Ymmärsin että hevosen talliboksi täytyy välillä siivota ja sen tehdessä sim voi kerätä tallista hevosen lannan puutarhaansa lannoitteeksi. Kuitenkin sims perheessäni olleen hevosen tallia ei ole tarvinut kertaakaan siivota. Kyseistä vaihtoehtoa ei ole tullut näkyviin koskaan. Onko tämä ominaisuus jätetty vai pois vai onko kyseessä bugi?
Sims 3 lemmikit, tallin siivous?
17
678
Vastaukset
- firefly---
Itekin olen miettinyt tuota, luulen että ne boksit pitää siivota aika harvoin koska itse olen pystynyt vain kerran siivoamaan karsinan. Silloin siellä majaili varsa, joten en tiedä vaikuttaako tuo asiaan.
- liiansiisti
Itse en ole pystynyt siivoamaan boksia silloinkaan kun hevonen on ollut varsa. Ja nyt kyseinen elukka lähentelee jo vanhuksen ikää. Onkohan boksin laadulla sitten vaikutusta asiaan? Polle majailee parhaassa tallissa.
- tainalainenn
Mulla talli pitää siivota kyllä usein ja vaihtoehto ilmestyy. Ja tarkoitan että n. joka toinen päivä. En kyllä ole huomannut mitään lannoitus mahdollisuutta..
- liiansiisti
Kiitos vastauksesta. Elikkä kyseessä on sitten minun kohdalla joku bugi kun siivous toimintoa ei tule.
Hevosen tavoitepalkinnoista löytyy kyllä vaihtoehto että lanta lannoittaa puutarhaa tehokkaammin niin luulisi että se olisi mahdollista. Kummallista.
- love sims
Anteeksi että tämä tulee vähän myöhässä, mutta minunkaan hevosen pilttuutani ei voi siivota, ja olen itsekkin kummastellut tuota. Ja tämä ei oikein liity asiaan, mutta voiko joku kertoa missä tämä eläinkauppa sijaitsee en nimittäin löydä sitä kartalta. ja kyllä minulla on se missä se on mukana (En muista sen nimeä joku editon se taisi olla) Voiko joku auttaa
Kiitos !! - AlSimhara
Vastasin tuohon kauppakysymykseesi juuri äsken:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10243554 - love sims
Kiitos laitoin varmuuden vuoksi sen kahteen paikkaan sillä olen kokenut sen että kysymykseeni ei koskaan vastata.
- Viljuntti
Ooon yrittäny onesti mutta en löydä toimintoa millä pestä hevosen.
Hevosta ei voi pestä. Sen voi vain harjata ja puhdistaa kaviot.
- simisimisimi
Jos hevonen tekee tarpeensa pilttuuseen niin vasta silloin sen voi puhdistaa! Lanta tulee simisi tavaraluetteloon, jossa sitä voi käyttää lannoitteena.
- boxsi
se siivotaan harvoin ja minä kun olen siivonnut niin juoma asitiassa on ollut heiniä
- joku tyyppi vaan
onko hevonen käynyt karsinassa/boksissa jos ei niin ei voi siivota sen on pitäny ainakin mulla olla pari päivää/yötä siellä niin sen voi siivota en tiedä muuta vaihtoehtoa...
- ..............
ittelläni talli pitää siivota kun hepo kusee sinne..
- tietäjätyttö
Siivousväli riippuu siitä paljon hepo vierrää karsinassa aikaa, jos se käy siellä kerran päivässä syömässä niin ei sitä todellakaan usein siivota mutta jos hepo on sielä monta tuntia ja pissii sinne niin sitten saa siivotakkin :)
- SSSSSSS
Siivoaminen liittyy vain ja ainoastaan tarpeiden tekoon karsinassa. Hevosesi ei tarvitse viettää siellä aikaa. Kun hevosella on hätä, laita se karsinaan, laita se pissimään ja silloin voit siivota karsinan. Niin yksinkertaista se on :)
- SSSSSSS
Niin, ja varo palvelijoita. Ainakin taloudenhoitajat, luultavasti hovimestaritkin, siivoavat karsinan puolestasi ja silloin lanta häviää. Se ei tule sinulle.
- Neddeplay
Mun hevosen piti ensin pissiä sinne etta sen voi siivota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418