostaisin miehenä enemmän sitä sormusta, kun sen olisi tyttöystävä hankkinut. Nythän sinä tavallaan ostat sen naikkosen itsellesi.

• hip hei
        Rybb kirjoitti:

Älä hyvä mies osta sitä sormusta itsellesi! Kihlauksen alkuperäinen tarkoitus on vaihtaa niitä sormuksia eli tyttö antaa omansa ja toistepäin. Kultasepänliikkeessä työskennellessäni näen montakin näitä surkeita tapauksia joissa naikkonen olettaa miehen maksavan kaiken. Ja mies tyhmänä tekee sen. Jos olisin mies ja minulla olisi tuollainen iilmato niin pihalle heittäisin ja äkkiä! Tulet myös myöhemmin huomaamaan, että tälläiset iilimadot maksattavat muutkin menot sinulla! Vaadi sitä tasa-arvoa! Itse arvostaisin miehenä enemmän sitä sormusta, kun sen olisi tyttöystävä hankkinut. Nythän sinä tavallaan ostat sen naikkosen itsellesi.

olimme asuneet yhdessä jo muutaman vuoden kun menimme kihloihin. olin silloin työtön ja olimme muutenkin pitäneet yhteisiä rahoja jo pitkän aikaa.

olisiko minun näin ollen pitänyt säästää päivärahani ja ostaa sillä sormus miehelleni ja pyytää sitten mieheltä rahaa, että pääsen kaupassa käymään.

juu, kyllä mieheni maksoi molemmat sormukset (minä kyllä pujotin sormuksen mieheni sormeen) ja minä taas hoidin kaupassa käynnit. onnellisesti olemme aviossa vaikka olenkin mieheni tuloista riippuvainen kotiäiti.

• mimi
        Rybb kirjoitti:

No kyllä ihan varmasti voi mies maksaa molemmat sormukset. Mielestäni se on hieno ele mieheltä, että hän todellakin haluaa kyseisen naisen.

Entä jollei toisella ole rahaa, mutta molemmat haluavat kihloihin? Toinen saa odottaa sormustaan iät ja ajat, vai?

• morsian 2005

Meillä kihjoihin meno oli yhteinen ajan kanssa syntynyt päätös. Jotenka kumpikaan ei varsinaisesti kosinut toista. Kävimme yhdessä hakemassa ja kaiverruttamassa sormukset etukäteen. Sitten "varsinaisena" kihlautumispäivänä pujotimme toisiemme sormeen sormukset ja lupauduttiin toisillemme. Se oli meille sopiva ratkaisu. En edes olisi halunnut mitään elokuva hömpötystä tyyliin sormus jälkiruuan sisällä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1189
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1048
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      838
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      764
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe