Meillä siis alkaa ulvomaan yösin että ei varmasti kukkaa nuku. Saattaa montakin tuntia ulvoa putkeen ja loppua ei tule. Päivällä lenkkeillään, pihassa ollaan lasten ja koiran kanssa ja luulis energia kuluvan. Mutta jostain syystä aletaa sitte ku valot sammuu ni kauhee ulvominen.
Oisko mitään vinkkejä miten koiran saa olemaan hiljaa öisin että lapsetkin sais nukkua.
berhandilainen ulvoo öisin.
5
339
Vastaukset
- hyvin nukkuva
Uros? Minkä ikänen? Onko kestänyt kauankin?
Tulee mieleen eroahdistus tai sitten kenties naapurissa/lähistöllä on juoksuinen narttu...
Mutta tarvitsen lisää tietoa...- mamam
kestäny nyt muutaman viikon. huomiota saa sillä tällä hetkellä ite olen lapsien kanssa kotona ei hirveemmi joudu olemaan yksin. lähimmät nartut n.1-1.5 km päässä tutuilla on pari narttua ja tiedossa olisi jos olis juoksut menossa. ja välillä sitten viedään uiden koirien kanssa juoksemaa että olis kaveruskin. edellis perheessä oli koiralla kaveri. mutta kohta vuoden ollu meillä ja nyt alkanu.
meillä on myös pari pienempää lasta 2v ja 5kk että voiko syy olla mustasukkaisuus pienempää lasta kohtaan. - mamam
ja koiran ikä 0n 2w
Heippa, tarkasta koiran korvat ettei ole tulehdusta, oma bertsuni ei oireillut hiivatulehdusta muuten kuin yöllä ulvomalla. Syitähän tietty voi olla monia yölliseen ulvomiseen, onko koirasi eri tiloissa nukkumassa kuin muu perhe? Voi itkeä kun muu lauma on hänet ns hylännyt.
- <<<<
ulvooko ne yleensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949