Nokia World tiedotustilaisuus

20

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,.

      ok,.lueskellaan

    • vapunen

      Toki muutkin saa laittaalinkkejä tänne....

    • 5230,.
      • 5230,.

        sorry sulla olikin jo kaikki tarpeeliset linkit,tässä innostuu jo liikaakin


    • Eikös sinulla ollut puhelinvaihto lähellä? Nyt onkin mielenkiitoista että miten hyvin NWP7 toimii....

    • 5230,.

      joo on lähitulevaisuuden asia,ihme että pääsin live lähetykseen ton taskumuron linkistä,tossa käydään nyt läpi 800 mix radioo

    • 5230,.

      lopuks toi yks esitteli 800 espn sport sovellusta jota mainostettiin ilmaisena ja vain wind phone nokiassa olevana sai kovat taputukset,.nyt se on eloppin kanssa lavalla ja otti esille 710 jota alko nyt esitteleen

    • Harmikseni en täällä koulussa voi katsella tuota live lähetystä. ( Vaikka koneella olen 6 tuntia päivässä koulussa eli koko päivän).

    • vapunen
    • 5230,.

      tuli juuri äsken kuvaa salon tehtaalta jossa sen johtaja pakkas yhden lumia 800 pakettiin ja näytti sen eloppille ja yleisölle,.

    • 5230,.

      lähetys loppui

    • N8-00

      Aloin katsomaan siitä kohdasta, kun Elop esittelin 710:n. Eikä ollut minkään näköistä mainintaa Symbian Bellestä.

    • Muutama päivä sitten lähetin tämän foorumin topiciin linkin, jossa Nokian edustaja sanoi että Symbian Belle ei tule 26.10.2011Nokian vanhemmille Symbian 3 luureille.. En vaan muista että mihin topiciin sen laitoin..

      • Pitääköhän tuo paikkaansa? Minulla taas on sellainen tieto, että esim. E7:kaan pitää ensin päivittää Anna ja sen päälle Pelle. Olisikohan tarkoittanut, ettei suoraan pysty päivittämään Pellee. Nokian edustaja hänkin oli.


      • Täpinä kirjoitti:

        Pitääköhän tuo paikkaansa? Minulla taas on sellainen tieto, että esim. E7:kaan pitää ensin päivittää Anna ja sen päälle Pelle. Olisikohan tarkoittanut, ettei suoraan pysty päivittämään Pellee. Nokian edustaja hänkin oli.

        Ainakin tämän mukaan pitää ( Huomiseen enää aikaa noin 8 tuntia) http://www.mobiiliblogi.com/2011/10/11/ei-symbian-bellea-26-10/


      • vapunen kirjoitti:

        Ainakin tämän mukaan pitää ( Huomiseen enää aikaa noin 8 tuntia) http://www.mobiiliblogi.com/2011/10/11/ei-symbian-bellea-26-10/

        Ei tuosta selvinnyt. Ei siinä sanottu, ettei Sympian 3 puhelimiin tule Belleä. Sanottiin, ettei tule 26.10, mutta ei puhuttu, etteikö päivitystä saa Sympian 3:seen
        joskus myöhemmin. Päivitysjärjestyksestäkään, ensin Anna ja sitten Belle, ei puhuttu mitään, vai luinko huolimattomasti. Olen edelleen siinä uskossa, että E7:n
        saa päivitettyä Belleen aikanaan kuhan päivitys on saatavana.


      • Täpinä kirjoitti:

        Ei tuosta selvinnyt. Ei siinä sanottu, ettei Sympian 3 puhelimiin tule Belleä. Sanottiin, ettei tule 26.10, mutta ei puhuttu, etteikö päivitystä saa Sympian 3:seen
        joskus myöhemmin. Päivitysjärjestyksestäkään, ensin Anna ja sitten Belle, ei puhuttu mitään, vai luinko huolimattomasti. Olen edelleen siinä uskossa, että E7:n
        saa päivitettyä Belleen aikanaan kuhan päivitys on saatavana.

        Siis tarkoitin että Nokia ei julkaise tänään Belle päivitystä vanhemmille Symbian 3 laitteille. En siis tarkoittanut että Belle päivitystä ei tulisi saataville ollenkaan vanhoille Symbian 3 kännyköille..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe