Testaa anonyymiteettisi taso. Klikkaa sivulla START TEST!
http://ip-check.info/?lang=en
Kuten huomaat, edes maksulliset anonymiteetti-ohjelmat eivät salaa IP-osoitetta.
Asenna Firefox JonDo JonDoFox:
http://anonymous-proxy-servers.net/en/jondo.html
http://anonymous-proxy-servers.net/en/jondofox.html
http://www.mozilla-europe.org/
JonDo: Varmin anonyymiteetti
6
672
Vastaukset
- |S(DBJ`b
Mistä tiedät että ohjelma ja myyjä tekee sen ja vain sen mitä lupaa?
- webnovice
Mikä myyjä? Ilmainen ohjelma.
Mistä tiedät, että TOR tekee sen ja vain sen mitä lupaa? - |S(DBJ`b
> Mikä myyjä? Ilmainen ohjelma.
https://anonymous-proxy-servers.net/en/payment.html
> Mistä tiedät, että TOR tekee sen ja vain sen mitä lupaa?
Torin lähdekoodi on vapaasti kaikkien saatavilla ja tarkastettavissa. Tuosta Jondonyymistä vain myyjän mainos.- webnovice
Lisäksi ainakin kolmannen osapuolen evästeet pitää estää vaikkapa Cookie Monster -lisäosalla.
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/cookie-monster/?src=search
- webnovice
Väärin puhua myyjästä, kun ohjelma on ilmainen.
TOR on hitaampi kuin JonDo.
Jos TOR on luotettavampi, niin ainakin kannattaa tehdä seuraava testi, sillä TOR ei kerro, että proxy(i)stä huolimatta IP:n voi saada esille. Sen, näkyykö oma IP vai ei, saa selville vain seuraavasta testistä.
http://ip-check.info/?lang=en
TOR ei siis ehkä riitä, vaan lisäksi pitää käyttää Firefoxin ilmaista lisäosaa nimeltä NoScript, joka estää kaikki scriptit, Flashin ja Javan nettisivustoilla.
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/noscript/- |S(DBJ`b 2
> Väärin puhua myyjästä, kun ohjelma on ilmainen.
Ei ole. Kyseessä on kaupallinen viritys ja tuo riisuttu ilmaisversio on houkutin. Turvallisuudesta ei voi sanoa mitään. Ei tässä niin monta vuotta ole kun yhden palomuuri ja VPN laitteen valmistajan huomattiin vakoilevan asiakkaidensa liikennettä. Siis laite teki salauksen aivan mallikkaasti mutta lähetti tiedot valmistajalle.
> TOR ei siis ehkä riitä, vaan lisäksi pitää käyttää Firefoxin ilmaista lisäosaa nimeltä NoScript, joka estää kaikki scriptit, Flashin ja Javan nettisivustoilla.
Firefoxille on hyvä lisuke nimeltään Torbutton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522