Eli Nokian tiedotustilaisuus alkoi juuri Lontoossa. Kerään tähän päivän mittaa mielenkiintoisia uutisia sieltä.
http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/2011/10/1419682/nokia-julkistaa-kaksi-windows-puhelinta
http://www.katsomo.fi/?progId=85962
http://www.digitoday.fi/vimpaimet/2011/10/26/tassa-ovat-nokian-ensimmaiset-windows-puhelimet/201115494/66
http://events.nokia.com/nokiaworld/
http://www.ts.fi/online/talous/270564.html
Nokia World tiedotustilaisuus
20
131
Vastaukset
- 5230,.
ok,.lueskellaan
Toki muutkin saa laittaalinkkejä tänne....
- 5230,.
- 5230,.
sorry sulla olikin jo kaikki tarpeeliset linkit,tässä innostuu jo liikaakin
- 5230,.
kehittyville markkinoille uutuuksia
http://www.tekniikkatalous.fi/ict/nokialta nelja uutta puhelinta kehittyville markkinoille/a711078 Eikös sinulla ollut puhelinvaihto lähellä? Nyt onkin mielenkiitoista että miten hyvin NWP7 toimii....
Ja ensimmäinen Nokian Windows puhelin on julkaistu!
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194702664822/artikkeli/tassa on nokian ensimmainen windows-puhelin.html
http://taskumuro.com/nokia-julkisti-odotetusti-ensimmaisen-windows-phone-alypuhelimensa
http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2011/10/26/nokia_esitteli_ensimmaisen_windows_phone_-puhelimensa_lumia_800_n- 5230,.
joo on lähitulevaisuuden asia,ihme että pääsin live lähetykseen ton taskumuron linkistä,tossa käydään nyt läpi 800 mix radioo
- 5230,.
lopuks toi yks esitteli 800 espn sport sovellusta jota mainostettiin ilmaisena ja vain wind phone nokiassa olevana sai kovat taputukset,.nyt se on eloppin kanssa lavalla ja otti esille 710 jota alko nyt esitteleen
Harmikseni en täällä koulussa voi katsella tuota live lähetystä. ( Vaikka koneella olen 6 tuntia päivässä koulussa eli koko päivän).
Niin ja tosiaan Nokia World tilaisuudesta tulee myös suora videolähetys, jota voi seurata täältä: http://events.nokia.com/nokiaworld/ ( Vaatii uusimmas flash playerin)
- 5230,.
tuli juuri äsken kuvaa salon tehtaalta jossa sen johtaja pakkas yhden lumia 800 pakettiin ja näytti sen eloppille ja yleisölle,.
- 5230,.
lähetys loppui
- N8-00
Aloin katsomaan siitä kohdasta, kun Elop esittelin 710:n. Eikä ollut minkään näköistä mainintaa Symbian Bellestä.
Muutama päivä sitten lähetin tämän foorumin topiciin linkin, jossa Nokian edustaja sanoi että Symbian Belle ei tule 26.10.2011Nokian vanhemmille Symbian 3 luureille.. En vaan muista että mihin topiciin sen laitoin..
Pitääköhän tuo paikkaansa? Minulla taas on sellainen tieto, että esim. E7:kaan pitää ensin päivittää Anna ja sen päälle Pelle. Olisikohan tarkoittanut, ettei suoraan pysty päivittämään Pellee. Nokian edustaja hänkin oli.
Täpinä kirjoitti:
Pitääköhän tuo paikkaansa? Minulla taas on sellainen tieto, että esim. E7:kaan pitää ensin päivittää Anna ja sen päälle Pelle. Olisikohan tarkoittanut, ettei suoraan pysty päivittämään Pellee. Nokian edustaja hänkin oli.
Ainakin tämän mukaan pitää ( Huomiseen enää aikaa noin 8 tuntia) http://www.mobiiliblogi.com/2011/10/11/ei-symbian-bellea-26-10/
vapunen kirjoitti:
Ainakin tämän mukaan pitää ( Huomiseen enää aikaa noin 8 tuntia) http://www.mobiiliblogi.com/2011/10/11/ei-symbian-bellea-26-10/
Ei tuosta selvinnyt. Ei siinä sanottu, ettei Sympian 3 puhelimiin tule Belleä. Sanottiin, ettei tule 26.10, mutta ei puhuttu, etteikö päivitystä saa Sympian 3:seen
joskus myöhemmin. Päivitysjärjestyksestäkään, ensin Anna ja sitten Belle, ei puhuttu mitään, vai luinko huolimattomasti. Olen edelleen siinä uskossa, että E7:n
saa päivitettyä Belleen aikanaan kuhan päivitys on saatavana.Täpinä kirjoitti:
Ei tuosta selvinnyt. Ei siinä sanottu, ettei Sympian 3 puhelimiin tule Belleä. Sanottiin, ettei tule 26.10, mutta ei puhuttu, etteikö päivitystä saa Sympian 3:seen
joskus myöhemmin. Päivitysjärjestyksestäkään, ensin Anna ja sitten Belle, ei puhuttu mitään, vai luinko huolimattomasti. Olen edelleen siinä uskossa, että E7:n
saa päivitettyä Belleen aikanaan kuhan päivitys on saatavana.Siis tarkoitin että Nokia ei julkaise tänään Belle päivitystä vanhemmille Symbian 3 laitteille. En siis tarkoittanut että Belle päivitystä ei tulisi saataville ollenkaan vanhoille Symbian 3 kännyköille..
http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/tallaisia ovat windowsnokiat kuvat ja faktat/a711182
Siinä olisi kuvia uudesta Nokia Lumia 800 ja Nokia Lumia 710
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483