etsin 11-13 vuotiaita poikia. ite oon 6.luokkalainen tyttö. ei oo ollut ennen poikaystävää, joten päädyin etsimään netistä sellaisen.
toivottavasti joku vastaa ja myös positiivista asiaa:D
sinkku tyttö seinäjoelta etsii poikaystävää
10
382
Vastaukset
- lqwkq
ihan vaan ystävällisesti sanon, että ihan turha hommata poikaystävää tossa iässä...
- joopå
Joopa joo oot 12 ja laitat suomi 24 sivuil et etsin poikaystänää ja et ees kerro mis asut?? no mis asut?
- dancegirl1
joopå kirjoitti:
Joopa joo oot 12 ja laitat suomi 24 sivuil et etsin poikaystänää ja et ees kerro mis asut?? no mis asut?
asun seinäjoella.
- dancegirl1
kyllä 12 vuotiaatkin saa haluta poikaystävää.vaiiiiiiii?
- SjokiBoy
oot liia nuori mulle...
mut etköhän säki joku päivä löydä jonku, ei nyt ala-astelaisen tarvii tollasia murehtia. - poika vaa...........
Voisin alkaa sun kanssa mutta siihen on seuraavat syyt miksi en ala:
1) Asut minusta siellä hornantuutissa asti siellä etelässä päin.
2) Olen liian vanha sinulle koska olen 14v
3) Ja sä olet mulle liian nuori koska olet joko 12 tai 11.
Sorry.
Voisin kyllä joskus vanhempana ottaa kaksi vuotta nuoremman tytön mutta nyt haluan nuorimmillaan 13 vuotiaan koska 12 vuotias on jotenkin nuori vielä tähän hommaan. Mutta kun olen vaikka 17v niin 15v tyttö kelpaa koska on jo siinä iässä. - Seinäjokinen myös
Mis koulus oot?
- dancegirl1
hyllykallion koulussa. entä sä ja minkä ikäne oot.
- Seinäjokinen myös
No siis mä oon tyttö eli en sillee oo susta kiinnostunut, kunhan muuten vaan kyselen jos oisin sattunut sut tuntemaan. Mut ei, en tiedä kettään hyllykalliolaista enkä oikeastaan melkein ketään ala-asteikäistä muutenkaan.
- Anonyymi
Mä voin olla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875