Että on parempi olla erillään?
Oletko samaa mieltä
71
846
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen! En todellakaan halua sua takasin. Naiselta
- AnonyymiUUSI
ÄLÄ USKO! TÄÄ MUIJA KUSETTAA JA ESITTÄÄ JOTAIN MUUTA. JOKU NÄKEE SUN PASKAN LÄPI 🐄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ÄLÄ USKO! TÄÄ MUIJA KUSETTAA JA ESITTÄÄ JOTAIN MUUTA. JOKU NÄKEE SUN PASKAN LÄPI 🐄
Tuu mun eteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuu mun eteen
Kenen eteen pitää tulla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan olla erillään myös. Turha huutaa kun oot omaan elämääs noin tyytymätön.
Naiselta Sivusta
- AnonyymiUUSI
Voitas me panna pari kertaa, ennen kun delataan.
- AnonyymiUUSI
Juu joskus tyyliin 150 vuoden päästä eli ei koskaan.
Naiselta Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anneko kysyy Frankilta?
-sivusta- AnonyymiUUSI
Ai kamala 🤭
- AnonyymiUUSI
En ole samaa mieltä.
nainen - AnonyymiUUSI
Miksi te ihmiset puhutte tänne kuin jollekin kasvotusten tai puhelimeen tämä on täynnä ihan vieraita kulkijoita ei ole oikea paikka tuolle keskustelulle aloittaja.
- AnonyymiUUSI
Juu täytyy varmaan soittaa omalle suoraan kuin kuunnella tota horoo täällä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Pojasta polvi paranee"?
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Pojasta polvi paranee"?
-sivustaOn se hyvä että palstan incelsetä saa sinulta kannatusta jutuilleen. Ihan olette kun kaksi marjaa katkeria ja pöntöt ihan sekaisin molemmilla. Toivottavasti jotkut tuttusi kokee sinut edustavaksi lähipiirin implikaatioksi. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin mikä oot miehiäs. Kannattaa olla loppuelämä yksin. Älä pilaa muiden elämää.
- AnonyymiUUSI
MIKSI SÄ KÄÄRME YRITÄT TODELLA KUSETTAA MIEHIÄ TÄÄLLÄ? TAPA ITTES
- AnonyymiUUSI
Millä tavalla tämä ap kusettaa täällä ihmisiä? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
HÄN ON OLEVINAAN JOKU TOINEN. HÄN RUOKKII IHMISTEN MIELIÄ IKÄVÄ PALSTALLA PAHALLA MIELELLÄ. KAIKKI HAKKAUS VIESTIT JA MIEHEN LIVONTA JA JÄTTÄMISET ON TÄN LISKO AKAN VIESTEJÄ. ÄLKÄÄ USKOKO. SE ON VIHAINEN KUN MENETTI RAKKAUTENSA. NAISEN. NYT KOSTAA KOSKA ON PSYKO.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
n-n VIESTIT ON SEN SAMOIN KAIKKI " NÄIN SUT TÄNÄÄN 🤭😄😂PÄLÄ PÄLÄ"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä homma mene niin, että tämä AP on mies joka kusettaa ainakin sinua, joka tykkäät yhdistää jotain yksilöä näihin sen kälätyksiin ja joka jaksat aina takertua vajaamielisen äijän heikkotasoiseen juontamiseen. Mitä nainen tekee teki on ym maanista. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
n-n VIESTIT ON SEN SAMOIN KAIKKI " NÄIN SUT TÄNÄÄN 🤭😄😂PÄLÄ PÄLÄ"
Haluatko palstaäijä latoa kaikki narratiivisi saman aloituksen alle? Mistäs muusta tänään on rupateltu- sukuelimistä ja lisääntymisestä ainakin ja. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
HÄN ON OLEVINAAN JOKU TOINEN. HÄN RUOKKII IHMISTEN MIELIÄ IKÄVÄ PALSTALLA PAHALLA MIELELLÄ. KAIKKI HAKKAUS VIESTIT JA MIEHEN LIVONTA JA JÄTTÄMISET ON TÄN LISKO AKAN VIESTEJÄ. ÄLKÄÄ USKOKO. SE ON VIHAINEN KUN MENETTI RAKKAUTENSA. NAISEN. NYT KOSTAA KOSKA ON PSYKO.
Jotain tuon suuntaista olen sen ajatellut olevan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tuon suuntaista olen sen ajatellut olevan!
Ai sinäkö löysit palstasedän pölinästä tämän palstarienailua eikun kaipailua tulevan ajatusapparaatin? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Sulla on henkisiä ongelmia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku lesbojuttu. Ohi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on naiselta joka käyttää
tunnisteena ! ja ei ole hän.
- AnonyymiUUSI
Kyllä näitä henkisesti sairaita riittää. Näistähän uutisoidaan jatkuvasti. Hoh, hoijaa..
- AnonyymiUUSI
Tottahan se on!
- AnonyymiUUSI
Höpötystä
- AnonyymiUUSI
Tykkään näistä kommenteistasi näihin höpö-aloituksiin. Kuvittelen aina olevan häneltä. 😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään näistä kommenteistasi näihin höpö-aloituksiin. Kuvittelen aina olevan häneltä. 😏
Mitä oikein höpötät.
- AnonyymiUUSI
No miltä sinusta tuntuu nyt?
- AnonyymiUUSI
Aikaisemman lapsellisen käytöksen perusteella, veikkaan että näin toimit. Omasta puolesta aivan sama mitä teet. Mistähän sussa ei ollut kohtaamaan asioita... Pikkupojan touhuja vain!
- AnonyymiUUSI
Tuo kuvaa hyvin tiettyä henkilöä!
- AnonyymiUUSI
Ei ollut tarve kohdata kaikkien pa noa mitään selvittämään.
- AnonyymiUUSI
Tuntuu turhalta vastata aidosti näihin tällaisiin, koska asiallisemmat vastaukset aina hukkuu palstan typeryyksien alle, mutta sanotaan nyt kuitenkin, että omalla kohdalla en ole koskaan ajatellut niin.
- AnonyymiUUSI
Olen. Mulla on oma mies. En kaipaa ketään ressukoita joiksi kaikki hännystelijät osoittautuneet.
Hyvä pieni kurssi käyty taas siitä mitä miehet ovat.
Olen erittäin tyytyväinen omaan tilanteeseeni ja voimme olla kaikesta rehellisiä toisillemme.
Toisin kuin eräät. - AnonyymiUUSI
Se on ainoa oikea vaihtoehto, silloin kun kyseessä on oman lapseni ikäinen henkilö!
- AnonyymiUUSI
Ei voi olla yhdessä jos toisella on voimakkaat tunteet ja toisella selvästi laimeammat.
- AnonyymiUUSI
Oletko kertonut omista tunteistasi?
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaEi hän halunnut antaa siihen mahdollisuutta.
-myös sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaMinulla oli vahvemmat. Hänellä tunteet hälvenivät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän halunnut antaa siihen mahdollisuutta.
-myös sivustaEttekö enää siis näe?
-sivusta - AnonyymiUUSI
Tämä. Naiselta. Hänellä näyttää olevan vain inhoa ja sai minut näyttämään narrilta. Agenda vissiin.
Kuin hänelle, miehelle.
- AnonyymiUUSI
Kysy niiltä Facebook -"ystäviltäsi".
Niinhän teit vuosia sitten ja siksihän tässä tilanteessa ollaan.
Minulla on jo uusi elämä, enkä enää kaipaa sinua mihinkään.
Monet kerrat yritin, pyysin, anelin ja rukoilin, kunnes eräänä aamuna heräsin ja tajusin, että olit muuttunut arvottomaksi minulle.
Hauskaa loppuelämää ja koeta löytää aikanaan itsellesi mukava hautapaikka.
Minä en sinun kanssasi samaan monttuun tule.- AnonyymiUUSI
Keneltä kenelle?
- AnonyymiUUSI
En ole mistään asiasta näin vahvasti eri mieltä.
