Sims 3 lemmikit, tallin siivous?

liiansiisti

Ymmärsin että hevosen talliboksi täytyy välillä siivota ja sen tehdessä sim voi kerätä tallista hevosen lannan puutarhaansa lannoitteeksi. Kuitenkin sims perheessäni olleen hevosen tallia ei ole tarvinut kertaakaan siivota. Kyseistä vaihtoehtoa ei ole tullut näkyviin koskaan. Onko tämä ominaisuus jätetty vai pois vai onko kyseessä bugi?

17

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firefly---

      Itekin olen miettinyt tuota, luulen että ne boksit pitää siivota aika harvoin koska itse olen pystynyt vain kerran siivoamaan karsinan. Silloin siellä majaili varsa, joten en tiedä vaikuttaako tuo asiaan.

      • liiansiisti

        Itse en ole pystynyt siivoamaan boksia silloinkaan kun hevonen on ollut varsa. Ja nyt kyseinen elukka lähentelee jo vanhuksen ikää. Onkohan boksin laadulla sitten vaikutusta asiaan? Polle majailee parhaassa tallissa.


    • tainalainenn

      Mulla talli pitää siivota kyllä usein ja vaihtoehto ilmestyy. Ja tarkoitan että n. joka toinen päivä. En kyllä ole huomannut mitään lannoitus mahdollisuutta..

      • liiansiisti

        Kiitos vastauksesta. Elikkä kyseessä on sitten minun kohdalla joku bugi kun siivous toimintoa ei tule.

        Hevosen tavoitepalkinnoista löytyy kyllä vaihtoehto että lanta lannoittaa puutarhaa tehokkaammin niin luulisi että se olisi mahdollista. Kummallista.


    • love sims

      Anteeksi että tämä tulee vähän myöhässä, mutta minunkaan hevosen pilttuutani ei voi siivota, ja olen itsekkin kummastellut tuota. Ja tämä ei oikein liity asiaan, mutta voiko joku kertoa missä tämä eläinkauppa sijaitsee en nimittäin löydä sitä kartalta. ja kyllä minulla on se missä se on mukana (En muista sen nimeä joku editon se taisi olla) Voiko joku auttaa
      Kiitos !!

    • AlSimhara

      Vastasin tuohon kauppakysymykseesi juuri äsken:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10243554

    • love sims

      Kiitos laitoin varmuuden vuoksi sen kahteen paikkaan sillä olen kokenut sen että kysymykseeni ei koskaan vastata.

    • Viljuntti

      Ooon yrittäny onesti mutta en löydä toimintoa millä pestä hevosen.

    • Hevosta ei voi pestä. Sen voi vain harjata ja puhdistaa kaviot.

    • simisimisimi

      Jos hevonen tekee tarpeensa pilttuuseen niin vasta silloin sen voi puhdistaa! Lanta tulee simisi tavaraluetteloon, jossa sitä voi käyttää lannoitteena.

    • boxsi

      se siivotaan harvoin ja minä kun olen siivonnut niin juoma asitiassa on ollut heiniä

    • joku tyyppi vaan

      onko hevonen käynyt karsinassa/boksissa jos ei niin ei voi siivota sen on pitäny ainakin mulla olla pari päivää/yötä siellä niin sen voi siivota en tiedä muuta vaihtoehtoa...

    • ..............

      ittelläni talli pitää siivota kun hepo kusee sinne..

    • tietäjätyttö

      Siivousväli riippuu siitä paljon hepo vierrää karsinassa aikaa, jos se käy siellä kerran päivässä syömässä niin ei sitä todellakaan usein siivota mutta jos hepo on sielä monta tuntia ja pissii sinne niin sitten saa siivotakkin :)

    • SSSSSSS

      Siivoaminen liittyy vain ja ainoastaan tarpeiden tekoon karsinassa. Hevosesi ei tarvitse viettää siellä aikaa. Kun hevosella on hätä, laita se karsinaan, laita se pissimään ja silloin voit siivota karsinan. Niin yksinkertaista se on :)

    • SSSSSSS

      Niin, ja varo palvelijoita. Ainakin taloudenhoitajat, luultavasti hovimestaritkin, siivoavat karsinan puolestasi ja silloin lanta häviää. Se ei tule sinulle.

    • Neddeplay

      Mun hevosen piti ensin pissiä sinne etta sen voi siivota

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe