Raision K-Supermarketin kassahenkilöstön huonot käytöstavat

entinenasiakas5

Asioin ennen useasti Raisin Ikean välittömässä läheisyydessä sijaitsevalla K-Supermarket Kuninkojalla. Mutta en asioi enää. Syynä on kassahenkilöstön erittäin huono käytöstapa repertuaari. Nämä kaksi edellämainitsemaani vanhempaa naishenkilöä eivät tunnu tietävän kuinka asiakkaita tulee kohdella.

On ikävä ja harmillista kauppiaankin puolesta huomata kuinka tälläinen parivaljakko voi saada kaupalle ihan mainitsemisen arvoisen loven kassaan, asiakkaiden jättäydyttyä pois. Itse esimerkiksi ajan mielelläni kauemmaksi kauppaan, jottei näiden hapan naamojen käytöstä tarvitse katsella. Ruokaan käytän noin 40e/vikossa

Vetoankin nyt teihin hyvät kaupan työntekijät, hymyilkää, olkaa kohteliaita, vastatkaa asiakkaan kysymyksiin tietotaitonne mukaan asiallisesti (ja mielellään myös ystävälliseeen sävyyn) sekä muutoinkin kohdelkaa asiakasta ihmisenä.

Sillä ette te ole sen parempia kuin muutkaan. Ja MIKÄTÄRKEINTÄ: mikäeli työnkuvanne ei teitä miellytä tai ette jostain syystä kykene edellisiin asiakaspalvelussa työskentelevältä henkilöltä vaadittuihin asioihin, olkaa hyvä ja vaihtakaa työpaikkaa.


Terveisin X asiakas

6

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mölyt mahassa

      Arvoisa X asiakas, kuinka paljon maksatte tästä solvauksesta.
      Voi olla ja onkin että tulette vastaamaan kirjoituksestanne, jos ei julkisesti niin sitten viranomaisten puoleen täytyy kääntyä.
      Olisiko pitänyt ajatella enste.

    • Aloittajalla on täysin asiallisesti kirjoitettu teksti, jossa hän ilmaisi mielipiteensä. Minä en ainakaan tuossa tekstissä mitään asiatonta näe.

    • afsfsasafafsafa

      Ei tuossa mitään asiatonta ole. Asiakaspalaute. Jos jossain paikassa ei homma toimi niin kyllä sen saa tuoda julki. Tämähän on vapaa maa kait?

      • sy-ssy

        Miksi se asiakaspalaute on täällä? Tuskin kauppiaat tai yrittäjät täältä niitä etsii. Myötätunnon hakemista tuo on ja kirjoituksen perusteella vielä todennäköisesti asikas käytöksellään on aiheuttanut tuon tilanteen.


    • KKK-Kauppias45w

      Kuules nyt, vie sä ne kämäset 40 ekeäsi ihan minne lystäät. Ei paljoo pöyhi mokomat suolarahat.
      Me käytetään jo sun tuoman ravan ja hiekan siivoamiseen enemmän rahaa kun sä meille tuot.
      Sitten kun tuot 400 ekeä viikossa alkaa hieman kulmakarva nousemaan.
      Näin se vaan menee.

    • 112+1=113

      Moikka X asiakas, pidän kommentistasi mutta minun mielestä syy ei ole kassahenkilökunnassa vaan kauppiaassa, Penan poika on surkein kauppias jolla egoa riittä mutta älyä ei.

      Henkilökunnasta pitää pitää huolta ja arvostaa heitä, Pasi tuosta asiasta ei ymmärtänyt mitään, pian voi Mynämäen K marketin väki pahoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe