Ohjelma ei siis renderöi tekemääni FLA-tiedostoa oikein SWF-tiedostoksi vaan tuloksena on vanha tekele samasta projektista. Muutoksia on tehty FLA-tiedostoon, mutta SWF-tiedostoksi kääntäessä ei mitään muutoksia näy. Vaikka käytettyjä layereita poistaisin ja tallentaisin FLA:n eri nimellä, niin siinä ne vaan möllöttää kun SWF:ää katsoo.
Muissa projekteissa tallennukset näkyy myös siinä SWF-tiedostossa. Kellään kokemuksia vastaavasta tai ehdotuksia, miten saada muutokset tulostumaan SWF:ssä oikein?
Toinen ongelmani on se, että mulla on projekti, minkä aloitusikkunasta jatketaan klikattaessa toiseen SWF-tiedostoon. Jostain syystä toinen SWF-tiedosto ei lähde saman tien rullaamaan, vaan ruudulla näkyy sen toisen tiedoston ensimmäinen frame ja latauspallurat vaihtaa paikkaa. Tiedosto lähtee pyörimään vasta seuraavalla avauskerralla. Mitä pitää tehdä?
Flash Pro CS5 ei renderöi FLA-tiedostoa oikein
Apua tarvitaan
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228