Päätin ruveta leveilemään. Ensteks tietty pitää kertoa että mullapa on varmaan tän keskustelupalstan UPEIN vuode.
En ole kertaakaan vielä siinä nukkunut. tai ei se ihan valmis vielä ole, mutta sitten kun se on valmis, niin se on uuuuuutukaisen upea:)
En tiedä uskaltaisiko jo ensi yönä siinä nukkua, vai tekisikö ensin päädyn ihan loppuun ja asentaisi äänentoistolaitteet, sekä valot ja tietty tummanpunaista plyysiä, johon pitäisi ommella kullanväriset hapsut reunaan. Sitten vielä ohuet läpinäkyvät verhot ja niiden päälle punaiset plyysiverhot, jotka sidotaan kullanvärisillä nyöreillä joissa on isot hapsut päässä jokaisessa vuoteen kulmassa oleviin käsin sorvattuihin pylväisiin.
otin minä kuvankin, mutta kun ei ole kuin läppäri käytössä, niin en voi kuvankäsittelyohjelmalla pienetää kuvaa sellaiseksi, että sen johonkin laittaisin ja saisin sillä teidät kaikki haukkomaan henkeä. :)
Ei se oikeesti niin komea ole, kuin kehun. olen paljon komempiakin nähnyt jonkun tekevän. Tämä on kuitenkin minun omatekemä.
Voi hitsin hitsi soikoon :DDDD
Sänky eli vuode:D
20
254
Vastaukset
- RIMMIR
Mimmonen patja siihen tulee? ; )
Ohhooo tuli vaan mieleen, että sit sinä nykäiset jostain hapsusta ja sit ne palvelijat tulevat kysymään, mitä sinä tarvitset. Ja sit ne leyhyttelee viuhkalla ja syöttää sulle viinirypälöitä. Ja kruunu sulle vielä päähän...kyllä sun kelpaa
Tiedä nyt niistä palvelijoista ja kruunusta, mutta silkkisiä yöpukuja missä on kruunun kuvia pitää kyllä teettää. :D
- Iemon
Mistä tiesit, että minun sänkyni lähti kävelemään tässä jokin aika sitten? Et kai muuten olisi tullut tänne sänkyäsi mainostamaan. Turhan pramealta se kyllä kuulostaa näin askeetikon korville.
En tiennyt ja tunnen suurta myötätuntoa vuoteesi poismenon johdosta :(
Mitä kaikkea sekin raukka on saanut kestää, kun sillai kävelemään lähti :D
Koitahan nyt innoltasi saada hyvät ja kauniit unet siinä omatekemässä ;)
En vielä raaskinut siinä nukkua, vaikka olisin voinut.
Ilmoitan miltä ensimmäiset unet siinä vuoteessa maistuivat, kun olen siinä ensimmäisen yöni raaskinut nukkua.
Olen varmaan niin innoissani etten unta saa sellaisessa sängyssä;)
- kuhnuri!
Sekö ei sitten ole hetekka?
Eipä ole. Eikä hetekka ole muuten oikeesti hetekka, vaan se on Heteka.
Hetekka on muuten hyvä nukkua. Kesämökillä oli hetekka. Ovat vaan hyvin kalliita valmistaa, niin niitä ei sen tähden varmaan enää ole. Eivät kyllä kovin hienojakaan.
Täytyypä jostakin hankkia sellainen heteka, ennekuin kaikki maailman viimeiset hetekat menevät historian arkistoon pelkkinä muistoina.Duke.of.America kirjoitti:
Eipä ole. Eikä hetekka ole muuten oikeesti hetekka, vaan se on Heteka.
Hetekka on muuten hyvä nukkua. Kesämökillä oli hetekka. Ovat vaan hyvin kalliita valmistaa, niin niitä ei sen tähden varmaan enää ole. Eivät kyllä kovin hienojakaan.
Täytyypä jostakin hankkia sellainen heteka, ennekuin kaikki maailman viimeiset hetekat menevät historian arkistoon pelkkinä muistoina.Mul on sellanen, edellisen talonomistajan hautaamana tuonne takapihalle ,)))
- selkeää kiitos
Noista sun kuvailemista kullanvärisistä hapsuista ja nauhoista, tummanpunaisesta plyysistä ja sorvatuista pylväistä tulee mieleen tsaarillinen pylvässänky. Ettei menis kitchin puolelle. Minua puhuttelee paremmin ei niin pramea skandinaavinen tyyli.
Olin alkujaan tekemässä kopiota yhdestä Maria Feodorovnan vuoteesta, mutta päädyin hiukan vähemmän koristelliseen. Tietty ajattelin että pylväiden päissä olevat amforan malliset koristeet olisin päällystänyt lehtikullalla, mutta luovuin sitten siitäkin.
Kesällä hyttysistä ei tarvitse ainakaan olla huolissaan :)
- laita tulemaan
ainakaan aijaa.com kuvapalveluun ei tarvitse mitenkään pienentää kuvia
Tässä sinulle vähän makkarin ja vuoteen mallia! :)
http://www.neuschwanstein.de/bilder/schloss/schlafzimmer.jpg
Kuva on Baijerin hullun keisarin linnasta Neuschwansteinissa. Muistelen oppaan sanoneen, että kymmenkunta puuseppää rakensi isännän sänkyä yli vuoden!Kyllä tuossa vuoteessa on hiukan pinnasänkymäisyyttä. muuten kyllä hieno näyte puusepäntaidoista.
Minun tekemä sänky on kyllä aika pelkistetty tuohon verrattuna, mutta varmasti mukavampi :)olen nyt sellaisessa kummallisessa mummovaiheessa että
tykkään pesämäisestä pehmoisesta sängystä jonne ikäänkuin sukellan
ja siellä olen kuin sängyn "sylissä", heh- Anonyymi
rakkauden sänky tehdään vaateet, heitä itse pois, alasti osuus, on hyvillä tiedoilla varastettu mies , sen on siirtää kirurgian virheet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk243942Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113722Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport36701- 35676
- 104637
- 134635