Söin kierron 3-7-päivinä 2 clomifenia/päivä ja kp 11 ultrassa näkyi munasolu joka lääkärin mukaan oli juuri irtoamassa. Nyt ihmettelen miksi lämmöt eivät nouse vaikka ultrastakin on jo 4 päivää. Voiko olla ettei munasolu ole kuitenkaan ironnut vai voiko parhaillaan vaivaava flunssa sekoittaa lämpöjä? Minulla on enemminkin alilämpöä. Olen syönyt Clomifeneja PCO:n takia.
ovulaatio ja lämmönnousu
2
279
Vastaukset
- nimimerkki90
Päätin katsoa lämmön vielä oikeasta kainalosta kun tähän asti olen mitannut vasemmasta. Oikeasta kainalosta lämmöt ovat selvästi koholla (0.5 astetta) vasemman yhä näyttäessä alilämpöä. Kummallaista!
Hei,
Kiitos kysymyksestä. Hyvin usein peruslämpö ei anna luotettavaa kuvaa kuvaa ovulaation ajankohdasta.
Peruslämpö nousee vasta ovulaation jälkeen ja nousu voi olla hyvin pieni vain 0.2 - 0.4 astetta. Jotta huomaat näin pienen muutoksen, lämpö pitää mitata joka aamu ennen ylösnousua. Tämä on aika rasittavaa.
Virtsasta tehtävä liuskatesti, joka mittaa ovulaatiohormonin, LH:n eritystä, on luotettavampi.
Syysterveisin
Anne-Maria / Väestöliiton klinkat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8211775Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711353- 514563
- 244277
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164202Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364010Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573909No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413733- 603470
- 423145