Antikristuksen maksuväline ihon alle käteen

ei saa ottaa

Käteen istutettavia ihonalaisia etäluettavia mikropiirejä on nyt Israelin armeija tilannut PositiveID Corporation:ilta. Jotain tällaista laitetta on ennakoitu sellaiseksi, jonka antikristus vaatii ottamaan ihon alle ahdistusten aikoina. Jos tätä ei ota, niin ei voi käydä kauppaa ollenkaan.

http://www.marketwatch.com/m/story/91bbe1dc-b4a1-4896-9205-790c766857c0

http://en.wikipedia.org/wiki/VeriChip

http://nwothesis.blogspot.com/2010/01/rfid-verichip-implants-in-real-people.html

Kannattaa huomata, että tällaista ei saa missään nimessä ottaa ihon alle, vaikka joutuisi kärsimään mitä tahansa ja kohtaamaan giljotiinikuoleman. On parempi kieltäytyä ottamasta tätä perustellen asiaa sillä, että uskoo Jeesukseen pelastajanaan, kuin että joutuu kadotukseen eli helvettiiin.

119

827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se oikea pedomerkki

Mutta se oikea mikrosirupa laitetaankin Jeesuksen nimissä, ja sanotaan, että jos et ota mikrosirua niin hylkäät Jeesuksen ja joudut helvettiin. Näin se menee.

• sdfgsdsdsdsg

Missä kohtaa Raamatussa näin sanotaan.

Tämä siru on käytössä ahdistusten aikojen toisella puoliskolla, jolloin antikristus on korottanut itsensä valheellisesti jumalaksi ja lopettanut kaikki muut uskonnot. Siru otetaan antikristuksen nimessä.

Se on kuitenkin totta, että antikristus väittää valheellisesti olevansa Kristus, vaikka ei ole Kristus. Näin kertoo ainakin yksi apokryfikirja, Elian ilmestys: http://www.apokryfikirjat.com/elia.htm

• ??????..

Se oikea pedonmerkki kysymys sinulle:

Kuka on peto 666 ? 666 on ihmisen luku. Keneltä löytyy viisautta ja ymmärrystä tunnistaa peto ?

• asdfasdfasdfe
        ??????.. kirjoitti:

Kuka on peto 666 ? 666 on ihmisen luku. Keneltä löytyy viisautta ja ymmärrystä tunnistaa peto ?

Muistaakseni Paavin nimen "VICARIUS FILII DEI" lukuarvo on 666. Kaikilla kreikan ja heprean(?) kielen kirjaimilla kun on myös käsittääkseni numeroarvo.

• asdfasdfasdfe kirjoitti:

Muistaakseni Paavin nimen "VICARIUS FILII DEI" lukuarvo on 666. Kaikilla kreikan ja heprean(?) kielen kirjaimilla kun on myös käsittääkseni numeroarvo.

Muistit muutoin oikein, mutta paavin itselleen ottama arvonimi kuuluu:
        "VICARIVS FILII DEI" - Muinoin ei näet ollut roomalaisissa kirjaimissa kirjainta U, vaan sen sijaan käytettiin kirjainta V.

Olen nähnyt tuon nimen kirjoitettuna juuri noin vanhassa Otavan tietosanakirjan valokuvassa, sillä vielä tuolloin se luki paavin tiarassa eli päähineessä, mutta kun uudemmat paavit tajusivat, mitä se merkitsee, niin teksti poistettiin äkkiä tiarasta!

Saat tuosta 'nimihirviöstä' latinalaisisten kirjainten lukuarvojen summaksi 666.

• Antikristuksen

henki kieltää ja pilkkaa Jeesusta. Tietysti valheellisesti voidaan myös käyttää Herran nimeä, mutta Paha sotii niitä vastaan jotka tekee Jumalan tahdon ja joilla on todistus Jeesuksesta.

´Teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto. En minä ole kirjoittanut teille sentähden, ettette totuutta tiedä, vaan sentähden, että te tiedätte sen ja ettei mikään valhe ole totuudesta. Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä. Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä.´ (1. Joh. 2:20)

Paha tulee omassa nimessään ja voidan laskea "666". Kaikkien uskontojen edustajien täytyy pystyä tunnustamaan Pahan edustajan nimeä, joten ei tietenkään voi olla Jeesus, vaikka Pahan edustajasta käytettäisiinkin messias tai kristus tai voideltu tai kuningas tai herra tai jumala tai muuta tällaista.

Älkää eksykö.

• 3214re

"Mutta se oikea mikrosirupa laitetaankin Jeesuksen nimissä, ja sanotaan, että jos et ota mikrosirua niin hylkäät Jeesuksen ja joudut helvettiin. Näin se menee."

Ai jaa. Mitenkäs tuo logiikka toimii niillä, jotka eivät usko koko Jeesukseen, eli valtaosaan maailman ihmisistä?

• ilkka.
        ??????.. kirjoitti:

ihmisen luku on 3 ja Jumalan 6.
        666edustaa siis jumalaksi korottautunutta ihmistä, antikristusta.

• KTS (Ei kirj.)

Konservatiivis-fundamentaalisten fanituslahkojen linjana on ollut pitää näitä implantteja pedon mekkeinä mutta ehkä nyt ääni muuttuu kellossa, kun israelilaiset niitä käyttävät, niin ne muuttuvatkin Jumalan merkeiksi ja kohta niit'ä myydään alehintaan ICEJ:n kokousauloissa.

• asdfasdfasdfe

...joo.

Pedon merkki on helppo tunnistaa tästä:
        1. Jos et ota, et voi ostaa etkä myydä
        2. Se otetaan joko oikeaan käteen tai otsaan

Olen sanonut palstalla mikä se on, mutta jos ette usko sanojani niin katsokaa mitä tapahtuu, ja uskokaa sitten siihen mitä ilmestyskirja teille sanoo.

• 2134fg
        asdfasdfasdfe kirjoitti:

...joo.

Pedon merkki on helppo tunnistaa tästä:
        1. Jos et ota, et voi ostaa etkä myydä
        2. Se otetaan joko oikeaan käteen tai otsaan

Olen sanonut palstalla mikä se on, mutta jos ette usko sanojani niin katsokaa mitä tapahtuu, ja uskokaa sitten siihen mitä ilmestyskirja teille sanoo.

Ilmestyskirja on satua.

• asdfasdfasdfa
        2134fg kirjoitti:

Ilmestyskirja on satua.

"Ilmestyskirja on satua. "

Valitettavasti monet ilmestyskirjassa ilmoitetut asiat ovat jo käyneet toteen, joten siinä mielessä kommenttisi voidaan luokitella valehtelemiseksi.

• 243rtg5e
        asdfasdfasdfa kirjoitti:

Valitettavasti monet ilmestyskirjassa ilmoitetut asiat ovat jo käyneet toteen, joten siinä mielessä kommenttisi voidaan luokitella valehtelemiseksi.

"Valitettavasti monet ilmestyskirjassa ilmoitetut asiat ovat jo käyneet toteen,"

Esimerkkejä?

• 24tgre
        asdfasdfasdfa kirjoitti:

Scifi-kirjallisuudesta löytyy paljon enemmän asioita, jotka ovat myöhemmin toteutuneet. Mainittakoot nyt vaikkapa televisio, internet, satelliitit... Lista on melko loputon. Scifi on siis totta.

• Tuom.
        24tgre kirjoitti:

Scifi-kirjallisuudesta löytyy paljon enemmän asioita, jotka ovat myöhemmin toteutuneet. Mainittakoot nyt vaikkapa televisio, internet, satelliitit... Lista on melko loputon. Scifi on siis totta.

Mikä jumala teilla scifiuskovilla on? Ja sulkeeko se kokonaan pois meidän Luojajumalan?

• 24trg
        Tuom. kirjoitti:

Mikä jumala teilla scifiuskovilla on? Ja sulkeeko se kokonaan pois meidän Luojajumalan?

Jokainen valitkoot mielikuvitusolentonsa itse, jos sellaista sattuu tarvitsemaan.

• asdfasdfasdfe
        243rtg5e kirjoitti:

"Valitettavasti monet ilmestyskirjassa ilmoitetut asiat ovat jo käyneet toteen,"

Esimerkkejä?

1. Uskonnon synty, joka muistuttaa kristinuskoa ja tulee murhaamaan kristittyjä, käyttää maallista valtaa
        2. Tätä uskontoa kutsutaan myös nimellä kaupunki. Kuinka monella uskonnolla on oma kaupunki?

• asdfasdfasdfe
        24trg kirjoitti:

Jokainen valitkoot mielikuvitusolentonsa itse, jos sellaista sattuu tarvitsemaan.

Noh, minun Jumalani ei ole mielikuvitusta :) kun ihminen tulee uskoon ja saa synnit anteeksi, niin voi sitä iloa ja riemua, joka tulee meihin.

• Tuom.
        24trg kirjoitti:

No, vastaan itse puolestasi: Ensinnäkin uskomuksessasi uskot omiin järjen päätelmiin, minkä johdosta erehdyt pitämään itseäsi lähes jumalolentona. Dikotomisesti kiellät toisen potentiaalisen vaihtoehdon, että jospa sittenkin on mahdollista, että olisi Jumala joka on luonut myöskin scifi-uskovan.

Minä- uskon ulkopuolella riittää myös narsistisia uskomusjärjestelmän palvonnan kohteita materialismista, hedonismista. Joku uskoo menestyksen tuomaan onneen, joku ihan vaan tavaramaailman autuuteen. Joku voi jumaloida onnellista kuolemaa, ajattelematta jatkoa sen jälkeen ikuisuudessa.
        Moni takertuu omaan torjuntamekanismiinsa, koska kukaan ei välttämättän tiedä- Pelkää kuitenkin alitajuisesti ja alkaa torjumaan vihaisena kaikki Luojaoletukset.

• 13rew
        asdfasdfasdfe kirjoitti:

1. Uskonnon synty, joka muistuttaa kristinuskoa ja tulee murhaamaan kristittyjä, käyttää maallista valtaa
        2. Tätä uskontoa kutsutaan myös nimellä kaupunki. Kuinka monella uskonnolla on oma kaupunki?

Tuo nyt kävi todisteeksi lähinnä siitä, kuinka pölvästiä touhua järjestäytyneet uskonnot ovat.

• 234fvf
        Tuom. kirjoitti:

No, vastaan itse puolestasi: Ensinnäkin uskomuksessasi uskot omiin järjen päätelmiin, minkä johdosta erehdyt pitämään itseäsi lähes jumalolentona. Dikotomisesti kiellät toisen potentiaalisen vaihtoehdon, että jospa sittenkin on mahdollista, että olisi Jumala joka on luonut myöskin scifi-uskovan.

Minä- uskon ulkopuolella riittää myös narsistisia uskomusjärjestelmän palvonnan kohteita materialismista, hedonismista. Joku uskoo menestyksen tuomaan onneen, joku ihan vaan tavaramaailman autuuteen. Joku voi jumaloida onnellista kuolemaa, ajattelematta jatkoa sen jälkeen ikuisuudessa.
        Moni takertuu omaan torjuntamekanismiinsa, koska kukaan ei välttämättän tiedä- Pelkää kuitenkin alitajuisesti ja alkaa torjumaan vihaisena kaikki Luojaoletukset.

Ensinnäkin uskomuksessasi uskot omiin järjen päätelmiin -Väärin.Minulla ei ole uskomuksia siinä mielessä kuin sinä sanalla käsität.

minkä johdosta erehdyt pitämään itseäsi lähes jumalolentona. -Väärin. Tiedän olevani mitä suurimmalla todennäköisyydellä ihminen.

Dikotomisesti kiellät toisen potentiaalisen vaihtoehdon, että jospa sittenkin on mahdollista, että olisi Jumala joka on luonut myöskin scifi-uskovan. -Väärin. Jumalista ei ole olemassa pienimpiäkään todisteita, näin ollen on tarpeetonta olettaa heidän keksineen yhtään mitään.

Minä- uskon ulkopuolella riittää myös narsistisia uskomusjärjestelmän palvonnan kohteita materialismista, hedonismista. Joku uskoo menestyksen tuomaan onneen, joku ihan vaan tavaramaailman autuuteen- Totta. Jotkut minä-uskovaiset jopa olettavat olevansa niin paljon parempia kuin valtaosa kanssaeläjistään, että katsovat ansainneensa ikuisen elämän. Surullista.

"Moni takertuu omaan torjuntamekanismiinsa, koska kukaan ei välttämättän tiedä- Pelkää kuitenkin alitajuisesti ja alkaa torjumaan vihaisena kaikki Luojaoletukset." -Väärin. Olematonta ei tarvitse torjua. Saatika olla vihainen.

• asdfasdfasdfe
        13rew kirjoitti:

Tuo nyt kävi todisteeksi lähinnä siitä, kuinka pölvästiä touhua järjestäytyneet uskonnot ovat.

"Tuo nyt kävi todisteeksi lähinnä siitä, kuinka pölvästiä touhua järjestäytyneet uskonnot ovat. "

Mitennii?

• asdfasdfasdfe
        234fvf kirjoitti:

Ensinnäkin uskomuksessasi uskot omiin järjen päätelmiin -Väärin.Minulla ei ole uskomuksia siinä mielessä kuin sinä sanalla käsität.

minkä johdosta erehdyt pitämään itseäsi lähes jumalolentona. -Väärin. Tiedän olevani mitä suurimmalla todennäköisyydellä ihminen.

Dikotomisesti kiellät toisen potentiaalisen vaihtoehdon, että jospa sittenkin on mahdollista, että olisi Jumala joka on luonut myöskin scifi-uskovan. -Väärin. Jumalista ei ole olemassa pienimpiäkään todisteita, näin ollen on tarpeetonta olettaa heidän keksineen yhtään mitään.

Minä- uskon ulkopuolella riittää myös narsistisia uskomusjärjestelmän palvonnan kohteita materialismista, hedonismista. Joku uskoo menestyksen tuomaan onneen, joku ihan vaan tavaramaailman autuuteen- Totta. Jotkut minä-uskovaiset jopa olettavat olevansa niin paljon parempia kuin valtaosa kanssaeläjistään, että katsovat ansainneensa ikuisen elämän. Surullista.

"Moni takertuu omaan torjuntamekanismiinsa, koska kukaan ei välttämättän tiedä- Pelkää kuitenkin alitajuisesti ja alkaa torjumaan vihaisena kaikki Luojaoletukset." -Väärin. Olematonta ei tarvitse torjua. Saatika olla vihainen.

"Jumalista ei ole olemassa pienimpiäkään todisteita, näin ollen on tarpeetonta olettaa heidän keksineen yhtään mitään."

Onhan, Jumalahn tuli tänne ihmisenä elämään sellaiset 2000 v. sitten. En ymmärrä, miksi et halua uskoa. Eivätkö tekosi kestä päivänvaloa?

On muuten hauska harha miten yrität niputtaa uskonnot yhdeksi kasaksi, vaikka tietänet kyllä itsekin ettei sellaisen päätelmän pohjalta voi syntyä mitään rationaalista keskustelua.

• asdfasdfasdfe
        13rew kirjoitti:

Ilmestyskirja kertoo että tulee olemaan uskonto joka tekee näin(ja on historian valossa tehnytkin). Miksi et kestä totuutta?

• we4fddf
        asdfasdfasdfe kirjoitti:

"Jumalista ei ole olemassa pienimpiäkään todisteita, näin ollen on tarpeetonta olettaa heidän keksineen yhtään mitään."

Onhan, Jumalahn tuli tänne ihmisenä elämään sellaiset 2000 v. sitten. En ymmärrä, miksi et halua uskoa. Eivätkö tekosi kestä päivänvaloa?

On muuten hauska harha miten yrität niputtaa uskonnot yhdeksi kasaksi, vaikka tietänet kyllä itsekin ettei sellaisen päätelmän pohjalta voi syntyä mitään rationaalista keskustelua.

"Onhan, Jumalahn tuli tänne ihmisenä elämään sellaiset 2000 v. sitten." -Höpöhöpö.

"En ymmärrä, miksi et halua uskoa." -En minä tuota ihmettele.

"Eivätkö tekosi kestä päivänvaloa?" -Kestävät.

• 2135rt
        asdfasdfasdfe kirjoitti:

Ilmestyskirja kertoo että tulee olemaan uskonto joka tekee näin(ja on historian valossa tehnytkin). Miksi et kestä totuutta?

Miksi et kestä totuutta? -Kestän. Kumpuukia vähän huonommin.

• Missä ilo ja riemu
        asdfasdfasdfe kirjoitti:

Noh, minun Jumalani ei ole mielikuvitusta :) kun ihminen tulee uskoon ja saa synnit anteeksi, niin voi sitä iloa ja riemua, joka tulee meihin.

"kun ihminen tulee uskoon ja saa synnit anteeksi, niin voi sitä iloa ja riemua, joka tulee meihin."

Ja missähän tämän ilon ja riemun voisi havaita? Näissäkö palstan sairaissa kirjoituksissa, joissa lähes jokaisessa ennustetaan ja innolla odotetaan toinen toistaan kammottavampia hirveyksiä ja järkyttäviä onnettomuuksia sekä tuhoa, kärsimystä ja kuolemaa sekä suunnilleen neuvotaan kaikkia pukeutumaan säkkiin ja ripottelemaan tuhkaa ylleen?

Teillä on kyllä todella pervo näkemys ilosta ja riemusta.

Enkä minä tiedä maailmassa synkempiä ja vihaisempia ihmisiä kuin uskovat sukulaiseni (kyllä, aikuisina uskoon tulleita uudestisyntyneitä). Aina ovat palavan vihan vallassa ja suut tiukassa mutrussa paheksumassa milloin mitäkin kuvittelemaansa syntiä, eivät ole varmaan edes hymyilleet vuosikymmeniin.

Tosi iloista meininkiä, todellakin...

• tietenkään ei
        Missä ilo ja riemu kirjoitti:

"kun ihminen tulee uskoon ja saa synnit anteeksi, niin voi sitä iloa ja riemua, joka tulee meihin."

Ja missähän tämän ilon ja riemun voisi havaita? Näissäkö palstan sairaissa kirjoituksissa, joissa lähes jokaisessa ennustetaan ja innolla odotetaan toinen toistaan kammottavampia hirveyksiä ja järkyttäviä onnettomuuksia sekä tuhoa, kärsimystä ja kuolemaa sekä suunnilleen neuvotaan kaikkia pukeutumaan säkkiin ja ripottelemaan tuhkaa ylleen?

Teillä on kyllä todella pervo näkemys ilosta ja riemusta.

Enkä minä tiedä maailmassa synkempiä ja vihaisempia ihmisiä kuin uskovat sukulaiseni (kyllä, aikuisina uskoon tulleita uudestisyntyneitä). Aina ovat palavan vihan vallassa ja suut tiukassa mutrussa paheksumassa milloin mitäkin kuvittelemaansa syntiä, eivät ole varmaan edes hymyilleet vuosikymmeniin.

Tosi iloista meininkiä, todellakin...

laittomuuden ja luopumuksen aikana voi olla Jumalan Hengen iloa vääryydessä, ilo on Jumalan Hengessä kiittämisessä ja ylistämisessä ja palvomisessa, mutta varmaan on yleensä omassa kammiossa, vaikka Jeesus on myös läsnä siellä missä on kaksi tai kolme nimessään koolla.

Ilo ilman Jeesusta on maailmallista, amen.

• asdfasdfasdfe
        we4fddf kirjoitti:

"Onhan, Jumalahn tuli tänne ihmisenä elämään sellaiset 2000 v. sitten." -Höpöhöpö.

"En ymmärrä, miksi et halua uskoa." -En minä tuota ihmettele.

"Eivätkö tekosi kestä päivänvaloa?" -Kestävät.

Kysyin vaan itse ihan mielenkiinnosta.

• Vastine nimimerkille "ei saa ottaa ".
      Antikristus saattaa vaatia asettamaan mikrosirun ihon alle, otsaan tai käteen, mutta Raamattu ei niin opeta, vaan pedon merkki otetaan oikeaan käteen tai otsaan, mutta ei sanota kummalle puolelle otsan sisä, vai ulkopuolelle merkki laitetaan.
      Sitäpaitsi tällä hetkellä salainen tunnusluku joka on mikrosiru-kortissa on minun muistissani otsan sisäpuolella, eli minun tietoisuudessani.

Peto saa kaikki pienet ja suuret kumartamaan itseään, sitä jonka kuolinhaava parani, ja jonka kuolinhaava tulee parantumaan, kuten näemme EU:ssa tapahtuvan Paavikirkon vahvistaessa valtaansa.

Kieltämätöntä on, että mikrosirukin on pedon merkki, niinkuin televisio jossa pedon kuva, sekä näkyy, että puhuu ja on vain yksi monista pedonmerkeistä, joilla kaikilla on yksi ja sama merkitys pedon kumartamisessa.
      Jumalan merkki sapatti 2.Moos.31:13. on vastakkainen pedonmerkille joka on sunnuntai ja siitä Paavi sanoikin vieraillessaan EU:ssa: Eurooppa on palaamassa juurilleen sunnuntain pyhittämisessä ja niistä juurista versoo todellinen pedon merkki, joka on sunnuntai.

Ilmestyskirjan kolmas-enkeli varoittaa kumartamasta petoa ja ottamasta hänen merkkiään. . .Voimmeko eritä maailmasta, jossa pedolla on käytettävänään kaikki valvonta-välineet raha mukanaan, jossa on kaksitoista tähteä, niinkuin Euro-lipussa. Otammeko markan uudelleen käyttöön ja lakkaamme kumartamasta petoa ja hänen merkkiään sunnuntaita ?

• asdfasdfasdfe

Johanneksen ilmestyksen 13. luvussa sanotaan kyllä ihan selvästi, että se tulee pakottamaan ihmiset ottamaan sen merkin oikeaan käteensä tai otsaansa.

16 And he causeth all, both small and great, rich and poor, free and bond, to receive a mark in their right hand, or in their foreheads:

Tämä on siis King James käännöksestä joka on käsittääkseni yksi tarkimmista Raamatun käännöksistä.

Ja Fariseus tulkinnallasi voisi olla jotain pohjaa siinä mielessä, jos tekniikka ei olisi kehittynyt niin pitkälle kuin se on nyt. Meillä on kuitenkin se teknologia tähän jo olemassa, ja pedon merkin esiaste, sirukortti käytössä.

Mutta kuten sanoin, ne jotka eivät sekoita adventistien hapatusta soppaansa ja tuntevat Herran, tietää kyllä sen, mikä tämä pedonmerkki on sitten kuin se on tullakseen.

• 1234567...
        asdfasdfasdfe kirjoitti:

Johanneksen ilmestyksen 13. luvussa sanotaan kyllä ihan selvästi, että se tulee pakottamaan ihmiset ottamaan sen merkin oikeaan käteensä tai otsaansa.

16 And he causeth all, both small and great, rich and poor, free and bond, to receive a mark in their right hand, or in their foreheads:

Tämä on siis King James käännöksestä joka on käsittääkseni yksi tarkimmista Raamatun käännöksistä.

Ja Fariseus tulkinnallasi voisi olla jotain pohjaa siinä mielessä, jos tekniikka ei olisi kehittynyt niin pitkälle kuin se on nyt. Meillä on kuitenkin se teknologia tähän jo olemassa, ja pedon merkin esiaste, sirukortti käytössä.

Mutta kuten sanoin, ne jotka eivät sekoita adventistien hapatusta soppaansa ja tuntevat Herran, tietää kyllä sen, mikä tämä pedonmerkki on sitten kuin se on tullakseen.

Vastine asdfasdfasdfe lle.
        Pedon merkki tiedetään 100% varmuudella, että se on sunnuntai. Sirut ovat pedon hallussa olevia hallintavälineitä.

Peto itse sanoo sunnuntaita valtansa merkiksi. Sunday on pakanallinen auringonpäivä, jota pakanat pitivät pyhänäpäivänään.

Vuonna 321 jKr. Keisari konstantinus sääti kuuluisan sunnuntailakinsa, joka kuului seuraavasti: Auringon kunnioitettavana päivänä asettukoot kaupungin viranomaiset ja kansa lepoon ja suljettakoot kaikki liikkeet jne... . . Katolinen kirkko Laodikean kirkolliskokouksessa v.364 jKr. siirsi pyhyyden lauantailta sunnuntaille, näinollen sunnuntaista tuli pedon merkki.

Raamatussa on ennustettu ajan ja lain muutoksesta. Jumalan kymmenen käskyn lakiin kuuluu sapatti, joka on Jumalan merkki.

• Tuom.
        1234567... kirjoitti:

Pedon merkki tiedetään 100% varmuudella, että se on sunnuntai. Sirut ovat pedon hallussa olevia hallintavälineitä.

Peto itse sanoo sunnuntaita valtansa merkiksi. Sunday on pakanallinen auringonpäivä, jota pakanat pitivät pyhänäpäivänään.

Vuonna 321 jKr. Keisari konstantinus sääti kuuluisan sunnuntailakinsa, joka kuului seuraavasti: Auringon kunnioitettavana päivänä asettukoot kaupungin viranomaiset ja kansa lepoon ja suljettakoot kaikki liikkeet jne... . . Katolinen kirkko Laodikean kirkolliskokouksessa v.364 jKr. siirsi pyhyyden lauantailta sunnuntaille, näinollen sunnuntaista tuli pedon merkki.

Raamatussa on ennustettu ajan ja lain muutoksesta. Jumalan kymmenen käskyn lakiin kuuluu sapatti, joka on Jumalan merkki.

On niitä muitakin merkkejä, kuin sabatti. Kaikkein vakuutavin merkki on Pyhän Hengen sinetti. Sekun asennetaan koko ruumiiseen taivaallisen Isän käskystä, niin sitä ei pedon ja viikonpäivien laskeminen voita. Mutta sen saannista tietää vain sen saaja ja muut kanssakulkijat, samassa hengessä.

• niinhän Sauluskin
        Tuom. kirjoitti:

On niitä muitakin merkkejä, kuin sabatti. Kaikkein vakuutavin merkki on Pyhän Hengen sinetti. Sekun asennetaan koko ruumiiseen taivaallisen Isän käskystä, niin sitä ei pedon ja viikonpäivien laskeminen voita. Mutta sen saannista tietää vain sen saaja ja muut kanssakulkijat, samassa hengessä.

fariseusten kanssa samassa hengessä vainosi Jeesusta ja opetuslapsiaan, kunnes sitten eräänä päivänä kohtasi elävän Jeesuksen ja koki uudestisyntymisen. Toki myös erotettiin fariseuksien suuresta lahkosta siitä paljon suuremmasta kuin elävän Herran Jeesuksen pienempi lauma.

Sitten myöhemmin tulikin jo valtiomahti kirkkolaitoksineen kuin Goljat konsanaan vainosi Daavidin kaltaisia, ja sen historian jäännöksiä vieläkin nähdään näissä tämän maailman fariseuksissa.

Onneksemme jokaisen on mahdollisuus parannusta tehdä ja Jumalan rakkaus vastaanottaa Jeesuksen nimessä ja Hengessä ja elävässä vedessä, amen. Hallelujah!

• asdfasdfasdfe
        1234567... kirjoitti:

"Pedon merkki tiedetään 100% varmuudella, että se on sunnuntai. Sirut ovat pedon hallussa olevia hallintavälineitä."

Pedon merkistä emme Raamatun mukaan tiedä kuin sen että
        1. Se otetaan oikeaan käteen ja otsaan
        2. Se on pakko ottaa - Ilman sitä ei voi ostaa eikä myydä

Adventistien harhaanjohtava tulkinta johtuu siitä, että ovat unohtaneet täysin tuon 2. kohdan, jota ei voi mitenkään soveltaa viikonpäivään.

Sapatilla oli oma tehtävänsä ja kuten sanotaan laki oli vartija Jeesuksen Kristuksen tulemiseen asti.

Jos me uskovat siis elämme Hengen johdatuksessa niin ei meillä pitäisi olla mitään ongelmia sunnuntaipäivien tai minkään muidenkaan päivien pyhittämiseksi lepopäiväksi.

Adventistit ovat unohtaneet tämän UT:n paikan jossa sanotaan:

16 Kukaan ei siis saa tuomita teitä siitä, mitä syötte tai juotte tai miten noudatatte juhla-aikoja ja uudenkuun ja sapatin päiviä.
        17 Ne ovat vain sen varjoa, mikä on tulossa; todellista on Kristuksen ruumis.
        ( Kol 2)

• 1234567...
        asdfasdfasdfe kirjoitti:

"Pedon merkki tiedetään 100% varmuudella, että se on sunnuntai. Sirut ovat pedon hallussa olevia hallintavälineitä."

Pedon merkistä emme Raamatun mukaan tiedä kuin sen että
        1. Se otetaan oikeaan käteen ja otsaan
        2. Se on pakko ottaa - Ilman sitä ei voi ostaa eikä myydä

Adventistien harhaanjohtava tulkinta johtuu siitä, että ovat unohtaneet täysin tuon 2. kohdan, jota ei voi mitenkään soveltaa viikonpäivään.

Sapatilla oli oma tehtävänsä ja kuten sanotaan laki oli vartija Jeesuksen Kristuksen tulemiseen asti.

Jos me uskovat siis elämme Hengen johdatuksessa niin ei meillä pitäisi olla mitään ongelmia sunnuntaipäivien tai minkään muidenkaan päivien pyhittämiseksi lepopäiväksi.

Adventistit ovat unohtaneet tämän UT:n paikan jossa sanotaan:

16 Kukaan ei siis saa tuomita teitä siitä, mitä syötte tai juotte tai miten noudatatte juhla-aikoja ja uudenkuun ja sapatin päiviä.
        17 Ne ovat vain sen varjoa, mikä on tulossa; todellista on Kristuksen ruumis.
        ( Kol 2)

asdfasdfasdfe. . . Tutkittuani asioita olen tullut siihen tulokseen, että sunnuntai on pedon merkki, jo katoliset itse sanovat sunnuntaita valtansa merkiksi.

En tule luopumaan tästä näkemyksestä koska se on selvääkin selvempi.

• 2134rfg
        1234567... kirjoitti:

asdfasdfasdfe. . . Tutkittuani asioita olen tullut siihen tulokseen, että sunnuntai on pedon merkki, jo katoliset itse sanovat sunnuntaita valtansa merkiksi.

Raamatussahan teillä kaikilla on selvät sanat asiasta. Koettakaapa nyt päästä uskonne perusasioista yksimielisyyteen... Taas kerran. Vai onko toivotonta... Taas kerran?

• asdfasdfasdfe
        1234567... kirjoitti:

Sunnuntai ei voi olla pedon merkki koska
        * Se ei estä ketään ostamasta tai myymästä
        * Uuden liiton uskovilla ei ole velvoitteita noudattaa mitään sapatin tai uudenkuun päiviä, ks. tuo Raamatunpaikka minkä laitoin ylempänä.

Onko Ellen Whiten opetus sinun mielestäsi Raamatun opetuksen yläpuolella?

• asdfasdfasdfe
        2134rfg kirjoitti:

Raamatussahan teillä kaikilla on selvät sanat asiasta. Koettakaapa nyt päästä uskonne perusasioista yksimielisyyteen... Taas kerran. Vai onko toivotonta... Taas kerran?

Niinhän meillä on, kuten olen sanonut tossa ylhäällä. Valitettavasti jotkut ihmiset eivät vain voi kestää sitä koska se tietäisi liian suurta muutosta heidän elämälleen.

• 1234567...
        asdfasdfasdfe kirjoitti:

Sunnuntai ei voi olla pedon merkki koska
        * Se ei estä ketään ostamasta tai myymästä
        * Uuden liiton uskovilla ei ole velvoitteita noudattaa mitään sapatin tai uudenkuun päiviä, ks. tuo Raamatunpaikka minkä laitoin ylempänä.

Onko Ellen Whiten opetus sinun mielestäsi Raamatun opetuksen yläpuolella?

Vastine asdfasdfasdfe. . . Sapatin pyhitäjät eivät ole saaneet pitä kauppojaan vuosisatoihin sunnuntaisin auki. lait ovat määränneet sunnuntain pyhäksi ja sillä siisti.
        Nyt muutaman vuoden on kauppoja saanut pitää sunnuntaisin auki, mutta nähtäväksi jää kuinka kauan.
        Ellen G. White kehoitti tutkimaan suurempaa valoa Raamattua.

Jumala on tuomari syömisissäkin Jes.66:17. jotka syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu, sanoo HERRA. 18. Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, että minä kokoan kaikki kansat ja kielet, ja he tulevat ja näkevät minun kunniani.

Jumalan kymmenestä käskystä Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät. sapatti myös kuuluu kymmenkäskyn lakiin.

Joka ei pidä Hänen käskyjänsä ei ole hänen omansa. Käskyt ovat kasvattaja Kristukseen.

Peto sai kuolinhaavan Ranskan vallankumouksessa, mutta pedon kuolinhaava on paranemassa Ilm.13:3.
        Pedon tyttäret ovat kyllä pitäneet sunnuntaista huolta pedon kuolinhaavan aikoihinkin, sillä niin Luterilainen kirkko kuin suuri osa vapaistasuunnistakin ovat pitäneet sunnuntain pyhäpäivien joukkoon kuuluvaksi. Sapatin he lukevat kuuluvaksi arkipäivien joukkoon.
        Monet vapaat suunnat pitävätkin siivoustalkoita rukoushuoneissaan sapattisin, muuten enimmäkseen heidän rukoushuoneidensa ovet ovat suljettuina sapattisin.

Ilm. 16: Saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä ja otsaansa.
        Mikrosirut ovat pedon hallussa olevia valvontavälineitä, johon voi syöttää tarpeen vaatiessa erilaista tietoa.

Sapatti on Jumalan merkki 2:Moos.31:13, vastaavasti sunnuntai on pedon merkki.
        Ennen Jeesuksen toista tulemista pedon kuolinhaava on täysin parantunut, ja peto saa vallan ja voiman Ilm.17:12-13, ja silloin kun valta saadaan sitä myös käytetään.

• asdfasdfasdfe
        1234567... kirjoitti:

Vastine asdfasdfasdfe. . . Sapatin pyhitäjät eivät ole saaneet pitä kauppojaan vuosisatoihin sunnuntaisin auki. lait ovat määränneet sunnuntain pyhäksi ja sillä siisti.
        Nyt muutaman vuoden on kauppoja saanut pitää sunnuntaisin auki, mutta nähtäväksi jää kuinka kauan.

Jumala on tuomari syömisissäkin Jes.66:17. jotka syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu, sanoo HERRA. 18. Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, että minä kokoan kaikki kansat ja kielet, ja he tulevat ja näkevät minun kunniani.

Jumalan kymmenestä käskystä Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät. sapatti myös kuuluu kymmenkäskyn lakiin.

Joka ei pidä Hänen käskyjänsä ei ole hänen omansa. Käskyt ovat kasvattaja Kristukseen.

Peto sai kuolinhaavan Ranskan vallankumouksessa, mutta pedon kuolinhaava on paranemassa Ilm.13:3.
        Pedon tyttäret ovat kyllä pitäneet sunnuntaista huolta pedon kuolinhaavan aikoihinkin, sillä niin Luterilainen kirkko kuin suuri osa vapaistasuunnistakin ovat pitäneet sunnuntain pyhäpäivien joukkoon kuuluvaksi. Sapatin he lukevat kuuluvaksi arkipäivien joukkoon.
        Monet vapaat suunnat pitävätkin siivoustalkoita rukoushuoneissaan sapattisin, muuten enimmäkseen heidän rukoushuoneidensa ovet ovat suljettuina sapattisin.

Ilm. 16: Saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä ja otsaansa.
        Mikrosirut ovat pedon hallussa olevia valvontavälineitä, johon voi syöttää tarpeen vaatiessa erilaista tietoa.

Ennen Jeesuksen toista tulemista pedon kuolinhaava on täysin parantunut, ja peto saa vallan ja voiman Ilm.17:12-13, ja silloin kun valta saadaan sitä myös käytetään.

Raamattu oli tarkoitettu vartijaksi Jeesuksen Kristuksen päivään tultaessa. Ne jotka haluavat saada suoran yhteyden Jumalaan eivät voi saada sitä lain kautta: se tapahtuu vain jos ihminen avoimin sydämin ja mielin pyytää Jeesukselta anteeksi syntejään.

Syy miksi Raamatussa on "puhtaus" ja ruokasäännöksiä pitäisi olla nykytietämyksemme valossa päivänselvää, mutta ilmeisesti jotkut ovat tahallansa edelleenkin niin typeriä etteivät niitä tajua, koska se tietäisi liian suurta muutosta tietyistä raameista.

• asdfasdfasdfe
        1234567... kirjoitti:

Tarkoitin että laki* oli tarkoitettu vartijaksi Jeesuksen Kristuksen päivään tultaessa, eikä siis Raamattu. Huh!

Suosittelen lukemaan Roomalaiskirjeen, siellä Paavali selittää hyvin lain ja armon suhteen, vaikkei Roomalaiskirjettä sinänsä välttämättä voisikaan 1:1 suhteuttaa sinun elämääsi.

Laki on hyvä mutta ei ihminen voi sitä toteuttaa. Siksi ihminen tarvitse Jumalan armoa, jotta pääsee irti jumalattomista himoista, laittomuuksista ja synneistä, niistä jotka ikinä vaivaa.

Elämä täytyy myös konkreettisesti antaa Jeesukselle, jotta pääsee käsiksi tähän armoon ja uuteen elämään, ja syntyy uudesti ylhäältä.

• 2135trf
        asdfasdfasdfe kirjoitti:

Niinhän meillä on, kuten olen sanonut tossa ylhäällä. Valitettavasti jotkut ihmiset eivät vain voi kestää sitä koska se tietäisi liian suurta muutosta heidän elämälleen.

Olet sanonut oman tulkintasi ja luokittelet toisin tulkitsevat heikommiksi ja tyhmemmiksi. Ei kyllä mitään uutta tuo teidän piireissänne.

• Huolestunut.
        1234567... kirjoitti:

Jos kaikista niistä, jotka syövät jotain inhottavaa kuten hiiriä, tulee loppu, niin miten käy minun kissalleni? Lepääkö Jumalan viha sen yllä?

• Selvästi on
        Huolestunut. kirjoitti:

Jos kaikista niistä, jotka syövät jotain inhottavaa kuten hiiriä, tulee loppu, niin miten käy minun kissalleni? Lepääkö Jumalan viha sen yllä?

Uudessa Liitossa opetettu ettei Jumalan valtakunta ole syömistä eikä juomista, aivan turhaa alkeisvoimien palvontaa sellaiset pyhitysyritykset. Tietenkään ei verta tule kenenkään syödä eikä juoda.

Tietysti tulee lähimmäisiä pyrkiä rakastamaan ja kunnioittamaan ja ottaa huomioon heidät heikot omat tunnot ja siten pyrkiä vaeltamaan myös heidän näkemyksensä, mutta ei orjuuteen Jumalan ole meitä kutsunut vaan vapauteen ja kiittäen voimme ottaa vastaan kaiken terveellisen ja hyvä ruuan, mitä Jumala antaa, toki on kirjoitettu, että hyvä on olla lihaa syömättä ja viiniä juomatta ja naiseen koskematta.

• asdfasdfasdfe
        2135trf kirjoitti:

Olet sanonut oman tulkintasi ja luokittelet toisin tulkitsevat heikommiksi ja tyhmemmiksi. Ei kyllä mitään uutta tuo teidän piireissänne.

Niin, kuten sanoit Raamatussa meillä on selvät sanat tästäkin asiasta. Ongelmia syntyy kun ihmiset eivät ota Raamatun sanaa vakavasti. Kuten ao. henkilö joka asettaa Raamatun sanaa vastaan julistaneen "profeetan" Raamatun sanan yläpuolelle.

On myös sellainen juttu että kun ihminen kulkee jossain porukoissa riittävän kauan, niin siitä porukasta voi olla myös hieman vaikeahkoa irrottautua.

• 235r2w4e

No mutta mitenkäs palstan wannabe-juutalaiset nyt suun laittavat? Israelin armeija hyökkääkin saatanan joukoissa 666-sirut ojossa?

• Omat koirat purevat!

:D

• `-´

666 tarkoittaa allahin nimeen.

• lopetettu jo
      • Siis koko avaus olikin provoa ja Israelin armeija välttyy mikrosiruilta!

Heh-heh!

• afsdfffsdafd
        Yakov kirjoitti:

Siis koko avaus olikin provoa ja Israelin armeija välttyy mikrosiruilta!

Heh-heh!

Niin jos olisit lukenut aloituksen linkit, niin siellä oli lehdistötiedote, että Israelin terveydenhuoltoviranomaiset ovat lokakuussa tänä vuonna tilanneet näitä kapseleita. Voi olla, että kapseleilla on ollut menekkivaikeuksia, mutta nyt ainakin yski iso kauppa on saatu aikaan ja se antanee vauhtia uudelleen tälle tuotteelle.

• KTS (ei kirj.)
        Yakov kirjoitti:

Siis koko avaus olikin provoa ja Israelin armeija välttyy mikrosiruilta!

Heh-heh!

Kyl siinä ny taitaa vaan niin käyvä et tää meijän Jakovslevskiki ajjautuu sinne antikristuksen joukkoihin...:O

• KTS (ei kirj.) kirjoitti:

Kyl siinä ny taitaa vaan niin käyvä et tää meijän Jakovslevskiki ajjautuu sinne antikristuksen joukkoihin...:O

Нет, у меня нет! Я являюсь одним из армии Иешуа, аллилуйя!

• afsdfffsdafd kirjoitti:

Niin jos olisit lukenut aloituksen linkit, niin siellä oli lehdistötiedote, että Israelin terveydenhuoltoviranomaiset ovat lokakuussa tänä vuonna tilanneet näitä kapseleita. Voi olla, että kapseleilla on ollut menekkivaikeuksia, mutta nyt ainakin yski iso kauppa on saatu aikaan ja se antanee vauhtia uudelleen tälle tuotteelle.

Mä toki luin avauksen ja sen linkit, mutta uskon enemmän kommenttiin, johon vastasin.

Niinhän säkin teet, että uskot siihen, mitä pidät uskottavimpana, vai kuinka?

Ps. Jos sä epäilet sitä, mihin uskot, niin hakeudu pikapikaa ammattiuskovan puheille...

• KTS (Ei kirj.)
        Yakov kirjoitti:

Нет, у меня нет! Я являюсь одним из армии Иешуа, аллилуйя!

Aijaa!
        Jakovslevski onkin langennu tähän kamalista kamalimpaan harhaoppiin, oppiin Joosuan armeijasta, Dominionista ja "oikeeoppisten" vallankaappauksesta...:O

• 35we4tsrd
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Aijaa!
        Jakovslevski onkin langennu tähän kamalista kamalimpaan harhaoppiin, oppiin Joosuan armeijasta, Dominionista ja "oikeeoppisten" vallankaappauksesta...:O

Yakov on törmännyt Jeesukseen bussipysäkillä. Ymmärtää pitää.

• KTS (Ei kirj.)
        35we4tsrd kirjoitti:

Yakov on törmännyt Jeesukseen bussipysäkillä. Ymmärtää pitää.

Yakov kolautti päänsä bussitolppaan.

• KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Aijaa!

Heko, heko... Et näemmä osaa venäjää.

Ala opiskella pikapikaa, sillä tulet vielä tarvitsemaan sitä kieltä!

• Mikrosiru tv:ssä

Itse ainakin otan mikrosirun käteen, jos muu maksuväline ei kelpaa. Nyt minulla on Visa Electron sekä luottokortti. Jos raha ei enää käy kaupan välineenä. niin pakkohan sitä hernekeittoa on jollakin hankkia. Ei mikrosiru kädessä kenestäkään paholaisen välikappaletta tee, eikä siru edes otsassa. Yhtä hyvin se voisi olla vaikkapa Suomen markka. Jos tuleva Antikristus esittää ehdon, että Suomen markalla saavat ainoastaan ostaa ne henkilöt, jotka ovat kieltäneet kollegion edessä Jumalan ja tämän poikansa, niin silloinhan Markka on paholaisen maksuväline. Ei siis siru kenestäkään paholaisen palvelijaa tee vaan se, mihin se liittyy. Yhtä hyvin Antikristus voisi sanoa, että vain ne henkilöt saavat ajaa Saabilla, jotka kieltävät Pyhän. Tällöin Saabista on tullut paholaisen ajopeli.

• KTS (Ei kirj.)

ja ainahan sitä voi pittää sormia ristis...:O

• Inhottava realisti

Tekniikan luomat välineet ovat vain normaalin kehityksen tuloksia. Periaatteessa vaikkapa setelirahaa voitaisiin kai yhtä hyvin väittää pedon merkiksi. Nämä saivartelut pedon merkin tiimoilta ovat vain turhaa löpinää. Maailma muuttuu ja sille ei mitään voi. Näemme sen, mihin turhat pelot johtavat: täyteen hölmöilyyn.

Jos ihminen on joutilas ja muuta tekemistä ei ole, kai sitä voi aikaansa kulurraa Raamatun kohdilla spekulointiinkin. Mitään erikoista hyötyä tuloksena ei ole.

• Ihmettelen suuresti sitä, ettet ole vielä hoksannut, miten fiksua porukkaa olemme me, jotka luemme ahkerasti Raamattua?

Arvelen, että tulee pian se aika, jolloin ihmiset pakotetaan luopumaan käteisestä rahasta ja vieläpä pankkikorteista maksuvälineenä. Silloin niiden ihmisten, jotka eivät ole tulleet tuntemaan Isä J-laa ja tämän Poikaa Yeshuaa ainoina tosiauttajina, on otettava Rfid-siru oikeaan käteensä tai otsaansa. Se on nykyisin kooltaan vain 0,4 x 0,4 x 0,08 mm eli vain siivu sokerimurusta!

Me tosiuskovat muistamme näet, että Israelin Pyhä johdatti muinoin noin 3 miljoonaista Israelin kansaa kokonaiset 40 vuotta myrkyllisten käärmeiden ja skorpionien erämaassa, missä ei satanut, eikä ollut mitään normaalia ruokaa. Israelilaiset saivat juoda vettä kalliosta ja syödä joka päivä mannaa sinä 40 vuoden aikana! Israelin Pyhä on tasan tarkkaan SAMA Pyhä ja Kaikkivaltias Hallitsija, joka kykenee antamaan juotavaa ja syötävää myös kaikille niille ihmisille - vieläpä yliluonnollisella tavalla - jotka kieltäytyvät ottamasta Pedon merkkiä oikeaan käteensä tai otsaansa!

Kaikki epäuskoiset pakanat tulevat ottamaan Pedon merkin ja sinetöivät sen myötä ikuisuuskohtalonsa!

• KTS (Ei kirj.)
        Yakov kirjoitti:

Ihmettelen suuresti sitä, ettet ole vielä hoksannut, miten fiksua porukkaa olemme me, jotka luemme ahkerasti Raamattua?

Arvelen, että tulee pian se aika, jolloin ihmiset pakotetaan luopumaan käteisestä rahasta ja vieläpä pankkikorteista maksuvälineenä. Silloin niiden ihmisten, jotka eivät ole tulleet tuntemaan Isä J-laa ja tämän Poikaa Yeshuaa ainoina tosiauttajina, on otettava Rfid-siru oikeaan käteensä tai otsaansa. Se on nykyisin kooltaan vain 0,4 x 0,4 x 0,08 mm eli vain siivu sokerimurusta!

Me tosiuskovat muistamme näet, että Israelin Pyhä johdatti muinoin noin 3 miljoonaista Israelin kansaa kokonaiset 40 vuotta myrkyllisten käärmeiden ja skorpionien erämaassa, missä ei satanut, eikä ollut mitään normaalia ruokaa. Israelilaiset saivat juoda vettä kalliosta ja syödä joka päivä mannaa sinä 40 vuoden aikana! Israelin Pyhä on tasan tarkkaan SAMA Pyhä ja Kaikkivaltias Hallitsija, joka kykenee antamaan juotavaa ja syötävää myös kaikille niille ihmisille - vieläpä yliluonnollisella tavalla - jotka kieltäytyvät ottamasta Pedon merkkiä oikeaan käteensä tai otsaansa!

Kaikki epäuskoiset pakanat tulevat ottamaan Pedon merkin ja sinetöivät sen myötä ikuisuuskohtalonsa!

Unohdat että se 40 vuoden "johdatus" oli itse asiassa rangaistus minkä avulla kansasta likvidoitiin pois kaikki toisinajattelijat, jotta eivät pääsisi perille.

• Mikrosiru tv:ssä
        Yakov kirjoitti:

Ihmettelen suuresti sitä, ettet ole vielä hoksannut, miten fiksua porukkaa olemme me, jotka luemme ahkerasti Raamattua?

Ei Johanneksen ilmestyksessä (Ilm. 13:16-17) mistään mikrosiruista puhuta. Siinä mainitaan, että kaikki pakotetaan ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkki, joka on pedon nimi tai sen nimen luku. Ilman tätä merkkiä kukaan ei saa ostaa tai myydä mitään. Seuraavassa luvussa taas puhutaan pelastettujen joukosta, joka on 144 000. "He eivät ole tahranneet itseään naisten kanssa vaan ovat pysyneet puhtaina kuin neitsyet". Kirjamellisesti edellä mainittu tarkoittaisi sitä, että kyseiset 144 000 henkilöä ovat naimattomia miehiä, joilta ei poikuus ole vielä mennyt. Koska Ilmestyskirjaa on mahdotonta tulkita oikein (koska se sisältää vertauskuvia), kehotan kaikkia (myös itseäni) panemaan jäitä hattuun näiden ennustusten kanssa. On niin monelaista profeettaa nykyisin.

• asdfasdfasdfe
        Mikrosiru tv:ssä kirjoitti:

Ei Johanneksen ilmestyksessä (Ilm. 13:16-17) mistään mikrosiruista puhuta. Siinä mainitaan, että kaikki pakotetaan ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkki, joka on pedon nimi tai sen nimen luku. Ilman tätä merkkiä kukaan ei saa ostaa tai myydä mitään. Seuraavassa luvussa taas puhutaan pelastettujen joukosta, joka on 144 000. "He eivät ole tahranneet itseään naisten kanssa vaan ovat pysyneet puhtaina kuin neitsyet". Kirjamellisesti edellä mainittu tarkoittaisi sitä, että kyseiset 144 000 henkilöä ovat naimattomia miehiä, joilta ei poikuus ole vielä mennyt. Koska Ilmestyskirjaa on mahdotonta tulkita oikein (koska se sisältää vertauskuvia), kehotan kaikkia (myös itseäni) panemaan jäitä hattuun näiden ennustusten kanssa. On niin monelaista profeettaa nykyisin.

"Koska Ilmestyskirjaa on mahdotonta tulkita oikein"

Se ettei ilm. kirjaa voi tulkita kirjaimellisesti ei tarkoita etteikö sitä voisi tulkita oikein.

Ilmestyskirjan sanoman voi tulkita Raamatun antamien kielikuvien avulla ihan helposti, ks. http://www.youtube.com/watch?v=b_SbJRn5jE8

• Inhottava realisti
        Yakov kirjoitti:

"Ihmettelen suuresti sitä, ettet ole vielä hoksannut, miten fiksua porukkaa olemme me, jotka luemme ahkerasti Raamattua?"

Päinvastoin - olen hoksannut.

"Arvelen, että tulee pian se aika, jolloin ihmiset pakotetaan luopumaan käteisestä rahasta ja vieläpä pankkikorteista maksuvälineenä. Silloin niiden ihmisten, jotka eivät ole tulleet tuntemaan Isä J-laa ja tämän Poikaa Yeshuaa ainoina tosiauttajina, on otettava Rfid-siru oikeaan käteensä tai otsaansa. Se on nykyisin kooltaan vain 0,4 x 0,4 x 0,08 mm eli vain siivu sokerimurusta!"

Arvele vain

Tiede kehittyy omia teitään. Sillä vain ei ole MITÄÄN tekemistä uskonnon kanssa.

"Me tosiuskovat muistamme näet, että Israelin Pyhä johdatti muinoin noin 3 miljoonaista Israelin kansaa kokonaiset 40 vuotta myrkyllisten käärmeiden ja skorpionien erämaassa, missä ei satanut, eikä ollut mitään normaalia ruokaa. Israelilaiset saivat juoda vettä kalliosta ja syödä joka päivä mannaa sinä 40 vuoden aikana! Israelin Pyhä on tasan tarkkaan SAMA Pyhä ja Kaikkivaltias Hallitsija, joka kykenee antamaan juotavaa ja syötävää myös kaikille niille ihmisille - vieläpä yliluonnollisella tavalla - jotka kieltäytyvät ottamasta Pedon merkkiä oikeaan käteensä tai otsaansa!

Kaikki epäuskoiset pakanat tulevat ottamaan Pedon merkin ja sinetöivät sen myötä ikuisuuskohtalonsa!"

Satuilua.

• KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Unohdat että se 40 vuoden "johdatus" oli itse asiassa rangaistus minkä avulla kansasta likvidoitiin pois kaikki toisinajattelijat, jotta eivät pääsisi perille.

Näe asia laajemmin, KTS! Kun Iso Herra tekee tekosiaan meidän maantomusta tehtyjen kuviensa keskuudessa, niin Hän usein katsoo asiaa pidemmällä perspektiivillä, kuin me tomumajasta käsin kykenemme.

Iso Herra teki tosin jossain määrin niinKIN, mihin viittasit, mutta samalla myös uskon vahvistukseksi ja rohkaisuksi kaikille niille, jotka joutuvat ehkä piankin sen valinnan eteen, että ottavatko Pedon merkin kehoonsa, vai päättävätkö luottaa Ison Herran (Lue Yeshuan) kaikkivaltiaaseen apuun tulevina elinpäivinään!

Minä luotan Yeshuan kaikkivaltiaaseen apuun nyt ja vastedes! HalleluYah!

• Mikrosiru tv:ssä kirjoitti:

Sä olet siinä kohden väärässä, että 'hengellistät' ihan selvän ja kirjaimellisesti otettavan varoituksen, minkä voimme lukea Ilmestyskirjasta ja pahinta asiassa on se, että samalla toimit valheenopettajana eksyttäessäsi lukijoita olemaan piittaamattomia Ilmestyskirjan varoituksen suhteen!

Luemme kyseiset jakeet Ilmestyskirjan 13. ja 14. luvusta:

A) 13. luku:
        16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

B) 14. luku:
        9. Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
        10. niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
        11. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
        12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät
        Y-H-W-H:n käskyt ja Yeshuan uskon.
        13. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

• Inhottava realisti kirjoitti:

"Ihmettelen suuresti sitä, ettet ole vielä hoksannut, miten fiksua porukkaa olemme me, jotka luemme ahkerasti Raamattua?"

