Miksi tää kone ei anna mun kopioda edes mitään kuvaa DVD-R levylle? Lukee vaan jottai että "tiedoston kopionnissa tapahtui virve". Tässä pitäs vielä saada poltettua dvd levy!!! Onko ehotuksia?
Vastaukset 7
- jooeisemeenoinvaan
Se levylle kopiointi on vähän erilainen juttu kun esim. kansioon kopiointi. Sun tarvii löytää se levylle poltto toiminto, ja valita tiedosto mikä levylle poltetaan ja sitte eiku käyntiin.
- ????????????????????
On, missä, millä, mistä.
- levyn polttaja
onko ensinnäkään mahollista poltaa dvd "MATSHITA UJ-845D:llä"
http://burners.burn4free.com/matsushita-matshita-panasonic/matshita-uj-845d.htm
Eli on mahdollista polttaa.
Ja kun et mainitse mikä on käyttöliittymä.
Ja kun et mainitse myöskään millä olet yrittänyt polttaa poltto-ohjelmalla vai suoraan windowsilla vai...?
Asenna ajurit uusiksi jos ei muu auta.
Windows 7? esimerkki tee kansio "dvd" laita siihen haluttu kuva ja valitse "tallenna levylle" Pitäisi toimia.- levyn polttaja
XP on mulla ja oon yrittäny polttaa "DVD Shrink:llä". Aina se on vaa (kai) polttanut sitä jonnekii, mut sit siellä levyllä ei lopulta ole mitää.
- dvt
suosittelen aloittajalle muistitikkua, alle 10€ saa 4GB tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty421338Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3161146Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto28968Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s306940Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33791Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine130747- 47696
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte193682- 61605
- 40546