Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka olet ihastunut minuun, aika alhaista. Toinen varsin häpeää aiheuttava juttu on, että pelisi kohde on täysi mieslapsi luuseri, eli siinä on sinun tasosi. "Tasokkaana naisena" itseään pitävältä ihmiseltä, varsin säälittävää ja alhaista toimintaa, vaikka en ole sinua ikinä mitenkään kovin kilttinä tai empatiakykyisenä pitänyt.
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
51
4509
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ihastunut ihminen ole samaan aikaan toisen kanssa. Jommankumman asian kuvittelet päässäsi. Suosittelen hoitamaan asiat irl eikä täällä.
- Anonyymi00011
Minusta tämän aloittajaäijän kannattaa nimenomaan hoitaa näitä kreikkalaisia draamoja täällä eikä sovittaa näihin mielipuolisiin tarinoihin muita väkisin. Ai niin mutta tämähän koskeekin lukijoita monesti
- Anonyymi00038
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minusta tämän aloittajaäijän kannattaa nimenomaan hoitaa näitä kreikkalaisia draamoja täällä eikä sovittaa näihin mielipuolisiin tarinoihin muita väkisin. Ai niin mutta tämähän koskeekin lukijoita monesti
Se on mukavaa pyöritellä kaikenlaisia kuvioita pässään naisista kuten Ap tuntuu tekevän. Ihanko tosissas uskot että jos joku nainen olis susta kiinnostunu mutta haluaa seurustella toisen kanssa 🤨😁 voe voe taas…. Ap taitaa olla perustollo mies jolla on ongelmia elämässään kun niitä ihan itse saa hankittua.
- Anonyymi00002
Olipa sekavaa mies
Eli öiuserina meslapsena haukut jotain
naista netissä kun ei kiinostunut sinusta
Ja sinä olisit olut valmis ainakin panemaan ?
Muuten tosta sun lämmitäpelylsestä ei selvää saa...
Mikä lie tarkoitus ?
Etkä edes häpeä vaan uhoat
Että miten tiedät jotakin ?
Epäilen ettet oikeasti edes tiedä
Mutta kun oot luuseri mieslapsi
Nii eihän susta oo mitää selvittää tai kysymään
Tai tapaamaan naista..
Oot joku kuvaruklu jonka kohtetlka ei oo
Mitää tietoa mitä paskaa sä kirjoitat kun
Et oikeasti yhteyksis.
Jostain tikun päästä etäältä huutelet.
Ei se nainen sua tollei huomaa olenkaan !
Nyt muunlaista toimintaa jatkos että edes joskus saat naisen etkä huku vain omiin paskoihin yekosyihin siitä miksi ei onnistu !!!!!!- Anonyymi00010
Aloittajaäijän itseinhokohtauksia ei myöskään kannata ottaa itseensä lumihiutaleet
- Anonyymi00003
Niin, joskus on ajateltava sitä miltä kaikki näyttää, julkisivua. Ihan vaan säilyttääkseen asemiaan laitettava sydämen asiat järjestykseen tavalla joka ei ainakaan aiheuta pahennusta.
- Anonyymi00005
Mun asemalla ja nettikirjoituksilla ei ole mitään tekemisistä sinun egoharhojesi kanssa, kenelläkään irl ei ole mitään pahaa sanottavaa. Et säilytä mitään, häpäiset itsesi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mun asemalla ja nettikirjoituksilla ei ole mitään tekemisistä sinun egoharhojesi kanssa, kenelläkään irl ei ole mitään pahaa sanottavaa. Et säilytä mitään, häpäiset itsesi.
Onkohan tämä vastaus palstasedän sekavaan itselleenvastailumonologiin jonkun ulkopuolisen melt down? Sivusta hih
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onkohan tämä vastaus palstasedän sekavaan itselleenvastailumonologiin jonkun ulkopuolisen melt down? Sivusta hih
Ja sidos edelliseen tekstiin ”kenelläkään ei ole mitään pahaa sanottavaa” plus egoharhoista proosailu hmm- nyt on kyllä
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja sidos edelliseen tekstiin ”kenelläkään ei ole mitään pahaa sanottavaa” plus egoharhoista proosailu hmm- nyt on kyllä
Tuo ei pidä paikkaansa, etteikö olisi pahaa sanottavaa tietylle nuoremmalle henkilölle! Ihan varmasti on ja paljon!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa, etteikö olisi pahaa sanottavaa tietylle nuoremmalle henkilölle! Ihan varmasti on ja paljon!
Kerro aloittajaäijä koko ns värisuora tähän alle- oli projektia, naapuria ja mitä kaikkea tähän kerrontatyyliin kuuluikaan
- Anonyymi00004
Kannattaisiko nämäkin asiat selvittää ihan IRL, juttelemalla. Olet nyt keksinyt jotain tarinoita päähäsi.
- Anonyymi00009
Ja ketäköhän miesolettua joka tilittää ainakin otsikon perusteella naiselle sinä kehotat nyt jälleen kerran selvittämään jotain abstraktia asiaa tässä palstaäijän aloituksessa? T
- Anonyymi00039
Taitaa ap olla ihan omissa harhoissaan asian suhteen. Kaikilla ei se pääkoppa oo ihan priimakunnossa.
- Anonyymi00006
Että sellasta.
https://youtu.be/uHP-qgzUVLM?si=DrTjEB9jaEz4P81s
Terkuin ex rakas- Anonyymi00036
Mikä biisi?
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mikä biisi?
Sivusta kysyn
- Anonyymi00044
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mikä biisi?
Quuen-It´s a hard life.
- Anonyymi00014
Mistä tiedät, että pelaa.
Saattaa hoitaa parhaillaan asioita ja ihan moraali mukana. - Anonyymi00015
Voiko päätellä jotain siitä, että kirjoitat ikäväpalstalla?
- Anonyymi00017
Ja oliko aloituksessa ripaustakaan huumoria vai oliko se yhtä huutoa?
- Anonyymi00020
voi pelata jos on jotain hauskoja pelejä
- Anonyymi00021
Se pelaa joka pelkää
- Anonyymi00024
Never expect respect from low lifes.
- Anonyymi00025
Nyt peukk u päät katkolle ja äkkiä!
- Anonyymi00026
Syyllinen 🙄🤚
- Anonyymi00027
En pelaa.
- Anonyymi00028
Käykäähän ”luuserit” sun muut vaikka äitin matot tamppaamassa- jotain hyödyllistä välillä
- Anonyymi00043
Tämä! Mietin just yks päivä mihin hommaan miestä käyttäisin jos olisi täällä ja tähän hommaan nimenomaan. Maton tamppariksi olisi kyllä tarpeellinen.
- Anonyymi00029
En ole ollut missään tekemisissä kanssasi ja valehtelet minkä kerkeät taas, maalaat läpinäkyvösti. Vaikka muut kusettaa aina heität muiden niskaan sontakasasi.
- Anonyymi00030
Ennen kun yhtää mulle räyhäät pistä luuseri pas...ka kirjaimet tiskiin
- Anonyymi00031
Ap. Sinun pelisi täällä on naurettavan 😅😅 lapsellista. Oletat hänen olevan täällä 24/7 urpojen kanssa. Fiksummat kuin sinä käyvät töissä päivät ja nukkuvat yöt.
Kertaa ensin keiden kanssa täällä touhuat vedät hatusta mitä sylki suuhun tuo. Hävettää ihan puolestasi touhusi. - Anonyymi00034
Et edes tajua etten oo kenenkään kanssa,
en ollut edes missään vaiheessa.
Tiedänpä ainakin miten ajattelet ja merkitsen.
Että kiitos kamalasti. - Anonyymi00035
Ja ikäsi lienee n. 14 vuotta heh.
- Anonyymi00040
joku niin sanontws.. csnsdiens snd US by the accident.
- Anonyymi00041
minä saan huomernna harjata hampaita en vielä saa koska hammasjuttu
- Anonyymi00042
Minä en ole kenenkään kanssa ollut 2,5 vuoteen
- Anonyymi00045
AP- hyvä selvennän nyt sinulle miten tämä asia on oikeasti.
Minä en pysty ymmärtämään näitä sinun älyttömiä purkauksia ja kuvitelmiasi.
Koska et ole minulle ystävä ja en ole kanssasi missään tekemisissä oikeassa elämässä. Joten miksi helkutissa kirjoittelet näitä mielikuvituksellisia juttujasi tänne julkiselle palstalle ja osoitat kaikille lukijoille tällä kirjoittelulla kuin olisit mustasukkainen.
Ja homma on nyt näin, on aivan turhaa kitistä, koska toiveesi eivät tule toteutumaan koskaan. Voit tehdä toki täällä elämässä mitä haluat ja elää kuten haluat, koska tämä on itsestään selvä asia jokaiselle meille ihmisille.
Lain puitteissa rehellisesti ennen kaikkea!
Oikeutta sinulla ei ole puuttua siihen, jos puhun jonkun ihmisen kanssa tai jos joku puhuu minulle. Tämä on minun asiani ja minä määrään siitä täysin.
Älä pistä nokkaasi toisten ihmisten asioihin, hoida vaan omat asiasi täällä elämässä. Niin eiköhän elämäsi helpotu ajan kanssa!
En ala väittelemään palstalla kanssasi siitä, että olenko millainen ihmisenä.
Mitä asia sinulle kuuluu, ei niin mitään kuulu.
Kun muistat pysyä vain siellä omassa elämässäsi, niin ei tarvitse kärsiä joutavista asioista ja kirjoitella näitä typeryyksiä täällä palstalla.
Sillä vaikka en ole koskaan viettänyt päivääkään kanssasi, niin muistutan sinua siitä.
Että jos yrität tunkea itsesi elämääni, niin suhtaudun sinuun kuin häiriö tekijään.
Enkä epäröi toimia tilanteen mukaan! - Anonyymi00046
Tekemällä tehty aloitus. Topi
- Anonyymi00048
Joo. Totta. Mutta en nyt sen toisen kanssa ole ollut esimerkiksi sängyssä tai edes flirttaillu. Hän vaan sattuu olemaan mun lapsen isä ja lapsi on mulle kaikista tärkein. Joo. Tiedän. Et kirjoittanut mulle, mutta tuli vain mieleen...jotenkin...
- Anonyymi00050
Siis jatkan... mutta tulevaisuudesta en tiedä. Tunteetkin vaihtuvat
- Anonyymi00049
Mutta mitä tapahtuu tulevaisuudessa, sitä en tiedä...Enkä lupaa mitään, kenellekään
- Anonyymi00051
Olikohan aloitus mulle? 🥹
- Anonyymi00052
Niin, kanssasi olisi pitänyt kai sitten olla liian vakavissaan. Ja on paljon vaivattomampaa näin keveämmin perustein tapailla sellaista jolla.ei ole suuria tavoitteita minkään suhteen.
- Anonyymi00053
Keneltä tämä?
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Keneltä tämä?
Kaikkia koskien ei keltään.
- Anonyymi00054
Olen nyttemmin oppinut etten ehkä olekaan niin huono ihmisten kanssa tekemisissä kuin epäilin. Valvomme yliajalla ja pelaamme paljon pidempään kuin pitäisi. Mutta hei, kukaan tässä ei enää ainakaan ajattele pahoja uniaan. Nirsoiluni ei koskaan tehnyt hyvää. Ehkä en vaan osannut arvosta oikeita asioita, tai antaa niiden leikkiä minulla. Säännöt tuntemalla pääsee myös niiden yläpuolelle, sisäisten ristiriitaisuuksien kautta. Hänessä on kuitenkin tahtoa. Harvat, jos mitkään yritykset tuntuvat mielestäni luonnostaan kypsiltä tai epäkypsiltä. Kypsyyttä eivät määrittele erityiset mieltymykset tai toiminnot vaan pikemminkin luonteen vahvuus.
- Anonyymi00056
Jos tässä ruvetaan haukkumaan miehiä. Kerran rakkaani kosketti työpaikan ravintolassa minun sormeani. Minä punastuin vaikka tiesin että hän hakee tyylikästä miestä.
- Anonyymi00057
Muistakaamme Estonian hukkuminen. Siellä viimeinen ihminen oli kyljelle kaatuneessa laivassa ja huusi Jumala rankaisee teitä kaikkia. Sitten tuli suuri aalto joka pyyhkäisi profeetan veteen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh192078Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat351733Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli57144541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471357Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit351348- 1111313
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691305- 851184
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411074Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai1271065