EM-kisojen selostajista...

Jani

Bror-Erik Wallenius on mielestäni todella huono selostaja. Ei tajua jalkapallosta mitään. Menee kokonaan maku otteluista kun Pubi selostaa omiaan ja on niin tietävinään. Noih! Tulipa sekin sanottua....

11

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma

      Ketä kiinnostaa selostaa jotain homppelien lajia? Ei vittu mua ainakaan leikatkaa kullinlutkuttajat ne letit vittuun!

      • Kätkäläinen

        Sulta taitaa olla iteltä jorma kateissa.
        Kyllä jokunen satamiljoonaa katsojaa tietää onko se selostamisen arvoista vai ei.
        Kyllähän ylen selostajat kuuluu "noposen-aikakaudelle" eikä 2000-luvun mediaan.


      • phenomenom

        no jalkapallo on maailman suosituin laji...


      • Anger management

        Ei todellakaan näin. Sulla ei oo väitteilles mitään perusteita, onko kenties kotona liian ankara äiti, jolle et uskalla vittuilla ja tuut sitten tänne vittuilemaan?? Perustele mielipitees vitun ääliö! Ennen kaikkia mitä se sua koskettaa millaset hiustyylit niillä on?? Se on kai niiden oma asia! Jalkapallo on muuten maailman suosituin urheilulaji.


    • geezer

      Pubi on äärimmäisen huono. Eläytyminen on samaa luokkaa kuin takavuosien venäläisillä jääkiekkoselostajilla. Hän jauhaa samalla monotonisella äänellään, oli tilanne sitten mikä tahansa. Maalin syntyessä sama juttu.
      Suomisen Tapsa on ihan ok, välillä vaan pihalla kuin lumiukko, ts. silmä käteen!
      Hoopi taas on jatkuvasti ihan tutkalla, ei huomaa mitään mitä kentällä tapahtuu.

      Ja vaikka tällä palstalla puhutaankin jalkapallosta, totean vielä sen verran Mertarannan Antsasta että kyllä alkaa hänenkin äänensä olemaan kulunut. Sama mies selostanut jo liian pitkään Suomen matseja. Alkaa jo pikkuhiljaa "tuliset laukaukset" syömään miestä. Joku muukin saisi välillä selostaa Suomen pelejä!


      Yhteenveto: Pubi pysyköön yleisurheilussa, siellä jopa eläytyykin. Hoopille se iki-ihana mäkihyppy(Sveitsin otteluiden selostus kuulosti aika-ajoin mäkihypyltä, varsinkin kun Hoopi lausui pelaajien nimiä). Tapsa on ihan ok jalkapalloon. Antsa eläkkeelle!!! ELI: Uusia kykyjä tarvitaan selostajien ammattikuntaan! Nyt kaikki kynnelle kykenevät, LIIKKEELLE!!!

    • Jalkapalloilija10

      Laittakaa valikosto selustuskieleksi englanti niin pääsette eroon näistä ylenantavista narisevista selostajista!

      Pääsette ottelutunnelmaan kun kuulette kenttä-äänet ja ennen kaikkea yleisön jylinän.

    • Antsa101

      Tero Karhu entinen futaaja ja toivottovasti kohta myös entinen selostaja.
      Rasittaa kuulla hemmon sorlautusta, vaikka fudiksesta tietoa onkin!

    • Kiitospaljon

      Mahtavaa katsoa urheua ilman selostajaa. Paras urheiluvinkki aikoihin tuo kielen vaihto englanniksi.

    • mee_ja_tee_VIVA_Portugal

      en tiedä ketä nää ylen tv-selostajat ovat, mutta heidän äänten korotus ja tempoileva puhe saa kuvittelemaan, että nyt siellä joku saa palloa maaliin, vaikka maalintekopaikka ei ole lähelläkään.

      Mutt mene ja tiedä miten selostaa tuollainen jatkoaijan toiisen puoliskon viimeiset minuutit. Mallikko ei osaisi selostaa tuossa tilanteessa!

    • VIVA_PORTUGAL

      _PORTUGAL_ VOITTAA HISTORIAN ENSIMMÄISEN EROOPAN MESTARUUDEN!

    • EUROOPAN

      PORTUGALI TEKEE HISTORIAA - EUROOPASTA EI EROTA!
      EUROOPAN MESTARI 2016!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe