She ate my heart.

NightVelvet

Poikatyttö osa 1.

Tosi Tarina ensimmäisestä kerrastani naisen kanssa.

Olen Ritva 30vuotias nainen, Eronnut miehestäni hänen petettyään minua viisi vuotta 15 vuoden naimisissa olon ajan.
Olin rikki ja oli vaikea luottaa ihmisiin erityisesti miehiin, Ajan kuluesssa toivuin sen verran että päätin lähteä tanssimaan suosittuun Night Clubiin keskustaan,
Jaksoin silti vain vaivoin meikata ja puin ylleni siniset farkut ja Punaisen löysän teepaidan joka lähes piilotti isot rintani, Allekin laitoin vain halvat valkoiset rintaliivit ja tavalliset pikkupöksyt kissan kuvilla, Punaiset vasta värjätyt hiukseni laitoin löysälle ponnarille ja suuntasin ulos.

Oli kylmä kesäilta ja kadutti heti etten laittanut takkia, Hammasta purren ja täristen lähdin kumminkin kävelemään.

Ilta clubilla ei ollut kovinkaan hauska, Yritin tanssia mutta siitä ei tullut mitään kun isot miehet yrittivät tunkea liian lähelle ja kouria, Lisäksi musiikki oli liian kovalla joten suuntasin baaritiskille alakertaan.
Juomaa meni hitaanlaisesti, En halunnut olla päissäni ja niinpä huomasin kun nuoret tulivat sisään, Iso joukko hyvän näköisiä nuoria naisia parhaat vaatteet päällä ja heidän keskellään pieni poika, Ihmettelin ensin että jos hän oli ala ikäinen mutta portsarit kyllä tarkistivat kaikkien henkkarit.
Ihmeissäni panin merkille että pojan hiukset olivat tumman sähkön siniset ja hänen silmänsä olivat melkein samaa sävyä .
Pojalla oli päällään musta nahkatakki ja tiukat farkut lisäksi musta teepaita oudolla kuviolla, Muistan tekstin selvästi "Come fly with me, I take you high above"

Jostain syystä olin kateelinen nuorille naisille pojan ympärillä lähes kokoajan he joko halailivat häntä tai suukottelivat poskille tai huulille, Porukka oli selvästi vähän maistissa mutta poika näytti selvältä.
Kuulin vierestäni puhetta ja käänsin päätäni kuunnellakseni, Kaksi vanhempaa herraa murisivat keskenään "saatana lesbo" Toinen vastasi "Mitä se tännne tulee*,
Ihmettelin hetken kunnes katsoin poikaa tarkemmin, Ja tajusin että hän oli tyttö.
Naurahdin omalle typeryylelleni ja keskityin taas juomaan siideriäni.

Meni puoli tuntia kunnes joku vanhempi herra tuli pyytelemään tanssiin kieltäydyin kohteliaasti ja sainkin kuulla olevani vanha ruma akka jota ei kukaan mukaan huolisi, Purskahdin melkein itkuun kunnes kuulin äänen miehen takaa "Petri, Milloin opit pitämään turpasi kiinni"
Mies kääntyi ympäri ja rykäisi jotain ennekuin käveli pois ja näin hänet.
Poikamaisen tytön, Lähes ujosti hän hymyili minulle "Elä välitä hänestä, Petri on vain ammatiltaan kusipää"
Hymyilin itsekkin ja kiitin, ennekuin huomasinkaan tyttö istui vieressäni ja juttelimme luontevasti.
Jostain syystä se oli koho kohta illasta.
Aloin haukottelemaan aamyöstä ja sanoin lähteväni kotiin, Tyttö joka esitteli itsensä Piaksi toivotti hyvät yöt.

1

1405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NightVelvet

      Poikatyttö asa 2.

      Kun pääsin ulos ja lähdin kylmästä täristen kotiin päin tajusin parin korttelin jälkeen etten ollut yksin, Siinä samassa joku puristi minua takaapäin kivuliaan lujaa ja kuulin tutun äänen "Tällähän se pimu on, Vai ei aikuinen Lähdin kumminkin vessoja päin, WC oli yllättävän tyhjä siihen aikaan yöstä.
      mies kelpaa" Petri puristi lujempaa ja älähdin kivusta, yrittän päästä pakoon mutta kaaduin jalkakäytävälle "vitun ämmä nyt saat kunnolla aitoa suomalaista makkaraa" , Olin todella peloissani siinä vaiheessa kunnes tajusin Petrinkin vuorostaan huudahtavan yllättyneenä.

      Tämä suomalainen herrasmies kaatui itsekkin tielle ja tajusin pienen hahmon seisovan vieressäni, Sama sini hiuksinen poikatyttö seisoi siinä ja esti Petriä nousemasta ylös "Saatanan kusipää, Nyt alkaa riittää revin kullisi irti!" Pia huusi ja veti Petriä ylemmäs ja löi häntä yllättävän lujaa suoraan kasvoihin, Mies itki nenä verta vuotaen.

      Onneksi Pia ei jäänyt tappelemaan vaan auttoi minut ylös ja kävelimme pois.
      Itkin koko matkan muistain vain hämärästi nahkatakin hartioillani ja Pian lohduttavat sanat.
      Kun saavuimme asunnolleni pyysin Pian kahville ja yllättävää kyllä hän tulikin kanssani sisään,

      Tajusin pian että tytöllä olisi pitkä matka kotiin ja pyysinkin häntä jäämään yöksi, Nauraen Pia kieltäytyi ja sanoi että ei voisi jäädä kauniin hetero naisen kanssa samaan asuntoon.
      Hänen sanansa saivat minut punastumaan, Oli ihanaa että edes joku piti minua kauniina.
      Intin aikani ja sain kun sainkin hänet jäämään, Pettasin sohvan ja niin kävimme nukkumaan.

      Näin todella kammottavaa unta vaikka en sitä muista, Heräsin itkien.
      Herätin vieraanikin vetistelemällä mutta yllättävää kyllä nuori nainen tuli luokseni ja kietoi kätensä ympärilleni, Pimeydessä tuskin näin häntä mutta jotenkin oli helpottunut olo, En ollut yksin.
      Kuulin kuiskauksen "Anteeksi", Ja sitten tunsinkin hänen kohottavan päätäni ja suutelevan minua.
      Olin yllättynyt mutta en yrittänyt päästä pois, Suudelma oli hellä erinlainen kuin koskaan ennen, Vastasin kömpelösti ja tunsin sykähdyksen jalkovälissäni.
      Kun suudelma oli ohi inahdin, Kuulin Pian naurahtavan.

      Makasin sängyllä kun tyttö riisui alusvaatteeni hitaasti.
      Hän painoin pieniä suudelmiä iholleni ja sai minut värisemään, Hellästi tyttö otti leukani hampaitensa väliin ja näykkäisi muristen hiljaa, lähes vuodelta tuntuvan ajan jälkeen hän otti rintani käsiinsä ja kiihotti niitä yliluonnolisen taitavasti, Inisin äänekkääämmin ja huudahdin kun hän suuteli ja imi kivi kovia nännejäni, Olin varma että jos hän jatkaisi saisin mutta hän lopetti.

      Hitaasti suudellen vatsaani hän liikkui alemmas, suljin silmäni odotuksesta ja melkein parkaisin kun tunsin hänen kielensä salaisimmissa paikassani.
      En ymmärrä miten tai mitä hän teki, Olin taivaassa.
      Hänen kielensä tuntui olevan kaikkialla puristin lakanaa ja vohkin, Tunsin sormet sisälläni.
      En uskonut sitä mahdollises että joku voi tehdä jotain sellaista sormin, Olin menettämässä järkeni tai siltä minusta tuntui.
      Olin reunalla mutta hän ei päästänyt minua putoamaan, Taisin rukoilla en ole varma.
      Yhtäkkiä hänen kielensä katosi ja hän makasi päälläni, Suudelma oli ihana, Hän nussi minua sormillaan lisäten painetta ja vauhtia lantioillaan.
      Kun tulin huusin ääneen, Olen varma että naapurini heräsivät.
      Ensinmäinen orgasmini, Mieheni kanssa en ollut koskaan saanut vaikka hän kyllä osasi hommansa ja saikin minut nauttimaan.

      Orgasmi kesti minuutteja taisin menettää tajuntanikin välillä, Kun olin palaamassa maan pinnalle Pia oli taas jalkojeni välissä nuollen klitaani ja saikin aikaan uuden orgasmien sarjan.

      Heräsin aamulla ja tajusin olevani yksin, Nousin ylös mutta sohva oli tyhjä, Melkein itkin kun tajusin hänen lähteneen.
      Nousin ylös ja näin sen, Lappusen yöpöydällä ja pienen sinisen kukan sen vieressä, aukaisin taitetun lappusen hitaasti ja luin sen "Olen pahoillani"
      Sanat saivat minut itkemään mutta olin onnellinen.

      Pia jos koskaan luet tämän, Toivon että voit hyvin ja halusin sanoa että haluan nähdä sinut uudestaan, Ja lisäksi ettet todellakaan käyttänyt minua hyväksesi vaan halusin sinua siitä hetkestä kun astuit baariin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe