olen aloittamassa sen onko teillä kokemusta mikä on paras paikka ja selkein
onko
hjex
letterbox
vai http://www.lisaduuni.fi/etusivu/ paras?
vai joku muu
siis tarkoitan
palkallisesti
niinku paras tapa muuttaa jakelumäärää ja nopeimmat palvelut esim lehtien toimituksessa
lehden jakaja
6
227
Vastaukset
JOku muu = varhaisjakelu -vaatii 18 v
Jos ilmaisjakelulla haluat asaita niin pitää bongata päällekkäisiä piirejä eri paikoista tai extrajakoja- haluun manyy
jakelu tarvii 14v
- 5tr45645
Lehen jakaminen on paska duuni, karsee homma lajitella lehet ja sain vajaat 60 e palkkaa, talvisin en pystynyt niitä pyörällä tai millää muullakaan kuljettamaan niin pitkää matkaa ni piti autolla jaella. Eli periaatteessa vaan plus miinus nolla.
- olkaajohiljaaa
yks autosta saa matka korvauksen ja kysyin että mikä olisi palkallisesti paras
- YksiMahdollisuus
Tampereen Ykkösjakelut oy: llä olen ollut töissä vuoden. 2 kertaa kolme tuntii viikos helppoo työtä ja reilu 100 kuussa. Suosittelen, jos asut tampereella tai lähikunnissa. (pirkkala, lempäälä, nokia, ylöjärvi...) sairaslomalta saa korvauksen, jako kärryt saa käyttöönsä, loman saa millon vaan, kun ilmottaa viikkoo ennen, sairasloman saa heti. täällä on ammattilaisia!
- Rahamies
Olen tehnyt paljon töitä, mutta kaikista helpoin rahan saanti väline on "Varolo"
Käykää katsomassa ja rahan tuloa ei voi estää. http://www.varolo.com/village/Jilwar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161