Hurma-yhtye

marmisko

Tiedättekö minkälaista musiikkia Hurma yhtye esittää? Onko perinteistä tanssimusiikkia, valssia,tangoa ja humppaa jne?

3

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vipeltäjä:)

Kaikkihan pojilta sujuu ihan kiitettävästi, ihan sellaista kun kunnon
      tanseissa kuuluukin. Kovasti tykästynyt tohon porukkaan ja ovat vielä
      niin nuoria et kehitystä tapahtuu koko ajan, jos vaan into riittää.

• tanssimassa ollut

Olin jokunen viikko sitten Hurman keikalla. Nuoria soittajia. Minusta laadukasta tanssimusiikkia laidastaan. Myös lattarit ovat ohjelmistossa. Valssia perinteistä ja hidasta. Varmaan kehittyy koko ajan. Iloinen ilme, ovat vielä varmaan innokkaita kiertämään, kohtaamaan uusia kasvoja tanssipaikoilla.

• Perinteistäpä hyvinkin on Hurman musiikki, mutta nuoruuden innolla ja innovaatiolla tuotettua ja esitettyä. Vanhoista kestohiteistä ja jo unhoon jääneistäkin stailaavat tanssittavaa nykymakuun. Taisivat ensimmäisinä tarttua mahdollisuuteen napata listakärkinä keikkuvia iskelmiä ohjelmistoonsa ja nopeasti muuntaa ne oikeiksi tanssibiiseiksi.

Ykköskamaa, vaikka vasta 2010 syksyllä (Tirvan päättäjäisissä) tulivat julkisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4913
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      526
      2537
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      146
      2117
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2069
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1705
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1121
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      894
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe