Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska! Safari on paska!
SE ON!
Safari on paska!
Safarionpaska
3
209
Vastaukset
- 1stMacFInn
Onko sitä sitten muka pakko käyttää?
- Safarin puute
Safarin suurin puute on ettei siinä ole sitä about:config mahdollisuutta, jolla pääsisi muuttamaan sellaisia asetuksia joita ei normaalista ei käyttöliittymästä pääse asetukset-kohdasta muuttelemaan. Tämä kyseinen toimintohan löytyy ainakin Firefoxista ja Operasta.
En aloittajasta tiedä kun en ole hän, mutta
Itse haluaisin päästä määrittämään sieltä sellaisen asetuksen, jolla tuon typerän google instantin saisi pois päältä pysyvästi. Sama ongelma WebKit selaimen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027