Tuntuuko pahalta ollenkaan?
Harmittaako sinua yhtään?
17
641
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tietenkin tuntuu tosi pahalta.
- Anonyymi00003UUSI
Eikä sekään haittaa, kunhan ei aiheuttaisi sitä muille.
- Anonyymi00004UUSI
Olen uupunut kaikista tunteista.
- Anonyymi00005UUSI
Mieti miltä tuntuu tingata kova ummetus pska pönttöön se helpottaa
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mieti miltä tuntuu tingata kova ummetus pska pönttöön se helpottaa
😅
- Anonyymi00007UUSI
monikin asia tuntuu pahalle, mitä ei olisi pitänyt tehdä.
mutta nooh ilahduttaa jos taidoillani pystyn auttamaan masentuneita naisia.... mikähän joku pelijuttukin... F-22 Raptor -lentoräiskintä-pelikin, vanha hauska - Anonyymi00008UUSI
lentohärdelli -kone f-22, linkki, pelikin joku tästä_
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin_F-22_Raptor - Anonyymi00009UUSI
muutertaanko taas englanninkieleen jutut, niin:
I have to be really carefull, tooth thing and something else too like- Anonyymi00010UUSI
Minun täytyy olla todella varovainen hammas juttu ja jotakin muuta myös kuten
- Anonyymi00011UUSI
ei erot. vaan mitä ne teki. tilaan joka päivä heille takaisin pahaa, estettä kostoa ja kaikkea ikävää.
- Anonyymi00012UUSI
fantasioin miehestä jonka avulla pystyy tekemään heille kaikkea pahaa takaisin.
- Anonyymi00014UUSI
en usko ettäantsuhab ennen kuin olen saanut kostoni heille. tarvitsen todella ja saan sen. sen pitää tuntua muiden elämässä ja hyvin paljon pahaa, samaa mitä tekivät minulle ja yhtä kauan.
- Anonyymi00015UUSI
toki tilaan ja, manifestiin kostoa heille joka päivä, se tuottaa suurta mielihyvää. ja jatkan sitä kunnes olen saanut mitä haluan. ennen ei ollut näin mutta kerta se aiempi ei sopinut. nyt jatketaannöin kunnes olen minäkin saanut heille huonoa, ikävää, pahaa, elämän murskausta ja hyvin hyvin paljon pahoja asioita.
- Anonyymi00016UUSI
minä teen nyt kuten he kaikkea mitä suunnittelevat minä viillä estettä ja pahaa siihen. mitä yrittävät, mitä haluavat, minä viillä ja tilaan pahaa. hakkaan, nöyryytän ja laitan kokemaan kaiken saman.
- Anonyymi00017UUSI
kaikki mitä ovat tehneet, toivottavasti saavat sitä itse. uhraamista, väkivaltaa, estettä, joukkohakkauksia ja kaikkea pahaa.
- Anonyymi00018UUSI
Melkeinpä helpottuneelta kun pääsi tuollaisesta iljeästä ihmisestä eroon
- Anonyymi00019UUSI
Iljettäviä mustamaalaavia ihmisiä on läjäpäin! Sitten kun teet saamaa heille niin tuppaavahan nämä innostua! Onneksi pääni kestää. :) Pikkunilkeille tiedo.tus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770