www.greensmoke.fi huijausta?

Sepe82

greensmoke.fi taitaa olla joku huijarifirma. rahat kyllä kelpas, mutta tuotetta ei vaan tule. luvattu toimitusaika on jo moninkertaistunut, eikä asiakaspalvelu vastaa! älkää vaan tilatko täältä! kuulostikin liian hyvältä ollakseen totta, sinne meni yli 70e....

62

2305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on.

      Itse sain kyllä tuotteen 3 viikon odottelun jälkeen mutta väärä tuote... -.-

    • sadaman!

      SIIS MITÄ!? itelle ois kans pitäny jo tulla.

    • samoinko kävi ?

      olkaa varovaisia, mullekaan ei ole tullut vielä, odottanut nyt 2 vkoa, asiakaspalvelunumeroon ei vastaa, eikä sähköposteihin. Rahat kyllä kelpas

    • m_h

      Täällä myös on 2 vkoa jo odoteltu. Kahteen kertaan oon soittanut asiakaspalveluun (on kyllä vastattu) ja sähköpostiakin olen laittanut, mutta eipä vaan tilausta näy eikä kuulu! On kyllä viimeinen kerta kun tuosta kaupasta mitään tilaan!!!!

    • pettynyt firmaan

      Oon kyllä aivan samaa mieltä..itse odotellut 3vk lupaavat toimituksen seuraavaan päivään..kun soittaa asiakaspalveluun niin sanoo että ei saa yhteyttä..tuollainen firma pilaa sähkötupakan myynin suomessa!!jos aukaisee firman niin kyllä sillon pitää homman toimia..kiinostais kyllä tietää kuka tuollaista firmaa pyörittää??näin ei pyöritetä firmaa ja itsekkin kyllä sanon että tuolta en enään tilaa

    • samoinko kävi ?

      no nyt tuote lopulta tuli, mutta aika tehoton imu siinä kyllä on, muuten ok, monta röökiä jäi eilen vetämättä :) Saaks patruunan ja höyrystimen välin tiivistettyä, nyt sieltä tulee ilmaa läpi. Asiakaspalvelu ei vastaa puhelimeen.

      • kilo

        Sitä tarvi tiivistää, kuuluukin tulla ilmaa läpi.miten muuten saisit imettyä sieltä mitään jos olisi vain yksi rööri? Kävis samat ku limupullolle tai pillimehulle kun menevät lyttyyn jos ei yhtään paine tasaannu..


    • vituttaa tuo firma

      Eipä tunnu tavaraa tulevan tuolta. Rahat kyllä kelpaa. paskapuhetta tuo 24h-48h toimitusaika. 5vk ootellu ja ovat jo 5 kertaa sanoneet asiakaspalvelussa et tavara on lähetetty tai et "lähtee tänään" mut mitään ei kuulu. Seuraavalla kerralla sanovat ettei ole vielä ehditty viemään postiin mutta tänään lähtee, mutta taas turhia lupauksia vaan tuntuu jakelevan.
      Ei anna oikein hyvää kuvaa itestään tuommonen huijariyritys.
      väittivät että olisivat jo lähettäneet paketin ja et ilmeisesti posti olis hukannu paketin kun ei ole tullut. no pyysin voisko paketin lähettää kirjattuna kirjeenä tai pakettina et sais lähetystunnukset et vois seurata missä paketti menee,mut eipä ne siihenkään suostuneet. eivätkä suostuneet tekemään postiin selvitystä mihin paketti olisi voinut jäädä, vaan sekin piti itse tehdä vaikka tämä kuuluisi lähettäjälle. no eipä ole postiltakaan mitään vastanneet, joten taitaa olla ettei koko pakettia ole edes lähettykään ja tuskin lähettävätkään.
      asiakaspalvelu kyllä vastaa ja on ihan asiallista mut mikä mättää ettei saa tuotteita eteenpäin.

