Poika pian kuukauden ikäinen ja liberon 1-koon vaipat käytössä. Alkavat vaan pituussuunnalta käymään pieneksi, paksumpi osa peittää juuri ja juuri pepun. Pitäisi siis isompiin siirtyä, mutta 2-koon vaipat jäävät sen verran löysiksi että pissat ja kakat löytyvät melkeen korvista asti.. Mitat tällä hetkellä noin 59-60cm ja painoa hitusen alle 5 kiloa. Saa myös herkästi vaippaihottumaa :/
Olisiko kenelläkään antaa jotain niksiä mitä kannattaisi koittaa tai vinkkiä mitkä vaipat voisi sopia paremmin? :) Olen kuitenkin ymmärtänyt että monilla liberot olleet parhaat nimenomaan hoikilla vauvoilla ja aiheuttavat KUULEMMA vähemmän vaippaihottumaa kuin monet muut merkit?
Pitkälle&hoikalle vauvalle vaippa?
8
502
Vastaukset
- vinkkkkki
Meidän neiti on 59cm ja karvan alle 5kg (ja ikää kyllä jo 3kk :D), ja liberon kakkoset meillä parhaiten pitää, vaikka välillä valskaakin... Pitää vain laittaa riittävän napakalle. Mut on kokeiltu Pampers, Muumit ja pari halpismerkkiä, jos joku hyvä on kokeilematta niin minäkin kuulen mielelläni vinkit!!
- Äityliini...
Uskoisin, että 2 koon vaippa on teille ihan kohta sopiva. Koon vaihtuessa tuntuuaina olevan tuo ongelma, että edellinen on liian pieni ja seuraava liian iso.
- vaippaa&ihottumaa
No me koitetaan uudestaan 2-koon vaippaa kun tämä 1-koon paketti on loppu . Voihan se olla että tota falskaamista ei ihan kokoajan tapahdu kun useamman kerran koittaa ja kasvaahan nämä pikkuiset ihan älytöntä vauhtiakin! :)
Jos jollain olisi vielä antaa vinkkejä miten voisi välttyä falskaamiselta hitusen ison vaipan kanssa niin kertokaahan ! - vinkkkki
vaippaa&ihottumaa kirjoitti:
No me koitetaan uudestaan 2-koon vaippaa kun tämä 1-koon paketti on loppu . Voihan se olla että tota falskaamista ei ihan kokoajan tapahdu kun useamman kerran koittaa ja kasvaahan nämä pikkuiset ihan älytöntä vauhtiakin! :)
Jos jollain olisi vielä antaa vinkkejä miten voisi välttyä falskaamiselta hitusen ison vaipan kanssa niin kertokaahan !Meillä ainakin body päällä sattuu vähemmän vahinkoja kuin unihaalarissa, kun body estää vaippaa valumasta alas niin että nivustaipeista alkaa valskata.
- Pamppers
Meillä olen todennut Pamperssit parhaiksi vaipoiksi! Meiän poitsu hoikka ja pitkä!
- vaippaa&ihottumaa
Tänään juuri vaihdettiin pamperssiin ja olin aivan myyty kun huomasin että tarrat saa pampersseissa jopa päällekäin! Liberoissa se ei ole mahdollista.. Vähän kyllä jännitän miten pojan peppu/vaippaihottuma reagoi näihin vaippoihin. Olisipa merkin vaihto ratkaisu tähän!
- pampers!
olen kuullu et pampers on parempi pieni pyllysille lapsille ja libero sit taas leveemmille. käytetää pampersei ja tyytyväisii ollaa.
- tyttö 13.9.2011
Meillä on käytössä pampersit 3-6kg vaipat :) Tyttö nyt 2kk ja pituus 55,5cm ja painoa 4564g ja hyvin istuu ja ei oo noilla tullut ollenkaan vaippaihottumaa :)
Ja kannattaa muistaa rasvata oikein paksulla rasvalla aina välillä vaippa alue ja talkata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759