etsin 11-13 vuotiaita poikia. ite oon 6.luokkalainen tyttö. ei oo ollut ennen poikaystävää, joten päädyin etsimään netistä sellaisen.
toivottavasti joku vastaa ja myös positiivista asiaa:D
sinkku tyttö seinäjoelta etsii poikaystävää
10
426
Vastaukset
- lqwkq
ihan vaan ystävällisesti sanon, että ihan turha hommata poikaystävää tossa iässä...
- joopå
Joopa joo oot 12 ja laitat suomi 24 sivuil et etsin poikaystänää ja et ees kerro mis asut?? no mis asut?
- dancegirl1
joopå kirjoitti:
Joopa joo oot 12 ja laitat suomi 24 sivuil et etsin poikaystänää ja et ees kerro mis asut?? no mis asut?
asun seinäjoella.
- dancegirl1
kyllä 12 vuotiaatkin saa haluta poikaystävää.vaiiiiiiii?
- SjokiBoy
oot liia nuori mulle...
mut etköhän säki joku päivä löydä jonku, ei nyt ala-astelaisen tarvii tollasia murehtia. - poika vaa...........
Voisin alkaa sun kanssa mutta siihen on seuraavat syyt miksi en ala:
1) Asut minusta siellä hornantuutissa asti siellä etelässä päin.
2) Olen liian vanha sinulle koska olen 14v
3) Ja sä olet mulle liian nuori koska olet joko 12 tai 11.
Sorry.
Voisin kyllä joskus vanhempana ottaa kaksi vuotta nuoremman tytön mutta nyt haluan nuorimmillaan 13 vuotiaan koska 12 vuotias on jotenkin nuori vielä tähän hommaan. Mutta kun olen vaikka 17v niin 15v tyttö kelpaa koska on jo siinä iässä. - Seinäjokinen myös
Mis koulus oot?
- dancegirl1
hyllykallion koulussa. entä sä ja minkä ikäne oot.
- Seinäjokinen myös
No siis mä oon tyttö eli en sillee oo susta kiinnostunut, kunhan muuten vaan kyselen jos oisin sattunut sut tuntemaan. Mut ei, en tiedä kettään hyllykalliolaista enkä oikeastaan melkein ketään ala-asteikäistä muutenkaan.
- Anonyymi
Mä voin olla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712360En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581031- 1081000
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694