    • myös huijattu

      samaa mieltä

    • GREEN FOR EVER

      Loistava tuote ja palvelu. Tilasin Maanantaina aloitus paketin ja muutaman paketin nikotiini filsuja. Paketti tuli Englannista viidessä päivässä. Kaikki toimi loistavasti ja sähköpostiin sain aina väliaika tietoja missä mennään. greensmoke.uk englannista loistavaa palvelua ja työpaikallani muutama muukin on tilannut tuotteita ja kaikki mennyt hienosti. Suomalaisesta greensmokesta en voi sanoa mitään kun ei kokemusta.

    • Taina510

      GreenSmoke.fi palvelusta sen verran, että todella hyvää asiakaspalvelua ja vastaavat kyllä puhelimeen. Tuote tuli 3 pv ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Se joka ne jotka näitä tekstejä kirjoittelee on kilpailiat ( Sauhuton ja ulkomaalaisten yritysten mainostajat =) joten haistakaa kilpailiat paska. Aivan selvää kilpailioitten puhetta! Tervesin: tyytyväinen GreenSmokeen

    • greensmoke

      Samaa mieltä! loistavaa palveluta myymälässä jne! Olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen ja kyseiseinen yritys on kokoajan mediassa. Taitaa olla kaikki nämä kirjoitukset vain kateellisten kilpailioitten aikaansaannoksia. Vaihtakaa alaa!

    • tyytyväinen asiakas

      Vittu mitä paskaa? Miten yritys jolla on myymälöitä ympäri suomea voi olla huijariyritys? HERTÄTKÄÄ PAHVIT! Terveisin: Tyytyväinen asiakas

      • ääpes

        ympäri suomea..vitut ole kuin yksi hesassa,tavaraa ei tule,nikotiinit englannista tuli 3pv,mut muut välineet tilasin saatana suomesta,ei tule.


    • Raija Saanikka

      Kipaiskaapas lukemassa tuolta GreenSmoke.fi/facebook yhteisöstä miten sadat ihmiset kehuvat tuota tuotatta ja asiakaspalvelua, en osaa kyllä mitenkään uskoa että kyseiseinen yritys olisi jotenkin huijaus, siitä on ollut ajankohtaisessa kakkosessa, aamu-tv;ssä, seurassa, hesarissa,hs-uutisissa,vantaan uutisissa, jne! pelkkää positiivista. Lukaiskaapas tarkemmin ja käykää tutustumassa ihmisten positiivisiin palautteisiin green smoke fb-sivuilla. Todella monet tuttavapiiristäni ovat jo käyttäjiä ja yksikään ei ole sortunut tupakkaan enää tämän laitteen käytön yhteydessä ! USKON ITSEKKINVAHVASTI, ETTÄ KAIKKI KYSEISET HERJAUKSET JOTKA LÖYTYVÄT TÄÄLTÄ KESKUSTELUJA OVAT VAIN KATEELLISIA KILPAILIOITA.

      • Otto87

        Nyt poijat on tainnu juksata koko porukkaa. Katsokaapa tämäniltainen ajankohtainen kakkonen. Vielä voi prändi vaihtua,mitä v...ua sanoi markkinointipäälikkö???Mitäköhän kopio kiinakampetta on asiakkaat imeny!!


    • greensmoke-girl91

      Raija^ yhdyn samaan. T. Greensmoke-girl 91

      • jartsa

        oiskohan nuo greensmokea puoltavat kommentit tulleet samalta henkilöltä..? Jokaisessa kommentissa syytetään "kilpailia",vaikka sanamuoto käsittääkseni on kilpailija. Ehkä firman sisältä... ei oo tuotetta näkynyt, eikä vastata puhelimeen...


      • pettynyt2
        jartsa kirjoitti:

        oiskohan nuo greensmokea puoltavat kommentit tulleet samalta henkilöltä..? Jokaisessa kommentissa syytetään "kilpailia",vaikka sanamuoto käsittääkseni on kilpailija. Ehkä firman sisältä... ei oo tuotetta näkynyt, eikä vastata puhelimeen...

        Itsekin luulin ostaneeni taattua Greensmoke -brandia, mutta ajankohtainen kakkonen paljasti että greensmoke.fi:llä ei ole mitään tekemistä britti ja usa:n orkkis brandin kanssa. Samat logot ja kaikki. AIKA HUIJAUSTA!


    • TODELLApettynyt.

      Joo kyllä noi GreenSmoke.fi tä kehuneet kommentit tais tulla ihan itse yhden ja saman, jo edellä mainitun firman sisältä. Pitäis varmaan ottaa tän yrityksen kanssa jotain yhteyttä johonkin korkeampaan tahoon, ei niiden touhussa oo mitään tolkkua...Harmittää vähän kun tilaus tuli jo tehtyä, ja rahatkin meni, niin en tiedä onko ees palautus rahat takaisin mahdollisuutta, voipi olla että tuotteet ottavat takaisin mutta rahat jää sinne.

      Onko kukaan käynyt tossa Sturenkadun myymälässä, jos semmosta on ees olemassa..Ja kertois kokemuksia miten siellä asiat on hoidettu?

      • esa69

        olen käynyt Stuurenkadun myymälässä hyvä ja asiallinen palvelu=)


      • ana
        esa69 kirjoitti:

        olen käynyt Stuurenkadun myymälässä hyvä ja asiallinen palvelu=)

        Myymälässä olen käynyt ja siellä ihan ok palvelu. Mikään muu tässä firmassa ei sitten toimikkaan, VARSINKAAN TUOTTEET, JOTKA OVAT LÄHES POIKKEUKSETTA RIKKI TAI HAJOAVAT HETI KÄYTTÖÖNOTETTAESSA. Itse vaihdoin tuotteen kolme kertaa, enkä vieläkään ole saanut ehjää tuotetta. Nyt odottelen rahoja takaisin, mutta kovin vaikeaa tuntuu olevan.


    • Kiukkune

      Tilasin n. 2vk sitte tuotteen heidän nettisivustoltaan ja odottelen tuotetta vieläkin.. Kun yrittää asiakaspalveluun soittaa ni kukaan ei vastaa. (Oon yrittäny soittaa sinne jo viikon verran useita kymmeniä puheluita päivässä).

      Todella iso miinus Greensmokelle.

      Suosittelen lämpimästi kyllä Brittiläisiä yhtiöitä ja sieltä saa myös nikotiinit kätevästi.

    • Anggry

      Joo greensmoke on kyllä sellanen huithapeli firma ettei mitään järkeä.

      Olen kuullut että tuotetta ei voi palauttaa jos sen on edes avannut! Tyytyväisyystakuu siis tarkoittaa sitä että voit katsella tuotetta muovien läpi ja jos se ei tyydytä niin voit palauttaa sen.
      Uskomatonta huijausta sanon minä!

      Ystäväni osti sellaisen tuotteen ja sai siitä jo ensimmäisellä kerralla hirveän ripulin ja vatsakivun. Hän halusi tietenkin palauttaa tuotteen onnistumatta siinä. Syy siis oli että greensmoke firma ei halunnut antaa rahoja takaisin koska tuotetta ei kuulemma enää voi jälleenmyydä. Kyseessä on ihmisten terveys!

      Firma viisveisaa ihmisten terveydestä! vaikka tuote on uusi eikä välttämättä vielä niin testattu.

    • Penn78

      Hei!

      Tilasin tuollaisen Greensmoke sähkötupakan ja nyt tässä vaiheessa alkoi hiukan kaduttamaan kun näitä tämän palstan kirjoituksia lukee...

      Tuotteen tilauksesta on kulunut 2 viikkoa ja tuotetta ei näy mailla halmeilla.

      Asiakaspalveluun olen soittanut useita kertoja tuloksetta, miksi ei siellä kukaan vastaa? Yrittävätkö ne huijata kuluttajaa siten että ei vastaa puhelimeen?
      Uskon että niillä ei edes ole niitä tuotteita siellä...

    • eke666

      Sain tuotteet greensmokesta, hieman myöhässä kyllä. Omilla netti sivuillaan kertovat että tilauksia on tullut niin paljon että toimitusajat ovat pidentyneet ja pahoittelevat asiaa. Firma on asiallinen, olen käynyt paikanpäällä maistelemassa eri makuja ja jopa kahvit tarjosivat. Nikotiini litkut tosin tilasin Hollannista edullisesti. Itse sähkötupakka on kelpo sauhutin.

    • TYYTYVÄINEN

      Ite tilasin www.GreenSmoke.fi Tankkimallisen sähkötupakan 901-T eli mallihan on 2011 vuonna tullut markkinoille elikkä aivan uusi.Kirjoituksesi paistaa suoraan läpi. Olet luuseri joka pyörittää sähkötupakka -alan yritykstä kotoota käsin ja kusetat rahat asiakkailta. Jos teillä keltä on `mukamas` viety rahat on jotain valittamista yrityksestä miksi ette mene suoraan heidän toimistolleen valittamaan asiasta tai tee rikosilmoitusta? Tuskin mistään kusetusyrityksestä on kyse jos myymälöitä on ympäri suomea ja reippaankuuloinen nainen vastaa kun asiakaspalveluun PS: Tilasin tuotteen puhelimitse. Soitin asiakaspalveluun ja sielä vastasi reippaankuuloinen nainen. Tilasin tuotteen perjantaina ja tiistaina se saapui postiluukusta. Ensinnäkin Green Smoke Oy: on ollut vielä kokoajan mediassa. Ajankohtaisessa kakkosessa, aamu tv:ssä, uutisissa, radiossa, iltasamoissa jne. Itse soitin tänään GreenSmokelle ja kysyin uusista tuotteista tietoa. Soitin numeroon : 010 - 270 - 1270 www.GreenSmoke.fi

      • TYYTYVÄINEN

        Ps: GreenSmoke.fi nesteet ovat ostattu maailman suurimmalta sähkötupakka -nesteiden valmistajalta, joka valmistaa peräti 95% maailman sähkötupakka nesteistä ja ovat kasvispohjaisia. Joten lopettakaa nyt se vääräntiedon levittäminen. Katsokaa nesteiden tietoja nestepakkauksien kyljestä! ennen kun menette sanomaan mitään.


    • tilannut, ja odotan

      Pikkasen harmittaa kyllä itseänikin tuo viivästyminen. Ei ole mitään tietoa toimituksesta, eikä se heidän antamansa lähetyksen seuranta linkki toimi. Avaa tilausvahvistuksen, josa ei ole kyllä mitään tietoa mahdollisesta toimituksesta. Olen kanssa yrittänyt soitella, mutta kukaan ei vastaa. Toisaalta ymmärrä selityksen siitä, että kysyntä on räjähtänyt. Mutta kokisin itse reilummaksi sen, että avoimesti kerrotaan, että miten pitkään voi mennä. Itse tilasin tuotteen sellaisella lisätekstillä, että jos kyseistä ei helposti voida toimittaa, saa tuotteen vaihtaa vastaavaan, lähinnähän noissa oli värieroja vain, eikä sillä värillä ole minulle väliä.

      Harmittaa nyt jonkin verran, itsekkin luotin firmaan, koska sitä oli minulle suositeltu. Toivottavasti ei tule pahaa pettymystä, halusin kuitenkin nimenomaan ohjata rahani Kotimaiselle palveluntuottajalle. Harmin paikka, jos rahani nyt menetin.

      Mietin myös, että eikös heillä ole edelleenkin tuotevastuu tuotteesta, joka on myyty ennen sitä toimiluvan epäämistä. Eli siis olen ostanut tuotteen laillisesti, ja sallitussa ajassa. Mitäs jos se ei toimikkaan. Ei kai voi nyt olla tilanne, että eivät saa korjata mahdollisia tuotevirheitäkään? Paitsi sitten rahat takaisin kai on pakko maksaa. Miten toimii kuluttajansuoja näissä tilanteissa?

    • ÄÖLKI

      Itse tilasin green smokelta aloituspakkauksen ja olen nyt odotellut sitä viikon. Kurja juttu jos näin on että rahat meni ja niille ei luvattua vastinetta. Itsekin olen s-postia sinne lähetellyt ja soittanut asiakspalvelunumeroon, mutta kummastakaan en ole vastausta saanut. Joku kirjoitti että oli Hollannista tilannut sähkötupakka tavarat...minkä niminen sivusto?

