Kangooni vm.2000 oikuttelee. Välillä ei käynnisty heti, mutta kun starttaan uudelleen, hörähtää heti. Nykii silloin tällöin kiihdytyksissä. Syt. johdot, tulpat ja puola on uusittu. Mitä seuraavaksi? Mitä nykyaikaisessa vaihdetaan seuraavaksi? Motonetin listassa oli YKK-tunnistin mutta ei mitään syt.yksikköä tms.
Starttihäiriö
4
148
Vastaukset
- Malta hetki
Niin mullakin teki. Joku neuvoi odottamaan ennen käynnistämistä muutaman sekunnin niin käynnistysongelma ja huono käynti oli sen jälkeen historiaa.
- hetki meni jo
Kannattais kokeilla pitää autoo vähän aikaa piuhassa. Vois auttaa kun moottori esilämpee,niitä näkee vielä että renu on piuhassa. Toisaalta, hmm, renu, ei siihen välttämättä auta muu kuin auton vaihto.
- Pikkukikka
Piuhan viritteleminen paljon hankalampaa, verrattuna siihen pieneen odotteluun. Ongelmat loppui kun malttaa odottaa muutaman sekunnin virran kytkemisen jälkeen ennen kuin käynnistää. Sama juttu mun toisenkin merkkisessä autossa.
- kenkuru
Käytetäänkö kangoossa kengurubensaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446