Teatteri Työmiehen syksyn esityksenä jatkaa keväällä ensi-iltansa saanut rekrytointikomedia Laaki ja vainaa. Rekrytointikomedia nähdään syksyn aikana Joensuun Pakkahuoneella ja Helsingissä ravintola Nyyrikissä. Esityksen on ohjannut Ville Virkkunen, musiikin on esitykseen säveltänyt Aatu Kettunen ja rooleissa loistavat Ville Seivo ja Manu Havisalmi, joka myös on kirjoittanut näytelmän.
Laaki ja vainaa on tarina lakimies Veikko Flinckistä, joka omaa joustavan moraalin. Elämä ja ura eivät ole edenneet toivotulla tavalla ja Veikko on päättänyt tasata tilit kavaltamalla työnantajansa rahat. Kaikki kuitenkin muuttuu, kun hänen työhuoneeseensa saapuu mystinen PP ja tekee tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä. Kuka on PP ja kuinka hän tietää kaiken Veikon elämästä? Onko kysessä kusetus vai rehellinen työtarjous?
Esitykset:
Joensuu:
Pakkahuone, Rantakatu 2B, Joensuu
La 5.11. klo 19.00
Liput: 18€/16€
Lipunmyynti:
Carelicum lipunmyynti
puh. 013 - 267 5222
Lippupalvelu
0600 10 800 (1,96€/min pvm)
www.lippualvelu.fi
www.pakkahuone.info
Helsinki:
Ravintola Nyyrikki, Pohjolankatu 2, Helsinki
ke 9.11. klo 20.00
to 10.11. klo 20.00
pe 9.12. klo 20.00 (LM)
ti 13.12. klo 20.00
pe 15.12. klo 20.00
Liput: 17€/kpl
Lippuvaraukset p. (09) 757 2299
www.nyyrikki.net
Laaki ja vainaa
Ammattilainen
0
137
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512