Päinvastoin - olen hoksannut.

"Arvelen, että tulee pian se aika, jolloin ihmiset pakotetaan luopumaan käteisestä rahasta ja vieläpä pankkikorteista maksuvälineenä. Silloin niiden ihmisten, jotka eivät ole tulleet tuntemaan Isä J-laa ja tämän Poikaa Yeshuaa ainoina tosiauttajina, on otettava Rfid-siru oikeaan käteensä tai otsaansa. Se on nykyisin kooltaan vain 0,4 x 0,4 x 0,08 mm eli vain siivu sokerimurusta!"

Arvele vain

Tiede kehittyy omia teitään. Sillä vain ei ole MITÄÄN tekemistä uskonnon kanssa.

"Me tosiuskovat muistamme näet, että Israelin Pyhä johdatti muinoin noin 3 miljoonaista Israelin kansaa kokonaiset 40 vuotta myrkyllisten käärmeiden ja skorpionien erämaassa, missä ei satanut, eikä ollut mitään normaalia ruokaa. Israelilaiset saivat juoda vettä kalliosta ja syödä joka päivä mannaa sinä 40 vuoden aikana! Israelin Pyhä on tasan tarkkaan SAMA Pyhä ja Kaikkivaltias Hallitsija, joka kykenee antamaan juotavaa ja syötävää myös kaikille niille ihmisille - vieläpä yliluonnollisella tavalla - jotka kieltäytyvät ottamasta Pedon merkkiä oikeaan käteensä tai otsaansa!

Kaikki epäuskoiset pakanat tulevat ottamaan Pedon merkin ja sinetöivät sen myötä ikuisuuskohtalonsa!"

Satuilua.

Ei tiede kehity omia teitään, vaan p*rkeleen hengen johdossa ryhmä tietämättään hänen orjuudessaan eläviä ihmisiä kehittää kuumeisesti (rahan- ja kunnianhimo silmissään) sellaista ihmisen ihon alle laitettavaa tunnistinta, jonka avulla voidaan luopua käteisen ja korttirahan käytöstä kokonaan.

Voit lukea toisen esimerkin 'tieteen' ja 'tekniikan' saavutuksista, josta on Raamatussa yksityiskohtaisesti kerrottu jo noin 500 vuotta tuota Pedon merkkiäkin aiemmin eli noin 2500 vuotta sitten, nimittäin TV:stä. Lue siitä lähemmin linkistä:
        http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/

Mitä satuiluun tulee, niin sä syyllistyit jälleen kerran sellaiseen...

• Inhottava realisti
        Yakov kirjoitti:

Ei tiede kehity omia teitään, vaan p*rkeleen hengen johdossa ryhmä tietämättään hänen orjuudessaan eläviä ihmisiä kehittää kuumeisesti (rahan- ja kunnianhimo silmissään) sellaista ihmisen ihon alle laitettavaa tunnistinta, jonka avulla voidaan luopua käteisen ja korttirahan käytöstä kokonaan.

Voit lukea toisen esimerkin 'tieteen' ja 'tekniikan' saavutuksista, josta on Raamatussa yksityiskohtaisesti kerrottu jo noin 500 vuotta tuota Pedon merkkiäkin aiemmin eli noin 2500 vuotta sitten, nimittäin TV:stä. Lue siitä lähemmin linkistä:

Mitä satuiluun tulee, niin sä syyllistyit jälleen kerran sellaiseen...

Koeta pysyä asiassa, Yakov.

JOS meidät joskus tavalla tai toisella "sirutetaan", kyseessä on vain maailman muuttuminen.

Science fiction-kirjallisuudessa on jo ajat sitten ennakoitu esim. sitä, että olemme ennemmin tai myöhemmin kytkettyinä Internetin tyyppiseen verkkoon erilaisten lisäkkeiden kautta. Se on sitten oma juttunsa, millaisia ne ovat.

Maailma muuttuu. Paholaista ei kannata sotkea kuvioon mukaan. Raamatun kirjoittajilla ei ollut hajuakaan nykypäivästä. Ihan mikä tahansa nykypäivän ilmiö saattaisi heistä vaikuttaa pahalta asialta.

Jops vastustat televisiota, liity vanhoillislestadiolaisiin. Tietokone ei ole TV:tä kummempi. Internetissä kaikki kyseenalainen (?) materiaali on vielä lähempänä. Television saa kiinni.

Myöskin amishit voisivat olla Sinulle mieluinen ryhmä. Silloinhan se Usko on aidoimmillaan, kun elää karuissa olosuhteissa!

Erilaiset uskonnollisten ylläpitäjien rakentelemat sivustot ovat samaa tasoa luotettavuudessa kuin jonkin yrityksen mainossivut. Tosin, niillä mainossivuilla ei voi ihan mitä tahansa väittää - uskonnollisilla sivuilla voi.

Kerro minulle se, missä kohdin minä satuilen.

Koeta pysyä asiassa, Yakov.

JOS meidät joskus tavalla tai toisella "sirutetaan", kyseessä on vain maailman muuttuminen.

Science fiction-kirjallisuudessa on jo ajat sitten ennakoitu esim. sitä, että olemme ennemmin tai myöhemmin kytkettyinä Internetin tyyppiseen verkkoon erilaisten lisäkkeiden kautta. Se on sitten oma juttunsa, millaisia ne ovat.

Maailma muuttuu. Paholaista ei kannata sotkea kuvioon mukaan. Raamatun kirjoittajilla ei ollut hajuakaan nykypäivästä. Ihan mikä tahansa nykypäivän ilmiö saattaisi heistä vaikuttaa pahalta asialta.

Jops vastustat televisiota, liity vanhoillislestadiolaisiin. Tietokone ei ole TV:tä kummempi. Internetissä kaikki kyseenalainen (?) materiaali on vielä lähempänä. Television saa kiinni.

Myöskin amishit voisivat olla Sinulle mieluinen ryhmä. Silloinhan se Usko on aidoimmillaan, kun elää karuissa olosuhteissa!

Erilaiset uskonnollisten ylläpitäjien rakentelemat sivustot ovat samaa tasoa luotettavuudessa kuin jonkin yrityksen mainossivut. Tosin, niillä mainossivuilla ei voi ihan mitä tahansa väittää - uskonnollisilla sivuilla voi.

Kerro minulle se, missä kohdin minä satuilen.

Koko palautteesi on yhtä ja samaa satua, vaikket sitä itse tajuakaan. Sinun pitää syntyä ensin uudesti ylhäältä voidaksesi nähdä oman nykyisen mielettömyytesi!

Järkyttävä totuus asiassa on se, että tuo edellä kirjoittamani ei ole vinoilua, eikä läpän heittoa vaan karu tosiasia, minkä lukuisat uuderstisyntyneet kristityt voivat alleviivata kanssani!

Etkö TODELLAKAAN löytänyt mitään TV:n tuntomerkkejä siitä sivustosta ja profeetta Sakarjan profetiasta, johon antamani linkki sinut vei?
        Hmmm... Milloinkohan viimeksi kävit optikolla(?)

• Inhottava realisti
        Yakov kirjoitti:

Koko palautteesi on yhtä ja samaa satua, vaikket sitä itse tajuakaan. Sinun pitää syntyä ensin uudesti ylhäältä voidaksesi nähdä oman nykyisen mielettömyytesi!

Järkyttävä totuus asiassa on se, että tuo edellä kirjoittamani ei ole vinoilua, eikä läpän heittoa vaan karu tosiasia, minkä lukuisat uuderstisyntyneet kristityt voivat alleviivata kanssani!

Etkö TODELLAKAAN löytänyt mitään TV:n tuntomerkkejä siitä sivustosta ja profeetta Sakarjan profetiasta, johon antamani linkki sinut vei?
        Hmmm... Milloinkohan viimeksi kävit optikolla(?)

MITÄ satua on siinä, jos totesin näin:

"Science fiction-kirjallisuudessa on jo ajat sitten ennakoitu esim. sitä, että olemme ennemmin tai myöhemmin kytkettyinä Internetin tyyppiseen verkkoon erilaisten lisäkkeiden kautta. Se on sitten oma juttunsa, millaisia ne ovat."

??

Väitätkö, että näin ei ole?

Onko Sinusta niin, että Raamatun kiirjoittajat olisivat nykypäivässä kuin kotonaan? Millä perusteella?

Eikö televisiota tai tietokonetta saakaan kiinni? Onko sekin satua?

Ovatko uskovien ylläpitämät sivustot jotenkin erikoisen luotettavia ja PUOLUEETTOMIA? Perusteluja?

TV-jaarittelusi puolestaan ovat lähinnä koomisia. Lienet huomannut, että näin taulutelevision aikakaudella kuvaputket ovat historiaa?

Raamatun kohta voi tarkoittaa ihan mitä vain. Siis AIVAN MITÄ VAIN - myös vaikkapa tietokonetta tai lentokonetta tai... Tulkitsija on lähtenyt tuttuun tyyliin satulinjalle.

MITÄ satua on siinä, jos totesin näin:

"Science fiction-kirjallisuudessa on jo ajat sitten ennakoitu esim. sitä, että olemme ennemmin tai myöhemmin kytkettyinä Internetin tyyppiseen verkkoon erilaisten lisäkkeiden kautta. Se on sitten oma juttunsa, millaisia ne ovat."

??

Väitätkö, että näin ei ole?

Onko Sinusta niin, että Raamatun kiirjoittajat olisivat nykypäivässä kuin kotonaan? Millä perusteella?

Eikö televisiota tai tietokonetta saakaan kiinni? Onko sekin satua?

Ovatko uskovien ylläpitämät sivustot jotenkin erikoisen luotettavia ja PUOLUEETTOMIA? Perusteluja?

TV-jaarittelusi puolestaan ovat lähinnä koomisia. Lienet huomannut, että näin taulutelevision aikakaudella kuvaputket ovat historiaa?

Raamatun kohta voi tarkoittaa ihan mitä vain. Siis AIVAN MITÄ VAIN - myös vaikkapa tietokonetta tai lentokonetta tai... Tulkitsija on lähtenyt tuttuun tyyliin satulinjalle.

Heh-heh... Sun mielestäsi se Sakarjan kirjan kohta voisi tarkoittaa vaikkapa lentokonetta! Se on ihan mahdoton ajatus kyseistä kokonaiskuvausta ajatellen.

Jos sä et todellakaan löytänyt kuvauksesta selkeitä tuntomerkkejä nimenomaan televisioon, niin vika ei ole minussa eikä Sakarjan Kirjoituksessa, vaan vastaanottavassa osapuolessa...

Se seikka, että nykyään on olemassa taulutelkkuja ei tee tyhjäksi sitä, että TV:n kehityshistoriassa on ollut vaihe viime vuosisadan lopulla, jolloin kyseinen laite omasi tarkalleen Sakarjan mainitsemat tuntomerkit.

• Inhottava realisti
        Yakov kirjoitti:

Heh-heh... Sun mielestäsi se Sakarjan kirjan kohta voisi tarkoittaa vaikkapa lentokonetta! Se on ihan mahdoton ajatus kyseistä kokonaiskuvausta ajatellen.

Jos sä et todellakaan löytänyt kuvauksesta selkeitä tuntomerkkejä nimenomaan televisioon, niin vika ei ole minussa eikä Sakarjan Kirjoituksessa, vaan vastaanottavassa osapuolessa...

Se seikka, että nykyään on olemassa taulutelkkuja ei tee tyhjäksi sitä, että TV:n kehityshistoriassa on ollut vaihe viime vuosisadan lopulla, jolloin kyseinen laite omasi tarkalleen Sakarjan mainitsemat tuntomerkit.

Kuules Yakov.

"6 Minä sanoin: "Mikä se sitten on?" Ja hän vastasi: "Tämä on eefa-mitta, joka lähtee liikkeelle". Ja hän sanoi: "Tämän näköisiä ne ovat koko maan päällä";

7 ja katso, lyijykansi kohosi, ja siinä istui eräs nainen eefa-mitan sisällä.

8 Ja hän sanoi: "Tämä on jumalattomuus". Ja hän paiskasi hänet sisälle eefa-mittaan ja paiskasi lyijypainon sen suulle.

9 Ja kun minä nostin silmäni, näin minä, katso, kaksi naista lähtevän liikkeelle, ja niillä oli tuulta siivissään, ja niiden siivet olivat kuin haikaran siivet; ja ne kantoivat eefa-mittaa taivaan ja maan välitse."

Toki tuon voi tulkita ihan haluamallaan tavalla, mutta televisio-tulkinta on yhtä hyvä tai huono kuin jokin muukin.

Se jonkin verran kyllästyttää, ettet vastaa selkeisiin kysymyksiin. Jos keskustelu ei onnistu, koeta vaikkapa nukkua öisin. Vai oletko eri aikavyöhykkeellä?

Kuules Yakov.

"6 Minä sanoin: "Mikä se sitten on?" Ja hän vastasi: "Tämä on eefa-mitta, joka lähtee liikkeelle". Ja hän sanoi: "Tämän näköisiä ne ovat koko maan päällä";

7 ja katso, lyijykansi kohosi, ja siinä istui eräs nainen eefa-mitan sisällä.

8 Ja hän sanoi: "Tämä on jumalattomuus". Ja hän paiskasi hänet sisälle eefa-mittaan ja paiskasi lyijypainon sen suulle.

9 Ja kun minä nostin silmäni, näin minä, katso, kaksi naista lähtevän liikkeelle, ja niillä oli tuulta siivissään, ja niiden siivet olivat kuin haikaran siivet; ja ne kantoivat eefa-mittaa taivaan ja maan välitse."

Toki tuon voi tulkita ihan haluamallaan tavalla, mutta televisio-tulkinta on yhtä hyvä tai huono kuin jokin muukin.

Se jonkin verran kyllästyttää, ettet vastaa selkeisiin kysymyksiin. Jos keskustelu ei onnistu, koeta vaikkapa nukkua öisin. Vai oletko eri aikavyöhykkeellä?

Viittaan edelleen siihen jae-jakeelta olevaan selitykseen kyseisestä profetiasta*), jonka voit lukea edellä antamastani sivustosta.

*) Kyseessä on todellakin profetia tulevista tapahtumista, jonka Sakarja sai noin 2500 vuotta sitten näyssä Kaikkitietävältä Luojaltamme.

Tässä vielä linkki sivustoon ja katso myös laatimaani kuvaa TV:stä ja sen rakenteesta tekstin alla:

• Inhottava realisti
        Yakov kirjoitti:

Viittaan edelleen siihen jae-jakeelta olevaan selitykseen kyseisestä profetiasta*), jonka voit lukea edellä antamastani sivustosta.

*) Kyseessä on todellakin profetia tulevista tapahtumista, jonka Sakarja sai noin 2500 vuotta sitten näyssä Kaikkitietävältä Luojaltamme.

Tässä vielä linkki sivustoon ja katso myös laatimaani kuvaa TV:stä ja sen rakenteesta tekstin alla:

Älä oikeasti viitsi, Yakov. TIEDÄT hyvin, että niin televisiota kuin kuvaputkiakin oli ja on eri kokoisina.

Raamatun profetiat voi selittää aivan miten tahansa - niin epäselviä ne ovat tämän tyyppisissä jutuissa. Tulkintasi ovat vain Sinun tulkintojasi. Mihinkään jankkaamisemme aiheesta ei johda. Olet epäilemättä omasta mielestäsi oikeassa ja se on sitten kunkin oma valinta, kuka mihinkin uskoo.Minulle tarina ei uppoa, mutta AIVAN VARMASTI oikealla mielenlaadulla varustettuja ihmisiä löytyy. Onhan juttu netissä, joten se on siis varmasti TOTTA!

Minulla aiheen käsittely riitti nyt. Kiitos.

Älä oikeasti viitsi, Yakov. TIEDÄT hyvin, että niin televisiota kuin kuvaputkiakin oli ja on eri kokoisina.

Raamatun profetiat voi selittää aivan miten tahansa - niin epäselviä ne ovat tämän tyyppisissä jutuissa. Tulkintasi ovat vain Sinun tulkintojasi. Mihinkään jankkaamisemme aiheesta ei johda. Olet epäilemättä omasta mielestäsi oikeassa ja se on sitten kunkin oma valinta, kuka mihinkin uskoo.Minulle tarina ei uppoa, mutta AIVAN VARMASTI oikealla mielenlaadulla varustettuja ihmisiä löytyy. Onhan juttu netissä, joten se on siis varmasti TOTTA!

Minulla aiheen käsittely riitti nyt. Kiitos.

Taas virheellinen perustelu sulta, sillä noita noin 40 L vetoisen kuvaputken omaavia televisioita oli aikoinaan, 1900-luvun jälkipuoliskolla valtaosa laitteista ja niitä oli hyvin laajasti eri maissa ja kansoissa. Perusteluni on ja pysyy varmana!

Peräänny sinä hatarista perusteluistasi ja usko tuohon luotettavaan VT:n profetiaan!

Ps. Sinuun perustelu ei ole vielä uponnut siksi, että jos myöntäisit Sakarjan kirjoittaneen nimenomaan TV:stä (siis noin 2500 vuotta etuajassa), niin sinun pitäisi samalla uskoa Raamatun olevan jumalallisesti innoitettu, mitä se todella onkin!

• 234rf
        Yakov kirjoitti:

Taas virheellinen perustelu sulta, sillä noita noin 40 L vetoisen kuvaputken omaavia televisioita oli aikoinaan, 1900-luvun jälkipuoliskolla valtaosa laitteista ja niitä oli hyvin laajasti eri maissa ja kansoissa. Perusteluni on ja pysyy varmana!

Peräänny sinä hatarista perusteluistasi ja usko tuohon luotettavaan VT:n profetiaan!

Ps. Sinuun perustelu ei ole vielä uponnut siksi, että jos myöntäisit Sakarjan kirjoittaneen nimenomaan TV:stä (siis noin 2500 vuotta etuajassa), niin sinun pitäisi samalla uskoa Raamatun olevan jumalallisesti innoitettu, mitä se todella onkin!

Voinemme siis päätellä etteivät nykyiset LCD-, Plasma- ja LED-näytöt ole enää pedonmerkkejä. Älä vastaa, en jaksa nauraa enempää.

• Yakov ei-kirj.
        234rf kirjoitti:

Voinemme siis päätellä etteivät nykyiset LCD-, Plasma- ja LED-näytöt ole enää pedonmerkkejä. Älä vastaa, en jaksa nauraa enempää.

Väärä johtopäätös, sillä ei kyseisessä profetiassa mainita, että jos tuollaisten eefa-mitan vetoisten laitteiden teknistä rakennetta kehitellään edelleen esim. kokoa ja rakennetta muuttamalla, niin niiden OHJELMASISÄLTÖ muuttuu vähemmän jumalattomaksi!

Tilannehan on juuri päinvastoin, sillä ei viime vuosisadalla tullut esim. Suomen TV:stä tosi-TV-ohjelmia, Salkkareita eikä BB-saastaa!

• 23ref
        Yakov ei-kirj. kirjoitti:

Väärä johtopäätös, sillä ei kyseisessä profetiassa mainita, että jos tuollaisten eefa-mitan vetoisten laitteiden teknistä rakennetta kehitellään edelleen esim. kokoa ja rakennetta muuttamalla, niin niiden OHJELMASISÄLTÖ muuttuu vähemmän jumalattomaksi!

Tilannehan on juuri päinvastoin, sillä ei viime vuosisadalla tullut esim. Suomen TV:stä tosi-TV-ohjelmia, Salkkareita eikä BB-saastaa!

Kerrohan millaista laitetta käytit kirjoittaessasi tuon?

• 23ref kirjoitti:

Kerrohan millaista laitetta käytit kirjoittaessasi tuon?

Eipäs nyt väistellä ja siirrytä muihin asioihin!

TV on ja pysyy Pedon kuvana siihen asti, kunnes Iso Herra tulee tuhoamaan kaikki maan jumalattomat ja heittämään heidät tuliseen pätsiin!

Erkane tuosta porukasta nyt vielä kun voit, sillä huomenna voi olla jo liian myöhäistä!

Ps. Käänny pahalta tieltäsi ja ilmoittaudu uskovien upotuskasteelle, jonka suoritan 13.11. klo 14 Pöytyällä, Pyhäjärven rannassa! (Kasteelle on jo ilmottauduttu...)

• jepjep
        Mikrosiru tv:ssä kirjoitti:

144 000 ovat juutalaisia jotka jäävät tänne evankelioimaan jeesuksen tulemisen jälkeen.

• tyhmää hommaa

En pelkää maailmanloppua, enkä antikristuksia. Miksi en siis ottaisi ihonalaista mikrosirua?

1) terveysriskit
      2) periaatteesta; vastustan korttirahaakin
      3) erittäin epäilyttävää olisi joku pakkosirutus, samoin kuin mikä muu tahansa "pakko"

• Pedon merkissä voi

tämänhetkisen käsityksen mukaan olla sekä mikrosiru että viivakoodi, ja näin sekä ihon alainen tunniste tietoliikenteelle että ihon päällinen osa, jonka kaikki näkee ja voi myös toimia tietoliikenteelle. Aivan niinkuin tämänpäivän sirukortissa on sekä siru että magneettinauha.

Kaikki, jotka tahtovat päästä eroon Mammonan järjestelmästä tulee uudestisyntyä elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä ja pitää huolta että on Jumalan voima öljynä itsessään. Jokainen anova nämä saa ja kannattaa kiittää ja yhä uudelleen täyttyä Herran Hengen voimalla anoen ja rukoillen myös kaikkien pyhien puolesta.

• -

Tämä keskustelu pitäisi luettuttaa koulussa jokaiselle oppilaalle, joka miettii uskonasioita. Ei muuten miettisi enää tämän luettuaan.

Jestas mitä höperöitä!

• Täsmälleen

Tämä ketju pitäisi todellakin luetuttaa kaikille, niin näkisivät millaista taikauskoista debiilihörhöilyä koko homma todellakin on. Suurinta osaa tämän ketjun viesteistä on mahdotonta lukea nauramatta ääneen pärskien niin että saa välillä pyyhkiä näyttöä kuivaksi...

• Niin Nooallekkin
        Täsmälleen kirjoitti:

Tämä ketju pitäisi todellakin luetuttaa kaikille, niin näkisivät millaista taikauskoista debiilihörhöilyä koko homma todellakin on. Suurinta osaa tämän ketjun viesteistä on mahdotonta lukea nauramatta ääneen pärskien niin että saa välillä pyyhkiä näyttöä kuivaksi...

varmaan naurettiin kunnes tulva hukutti kaikki naurajat, ihan oikeesti. Ihminen ilman Jumalan tuntemista on Pahan nauratettavana kuin porkkana konsanaan penkkirivissä.

• 234etgr
        Niin Nooallekkin kirjoitti:

varmaan naurettiin kunnes tulva hukutti kaikki naurajat, ihan oikeesti. Ihminen ilman Jumalan tuntemista on Pahan nauratettavana kuin porkkana konsanaan penkkirivissä.

Nooa on taruolento.

• ehkä sinun
        234etgr kirjoitti:

Nooa on taruolento.

kannattaa siirtyä sinne "satujen ihmeellinen maailma" -palstalle, sillä Nooa on kyllä vanhurskas ja ollut jo pitkään Jeesuksen luona, amen. Tietysti paras on sinun vastaanottaa Jeesukselta elävää vettä ja Pyhän Hengen armolahja, sillä jokainen anova ja parannuksen tekevä sen saa, sillä Jeesus on hyvä, amen.

• 2135tr
        ehkä sinun kirjoitti:

kannattaa siirtyä sinne "satujen ihmeellinen maailma" -palstalle, sillä Nooa on kyllä vanhurskas ja ollut jo pitkään Jeesuksen luona, amen. Tietysti paras on sinun vastaanottaa Jeesukselta elävää vettä ja Pyhän Hengen armolahja, sillä jokainen anova ja parannuksen tekevä sen saa, sillä Jeesus on hyvä, amen.

Tyhjänpäiväistä kökköliturgiaa. Nooa on taruhahmo, vaikka tunkisit aamenia aamukahviisikin.

• ffffddsd

Sinä et ole lukenut raamattua, joten älä puutu tähän keskusteluun, kun et ole perehtynyt asioihin.

• taas saa kertoa

Olen tasan eri mieltä. Tämän palstan luettuaan alkaisi kiinnostus ilmestykirjaan herätä.
      "Tietääkö muka joku Jumala että 2000 luvulla laitetaan nahan alle maksuväline ?"
      TIESI .

• Mutta kun ei

Ensinnäkään missään kohtaa raamatussa ei sanota mitään siitä, että merkki otettaisiin nahan alle. Siellä sanotaan vain, että merkki otetaan käteen tai otsaan.

Ja toisekseen edelleen odottelemme, että sellaisen merkin voisi edes hankkia. Mutta edelleenkään minä en voi mistään hankkia sellaista merkkiä käteeni ja käydä missään kaupassa maksamassa sillä merkillä. Ei onnistu, ei ole merkkiä saatavissa, eikä kaupoissa laitteita.

Lisäksi jos sanotaan, että raha poistetaan kokonaan käytöstä ja että kukaan ei voi ostaa eikä myydä mitään ilman merkkiä, niin silloin jokaisella yksityisellä ihmiselläkin pitäisi olla paitsi se merkki, myös ikioma merkin lukulaite. Muuten hän ei voisi koskaan ostaa tai myydä yhtään mitään esimerkiksi naapurinsa, tai ylipäänsä kenenkään (yksityisen) ihmisen kanssa. Tämäkään ei siis toimisi.

• enigma2011lokakuu
        Mutta kun ei kirjoitti:

Ensinnäkään missään kohtaa raamatussa ei sanota mitään siitä, että merkki otettaisiin nahan alle. Siellä sanotaan vain, että merkki otetaan käteen tai otsaan.

Ja toisekseen edelleen odottelemme, että sellaisen merkin voisi edes hankkia. Mutta edelleenkään minä en voi mistään hankkia sellaista merkkiä käteeni ja käydä missään kaupassa maksamassa sillä merkillä. Ei onnistu, ei ole merkkiä saatavissa, eikä kaupoissa laitteita.

Lisäksi jos sanotaan, että raha poistetaan kokonaan käytöstä ja että kukaan ei voi ostaa eikä myydä mitään ilman merkkiä, niin silloin jokaisella yksityisellä ihmiselläkin pitäisi olla paitsi se merkki, myös ikioma merkin lukulaite. Muuten hän ei voisi koskaan ostaa tai myydä yhtään mitään esimerkiksi naapurinsa, tai ylipäänsä kenenkään (yksityisen) ihmisen kanssa. Tämäkään ei siis toimisi.

Ei aivan pidä paikkaansa. Tietääkseni Ilmestyskirjan alkutekstin ilmaus, joka liittyy pedon merkkiin tarkoittaa myös ihon lävistämistä, kun merkki laitetaan. Eli kyllä vaan ihon alle laitettava vehje, jota vaaditaan ostamiseen ja myymiseen maailmanlaajuisesti olisi minusta erittäin vältettävä juttu. Olipa se sitten siru tai ei. Siruteknologia on kuitenkin ensimmäinen vehje historiassa, jonka kanssa olisi se mahdollisuus. Siksi sen kanssa on syytä olla varovainen.

http://www.ridingthebeast.com/articles/epi-charagma-chi-xi-stigma/

"The Greek word for mark is charagma. Strong's Concordance defines charagma as ""a scratch or etching"", ""a badge of servitude"", ""graven"", and finally ""mark"" [5]. Strong's also notes that charagma is directly related to the Greek word charax, which means "to sharpen to a point" and also describes "a stake" [6].

As noted above, one of the definitions of Charagma is graven. The American Heritage Dictionary of the English Language defines graven as follows: ""1. To sculpt or carve; engrave. 2. To stamp or impress deeply; fix permanently.""

From these definitions we get a clear picture of a surface being pierced by a sharp point, or the act of using a tool to engrave. The relationship between the Mark of the Beast (charagma) and a syringe that pierces the skin is obvious. It's also been noted that a microchip is etched or engraved during it's production [7].

The definitions of charagma — coupled with the fact that the Verichip is injected using a specialized syringe — make it clear that the Mark of the Beast could very well be a microchip injected into the hand.

The earliest use of the word Charagma outside of the Bible describes the piercing bite of a snake. There's a disturbing connection between the piercing serpent Satan (Isaiah 27:1), the "bite of the serpent" (charagma), and a syringe-injectable microchip like the Verichip. This verse brings to mind Revelation 13:1 which describes the Beast."

• Olkaa valmiit!
        Mutta kun ei kirjoitti:

Missä pimentolassa nikki "Mutta kun ei" oikein on?

Onhan jo vuosikausia ollut jopa koekäytössä ns. mikrosiru. Kyseessä on n. riisinjyvän kokoinen implantti, joka asennetaan injektioruiskulla ihmisen oikean kämmenselän ihon alle.( = todettu optimaalisimmaksi paikaksi)
        Tässä mikrosirussa on KAIKKI tarpeellinen: paikannuslaite, henkilötunnus, "pankkikortti", luottotiedot,..... kaikki.

Kun tulevat globaalit kriisit johtavat Eräiden vallankäyttäjien tavoitteeseen:
        - nykyiset raha-ja pankkitasot "kaatuvat" - systeemi ajetaan alas, ja vuosikymmeniä suunniteltu maailmantalouden ylivalta toteutuu (yksi raha, yksi valta...) niin ko. aikana ei enää ole "rahaa". Ei ole pankki-ja luottokortteja, on vain siru, jokaisella, joka tahtoo systeemissä elää!

Kaikissa paikoissa on "lukulaite"... pankeissa, kaupoissa. Kun ihminen menee bussiin, lukija lukee, veloittaa, samoin kaupoissa. Virtuaaliraha liikkuu vain ja ainoastaan tämän "sirun" avulla. Samoin palvelut. Ei ole enää kela-korttia, sekin on sirussa.

Isoveli tietää tasan tarkkaan, missä kukin ihminen liikkuu, mitä hän ostaa, mitä hän tekee. Reaaliajassa. Kaikki yksityisyys on mennyttä aikaa.

Tämä on sitä pedon valta-aikaa, jossa kaikkien on "kumarrettava" petoa.
        Ei voi elää, ei voi iolla olemassa, ellei suostu systeemiin!

Mutta? Jumalan Sanan varoitus on selkeä: uskovan ei pidä sitä merkkiä (sirua) ottaa. Se vaaatii USKOA ja kärsivällisyyttä, tarkoittaahan se, että kun "ei voi ostaa eikä myydä, eikä palvelut pelaa" ( Ilm 13:16-17) jää systeemin laidalla. Miten tulla toimeen? Siinäpä sitä USKOA kysytään... mutta siksi juuri on kriittinen aika nyt herätä ja ottaa "öljyä astiaan" !

Kun sanottu, että sirua on ollut ja on edelleen koekäytössä, kä'ytössä.
        Tutkikaa asioita. Joku voi ajatella: minä poistatan "sirun". On tietoa, että se siru on tehty sellaiseksi, että sen poistaminen ei onnistu ilman komplikaatioita. Rikkoutuessaan litiumparisto, taikka ihan tarkoituksella siihen ympätyt mikrobit............... voivat aiheuttaa jopa kuoleman. Eli?

Uskossa Jumalan valtasuuruuteen ei Herran oma pelkää, ei alistu pahan vallan orjiksi. Jumala on voimallinen varjelemaan "leijonien luolassa", on voimallinen pitämään hengissä "tulisessa pätsissä"... (Daniel..)

• 1234567...
        Olkaa valmiit! kirjoitti:

Missä pimentolassa nikki "Mutta kun ei" oikein on?

Onhan jo vuosikausia ollut jopa koekäytössä ns. mikrosiru. Kyseessä on n. riisinjyvän kokoinen implantti, joka asennetaan injektioruiskulla ihmisen oikean kämmenselän ihon alle.( = todettu optimaalisimmaksi paikaksi)
        Tässä mikrosirussa on KAIKKI tarpeellinen: paikannuslaite, henkilötunnus, "pankkikortti", luottotiedot,..... kaikki.

Kun tulevat globaalit kriisit johtavat Eräiden vallankäyttäjien tavoitteeseen:
        - nykyiset raha-ja pankkitasot "kaatuvat" - systeemi ajetaan alas, ja vuosikymmeniä suunniteltu maailmantalouden ylivalta toteutuu (yksi raha, yksi valta...) niin ko. aikana ei enää ole "rahaa". Ei ole pankki-ja luottokortteja, on vain siru, jokaisella, joka tahtoo systeemissä elää!

Kaikissa paikoissa on "lukulaite"... pankeissa, kaupoissa. Kun ihminen menee bussiin, lukija lukee, veloittaa, samoin kaupoissa. Virtuaaliraha liikkuu vain ja ainoastaan tämän "sirun" avulla. Samoin palvelut. Ei ole enää kela-korttia, sekin on sirussa.

Isoveli tietää tasan tarkkaan, missä kukin ihminen liikkuu, mitä hän ostaa, mitä hän tekee. Reaaliajassa. Kaikki yksityisyys on mennyttä aikaa.

Tämä on sitä pedon valta-aikaa, jossa kaikkien on "kumarrettava" petoa.
        Ei voi elää, ei voi iolla olemassa, ellei suostu systeemiin!

Mutta? Jumalan Sanan varoitus on selkeä: uskovan ei pidä sitä merkkiä (sirua) ottaa. Se vaaatii USKOA ja kärsivällisyyttä, tarkoittaahan se, että kun "ei voi ostaa eikä myydä, eikä palvelut pelaa" ( Ilm 13:16-17) jää systeemin laidalla. Miten tulla toimeen? Siinäpä sitä USKOA kysytään... mutta siksi juuri on kriittinen aika nyt herätä ja ottaa "öljyä astiaan" !

Kun sanottu, että sirua on ollut ja on edelleen koekäytössä, kä'ytössä.
        Tutkikaa asioita. Joku voi ajatella: minä poistatan "sirun". On tietoa, että se siru on tehty sellaiseksi, että sen poistaminen ei onnistu ilman komplikaatioita. Rikkoutuessaan litiumparisto, taikka ihan tarkoituksella siihen ympätyt mikrobit............... voivat aiheuttaa jopa kuoleman. Eli?

Uskossa Jumalan valtasuuruuteen ei Herran oma pelkää, ei alistu pahan vallan orjiksi. Jumala on voimallinen varjelemaan "leijonien luolassa", on voimallinen pitämään hengissä "tulisessa pätsissä"... (Daniel..)

Vastine: Olkaa valmiit.
        Ilm.13:3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.

Ilm.13:15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
        16. Ja se saa KAIKKI, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa.
        17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun, sillä se luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Ilm.17:12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
        13. Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.
        14. He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä Hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas, ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat Hänen kanssansa.

Ilm.12:17. Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus.

Ilm.14:12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

• Toinen realisti.
        1234567... kirjoitti:

Vastine: Olkaa valmiit.
        Ilm.13:3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.

Ilm.13:15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
        16. Ja se saa KAIKKI, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa.
        18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun, sillä se luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Ilm.17:12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
        13. Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.
        14. He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä Hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas, ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat Hänen kanssansa.

Ilm.12:17. Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus.

Ilm.14:12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

Tämä pedon luku on vanhinmissa Raamatun teksteissä oli muuten 616.

Vasta myöhemmissä Raamatun teksteissä se muuttui muotoon 666.

Alkuperäinen pedon luku eli 616 saatiin aikaan keisari Neron koko nimestä numerologian avulla.

Eli siis koko käsite pedon merkki ja pedon luku eri tulkintoineen ovat edelleenkin pelkkää tarua ja urbaania legendaa.

• 1234567...
        Toinen realisti. kirjoitti:

Tämä pedon luku on vanhinmissa Raamatun teksteissä oli muuten 616.

Vasta myöhemmissä Raamatun teksteissä se muuttui muotoon 666.

Alkuperäinen pedon luku eli 616 saatiin aikaan keisari Neron koko nimestä numerologian avulla.

Eli siis koko käsite pedon merkki ja pedon luku eri tulkintoineen ovat edelleenkin pelkkää tarua ja urbaania legendaa.

Nimimerkille Toinen realisti.
        Raamatuissa vuosilta 1642-1903 Ilm.13:18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun, sillä se on ihmisen luku. Ja se luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Keisari Neroon eivät käy pedon tuntomerkit.. . . Pedon tuntomerkkejä 1. Peto istuu seitsemän kukkulan kaupungissa ja pukeutuu helakan punaan ja purppuraan. Muuttaa ajat ja lain. Menee Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Pedon valtakunta on erilainen (Vatikaani) kuin kaikki muut valtakunnat. Peto surmauttaa Jumalan pyhiä (pimeä keskiaika)
        Peto saa kuolinhaavan joka paranee ja saa kaikki suuret ja pienet kumartamaan itseään, sitä jonka miekanhaava paranee. Äitikirkko, maan porttojen ja kauhistusten äiti, jonka peto on saanut aikaan.

Koko maa seuraa ihmetellen petoa, eikä se ole pelkkää urbaania ja legendaa, sen tulee Toinenkin realisti näkemään.

• kfjruru
        Mutta kun ei kirjoitti:

Merkki kiellettiin syystä. Syy on se, että peto hallitsee sen ottajia merkkinsä kautta. Ja ihmistä voi hallita ihon alaisen sirun kautta. Luepa artikkeli kybordi ihmisestä. uusimmasta Tieteen kuvalehdestä. Siellä nimenomaisesti kerrotaan, kuin ka ihmisestä tehdään kybordia.

On täysin selvää että ihmisiin tullaan istuttamaan siruja rahaliikenteen valvomiseksi ja helpottamiseksi. Mutta lähdetään vasta rintaan eikä suostuta. !!!!!

Nämä pedon merkit ovat täysin kiellettyjä uskovaisilta. Niiden kanssa ei mennä Jeesustietä. Jeesus on valo joka kuljettaa meitä tiellään eteen päin. Pitää kulkea valossa. Jeesuksessa. Jeesus Sanoi. Minä olen maailman valo.

• Ehdotusautomaatti

Kohta ei ole käteistä rahaa. On vain bittirahaa. Jolla ei ole ID-tunnusta, ei saa ostaa ja myydä. Mutta siruttomat voivat ryhtyä vaihdantatalouteen keskenään ja sehän olisi ihan kannattava ratkaisu...

• Kurre.

Parempi niin kuin että siirryttäisiin takaisin oravannahkoihin maksuvälineinä.

• Shaloom

Jaa, Israel saattaa mikrosiruttaa kaikki ne, jotka joutuvat heillä rettelöinnistä putkaan tai vankilaan eli tehokasta terrorisminehkäisyä kai... reaaliajassa voi seurata epäillyn liikkeitä ja toimia? Varmaan he aikovat käyttää sirutusta hyvään tarkoitukseen, eli turvata kansalaisiaan?

• Olennaista kaikille

Jumalan valtakuntaan tahtovalle syömään elämänpuusta ja nimensä Jeesuksen elämänkirjaan tahtovalle, on syntyä Jumalan elävästä Sanasta ja Pyhästä Hengestä, niin että voi tunnustaa sydämen uskonsa Jeesukseen ihmisten edessä, sillä silloin myös Jeesus tunnustaa ihmisen Isän pyhien enkelien edessä valtakuntansa valtaistuimella ja tunnustavan nimi kirjoitetaan pyhään elämänkirjaan. Kun pysyttää itsensä Jumalan armossa ja rakkaudessa niin Herra ei ota pois pyhää Henkeään. Herra ei hylkää eikä jätä, ihmisen tulee huolehtia ettei kiellä Jeesusta vaikka kruununottajia voi elämäänsä ilmaantua ja monet koetukset saamme seuraajinaan kokea.

Herra Jeesus on hyvä ja armonsa pysyy iankaikkisesti, autuaat kaikki jotka Herraa rakastaa ja häneen turvaa niinkuin viisaat, amen. Hallelujah!

• SamiA

”On parempi kieltäytyä ottamasta tätä perustellen asiaa sillä, että uskoo Jeesukseen”

Raamatun mukaan kieltäytyminen ei ole vaihtoehto.
      Kaikki ottavat Raamatun mukaan merkin. Ihmisen tahdolla ei ole tässä juurikaan merkitystä.

Kyse on siitä, että on joukko ihmisiä, joita ei voida merkitä. He jäävät merkitsemättä, koska heillä on Jeesuksen todistus. Jeesus todistaa heidän puolesta, jolloin ainoa vaihtoehto on surmata heidät. He ovat todellisia kahden maan kansalaisia.

Vähän sama kuin oikeudessa joku todistaisi rikollisen puolesta, että tämä ei ole syyllinen. Kun tuomari vaatii tuomiota, niin asianajaja heittää pöytään todistuksen, jonka mukaan tuomittava on syytön.

Pedonmerkki on enemmän hengellinen kuin aineellinen todellisuus.

