Olin ennen asiallinen vakichattaaja ja ystävällinen chateissa - JA MIKÄ TULOS.. nämä sontiaiset osoittautuivat täysiksi mulkuiksi! ovat laumasieluisia idiootteja ja puhuvat muista paskaa ja keksivät tekaistuja paskajuttuja! Nykyisin olen chateissa vaan trollaamassa ja itse aukomassa päätä muille.. Ihmisille tiedoksi
ALÄ KOSKAAN ALA VAKIOCHATTAAJAKSI! Älä luo kuvallista profiilia. Ainakaan omalla kuvallasi olevaa!!
Ennen olin asiallinen chattaaja, nykyisin PERSEILEN!
TROLLI-TROLLI
2
216
Vastaukset
- Vakioveikkailija
Eikö perseilijäkin ole vakiochattailija?
Vaikuttaa että oireilet muista chattailijoista pahasti ja voit huonosti ja siksi nykyisin häiriköit.
Herää kysymys mitä siitä saat itsellesi, oletko nyt onnellisempi ihmisenä ja chattailijana?- Anonyymi
Perseilyä vaatii luonnetta, hanki se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751