    • moki

      www.greensmoke.com...sieltä minun sähkötupakkani tilattu on. 2 viikkoa kesti ja ei tullut kertaakaan mieleen että huijausta! Hyvältä maistuu, tavallinen punanen. Ainoa huono asia tästä on mainittavana, että ei pysty pitämään kessua suussa ilman pitämistä, on siihen hiukan liian painava. Pakkasilla en tiedä miten toimii taikka vesisateessa jos hieman kastuu. Vasta kaksi viikkoa takana, haluaisin polttaa oikeaa tupakkaa, mutta en polta..tämä korvaa sen. Nuha loppui kuin seinään, päänsärkyä oli aluksi, nyt ei mitään. Ja tuntuu että maistan ja haistan ehkä pikkasen paremmin. Suosittelen kyllä ilomielin tätä kaikille tupakoitsijoille!! Nyt kun en polta oikeata tupakkaa niin kauhistuneena katson muita naisia joilla iho ällöttävä ja ääni käheä, yskästä puhumattakaan..yäk, onneks musta ei tule sellasta. Ai niin, rahat mitkä säästyy, tuhlaan ne etelänmatkaan, sen jälkeen säästyville rahoille en ole vielä keksinyt käyttöä, ehkä uin niissä kuin Roope-Setä..

    • Elgguurila

      Kyllä Greensmokesta ainakin mulle puhelimeen vastattiin kun soitin ja sain asiallisia neuvoja ja hyvää palvelua. Tuotetta en ole vielä tilannut mutta teen tilauksen lähiaikoina

    • HUIJAUSTA KOKO FIRMA

      Viikko odoteltu vaan eipä ole postiluukusta mitään tippunut! Nettisivuilla kyllä luvataan 48h toimitus. Luulisi kuluttajansuojalain sanovan jotain asiasta. En ole mikään kilpalija, mutta sen sijaan olen kurkkua myöten täynnä kyseistä firmaa.

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA OSTAKO MITÄÄN SIELTÄ!!!

      Tai jos ostattte, niin varautukaa viikkojen toimitusaikaan!

    • tupkointia lopettava

      Itse tilasin tuotteen viikko sitten ja tänään tipahti postiluukusta. Kelpo kapistukselta tuo on tähän asti vaikuttanut (muutaman kerran olen vasta kokeillut), mutta saa nyt nähdä miten on akun keston yms. asioiden kanssa.
      Tähän asti olen ainakin tyytyväinen.

      Ainut asia, joka kiukutti, oli huonot käyttöohjeet - mutta saipa nuokin selville kun vähän googlaili :D

    • seppo

      Toi greensmoke.fi myy törkeään ylihintaan vanhanmallista 510 e-ciggeä. Saman tuotteen ilman greensmoken logoa saa alle kahteen kymppiin. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan... :)

    • Järki käteen

      Älkää hyvät ihmiset maksako logosta montaa kymppiä liikaa.

      Muualta saa saman mallista sähkötupakkaa paljon halvemmalla. Erona vielä sekin, että Greensmoken pakkauksessa on vain 1 kpl esim. akkuja, muualla yleensä 2kpl.

      Käykää tutkimassa muitakin sivustoja. Esim. briteissä on monta luotettavaa yritystä, josta tuote tulee Suomeen viikossa. Samalla saa myös nikotiininesteet tilattua samasta paikasta.

      Itseäni lähinnä harmittaa yritykset, jotka myyvät tuotteita ylihinnalla ja vielä haukkuvat tyytymättömiä asiakkaitaan netissä.

      • Höyrypää itsekin

        Sen verran vielä, että tuollainen tupakan paksuinen malli on yleensä tunnuksella 510. 510-T on tankkimalli samasta tuotteesta. Itse tosin suosittelen liittämään akkuun cartomizerin, joka on helppokäyttöinen. Mielellään LR-malli (low resistance), jolla saa noin pienestä akusta paremmat höyryt.


