Keittiöremontti tulossa ja suunnittelen materiaaleja.
Sille seinustalle, missä on tiskipöytä, tulee kaakelit.
Toiselle seinustalle olen ajatellut, että välitila olisi vain maalattu tai käsitelty Tikkurilan Tunto-pinnoitteella. Pöytä on jääkaapin laskutaso eli "voileiväntekopöytä" ja siihen tulee kahvinkeitin. No, harvoinpa kahvia keittäessä tulee seinille roiskittua eikä leivänmurutkaan kovin paljoa sotke. Mietin kuitenkin, että jos joskus tulee mieleen alkaa tehdä siinä jotain tyyliin rosollia, kun se kuitenkin on keittiön suurempi pöytätaso.
Olisiko jollakulla kokemusta tuosta, että välitila on vain maalipinnalla?
Välitilan materiaali
5
1102
Vastaukset
- rt4
Ajatteliko ruiskia punajuuret välitilaan vai millä tyylilllä ajattelit sitä rosollia tehdä ?
- ap.
Huoh. Olin jo pitkä aika sitten jättänyt tämän palstan seurailun, tietynlaisten "laatuongelmien" takia. Ja nyt tuli todistettua, että luetun ymmärtäminen todellakin on liian paljon pyydetty :)
- Rosolliako
Tunto näyttäisi olevan himmeä struktuuripinnoite, jonka puhdistamiseksi suositellaan harjausta tai imurointia. Jos punajuuren roiskeita pelkäät, niin älä käytä tätä välitilaan. Jokin kosteantilan maali, joka kestää märällä pyyhkimistä, sopisi paremmin. Kylpyhuonemaali-Lujastahan löytyy myös himmeitä maaleja.
- uitlilt
Kyllä se maalattukin pinta varmaan toimii, jollei sillä seinällä ole myöskään liettä.
- tauno6
käyttäisin maalia joka kestää pesua, kun siihen kuitenkin aina jotain roiskuu tai tulee rasvatahroja, Tikkurilan Luja-maalista on hyviä kokemuksia, kestää hyvin pyyhkimistä ja pesuaineita.
Luja-maali on myös sävytettävissä. Ja jos sen levittää karkealla telalla, saa siihen myös "struktuuria".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351