- AnonyymiUUSI
Tsemppiä! 👍Aivan ihana kutukappalle 🩷tallensin
- AnonyymiUUSI
En tiedä. Mutta uskon, että minut tekisi onnelliseksi jos olisimme päinvastoin hyvin lähekkäin. Sivusta kuin hänelle
- AnonyymiUUSI
Se ois ihanaa kyllä 🩷👍
- AnonyymiUUSI
E n
- AnonyymiUUSI
Miksi sitten ollaan erillään?
- AnonyymiUUSI
En ole. Ikävää että sinä ajattelet niin. E
- AnonyymiUUSI
En näe mielipiteellä merkitystä, koska se on järkevin vaihtoehto. Molemmat haluavat eri asioita.
- AnonyymiUUSI
Miksi me halutaan eri asioita? En usko. Miehelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi me halutaan eri asioita? En usko. Miehelle
Olen introvertti ja asioista kiinnostunut. Hän on ulospäinsuuntautuneempi. Tuo jolle kommentoit mutta nyt pakko mennä maate. Öitä jonnekin.
- AnonyymiUUSI
EI ole mies ❤️
- AnonyymiUUSI
En. Mietin en mä tiedä, mitä mä tekisin. Luulisi tän jo loppuvan omaan mahdottomuuteensa.
- AnonyymiUUSI
Samoja ajatuksia. Tämä on vain niin ainutkertaista, että minkään esteen ei pitäisi olla liian korkea.
- AnonyymiUUSI
Täällä samat fiilikset
- AnonyymiUUSI
Jos tätä pitää kysyä täällä niin mitäpä ajattelet siitä hyvä aloittaja?
- AnonyymiUUSI
Sinähän se haluat pysytellä minusta erossa. Sinulle näyttää olevan hyvin helppoa sivuuttaa minut. Juuri teit ohimarssin, kun lähdettiin töistä. Ei ollut eka kerta. Mutta se oli viimeinen kerta. Voit olla nyt huoleti, en enää odottele sinua ja häiriköi sinua. Minulle piisaa tämä tämmöinen kylmä/kuuma-kohtelu. Koen, etten ole sinulle mikään enkä kukaan. Turhaan minä juoksen sinun perässä, surkealta tämä tuntuu nykyään. Minä tykkään sinusta valtavasti, mutta eihän sille mitään voi, ettet tunne samoin. Voisimmepa olla edes kavereita.
Mutta saan sinusta sellaisen käsityksen, ettet sinä tahdo olla edes minun kaveri. Kaverit eivät ignooraa tuollein, vaikka olisi kuinka huono päivä. Kukaan muu työkaveri ei käyttäydy tuollein minua kohtaan, kuten sinä. Tahtoisin tetää, mitä se tarkoittaa. Onko sinulla joku hätänä? Onko jotain tapahtunut? Olenko minä tehnyt sinulle jotain? Sanonut jotain? Etkö vain tykkää minusta? Inhoatko minua?
Miehelle naiselta- AnonyymiUUSI
Tapahtuiko tuo ohimarssi tällä viikolla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuiko tuo ohimarssi tällä viikolla?
Tänä iltana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänä iltana.
Halusin varmistaa, etten epähuomiossa ole mitään tehnyt. Ei onneksi osunut. Toivottavasti saat tilanteeseen selvyyden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Halusin varmistaa, etten epähuomiossa ole mitään tehnyt. Ei onneksi osunut. Toivottavasti saat tilanteeseen selvyyden.
Sitä minäkin toivon. Ei tällaista epäselvää tilannetta jaksa kukaan. Kertakaikkisen pska fiilis.
- AnonyymiUUSI
Turhaan haaveilet. Lopeta jo tuo säälittävyys.
- AnonyymiUUSI
Ehdottomasti, mielenvikainen varas ja valhettelija.
- AnonyymiUUSI
Mitäs valehteli hän sulle, vajakki?
- AnonyymiUUSI
Nee hoor!
- AnonyymiUUSI
Ihan hiton paljon parempaa. Voi hengittää. 😁
Joten pysytään erillään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648143Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592482- 71846
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 12760
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693