    • Värillä on väliä

      Olen myös tilannut aloituspakkauksen Greensmoke.fi:stä, ensin kesti yli kolme viikkoa, että sain tuotteen ja kun sain sen, niin tokihan se oli väärän värinen. Otin tästä yhteyttä asikaspalveluun ja puhelimeen vastasi todella nenäkäs ja epäasiallinen nainen, joka vain heitti joitakin ala-arvoisia kommentteja tyyliin "en minä sen väriseksi voi muuttua, jos sitä ei varastossa ole". Siis uskomatonta! Jos tilattu väri on loppunut, silloin kuuluu ottaa asiakkaaseen yhteyttä, että kelpaako toisen värinen eikä vaan automaattisesti lähettää sitä väärän väristä ja olettaa, että asiakas on tyytyväinen! Minkä takia tuotteen värin pystyy ylipäätään valitsemaan, jos tuotteen pakkaaja sen värin kuitenkin päättää??

      Kaiken lisäksi akkukin meni vielä oikosulkuun alle viikon käytön jälkeen, vilkuttaa ties mitä valoja kun siihen vain koskee, ei tarvitse olla edes höyrystimessä kiinni. Ja varmasti on käyttetty oikein. Joten palautukseen menee tämä tuote, saa nähdä saanko koskaan uutta tilalle tai kuinka monta viikkoa menee tällä kertaa..

      • Värillä on väliä

        Ja pikkulisäyksenä vielä ylläolevaan, että silloin kun tuotteen tilasin, ei ollut mitään lisätekstiä missään, että jos kyseistä tuotetta ei helposti voida toimittaa, saa tuotteen vaihtaa vastaavaan (eri ilmeisesti toisen väriseen), kuten joku jossain tuolla ylempänä mainitsi. Ovat sen vissiin myöhemmin vasta lisänneet, mutta eipä se kyllä koska sitä ennen tehtyjä tilauksia.
        Väri tässä pienin murhe on, mutta ärsyttävä asia silti. Varsinkin kun asiakaspalvelu palautetta antaessa oli tosiaan mitä oli.

        En kyllä suosittele ko. firmaa millään tapaa.


    • SuJäppinen

      Greensmoke.fi=Tuotteen lähetys kestää viikkoja? ei vastata viesteihin tai puheluihin? ei mitään informaatiota jos lähetys viivästyy. Täysin ala-arvoista toimintaa, ei tällä toimintamallilla ainakaan saa tyytyväistä asiakaskuntaa.

      Ne ovat onnekkaita, joita on onnistunut saamaan tuote ja vielä ajoissa. Huono maku jäi koko yrityksestä ja en voi suositella tätä kenellekkään. Varmempi on tilata sähkötupakka vehkeet muualta, esim. Hollannista.

    • risto151

      Itsekkin olen todellatyytyväinen Greensmoke.fi= tuotteeseen. Soitin asiakaspaveluun ja sielä vastattiin heti! Kyselin tampereen GreenSmoke -myymälän aukioloajoista tietoa ja ei muuta. Menin myymälääj ja ostin tuotteen ja voin suositella tuotetta kaikille. Älkää hyvät ihmiset kuunelko näitä paskapuheita. Sumessa on liki 15 sähkötupakan myyjää ja kaikki toimii kotoota käsin paitsi greensmoke.fi jollla on omia myymälöitä ympäri suomea. Kateelliset kilpailia täälä vaan taitaa kirjoitella =)

      http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/91517-uusi-liike-auki-sahkotupakkaa-jonotetaan-tampereella


      SUOSITTELEN KAIKILLE LÄ'MPIMÄSTI GREENSMOKE SÄHKÖTUPAKKAA :)

    • AULISAULAU

      HYVIN PELITTÄÄ NUO GREENSMOKEN SÄHKÖTUPAKAT. ILMAN TUPAKKII 6KK TULLOOPI VIIKONPÄÄSTÄ TÄYTTEE. KIITOS SUOMIPOIKAVIHREÄSAVU!

    • K-KENNONEN

      Itse olen todella tyytyväinen myös tuohon green smokeen. Ostin tuolta turun sähkötupakka-kaupasta ton www.greensmoke.fi yrityskestä. Ei voi helvetti muuta sanoa kun erinomaisesti on pelittäny. Ostin vielä tiskin alta nikotiinillisia nesteitä, myyjä heitti minulle :) Moitittavaa oli se, että olisin halunnut oranssin värisen sähkötupakan, mutta joudun tyytymään punaiseen.

      T: Tyytyväinen GreenSmokeen:n

      • ana

        Lakia rikotaan siis siinäkin, että myydään nikotiininesteitä tiskin alta.


    • jk

      huijausta

    • Marko86144

      Kohta 4 viikkoa mennyt odotellessa. Olisi se ihan kiva tuotekin joskus saada. Maksoin jo 24 päivää sitten, mutta tuotetta ei vain näy.

      • zaola

        Viikko sitten kävin greensmoken Sturenkadun myymälässä (ajoin 45km turhaan), mutta se oli suljettu ja ovessa lappu että sairaustapauksen vuoksi suljettu. Olisin aloittajana tietenkin mielummin nähnyt livenä mitä ostan. No, ajoin sitten pettyneenä takaisin kotiin ja tein tilauksen netistä, mutta vielä ei tuotetta näkynyt ja näitä luettuani aion tilata toisen sähkösavukkeen muualta ja kun lähetys suostuu joskus tulemaan, lähetän sen saman tien avaamattomana takaisin. Minua ihmetyttää vieläpä se, että greensmoke.fi:n sivuilla ei kerrota kenen tekemiä ja minkä merkkisiä tai mallisia heidän esavukkeensa ovat ja muutenkin tekniikasta on kerrottu aika vähän. Ei esimerkiksi ole mainittu, onko aloituspakkausten akut manuaali- vai automaatteja.


      • jahasape

        minä olen jo puolen vuoden ajan tilannut omani www.greensmoke.co.uk ja aina
        ovat tulleet 5- 7 vuorokauden aikana. siellä on juuri nyt esim. patteri (akku) hintaan
        19,90 puntaa (euroissa n. 24 euroa). kuukausi sitten ostin 8 pakettia cartomisereita
        (yhdessä on aina 5 kpl) 1,2% nikotiinia ja visa veloitukseni oli 74,70 euroa. halpaa verrattuna tavalliseen tupakkaan, tuoteet erittäin hyvälaatuisia. suosittelen lämpi-
        mästi.


    • Itse sain tuotteen myöhässä ja ihan eri makunesteet mitä tilasin. laturi oli rikki, sain uuden... Höyrystimet ja akku hajos parin päivän jälkeen. Nyt he eivät vastaa puhelimeen tai sähköposteihin. Käytin tuotteita ohjeiden mukaisesti.

      Nyt kaupunkiini on tullut liike, jossa myidään tuotteita suoraa. Sieltä kävin kysymässä neuvoa, niin minulla oli vanha malli, johon ei sovi liikkeestä saatavat höyrystäjät.

    • mika301

      Sain tavarat parissa viikossa tältä firmalta - ei siis mitään ongelmia, yrititkö kysellä perään tai käyttää seurantakoodia?

    • Lahjaksi tilannut.

      Tilasin aloituspaketin, joka saapui 1,5 viikon odottelun jälkeen. Tupakka oli väärän värinen. Paketissa oli lappu jossa ilmoitettiin että neste saapuu paria päivää muita tuotteita myöhemmin. Odottelin viikon loppuun ja soitin ensi viikon alussa asiakaspalveluun kysellen nesteen saapumisesta. Asiakaspalvelussa kertoivat että jos neste ei tule tällä viikolla niin sitten soitan heille uudelleen ja he lähettävät uuden, samalla kyselin että miksi tupakka oli ruskea vaikka oli tarkoitus saada valkea. Hän sanoi että tilauksessa lukee nimenomaan että olen tilannut ruskean tupakan. Ei puhunut mitään vaihtamismahdollisuudesta. Odottelin viikon eikä nestettä kuulunut, ja soitin taas ensi viikon alussa. He pahoittelivat että neste ei saapunut ja lupasivat lähettää uuden. Kysyin että onhan tilaamani "perinteinen tupakka" varmasti "normaalin tupakan" makuinen. Ja hän vakuutti sen olevan ja että nyt nesteen toimitus kestäisi 5 arkipäivää.
      Onnekseni toimitus tuli 4:ssä päivässä ja pääsimme testaamaan tupakkaa. Nesteen maku onkin niinkin ihmeellisesti mansikan makuinen.... Mitähän sanoisi. Tuotteet tulevat mutta tuntuu että nämä tilauksen vastaanottajat ovat vähän hämmentyneitä siellä mikä tulee kenellekin. Toivottavasti palvelun laatu paranee jatkossa, jäi vähän epävarma maku tästä puljusta....

    • SUOSITTELEN

      Kumma homma kun Greensmokesta ja nicopointista jotka ovat suomen suurimmat sähkötupakka-alan yritykset jauhetaan paskaa suomi24: keskustelupalstalla. Hieman kuin nettiä tutkiskelin löysin hieman yli 20 sähkötupakka-alan yritystä, jotka toimivat Suomessa. Olen ollut green smoke oy:n asiakkaana noin 8 kk ja aina homma toiminut moitteettomasti. Tutuu jo pikkuhiljaa siltä, että kilpailiat täälä vain keskenään kirjoittelevat.

    • Pekko53

      Kyllä GreenSmoke tuntuu huijarifirmalta.
      Olen odotellut kolme yli kolme viikkoa tilausta eikä enää vastata puhelimeen eikä sähköposteihin.
      En ole kilpailija vaan yksityinen asiakas ja pettynyt sellainen!

    • kilpailija suomesta

      Erikoista, ettei täällä jaeta tietoa laajemmin, yhtä firmaa vaan haukutaan tai puolustetaan. Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa. Kaikki nuo sähkötupakat ovat kiinalaista tuotantoa ja laatu sen mukainen. Lähes puolueetonta tietoa on valtavasti saatavissa e-savuke.com sivustolta. Siellä yli 100.000 aiheeseen liittyvää viestiä.

    • www.brandsokay.com

      welcome to the www.brandsokay.com shopping

    • Green Smoke

      Hei, Kirjoitan tähänkin, koska en halua mitään väärinkäsitystä Green Smoken yhteydessä. Alkuperäinen Green Smoke on amerikkalainen yritys, ja se myy akku patruuna tyyppisiä sähkötupakoita. Sillä ei ole mitään tekemistä tämän suomalaisen Greensmoken (nykyään Paul Saar) kanssa, paitsi se, että PS käyttää alkuperäisen yrityksen nimeä, logoja jne. Mutta tämä on jo toinen tarina, ja on hyvin paha, kun luotettava yritys joutuu tällaiseen tilanteeseen, kuin nytkin tapahtui. Sillä on monta sivua maittain, Euroopassa www.greensmoke.eu, mutta tunnettu myös www.greensmoke.com (USA), www.greensmoke.co.uk (UK). Katsokaa näitä sivuja ja voitte itse nähdä kahden Green Smoken välisiä eroja. Todella paha juttu. :(

    • pettynyt3

      Aivan sama homma mulla, ostin kolme kertakäyttösähköröökiä ja maksoin suoraan kännykällä, hinnaksi tuli 35e ja risat päälle, mutta tuetetta ei näy, kulunut jo kolme viikkoa, soitinkin sinne. väittivät ettei mitään oltu edes tilattu....

    • Toni2320

      Vittu mitä paskaa. GreenSmoke.com valmistuttaa kiinassa tuotteensa, samoin kuten greensmoke.fi. Nesteet olen tilannut aina paulsaarelta. Hyvin on pelannut myös laitteetkin. Toimitusaika on aina ollu 2-4 ark:pv.

    • Eciq

      Älkää hyvät ihmiset tilatko niitä höpö tuotteita.


      Täältä hyvä aloituspaketti aloittelijalle.

      http://www.puff.fi/egoevod-smok-winder-1100mah-musta-vvmodaloituspaketti-saadettava-32v48v-p-1194.html


      vaihtopäät ylemmän linkin sähkötupakkaan täältä

      http://www.puff.fi/kanger-evod-ego-clearomisaattorin-atomisaattoripaa-15182225ohm-p-1133.html


      Vinkkinä: kun tilaa vaihtopäitä, kannattaa ottaa 2.5ohm:in, ne kestävät pidempään, ja suurempaa volttimäärää kuin aloituspakkauksessa tuleva 1.8ohm:nen.

    • buumman

      Finnvape on paras sivu mistä kannata tilata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe