En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eivät ole.
Inhoan päihteitä, tupakkaa, ylipainoa, tatuointeja. En voi sietää huutamista, raivokohtauksia, turhaa kiihtymistä enkä väkivaltaa missään muodossa.
Jätä minut rauhaan
45
6423
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo viimeinen lause voisi olla myös minun tekstiäni. Olen itse rauhaa ja hyvää käytöstä rakastava, enkä pidä huutamisesta ja raivoamisesta ollenkaan. Aikuisen ihmisen pitää osata käyttäytyä.
- Anonyymi00002
Kyllähän tuo oikeasti kuullostaa pahemmalta kuin kauhuleffa jos oikeasti on kuvaamasi kaltaista.
- Anonyymi00010
Tämä sinun eläytyminen tähän palstaäijän tarinallisuuteen on kaikkea muuta kuin hyväntahtoista hommaa,” toverits”
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tämä sinun eläytyminen tähän palstaäijän tarinallisuuteen on kaikkea muuta kuin hyväntahtoista hommaa,” toverits”
Sitäpaitsi mitä esim juuri tuota aloitusta vilkaisin niin siinähän lähinnä luetellaan disliketyksiä tms, että oliko vähän överiä
- Anonyymi00003
Tekikö joku henkilökuvan minusta? 😯
- Anonyymi00004
Taisipa tehdä..
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Taisipa tehdä..
Kerro toki lisää tästä henkilöprofiilista, mitä yrität pierrä ns päällekkäin palstaäijän aloituksissa roikkuen ku rapu merrassa? T naiselta luovuta mukelo jo
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kerro toki lisää tästä henkilöprofiilista, mitä yrität pierrä ns päällekkäin palstaäijän aloituksissa roikkuen ku rapu merrassa? T naiselta luovuta mukelo jo
Luovutiksä jo tupees Tupelossa? -sivu
- Anonyymi00005
kauhuleffa kuin leggins.
olen yrittänyt miettiä että joku vanha peli-juttu tytöillrkin - Anonyymi00006
Onneksi minun mieheni ei edes LÄÄKÄRINÄ valittanut minun tupakoinnista ja ylipainosta.
Aikoinaan hän valitti siitä, kun minä join viinaa ja olin jossain ravintolassa tietenkin tanssimassa sekä juttelin miesten kanssa jotka olivat myös kiinnostuneita minusta.
Hän ei nykyisin viitsi edes valittaa siitä, että minä tupakoin ja olen lihavakin.
Syy on se, että MINÄ OLEN SENTÄÄN TERVE ENKÄ TARVI LÄÄKKEITÄ.
Hyvinvointialue valtuutettu joka toimii myös HALLINNONJOHTAJANA ei muuta tee, kun KALTOINKOHTELEE MINUA JA MINUN MIESTÄNI JOKA ON SENTÄÄN LÄÄKÄRI.
Minä meistä olen ollut KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA!
Ihminen ei osaa edes lukea lakia ja perustuslaissa on pykälä jossa mainitaan HÄTÄAVUN LAIMINLYÖNTI.
Tuo Laiminlyönti on piilorikollisuutta, jota on vaikea tunnistaa, mutta se on aina puuttumista vaativaa, sillä se loukkaa ihmisarvoa.
Terveyskeskuksessa EI OLE SAIRAALA TASON PALVELUA JA JOS SAIRAALAAN ON 300 kilometriä matkaa niin onko TUO EDES TURVALLISTA ENSIAPU YKSIKÖLLE KULJETTAA POTILASTA TIETÄ PITKIN JOSSA EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE MUITA KULKIJOITA.
Hirvet ja porot eivät erota AMBULANSSIA tavallisesta autosta jos ne METSÄSTÄ JUOKSEE SUORAAN TIELLE!
Kyllä AMBULANSSI voi samalla tavalla joutua kolariin mitä kaikki muutkin autot!
Jos ei tuon vertaa haluta ymmärtää niin PÄÄSSÄ ON KYLLÄ PÄÄTTÄJILLÄ ISOT VIAT!
En minä ole ollut päättämässä asioista, mutta KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIOT SAI AIKAAN SEN, ETTÄ KAIKKI TYÖ JONKA TEIN KÄYMÄLLÄ KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA VANHENTUNEESTA SAKOSTA JONKA AVULLA MINÄ OLISIN SUOMI 100VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA PÄÄSSYT HYVINVOINTI ALUE EHDOKKAKSI.
Minähän olis päässyt läpi, koska minä olin jo hoitanut TAKUUT, että VALTIOLTA SAADAAN RAHOITUS JA VALTIO TURVAA SAIRALAAN PYSYMISEN.
Valtio olis myös hyötynyt, koska minä olin miettinyt myös muitakin asioita sekä laskenut, että mistä niitä rahoja saadaan joilla SAIRAALOITA VOIDAAN YLLÄPITÄÄ SEKÄ SAADAAN YMPÄRI SUOMEN.
Sairaaloita oli ennen joka kunnassa, mutta niitä muutettiin TERVEYSKESKUKSI, koska TK:SSA töissä olevien palkat on ovat pienempiä vaikka heillä normi lääkäreinä isompi vastuu mitä SAIRAALASSA.
Johtavalääkäri on hän joka TIENAA SEKÄ KIITOSTA VAIKKA HÄN EI OLE EDES TUO JOKA TEKEE TÖITÄ.
Jos olis tehnyt niin EI MINUNKAAN TARVIS OLLA LÄÄKÄRIN VAIMO VAAN MINÄ VOISIN SANOA MIEHELLENI, ETTÄ : NYT LOPETAT NUO LÄÄKÄRIN HOMMAT, KOSKA TÄMÄ EI OLE ENÄÄN TERVE JÄRKISTEN HOMMAA!- Anonyymi00007
Niin tuo "minä olen terve" on usein kuin viimeiset sanat, usein miehillä. Kun he ajattelevat olevansa elämänsä kunnossa vaikka pikkasen on kaljankin vuoksi arvokasta mahaa kertynyt, mutta sitten eräänä päivänä, sydän vain räjähtää pitkään jatkuneeseen verenpaineeseen. Toisaalta aika cool. Eipähän ehtinyt montaakaan hetkeä kokea mitä oikeasti tapahtui ja toinen hyvä puoli, ei yritetä pitää hengissä montaa kymmentä vuotta, niin kuin Suomessa lähes väkisin yritetään vaikka olisi täysin elämän kyvytön.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin tuo "minä olen terve" on usein kuin viimeiset sanat, usein miehillä. Kun he ajattelevat olevansa elämänsä kunnossa vaikka pikkasen on kaljankin vuoksi arvokasta mahaa kertynyt, mutta sitten eräänä päivänä, sydän vain räjähtää pitkään jatkuneeseen verenpaineeseen. Toisaalta aika cool. Eipähän ehtinyt montaakaan hetkeä kokea mitä oikeasti tapahtui ja toinen hyvä puoli, ei yritetä pitää hengissä montaa kymmentä vuotta, niin kuin Suomessa lähes väkisin yritetään vaikka olisi täysin elämän kyvytön.
Näinpä aloittajaäijä ja itsellä vastaaja- mahaa saattaa tulla, mutta on helpompi pestautua esim joulupukiksi jos fyllit on jo valmiina. T naiselta jokohan tämä huuhaa ois tässä..
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näinpä aloittajaäijä ja itsellä vastaaja- mahaa saattaa tulla, mutta on helpompi pestautua esim joulupukiksi jos fyllit on jo valmiina. T naiselta jokohan tämä huuhaa ois tässä..
Sinun juttujasi on kiva lukea, koska arvaukset menevät aina väärin. Muutenkin tuntuu, ettei sinua kiinnosta keskustelu, haluat paremminkin nyrkkeillä sanojen kanssa ja joskus tuntuu, että käytät nyrkkirautoja hanskojen sisässä, vähän tasoitusta tuomaan, olethan nainen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Puskapirkkona ku näpyttelet lisää i-padeja, ni kyl se sitte on jo siinä. -sivu
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä olen sentään käynyt JOULUPUKIN luona.
Tuo oli ÄITIENPÄIVÄ ja minä sanoin minun nuorimmalle tytölle, kun olin viemässä häntä isänsä luo takaisin, että : NYT KYLLÄ MENNÄÄN KÄYMÄÄN JOULUPUKIN LUONA.
Hän oli 10vuotias ja oli innoissaan lähdössä Joulupukin luo, mutta päästiin Pajakylän pihalle niin hän sai KIUKKU KOHTAUKSEN. Hän makas auton takapenkillä ja huusi sekä repi lettinauhat pois päästä ja minä katsoin ihan ihmeissään, että mikä hänelle tuli.
Minä sanoin hänelle, että : Kyllä sinä äitin kanssa Joulupukin luo voit mennä.
Hänellä oli nälkä joten me käytiin ensin syömässä ja odoteltiin, että Joulupukki herää päiväunilta.
Me mentiin ja päästettiin vielä eräs mies menemään ennen meitä sinne. Joulupukki huusi hänelle ja me kuultiin, kun ajo hänet ulos. Tuo mies vielä kehtas kysyä meiltä, että : Tuletteko minun kanssa Joulupukin luo.
Ei olis kyllä YLLÄTYS vaikka MIEHENI ILMOITTAIS, että : MINÄ OLIN SE TÖRKY JOKA OHITIN TEIDÄT JONOSSA, KOSKA HALUSIN LOUKATA TEIDÄN KUNNIAA JA OLLA PAREMPI MIES MITÄ LASTES ISÄT JOTKA EIVÄT MUUTA OSAA, KUN SYRJIÄ!
Joulupukki ja tontut TOIVOTTIVAT MEIDÄT TERVETULLEIKSI UUDELLEEN KÄYMÄÄN.
Yksi meni edeltä ja loukkaus kunniaa ja minä perästä sekä kerroin, että lapsen isä semmonen TONTTU, että HÄN EI KUNNIOITA OMAA LASTAAN!
Joulupukki kysyi lapselta, että MITÄ HÄN HALUAA TEHDÄ KESÄLOMALLA?
HÄN HALUSI OLLA KESÄLOMALLA ÄIDIN KANSSA.
FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ LAPSENI LOUKKASI HEIDÄN KUNNIOITA, KOSKA LAPSET EI SAA OLLA ÄITIENSÄ KANSSA JOS VANHEMMAT OVAT ERONNEET. ERO LAPSET EIVÄT SAA MYÖSKÄÄN OLLA ÄIDIN SUVUN KANSSA MISSÄÄN TEKEMISSÄ.
Koskee myös LESBOJA, koska he ovat molemmat ÄITEJÄ.
- Anonyymi00017
Kukaan ei pakota liikkumaan tuollaisten ihmisten seurassa.
- Anonyymi00020
Vältän parhaani mukaan. Vihaan stalkkaamista. En edes ymmärrä mikä minussa tavallistakin tavallisemmassa pulliaisessa jaksaa kiinnostaa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vältän parhaani mukaan. Vihaan stalkkaamista. En edes ymmärrä mikä minussa tavallistakin tavallisemmassa pulliaisessa jaksaa kiinnostaa.
Ei kuule kiinnostakaan enää mikään.
- Anonyymi00019
minkähän jonkin vanhan pelin voisin siä tytyöillrkin
- Anonyymi00021
En seuraa sinua kylläkään.
- Anonyymi00022
Kenelle tämä nyt edes meni?
- Anonyymi00023
Laatikon ulkopuolelta.
Kirjoituksesta saa vihaisen vaikutelman ja piiloraivon. Oletko koskaan miettinyt että ulkoistat sen minkä kanssa et tule toimeen itsesi kanssa? Siis sen lisäksi ettet pidä noista asioista toisessa ihmisessä- Anonyymi00024
Yksityisyyteen tunkeutuminen ahdistaa. Sellainen on anteeksiantamatonta.
Nuo piirteet vain ovat luotaantyöntäviä, ei muuta. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nuo piirteet vain ovat luotaantyöntäviä, ei muuta.Anteeksi, ymmärretty.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nuo piirteet vain ovat luotaantyöntäviä, ei muuta.Ok 😊
12:44:49
- Anonyymi00027
Joku voi tykätäkin siitä, että tietty seuraa. Mieltymykset ovat monenlaiset.
- Anonyymi00029
Miten se seuraa?
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Miten se seuraa?
Vaikka miten. Voihan kuvitellakin.
- Anonyymi00028
Jospa sinä aloittaja näyttäisit esimerkkiä. Tuo sinun aloitus tänne on naurettava.
- Anonyymi00035
Niin. En mäkään noista tykkää, mutta en tule tänne sitä huutamaan :D
- Anonyymi00033
Empä ketään ole häirinny tai ahdistellutkaan enkä ole keskustelua koskaan muuksi tulkinnutkaan kuin keskusteluksi ja ystävällisyys on mun mielestä taas normaalia kanssakäymistä ihmisten kanssa jonka monet käsittää tarkoituksellisesti väärin syynä on usein että kotona odottaa parisuhde joka ei toimi välttis edes sekin on ongelma joka ei kuulu kuin kotiin eikä työmaalle jos kotona ei ole hyvä olla miksi pysyä parisuhteessa joka tekee olemisen hankalaksi missään viinaa juon jos siltä tuntuu tupakkaa poltan enemmän kai tavan vuoksi ja tekemisen puutteen takia tatuointeja en ole ottanu joskus ajattelin että olisin yhden voinu ottaa mu ei huvittan kun nykyään lähestulkoon jo joka toisella moinen on ylipainoa mulla on jo noin 25 vuotiaasta asti ollu jos indeksien mukaan katsotaan ainakin huudan jos tarve niin vaatii (jos toinen ei muuten kuuntele edes) raivokohtauksia en ole koskaan edes saanu kiihtyny en tietääkseni ole mistään väkivalta ei kuulu tapoihini joskus olen riitaa haastanu nuorempana paljonkin kertaakaan en edes tappelua saanu aikaiseksi vaikka yritin pillua olen saanu yrittämättäkin useimmin varmaan saa jäädä ilman sitäkin jos se on pelkästään tavoitteena ne naiset kun ei ole itseä sillai kiinnostanu joilta liian helposti saa miksi melko suuri todennäköisyys että pettävät luultavasti kaava menee niin että alkavat kotona pihtamaan joko kaupankäynnin takia tai luulevat niin pystyvänsä kiristämään näin ollen jää/on seksi liian vähäiseksi/vähäistä jolloin taas monesti alkavat itse käymään vieraissa oman kokemukseni mukaan nainen ajattelee useammin seksiä kuin mies kun tämän oikein osaa lämmittää si taas mun kanssa jos nainen tekee sitä vain velvollisuuden tunnosta ni yhtä tyhjän kanssa saan saman helpotuksen vetämällä käteen ja mulla ei ole seksissä mitään rajaa siksi on mulle helpompaa ollu sanoa että aina valmiina kun sun tekee mieli muutoin taas munkin tarttee herätellä veitikka käden kanssa ettäkö itsenkään välttis tekee edes mieli ja huonon panon jälkeen on ymmärtääkseni vaikeampaa saada naisenkaan tekemään mieli miksi niistä luultavasti mitään muuta jää kuin paha maku suuhun en tie kun en ole nainen
- Anonyymi00036
Itseppähän olet pelleilly ei sulla järkeä ole
- Anonyymi00037
Move bitch get outta way...
Fingerporin röökiriitta - Anonyymi00038
Olen huomannut katseessasi vastenmielisyyttä. Mikset sitten torju suoralta kädeltä tai lähde pois vaan jäät ja pidät suorastaan kipeästi seuraa. Olet säälittävä. Et ole yhtään parempi ja kaiken kukkuraksi olet vielä huora.
- Anonyymi00040
Nyt menee mielenkiintoiseksi. Katseessa (kenen) ja (missä) vastenmielisyyttä mutta pitäis erikseen vielä torjua sinutko?
Kuka täällä pitää seuraa kellekään? Mistä noin päättelet mistä täällä anonyymipalstalla tunnistellaan ketään ja toiseksi tää on kait tarkoitettu ihan vapaasti käytettäväksi kaikille ja missä tääll on muka ehtoja käyttäjille? Kenellä se iso pyörä nyt pätkii täysillä?
Sulla ei ole varmasti syytä ketään täällä haukkua myöskään ja etenkään huoraksi. Suomi24 pitäis antaa sulle täysi käyttökielto ja ehkä jopa lopullinen sellanen kun vaikutat pahasti sairaalta.
- Anonyymi00039
MInäKiN oSAan KÄYttää ISOJA kiRJaiMiA!
- Anonyymi00042
hae apua
- Anonyymi00041
palstailu on minulle sama kun esim pskantaminen. siellä nyt on KÄYTÄVÄ TUHERTAMASSA MUUTAMA LÄJÄ. kukaan vanhoista ukonmollukoista ei kiinnosta sekunnin vertaa. eikä eksät eikä pllut kannattaa vaan uskoa. ja mikäli et usko niin laitan sut uskomaan IRLässä kyllä. mä en koskaan tykännyt ohjailusta. tykkään ns ohjata ite. tiedox tumpeloille
- Anonyymi00044
Voi ihana kullinnuppu. Love♥️
- Anonyymi00045
Rakas Ihminen kenelle sinä angstiasi purat? tiedätkö miksi olet erossa rakkaastasi,,, tähdet kertovat minulle paljon enemmän kuin voin sinulle kertoa julkisesti tässä ja nyt. ensinnäkään minä en sinua seuraa minun ei yksinkertaisesti tarvitse ,,, mutta on olemassa kohtalo joka sitoo sinut tiettyyn ihmiseen,,, ja universumi odottaa nyt sinun emotionaalista kasvuasi,,,mutta kuten voit itsekin viesteistäsi lukea sitä ei ole tapahtunut vaikka merkurius peruuttaa ja odottaa,,,ymmärrät varmasti että universumi ei loputtomasti voi odottaa,,, tähdet yksinkertaisesti kertoo että sinun pitää kasvaa aikuiseksi ei pelkästään vanheta kronologisesti ... jätä viestinnästäsi viha pois ja korvaa se rakkaudella voit jopa saada itseäsi ilahduttavan vastauksen,,, Minä olen super empaatikko minä voin aistia lähimmäisen tuskan intuitiivisesti hyvin hyvin kaukaa .. No niin Rauha ja Rakkaus kanssasi M Adament
- Anonyymi00046
Niin henkiyhteyksistä voin sen verran sinua valaista ettei ne välity jos ihminen käyttää päihteitä ,,täytyy olla raitis ja puhdas kaikilta aisteiltaan ,,,No yritä löytää itsesi ja sisäinen rauhasi ,,,,aito rakkaus ei voi ennemin sydämeesi tulla M Adament
- Anonyymi00047
Todella tehokas keino. Anonyymisti anonyymille. Kerro toki miten kävi.
- Anonyymi00049
Samat sanat.
- Anonyymi00050
Samma här...
- Anonyymi00051UUSI
Älä tänne yleiselle palstalle näitä kirjoittele, vaan nimellä suoraan sille henkilölle .
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818