• eksytys

Kyllä pedonmerkki tulee olemaan ihan realistista eli aineellista todellisuutta.
        Ja kieltäytyminen on vaihtoehto tai "elinehto", jos ajattelee ihmisen iäisyyttä. Voi olla että joutuu luopumaan tästä elämästä, jos vastustavat (uskovat) tekijät halutaan likvidoida.
        On kirjoitettu: Ilm.k. 15:2:"Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet VOITON PEDOSTA, SEN KUVASTA JA SEN NIMEN LUVUSTA, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet."
        Voiton voi ehkä saada kuoleman kautta.
        Mutta hyvää on se, että Jeesuksella on Kuoleman ja Tuonelan avaimet :D

Ilmestyskirjassa näyttää jumalalla olevan erilaisia lapsia. Lohikäärme lähti vainoamaan lapsia, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen todistuksen. Jumalan 4. käsky on heille "Pyhitä lepopäivä". Se on siinä mielessä merkki, että se näyttää muille, että se ihminen haluaa olla kuuliainen Jumalan käskyille. Ja se, että joku haluaa olla kuuliainen Jumalan Sanalle/käskyille, saa S:n vihaamaan näitä lapsia. Jumalan 2lakia on muutettu myös. Vaikka ne ovat "lakeja", pieninkään niistä ei häviä. Ja ne itseasiassa sisältyvät "rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi".
        Vuorokauden alkua, lepopäivän paikkaa on muutettu. Samoin 2. käskyä ei enään ole. Ja kun ihminen muuttaa / eksytetään muuttamaan, niin hän muuttaa Kaikkivaltiaan käskyjä. Ihan niinkuin Adam ja Eeva olivat tottelemattomia Jumalan käskyille.

"On totuuden henki ja eksytyksen henki. Totuus on peräisin valon lähteestä ja eksytyksen henki pimeyden lähteestä. Jumala on asettanut ne olemaan rinnakkain viimeiseen aikaan asti. Hän on pannut iankaikkisen vihollisuuden niiden osuuksien välille. Eksytyksen teot ovat totuudelle kauhistus ja totuuden tiet ovat eksytykselle kauhistus. Niiden lakien kesken vallitsee kiivas kamppailu, sillä ne eivät kulje yhdessä.

Jumala on kuitenkin ymmärryksensä salaisuuksissa ja suuressa viisaudessaan asettanut (rajatun) ajan eksytyksen olemassaololle, ja tuomion määräaikana Hän tuhoaa sen ikuisiksi ajoiksi. (Vasta) sen jälkeen totuus tulee esiin (vallitakseen) maailmassa ikuisesti, sillä eksytyksen hallitseman ajan se joutuu kulkemaan pahuuden teillä tuomion määräaikaan asti. Sitten Jumala puhdistaa totuudellaan kaikki ihmisen teot ja kirkastaa itselleen osan ihmislapsista. Hän poistaa kaiken eksytyksen hengen heidän sisimmästään japuhdistaa heidät pyhällä hengellä kaikista syyllisistä teoista. hän vuodattaa heidän päälleen totuuden hengen niinkuin puhdistusveden ( ja puhdistaa Heidät) kaikista valheellisista kauhistuksista, joissa he ovat joutuneet kulkemaan epäpuhtaassa hengessä....Tähän asti totuuden henki ja eksytyksen henki taistelevat ihmisen sydämissä, ja ihmiset veltavat viisaudessa ja tyhmyydessä......Hän on antanut jokaiselle ihmisen lapselle perinnön kummassakin hengessä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Sillä Jumala määrää jokaisen elävän olennon kohtalon sen mukaan, millainen hänen henkensä on tuomion (määräaikana)." Qumranin kirjasto

Joka tapauksessa pedon merkki on ihmisen luku, 666. Mitä kaikkia elementtejä tai sitten kaikkia elementtejä se pitää sisällään, on sitten nähtävissä. Pitää vaan pysyä hereillä ja valveilla. Ja sen vaikutuson tietenkin vastakkainen kuin Pyhän Hengen.

• gffdrtyhh

Pedon merkki on todellinen asia. Konkreettinen ikävä kyllä. Ja siksi siitä Raaamatussa varoitetaan.

• ÄläOtaPedonMerkkiä

Tänään Savon sanomissa:

Ei enää pankkikorttia: mikrosiru ihon alle?

Mikrosiru mahdollistaa niin luottokortin kuin puhelimen toimimisen. Mutta pienelle sirulle kehitetään jatkuvasti lisäulottuvuuksia.

Brasiliassa puolestaan käynnistettiin äskettäin kokeilu, jossa koululaisten liikkumista seurataan koulupukuun ommellun mikrosirun avulla. Jos oppilas pinnaa tunnilta, välittyy tästä tieto koulun lisäksi kotiin, jolloin vanhemmat osaavat puuttua asiaan.

– Nahan alle sijoitettu SIM- ja luottokortti saattaa myös houkutella. Voisit soittaa kaikilla kännyköillä kuin omallasi, ja shoppailu olisi yhtä juhlaa niin kuluttajalle kuin kaupalle: Kävelet vain sisään myymälään, otat tavaran ja marssit ulos. Järjestelmä hoitaa maksupuolen huomaamattasi, visioi laboratorioinsinööri ja erikoistutkija Matti LinnavuoAalto-yliopiston Sähkötekniikan korkeakoulun elektroniikan laitokselta.

Askeleen tähän suuntaan ottavat etäluettavat maksukortit, joita ei tarvitse työntää kaupan kassan maksupäätteeseen. Luottokunta uskoo niiden yleistyvän Suomessa jo ensi vuonna.

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/ei-enaa-pankkikorttia-mikrosiru-ihon-alle/1186779

• ÄläOtaSirua

Tässä on tämä pedon merkki. Nyt sitä laitetaan koirille, mutta myöhemmin ihmisille. Älä ota tätä missään nimessä, koska sen ottamisesta joutuu helvettiin.

Verkkomedia.org: Miljoonat koiranomistajat Britanniassa saavat maksettavakseen 35 punnan kustannuksen, ja koirat kannettavakseen istutetun mikrosirun. Maan hallitus perustelee päätöstä vaarallisten koirien tunnistamisella.

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=3420

• OtanSirunHeti!
        ÄläOtaSirua kirjoitti:

Tässä on tämä pedon merkki. Nyt sitä laitetaan koirille, mutta myöhemmin ihmisille. Älä ota tätä missään nimessä, koska sen ottamisesta joutuu helvettiin.

Verkkomedia.org: Miljoonat koiranomistajat Britanniassa saavat maksettavakseen 35 punnan kustannuksen, ja koirat kannettavakseen istutetun mikrosirun. Maan hallitus perustelee päätöstä vaarallisten koirien tunnistamisella.

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=3420

Pöhköily mikrosirun ympärillä siis vain jatkuu?

Huoh sentään,tämä pöhköily asian ympärillä alkaa taas,kuten aina ennenkin saamaan suorastaan koomisia piirteitä.

Ja nyt pöhköilyn tueksi kaivetaan esille myös se profeetojen suosima Russomedia eli Verkkomedia.

Onkohan tästä mediasta tullut joillekin Raamatun korvike?

Milloinkahan muuten Sabrina & Susan hoksaavat sen,että asiasta voisi alkaa julkaista Taivaallisia käskykirjeitä ja Viimeisiä kutsuja?

Siitä se soppa vasta syntyisikin!

• Yeshua on Herrani
        OtanSirunHeti! kirjoitti:

Huoh sentään,tämä pöhköily asian ympärillä alkaa taas,kuten aina ennenkin saamaan suorastaan koomisia piirteitä.

Ja nyt pöhköilyn tueksi kaivetaan esille myös se profeetojen suosima Russomedia eli Verkkomedia.

Milloinkahan muuten Sabrina & Susan hoksaavat sen,että asiasta voisi alkaa julkaista Taivaallisia käskykirjeitä ja Viimeisiä kutsuja?

Susanilla ja Sabrinalla ei ole edellisten viestien kanssa mitään tekemistä.

Mutta kun kerran sellaista pyysit, niin tässä on Sabrinan välittämä Herran viesti, jossa Jeesus täsmentää, miten tuohon pedon merkkiin Hän suhtautuu:

"My blood is more powerful then satan’s plan with the chip. If somebody is not able to refuse the chip out of himself voluntary, and I see My blood in this person’s life, then My blood will wash away all chip effect. I still look at somebody’s heart.

I don’t sent baby’s or young children to hell who have no idea of the chip implant in their body. It is the same as with conversion. From the moment the children know about their Heavenly Father and they can make a perfectly choice for Me, then they are also able to make a choice for this chip.

IF the parents are responsible enough, they shall not allow this to their children. If these children are still obligated and in the worst case bound then I shall still look at their heart and save them if they cry out to Me and refuse this basically. I still look at somebody’s heart.

Every adult who takes this chip, has knowledge of My Book, My Holy Word and for such people everything is lost. Therefore it is important to be part of My bride, to be ready for the rapture, they shall never have to make this choice. The rapture is near, even she is delayed for a certain time. I look at somebody’s heart and if somebody surrenders to Me completely now there is no problem.

If these people wait till after the rapture, the chip implant will become a forced case and very little shall surrender their hearts to Me in such a way, so a forced chip looses it power because of My blood. Therefore it is important now to get ready for My Coming. Behold, I am coming very soon, be ready.

Your JESUS."

http://end-times-prophecy.com/blog/?p=939

• 1234567...

ÄläOtaPedonMerkkiä.
        Mikrosirut ovat olleet käytössä vuosia ja lähestulkoon jokainen on ottanut sirukortin. Siru kortissa tai käden sisäpuolella.
        Pedon varsinainen merkki on kuitenkin sunnuntai ja mikrosirut valvontavälineitä.
        Saa kaikki pienet ja suuret kumartamaan itseään. Peto ei halua omiaan jotka häntä kumartavat millään muodoin vahingoittaa.

JUMALAN MERKKI ON SAPATTI. JOKA EI PIDÄ HÄNEN KÄSKYJÄNSÄ EI OLE HÄNEN OMANSA.

ILM.12:17. Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus

• BVBBBGGGFGGFFFDCDXSX
        OtanSirunHeti! kirjoitti:

Niin omahan on asiasi. Sirun kanssa olet sitten tulisessa paikassa.

• Kulkaa Herraa

Tässä on Herran viesti, jossa Jeesus täsmentää, miten tuohon pedon merkkiin Hän suhtautuu:

"My blood is more powerful then satan’s plan with the chip. If somebody is not able to refuse the chip out of himself voluntary, and I see My blood in this person’s life, then My blood will wash away all chip effect. I still look at somebody’s heart.

I don’t sent baby’s or young children to hell who have no idea of the chip implant in their body. It is the same as with conversion. From the moment the children know about their Heavenly Father and they can make a perfectly choice for Me, then they are also able to make a choice for this chip.

IF the parents are responsible enough, they shall not allow this to their children. If these children are still obligated and in the worst case bound then I shall still look at their heart and save them if they cry out to Me and refuse this basically. I still look at somebody’s heart.

Every adult who takes this chip, has knowledge of My Book, My Holy Word and for such people everything is lost. Therefore it is important to be part of My bride, to be ready for the rapture, they shall never have to make this choice. The rapture is near, even she is delayed for a certain time. I look at somebody’s heart and if somebody surrenders to Me completely now there is no problem.

If these people wait till after the rapture, the chip implant will become a forced case and very little shall surrender their hearts to Me in such a way, so a forced chip looses it power because of My blood. Therefore it is important now to get ready for My Coming. Behold, I am coming very soon, be ready.

Your JESUS."

http://end-times-prophecy.com/blog/?p=939

• KTS (Ei kirj.)

Jaaha.

"...My blood will wash away all chip effect..." (Minun vereni pyyhkii pois sirun vaikutuksen)

No nyt on tullut uusi oppi lössille. Tähän saakka se siru on ollut Jeesusta voimakkaampi.

Tässä ei pysy perässä näissä niitten unikuvissa...

• asdfghijkl

Mikropiirit sisältää tosiaan pedon luvun näköisä keloja, joista voi muodostua tuo pedon luku, eli sellainen voi olla tuo Ilmestyskirjassa mainittu pedon merkki! Varmaa on vain välttäminen!

• Höpötyspöpötys.

Varmaa on vain se,että tämä mikrosiru/pedonmerkki/pedonluku jota ei saa ottaa on pelkkää uskonnollisen mielikuvituksen tuotetta.

Tällainen aihe sopisi erinomaisesti lähinnä tieteis-ja kauhukirjoihin.

• gddrtyujjj

Asiasta kirjoitetaan uusimmasta tieteen kuvalehdessä. Kybordi ihminen. Tämän suoremmin asiasta ei voi julkisuuteen päästää. Mediahan päättää asioista ilman kansalaisten lupaa.

Asioista päätetään kokouksissa salaisissa. ja sillä siisti. projektit ovat lähteneet jo liikkeelle ja nämä asiakirjat eivät ole julkisia. Rukoillaan että ylösotto tapahtuu ja olemme osallisia siihen.

Jos merkki on pelkkää mielikuvitustamme. Miksi sitten kortteihin piti laittaa siru ? ja miksi seteleihin piti laittaa siru ? ja miksi ottomaatit piti uudistaa ja miksi maksuautomaattehin kassoilla on tullut sirun vilaisulukulaite.. niin kerropa miksi ???

Ja ei saa vieläkään unohtaa sitä kiihkoa, millä kaikkiin suomalaisiin piti laittaa sikapiikki 2009 niin miksi ??? ainoa joukko rokotus ja ilmainen kaikille !!! Yleensä infuenssa rokotukset maksullisia paitsi riskiryhmille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      37
      3361
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      97
      1684
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1585
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1470
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      91
      1290
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      29
      1192
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1085
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      243
      1034
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      990
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      981
    Aihe