Minulla on lasertulostimessa äskettäin ostettu mustekasetti. Olen tulostanut muutaman kerran tulostimellani sen jälkeen, kun laitoin siihen tuon uuden mustekasetin. Nyt huomasin, että kun tulostin tulostaa, sieltä tulee jotain outoa "höyryä" ulos. Lisäksi tulostin kuumenee aika paljon. Ei kai se vaan tarkoita, että se voi syttyä palamaan hetkenä minä hyvänsä? Uskallanko enää tulostaa sillä? Minulla ei ole kotona edes mitään "palosammutinkalustoa"...:-(
Samsungin lasertulostin ja höyry
6
1837
Vastaukset
- 9c_G~p+@
Lasertulostin lämpenee aina voimakkaasti koska värijauhe sulatetaan paperiin kiinni. Mikäli höyrysi ei ole savua (haistaa kyllä varmasti) niin ei ole hätää.
- Steamy
Ok, kiitos tiedosta!:) Ei se kyllä savua ole, ei haissut savulta.
- laserepilaatio
Steamy kirjoitti:
Ok, kiitos tiedosta!:) Ei se kyllä savua ole, ei haissut savulta.
Kai olet tehnyt tarvittavat huoltotoimenpiteet aika ajoin? Laseri ei ole huoltovapaa tulostin kuten mustesuihkarit.
- Steamy
laserepilaatio kirjoitti:
Kai olet tehnyt tarvittavat huoltotoimenpiteet aika ajoin? Laseri ei ole huoltovapaa tulostin kuten mustesuihkarit.
En ole tehnyt sille mitään huoltotoimenpiteitä...mitä sille pitäisi tehdä? Olen saanut sen lahjaksi n. vuosi sitten.
- 9c_G~p+@
Steamy kirjoitti:
En ole tehnyt sille mitään huoltotoimenpiteitä...mitä sille pitäisi tehdä? Olen saanut sen lahjaksi n. vuosi sitten.
Normaali koti/toimistolaser ei juuri huoltoa kaipaa. Vain värikasetin vaihto. Joissain on hukkavärisäiliö ja kirjoitin varoittaa sen täyttymisestä.
- zibbadui
Coronalangat käy kuumina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.743860Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j933251Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1122535Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.191720Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741505Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1231402- 991393
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä581363- 551103
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä581083