Saako Suomi vihdoin hubin?

TMP-CIA

50 konetta pohjoismaihin antaa odottaa Suomelle hyviä uutisia. Mikä mahtaa olla realistinen aikataulu saada esim. Suhoi -koneita tehtaalta, vai onko tässä vaan yritys kiristää jenkeiltä koneita halvemmalla?

www.iltasanomat.fi/matkat/uusia-reitteja-suomeenkin-ryanair-tekemassa-valtavia-lentokoneostoja-kiinassa-ja-venajalla/art-1288423175170.html
http://www.youtube.com/watch?v=G8NmXaSXZg0&feature=related

8

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhvsdhfg

      Taitaapi olla niitä Ryanairin pomon värikkäitä letkautuksia. Tai sitten ne oikeasti haluaa vähentää matkustajamääriään. Minä en ainakaan jalallani astu mihinkään venäläiseen tai kiinalaiseen paskakasaan vaikka maksaisivat 100 euroa per lento minulle päin.

    • Uusi on aina uusi

      Kannattaa muistaa, että yli puolet maailman asukkaista lentävät venäläis- tai kiinalaisvalmisteisilla koneilla. Ei niitä nyt niin paljon maahan rysähdä, varsinkaan jos on länsimaalainen huolto.

    • Mlalallal

      Finnair käyttää brasilialaisia Embraer -koneita.Ovatko ne sitten muka turvallisempia kuin uuden sukupolven venäläiset koneet? Ei kyse suinkaan olisi mistään Tupoleveista. Veäjällä on näytön paikka ja se haluaa haastaa laadulla ja hinnalla Boeingin ja Airbussin. Loppujen lopuksi kuitenkin voi olla niin, että Ryanair jatkaa Boeingin asiakkaana. Kaikki tämä julkisuus auttaa sitä vain neuvotteluissa Boeingin kanssa.

      • gfhjjhghj

        Ei väliä onko turvallinen vai ei. Minä en periaatteesta suosi venäläisiä tai kiinalaisia lentokoneita. En lennä lentoyhtiöillä, joilla on venäläisiä tai kiinalaisia koneita laivastossaan.

        Brasilialaiset koneet ovat enemmän kuin ok.


      • Kinukilla lentänyt
        gfhjjhghj kirjoitti:

        Ei väliä onko turvallinen vai ei. Minä en periaatteesta suosi venäläisiä tai kiinalaisia lentokoneita. En lennä lentoyhtiöillä, joilla on venäläisiä tai kiinalaisia koneita laivastossaan.

        Brasilialaiset koneet ovat enemmän kuin ok.

        Ennemmin uudella Kiinalaisella, kuin vanhalla Brassilla. Kiinalaiset hallitsee tekniikan ja ovat tunnollisia, toisin on Brassien "manjana" periaate.
        Lentokoneissa on hiukan eri laatukriteerit, kuin sinun ostamassasi halvassa Hongongin krääsässä, josta todennäköisesti kantasi perustat


      • ASAsas
        Kinukilla lentänyt kirjoitti:

        Ennemmin uudella Kiinalaisella, kuin vanhalla Brassilla. Kiinalaiset hallitsee tekniikan ja ovat tunnollisia, toisin on Brassien "manjana" periaate.
        Lentokoneissa on hiukan eri laatukriteerit, kuin sinun ostamassasi halvassa Hongongin krääsässä, josta todennäköisesti kantasi perustat

        Tiedän minkälaisia kiinalaiset ovat, koska olen työskennellyt kinkkien kanssa kinkkiperäisen ihmisen firmassa Amerikassa.

        Ja edelleen laadulla ja turvallisuudella ei tässä ole mitään tekemistä, vaan että en periaatteesta astu kiinalaiseen, tai venäläiseen koneeseen. Enkä osta lippuja sellaisesta lentoyhtiöstä, jolla on yksikin venäläinen tai kiinalainen romu laivastossaan.


      • no entäs tämä
        ASAsas kirjoitti:

        Tiedän minkälaisia kiinalaiset ovat, koska olen työskennellyt kinkkien kanssa kinkkiperäisen ihmisen firmassa Amerikassa.

        Ja edelleen laadulla ja turvallisuudella ei tässä ole mitään tekemistä, vaan että en periaatteesta astu kiinalaiseen, tai venäläiseen koneeseen. Enkä osta lippuja sellaisesta lentoyhtiöstä, jolla on yksikin venäläinen tai kiinalainen romu laivastossaan.

        Melko asenteellista, olisi kiva tietää lennätkö:
        - yhtiöllä jolla venäläinen lentäjä tai muuta henkilökuntaa
        - yhtiöllä jolla venäläisiä omistajia
        - yhtiöllä joka lentää Venäjälle
        - yhtiöllä jonka codeshare-lipulla voi joutua venäläisyhtiön koneeseen
        - yhtiöllä jonka reitti lentää Venäjän ilmatilassa
        - yhtiöllä jossa venäläisiä matkustajia
        - yhtiöllä jonka kone tankattu Venäjällä?


      • Finn-air
        no entäs tämä kirjoitti:

        Melko asenteellista, olisi kiva tietää lennätkö:
        - yhtiöllä jolla venäläinen lentäjä tai muuta henkilökuntaa
        - yhtiöllä jolla venäläisiä omistajia
        - yhtiöllä joka lentää Venäjälle
        - yhtiöllä jonka codeshare-lipulla voi joutua venäläisyhtiön koneeseen
        - yhtiöllä jonka reitti lentää Venäjän ilmatilassa
        - yhtiöllä jossa venäläisiä matkustajia
        - yhtiöllä jonka kone tankattu Venäjällä?

        - yhtiöllä joka markkinoi palveluitaan venäläisille(kin)?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe