Ostin HDMI-kaapelin jotta saisin kuvan koneelta telkkuun, mutta en muista miten nuo asetukset pitää muuttaa että saan sen näkymään... Olen pelleillyt, joskus vuonna nakki TV Outin kanssa, mut nyt en enää muista yhtään mitään ja googlekaan ei osannu auttaa :( Näyttis on ATI Radeon HD 3400 ja telkkari LG. Johto on paikallaan mutta en tosiaan saa kuvaa näkymään kun en osaa vaihtaa asetuksia :( Kone ei tunnista toista näyttöä.
Kuva koneelta televisioon
BettyBoop25
3
138
Vastaukset
- hannuu12
Tuossa ohjeet: http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows-vista/Connect-your-computer-to-a-TV
Näillä vinkeillä sain oman koneen näkymään TV; stä. - BettyBoop25
Eikö tuon ohjeen avulla siirretä kuva kokonaan vain tv:seen? Näin ainakin ohjetta lukemalla käsitin kun jos näyttö otetaan pois käytöstä kokonaan? Tarkoitus olisi käyttää kumpaakin ja vain valitsemalla välillä siirtää kuva telkkariin...
- hannuu12
Kyllä kokonaan tv:seen siirretään kuva. Eikös sieltä ohjauspaneelista voi muuttaa asetukset, jos ei muuten onnaa niin otat välillä näytön pois: )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751