Ilmastoinnin kompura meni rikki. Uskaltaisko vaihtaa pelkän kompuran ja pistää auton menemään vaikka jollekin jobbarille..
Suositukset kai on, että pitäisi tehdä kaikenmaailman huuhtelut ja kuivaimen vaihdot, mutta olen hankkiutumassa joka tapauksessa eroon tästä paskatista.
Mitähän kustantanee pelkän kompuran vaihto?
Kompressorin vaihto
4
8452
Vastaukset
- einiin väliä
Kompuran vaihto oikein teetettynä maksaa noin 600.- - 700.- euroa, paikasta riippuen. Pelkkää kompuraa ei kannata vaihtaa, sillä minne työnnät ympäristölle haitalliset litkut ilmastointijärjestelmästä. Kaiken lisäksi se on turhaa, sillä ilmastointi ei toimi, jos vaihdat vain kompuran.
Aja auto vaan vaihtoon, jos kysyy ilmastoinnin toimivuudesta, niin kerro rehellisesti totuus, tuskin vaikuttaa hyvityshintaan. Mulla meni vaihtoon Volkkari, jossa oli pakoputki paskana ja ilmastoinnin kompura sökö, ei edes kiinnostanut automyyjää käydä katsomassa koko autoa. Sieltä Grey-Henin listasta katsottiin kilohinta. - 17+15
Eipä se merkin vaihdolla juuri kummene, kompuroita menee kaikista autoista. Ei volkkari tai mikään muukaan autonvalmistaja tee omia kompuroita.
- freon'
Alihankkijoiltakin voi vaatia jotakin laatua. Firman transportereissa niitä kompuroita vaihdettiin yhtä useasti kuin nokkaremmejä, mutta kotipihan tojossa on kestänyt ainakin 350.000 km, eikä oireile.
- DCUTC
Juuri huollossa ja totesi että huoltamattomuudella hajoitetaan.Kylmäaineet lopussa ja viilennys on täyskylmällä kuten ilman ilmastointia.Lauhduttimet ja muut vermeet alumiinia mikä ei kestä tiesuolaa ilman suojausta ja ruostuu ekana päädyistä puhki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759