Osaako joku kertoa, että minkä laatuista on all inclusive hotellinen esim viinien taso?
Kuuluuko parushintaan jotain vakio pöytäviinejä ja parempaa saa rahalla vai onko ainoastaan ja vaan vakiotavaraa?
Entä, jos haluat esim samppanjaa, löytyykö sitä?
All inclusive hotellien laatu
Laatua arvostava
1
538
Vastaukset
- Ninni123456
Riippuu aika paljon hotellin yleisestä tasosta. Perushotelleissa myös viinit ovat peruslaatua ja paremmissa viinitkin ovat yleensä parempia tai niitä ainakin löytyy, kun osaa kysyä. Normaaleissa isoissa AI-perhehotelleissa toista viiniä ei välttämättä löydy pyytämälläkään, mutta niidenkin a'la carte -paikoissa saattaa silti olla vähän parempaa viiniä kuin buffetissa. Oikeaa shampanjaa olen saanut vain Riun Palace-hotelleissa, joita ei taida Kap Verdellä olla.
Oman pullonhan toki saa ruokailuun viedä mukanaan ja pyytää tarjoilijaa avaamaan sen:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961515- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632