Alasivujen selausko? Kiitos!
Teksti-TV (TTXT): Kyllä
6
8059
Vastaukset
- 5+3
En tiedä juuri tuosta mallista,mutta useissa Samsungin malleissa alasivujen selaus tapahtuu painamalla ensin Pre-CH -painiketta ja sen jälkeen selaus vihreällä ja punaisella painikkeella.Paluu "tavalliseen" tilaan taas painamalla Pre-CH -painiketta.
- SSung
Ok. Mistään en löytäny txt-tv:n ohjeita.Sivujen pysäytyskin return nappulasta.
Kiitti paljon!! - Anonyymi
ohje toimi ainakin meillä ja uusi tv.
- Anonyymi
Kiitos vanhasta vinkistä, toimi vielä 2019 mallissakin. Sapetti kun ei manuaalissa lue asiasta mitään
- Anonyymi
Ja edelleen toimii, 6.6.2022 👍
- Anonyymi
Nyt jännitin huhtikuun 2025 jälkeen näkyykö TV- ollenkaan.
Ihan itse löysin muutamat kanavat. Tässä kakkosasunnossa en ole käynyt puoleen vuoteen.
Kuulemma antennikanava.
En kyllä saa näkymään ollenkaan 1, 2, 5, noi nyt tärkeimmät.
Jos saisin virittelemään nekin. Nuokaan ei tule numeropainikkeella.
Pääsin sentään Kaunarit katsomaan. 🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344548Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752964- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211351
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884