Tiedättekö minkälaista musiikkia Hurma yhtye esittää? Onko perinteistä tanssimusiikkia, valssia,tangoa ja humppaa jne?
Hurma-yhtye
3
690
Vastaukset
- Vipeltäjä:)
Kaikkihan pojilta sujuu ihan kiitettävästi, ihan sellaista kun kunnon
tanseissa kuuluukin. Kovasti tykästynyt tohon porukkaan ja ovat vielä
niin nuoria et kehitystä tapahtuu koko ajan, jos vaan into riittää. - tanssimassa ollut
Olin jokunen viikko sitten Hurman keikalla. Nuoria soittajia. Minusta laadukasta tanssimusiikkia laidastaan. Myös lattarit ovat ohjelmistossa. Valssia perinteistä ja hidasta. Varmaan kehittyy koko ajan. Iloinen ilme, ovat vielä varmaan innokkaita kiertämään, kohtaamaan uusia kasvoja tanssipaikoilla.
Perinteistäpä hyvinkin on Hurman musiikki, mutta nuoruuden innolla ja innovaatiolla tuotettua ja esitettyä. Vanhoista kestohiteistä ja jo unhoon jääneistäkin stailaavat tanssittavaa nykymakuun. Taisivat ensimmäisinä tarttua mahdollisuuteen napata listakärkinä keikkuvia iskelmiä ohjelmistoonsa ja nopeasti muuntaa ne oikeiksi tanssibiiseiksi.
Ykköskamaa, vaikka vasta 2010 syksyllä (Tirvan päättäjäisissä) tulivat julkisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869