Onko kellään Bichonin ja villakoiran sekoitusta? Olisi kiva tietää enempi koirasta ja mahdollisesti nähdä kuviakin kun ollaan ostamassa pentu jolla äiti on Bichoni ja isä villakoira:) Puhdas vahinko oli ollut eli kyse ei ole pentutehtailusta! Meillä on jo villakoira ja Bichoni oli nyt tarkoitus ottaa mutta kun sattuikin syntymään tällainen pentue (900€ hintaeroa puhtaaseen Bichoniin)
Bichon frisen ja villakoiran sekoitus!
5
4998
Vastaukset
- LilliPuttinen
Hei
Meillä on ollut kaksi samanlaista sekoitusta, mutta jo toisen polven risteytyksiä.Kymmenvuotias lopetettiin syyskuussa syövän vuoksi, mutta yksitoistavuotias porskuttaa vielä reippaana ja terveenä. Itse hankin koirat aikoinaan pentutehtailijalta (joka selvisi jälkeenpäin) nuorena ja tietämättömänä. Mutta Onneksi sain kaksi maailman ihaninta koiraa. Toisen koiran kuolema on tietty herättänyt vähän pentukuumetta, mutta en voi ajatellakaan enää mitään muuta kuin bichoni/villakoira sekoitusta. Jos haluat käydä katsomassa koiristani kuvia, laita mulle faceen viestiä niin voin lisätä sinut kaverikseni. Löydät minut nimellä Tiia Liljeroos. - TT
Hei,
Olen pitkään etsinyt BichPoon pentua (Bichonin ja villakoiran sekoitusta). Maailmalla niitä on paljonkin tarjolla, mutta tosi vaikea löytää Suomesta. Jos jollain on pentueita tiedossa, olisin todella kiinnostunut.
Ystävällisesti,
[email protected] - Bichon fanitar
Rakastan bichoneita
- koirahullu123
Minäkin olen hankkimassa bishonfrishen ja villakoiran sekoitusta. Kaverillani on samanlainen ja tiedän ainakin että niitä ei tarvitse käyttää kovin pitkillä lenkeillä. Noin 1-2 kilometriä päivässä riittää.
- Anonyymi
Minulla oli; emä bichon ja isä kääpiövilla,. Kovasti tykkäsi lenkkeillä 2-5 km, varmaan enemmänkin olisi mennyt. Hän oli äärettömän fiksu ja oppivianen, eli 16 v 4 kk, ei ollut mitään ihme sairauksia. Kuoli 2014. Ikävä on edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423